Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo lieverds,

Heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties! Kan het zelf nog helemaal niet geloven hoor.

Maar goed het is toch echt zo. Hopen dat het goed blijft gaan en ik hoop dat iedereen zo'n geweldige boodschap gaat krijgen.

Liefs en heel veel geluk voor ons allemaal

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden!!! wat een blij nieuws hier zeg!! Wat is dit een vruchtbaar topic op dit moment! Van harte gefeliciteerd allemaal! Wat spannend, vind het super dat er zoveel dames goed nieuws hebben..nu allemaal op naar mooie echo's en een nog mooier kindje!!

En Floortje succes vandaag met je laatste cryo als ik het goed heb!

Wij zitten op dag 3 en niemand weet het eigenlijk, we hebben het gisteren besloten, maar we gaan voor de 2 overgebleven cryo's, we willen niet wachten, we hebben lang genoeg gewacht.. Net ovu testen gehaald voor een TP in een cyclus zonder hormonen, en dag 10 terug voor de 2e echo..we zijn net terug van de eerste uitgangsecho en alles is rustig en dus prima! Nu hopelijk op naar een goede ontdooiing van 1 of 2 eskimootjes!

Lieve meisjes, allemaal veel succes!! Knuff

Geplaatst

Moontje! Wat een fantastisch nieuws! Ik duim alvast superhard voor je meidje.. zoenx

Net terug van 1e echo.. Ik ben dus 5weken en op de echo was enkel het vruchtzakje te zien,het is nog te vroeg om een foetus,of 2?,te kunnen vaststellen,dus alles verloopt prima! Volgende week donderdag echo 2 en de week erop,echo3.. Ik zal maar es een beetje gerustgesteld zijn dat ik ons wondertje zie en hoor,denk ik..

Hoe gaat het met de andere dametjes?

Lieve groeten

Geplaatst

annelies, het blijft dus nog even spannend!

hopelijk is er volgende week meer te zien, waardoor je wat gerustgesteld gaat worden!

Ik mag helaas pas 21 oktober voor de echo komen!

Geplaatst

Monica, heel veel succes deze maand!

Dit gaat hem vast worden, dat geld ook voor de andere dames, dit word jullie maand/ behandeling!

Kunnen we allemaal gezellig in dezelfde topics blijven schrijven!

• 2 weken later...
Geplaatst

Lieve meisjes, hoe is het met jullie?

Lieve Annelies, crisje, joanna, sometimes en de andere gelukkige zwangere dames, hopelijk verloopt alles goed!

En de andere meiden, hoe staat het bij jullie?

Hier hopelijk donderdag een TP van 1 of 2 cryo's. We hebben er 2 en hopelijk ontdooien ze allebei goed, of in ieder geval 1 zodat de TP ook wel doorgaat. Spannend, ik hoor het donderdagochtend voor 9 uur, en dan om 10.30 uur de TP.

Dikke knuff voor iedereen!

Geplaatst

Hee Monica!

hier gaat het goed hoor :) net over de magische 12 weekies heen!

wat fijn dat jullie weer een nieuwe TP krijgen! eindelijk! hihi... wens je super super veel geluk en dat het deze poging eindelijk wel goed mag gaan! het is jou/jullie zoo gegund!

Succes meid!

Geplaatst

sOentje!! Meid wat goed, gefeliciteerd!! Wat ontzettend spannende tijd moet het geweest zijn voor jullie, maar nu kun je officieel adem halen... De meest kritische tijd is voorbij! Hier WD 5 na 1 cryo terugplaatsing... heb zelf het idee dat ik het weekend mijn menstruatie krijg, ik heb een hele natuurlijk cyclus, dus die is gewoon regelmatig en dan word ik zondag ongesteld..hoop het niet natuurlijk maar heb alle symptoomjes die ik altijd heb voor ik ongesteld word.. Ik doe zondag en testje als ik nog niet mijn menstruatie heb dan.. En andrs ligt het recept voor de pil, voor een nieuwe IVF al klaar...dan begin ik daar weer mee.. het rottige lange traject..

Andere meisjes, leven jullie nog??

Geplaatst

s0entje, wat een goed nieuws! Heerlijk, de eerste 12 weken voorbij... Geniet je er ook al een beetje van?

Moon, ik reageer ff op je in het andere topic!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Soentje: fijn dat je deze mijlpaal binnen hebt!

Wij hebben gisteren weer een echo gehad en de achterkant van ons kleintje is helemaal ok. We hebben alleen maar rug gezien....

Ik ben ondertussen wat minder actief en lees meer mee dan ik post merk ik. Zit ook in het uitgerekend in maart/april topic.

Geplaatst

@Moonbedankt :) spannend weer meid! duim voor je dat je menst gewoon uitblijft! lukt het wachten nog een beetje?!

@Beanie bedankt meid! het genieten gaat nu wel beetje meer komen hoor :) heb nog niet op de 'roze wolk' gezeten hihi maar hopelijk komt dat nog :) hoe is het met jjou verder meid?

@Hobbesje haha ook al zo lekker eigenwijsje dus :P wij hebben vorige week nekplooimeting gehad en meneer of mevrouw wilde niet echt meewerken... moest tot 2keer toe een stukje over de gang lopen en wat drinken halen en uiteindelijk lag hij/zij er dan toch mooi voor! en gelukkig alles goed ook :)

jij bent 1 weekje eerder als mij.. jammer want ik zit net in het Mei/Juni topic, al schrijf ik ook minder de laatste tijd... meer meelezen inderdaad hihi

@Crisje hoe is de echo geweest??!

Geplaatst

Beanie, hoe is het?

Monica, kom je de ww een beetje door?

Hobbesje, zo'n achterkant kan ook heel mooi zijn!! hij/zij wilde niet gestoord worden!

Soentje, de roze wolk komt vast snel!

Hier hadden we maandag de echo, liep precies op schema. en we hebben een mooi hartje zien en horen kloppen!

Over 3 weken nog een echo en volgende week het intakegesprek met de verloskundige!

Geplaatst

Wow Crisje, is weer een mijlpaal! Op naar de 12 weken!

Hier is het gewoon rustig, iets anders kan ik er niet van maken... Volgende (tevens laatste) poging zit er wel al aan te komen, ben inmiddels gestart met de pil. Deze keer korte schema, dus maar kort deca en daar ben ik niet rouwig om! Daarnaast doe ik een Pipelle, dat is ongeveer een maand voor de punctie. Deze keer zijn de hormonen ook anders, of eigenlijk een combinatie van wat ik in ronde 1 en ronde 2 heb gebruikt.... Ben heel benieuwd of het wat gaat opleveren! Anders zijn we voor het eind van het jaar uitbehandeld en kunnen we ons 'gewone' leven weer oppakken...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden