Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ floor, beanie.. Wat shit dat jullie je zo rot voelen. Dit maakt ivf ook zwaar. Ik hoop zo dat alles goed gaat voor jullie en dat de laatste keer is dat jullie dit moeten doorstaan!.. een hele dikke knuffel..

Ik heb een gevoel sinds ik de laatste deca vrijdag had gespoten ik nu al opknap..Ben al minder depri dan de laatste tijd.. Zou dat zo snel gaan? Floor ik hoop dat je morgen de doorslag krijgt van de punctie!! Bij ons krijgen we een behoorlijke roes! Ik weet er niet veel meer van. Van mij mogen ze ook wel narcose doen! Wij hebben besloten dat als de grote follikel er niet meer is en gesprongen is kappen wij morgenvroeg de punctie af. In de grote verwachten ze heel sterk een eicel.. en als die springt is het klaar. Ik moet om half 10 morgen vroeg en de spanning wordt steeds meer.. Zou het doorgaan of niet... Ik zie niet op tegen de punctie zelf.. hoef immers maar 1 eierstok.. maar ik ben erg nerveus voor wat er morgen aangeprikt wordt en of er uberhaupt een eicel in zit en dat het dan ook nog bevrucht wordt en dan ook nogeens goed deelt.. Spannend..

@floor.. ik lees dat bij jou ook een ivf is afgebroken.. hoeveel follikels hadden jullie toen? Jij ook succes morgen!

@ beanie.. Dank je wel voor de peptalk en wij hopen ook op toch nog 4 follikels.. dan ben ik zoooo blij..Wat is de wens toch groot he.. De spanning stijgt echt steeds meer..

Toen ik de menopur ging spuiten werd het wel wat beter met de hoofdpijn moet ik zeggen, maar over ging het niet.. En je zo rot voelen..pff.. maar dat is nu weer meer op de achtergrond.. en mijn hoofdpijn is ook weg!

Ik duik mijn bedje in.. want goed slapen zal ik toch niet doen.. wat spannend!!

Hopelijk voelen jullie je morgen weer iets beter dan vandaag!!

Liefs

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Remmir en Floortje, allebei heeeeeel veel succes vandaag! Ik ben druk, maar ik lees later even goed bij.

Lieve Annelies, hoe is t nu met jou meid, je hebt dezelfde "drive" als ik heb, alles komt echt goed meis, blijf daarin geloven. Ik hoop dat je samen met je mannetje de kracht hebt om door te gaan. Je bent niet alleen, er zitten hier veel dames met tegenslag, allemaal sterke meiden!

Lieve Bie, ik hoopte zo voor je dat t goed zat, bloedverlies was bij mij altijd een slecht teken, maar je hoort ook vaak dat t toch goed gaat nog dan. Heeeel veel sterkte ook voor jou meid, en ook voor jou geldt: je bent niet alleen, de meeste hier kennen je gevoel helaas. Sterk blijven en niet opgeven.

Lieve andere meisjes, ik denk ook aan jullie, maar mijn mannetje staat op me te wachten, die heeft 2 dgn vrij. Dus even samen ban genieten. Met mij gaat t verder goed, ik verwacht mijn menstruatie aan mijn humeur te merken binnen 5 a 6 dgn. Ik word altijd een week van tevoren sjagie, gevoelig zijn kan.zo zijn voordelen hebben, maar meestal niet echt haha! Dus dan kan ik gaan aftellen naar de volgende maand :)

Lieve knuff voor allemaal! Xx

Geplaatst

Lieve Remmir, Wat een spannende dag voor je zeg! Ik ben benieuwd, laat je straks wat weten? Bij mij is in december de poging afgebroken, omdat ik twee eicellen had en ze wilden een veel grotere oogst... Uiteindelijk heeft die grote oogst ook niets opgeleverd.

Lieve Beanie, bedankt voor je lieve berichtje! Je bent een schat en altijd welkom als je steun kunt gebruiken! Hoe voel je je vandaag?

Van de 6 follikels zijn er nog 4 over en die zitten nu op gemiddeld 15 mm. Niet erg hoopvol dus. Als er nog twee stagneren wordt weer afgebroken, maar ik ga dan proberen ze te overtuigen dan maar die twee follikels te puncteren. Dus nog twee dagen spuiten. Ik heb nog drie spuiten deca liggen en meer gaat er niet in (dat heb ik met in ieder geval nu voorgenomen). Ik heb me ook voorgenomen dat dit de laatste keer is... We zullen zien.

X, Floor

Geplaatst

Hi lieve dames,

@Floortje: dat is toch wel een beetje een tegenvaller... Maar nog altijd wel 4 follikels. Kan nog steeds het gouden ei inzitten hoor! Heb je er weer wat meer vertrouwen in? Je onzekerheid kunnen bespreken met de fertiliteitsarts? Misschien iets betere afspraken kunnen maken over de punctie qua pijnstilling/sedatie? Of blijft dat nog hetzelfde? Ik kan gewoon maar niet begrijpen dat de punctie niet onder narcose mag bij jou, na jouw vervelende ervaring van de vorige keer.... Wanneer moet je weer terugkomen voor de volgende FM? Woensdag? en dan op z'n vroegst vrijdag de punctie?

@Remmir: Hoe is het gegaan? Is de punctie nog doorgegaan? Hoop het toch zo voor je...

@Moon: het volgende hormonen-heksje? Gelukkig de 'normale' hormonen... Hoop voor je dat het gewoon snel doorbreekt, dan weet je dat alles het weer doet en in orde is! Daar twijfel ik bij mezelf aan, zou 2 weken geleden in het weekend ovulatie gehad moeten hebben, dus zou verwachten dat ik dit weekend weer ongesteld zou worden... Vooralsnog niks. Nou ja, heb nog een week tot de uitgangsecho en ik meen me te herinneren dat het de vorige keer tijdens de deca ook iets langer op zich liet wachten... Als het maar niet is zoals vorige maand!

@rest: alles goed? Is dit stilte voor de storm, is iedereen op vakantie of gebeurd er gewoon weinig vanwege de zomersluiting?

Hier vandaag maar een rustig hoofdpijndagje ingelast. Zit een beetje suf naar allerlei onbegrijpelijke sporten te kijken.... Luchtkastelen schieten of zo, en daarna judo, nu weer tennis... Zijn nou niet de sporten die ik normaal zou kijken maar nu de OS zijn vind ik het toch wel leuk! En bij gebrek aan andere activiteiten...

Fijne dag verder!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Lieve Beanie, haha ja ik heb de koppijn er ook bij, niet zo erg als bij de Deca gelukkig! Maar het is echt hormoonhoofdpijn.. En tegen mij hebben ze toen gezegd dat door de Deca de menstruatie ook uit kan blijven, volgens mij maakt t niet uit, is ook de bedoeling dat je eigen hormoonhuishouding stil ligt. Komt vast goed, geen zorgen! En ik heb geen haast meer, ik neem t maar zoals het komt. Maar zal wel blij zijn als ik ongesteld word zodat ik weet dat alles nog normaal werkt. Of niet ongesteld word en hartstikke zwanger ben en vandaar last heb van hormonen en hoofdpijn, zou toch een wonder zijn!

Knuff

Floortje, ben heel benieuwd, hoop dat ze alle 4 meedoen en snel doorgroeien!

Remmir heb je al nieuws??

Geplaatst

Joehoe!! ik heb het achter de rug! Het is door gegaan.. en ze hebben er 4 aan kunnen prikken waarvan er toch 1 nog wel klein was en dat bleek ook met de uitslag..die kleine had wel een eitje maar niet groot genoeg nog. De rest had ook een eitje dus ik heb er 3!!! Jeeee wat ben ik opgelucht dat het nog zo goed is gegaan. Jullie hadden gelijk dat het nog wat bij ging groeien!!! De grote was 23.5mm en 2 rond de 18.3mm.. Ben erg blij met deze oogst.Manlief had ook erg zijn best gedaan( bij ons moet je met de eitjes in de auto naar Zwolle) En daar doet hij zijn ding. Hij kwam met een bigsmile terug omdat hij trots was op zijn uitslag en uiteraard was ik ook trots op hem! Ik zie het weer zonnig in! Morgen uitslag of er bevruchtingen zijn en dan als het goed is vrijdag de TP..

@ Floor.. ik snap jouw gevoel met 4 follikels.. je gaat van 6 naar 4.. Ze zeggen dat soms achter het vlies wat niet altijd zichtbaar is ook nog eitjes kunnen zitten.De ene keer beter zichtbaar dan de andere x. Maar ik duim voor jou op ook 4 follikels en dat het er niet minder gaan worden maar doorgroeien met mooie eitjes!! Wij krijgen een roesje via het infuus.. ik ben dan zo high dat ik niet weet wat ik doe, maar daardoor de pijn ook minder voel! Maar bij een ieder is het anders..Ze moeten je maar gewoon plat spuiten.. je mag echt om de hoogste medicatie daarvoor vragen!! Mijn duimen draaien voor jou!

@beanie Bedankt voor het duimen draaien.. het heeft geholpen!!

Die hoofdpijn is wat he.. Dat ze daar ook niet wat op kunnen vinden..Bankhangen hoort nu eenmaal bij dit programma volgens mij en dat mag ook. In deze periode plan ik ook niets s'avonds en de weekenden.. Lekker rust! Mag je vanaf 7 aug beginnen met menopur? Ik ben erg benieuwd hoe bij ons de kwaliteit van de eitjes zijn door de menopur!

@moon wat zou het fijn zijn dat menstruatie snel gaat komen! Bij ons was dat toen al na 3 weken volgens mij! Maar dat de menstruatie uitblijft door een zwangerschap zou natuurlijk zoooo mooi zijn... Het is jullie gegund. Nu Lekker 2 dagen samen vrij! Lekker genieten en opladen! Veel plezier.. liefs

Annelies en Bie Dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

@annelies: hoe gaat het met je?

@monica: Hoe is het met je? wanneer verwacht je je menstruatie? Net wat je zegt dat je weet dat alles weer normaal werkt, bij mij was het in het begin ook een beetje anders, maar het zit nu weer redelijk goed zoals het was.

@beanie: wat rot dat je zoveel last heb van hoofdpijn, ik hoop dat het snel weg mag trekken.

@floortje: Je heb vandaag je Fm Gehad, en je heb over 3 dagen de punktie, ik zal voor je duimen dat ze alle 4 blijven zitten,dat het er niet minder worden.

Hier nog steeds geen last van de progynova, volgende week dinsdag heb ik een echo en volgende week zaterdag mijn terugplaatsing, heel spannend weer allemaal.

Wat rot dat er zoveel dames hoofdpijn hebben, ik leef met iedereen mee....

Geplaatst

Dank je wel.. De pijn viel nog mee.. Er was ook immers maar 1 eierstok aangeprikt dus dan valt het weer mee.. Ik weet het allemaal ook niet zo heel goed.. Zo ver weg was ik! Nu zeurderige buik en moe..

Duimen dat het bij jullie ook goed gaat met het ontdooien en terugplaatsen!

Geplaatst

Lieve Remmir, hoe is het gegaan vandaag?

Lieve Beanie!!! Wat akelig van de hoofdpijn. Heel naar! Ik hoop dat je geen hoofdpijn van mij hebt gekregen! ;-) Heeft het rustige dagje een beetje geholpen? Ik hoop het! Ik werd net gebeld, mijn bloedwaarden stagneren (dat voelde ik al en zo ging het vorige keer ook). Ik moet dus ophogen en hopen dat de follikels toch nog willen doorgroeien. Niet echt hoopvol dus... Maar het goede nieuws is dat we morgenochtend naar Düsseldorf gaan, naar dr. Pf. Ik ben benieuwd!

X, Floor

Geplaatst

Lieve Remmir, wat en geweldig nieuws! Van harte! Fijn dat je er niet zo veel last van hebt gehad! Nu duimen voor hele mooie embryo's!!!! Ik ben heel blij voor je!

Marielle, wat fijn dat je geen last hebt van de Progynova! Je bent een bofkont dat je nergens last van hebt. Fijn hoor.

Lieve Annelies, hoe is het met jou? Gaat het een beetje?

Alle anders dames, ook liefs voor jullie,

X, Floor

Geplaatst

Dag lieverds!

Even een algemeen berichtje! Ik ben een weekje op vakantie en het doet me deugd.. Deze dag weer wat licht bloedverlies en dus mogen we spreken dat de menstruatie is doorgezet.. Maar goed,2dagen enorm,enorm afgezien maar we moeten er door! Dank je wel lieverds,jullie zijn schatjes! xxx

Ik zal wel af en toe iets van me laten horen! xxx

Geplaatst

Hi lieve dames,

@Annelies: ik blijf je volgen hoor! Nu lekker genieten van je vakantie en de aandacht verzetten... En pas daarna gaan nadenken etc. over hoe nu verder! Eerst even jezelf worden, Annelies terugkrijgen na al die rothormonen! Knuffel voor jou!

@Floortje: nee hoor, geen hoofdpijn van jou! Zit toch echt in die rotspuitjes... (volgens mij is het gewoon een middel dat hoofdpijn opwekt, en pas in de tweede plaats de boel stillegt of zo). Las net in het vage streepjes-topic dat je morgen naar DD gaat... Wat goed! Ga je samen met je vriendin? Ben benieuwd of er wat uit komt! Wel vervelend dat de groei stagneert... Blijf wel voor je duimen, dat vrijdag de punctie gewoon door kan gaan. En dat die vier gewoon lekker mee doen. Viel het erg tegen vandaag, of heb je wel een goed gesprek gehad met je fertiarts?

Rustig dagje (en veel paracetamol) hebben wel geholpen, doe gewoon rustig aan en hou met intensief bezig met sport op televisie... Is vast ook goed voor mijn conditie!

@Remmir: hoe is het nu met de buikpijn? Wat goed dat het achter de rug is en wat een mooie opbrengst, ondanks je eerdere berichten! Blijft natuurlijk nog even spannend maar 'het ei is gelegd'.... Op naar de TP!

Als het goed is mag ik op 9 augustus starten met de Menopur, heeft met de planning en de zomerstop in het ziekenhuis te maken... Dus nog anderhalve week alleen deca en dan zal hopelijk het heksje me weer in enige mate verlaten! Ik ben idd ook heel benieuwd naar het resultaat met de Menopur.... Als het goed is moeten we nu top-eitjes maken!

@Marielle: wat goed dat je geen klachten hebt! En je eerste echo komt al in de buurt... Ik heb op dezelfde dag als jij de uitgangsecho, maar jouw TP is ws een week of 2 eerder dan die van mij... Hee, het komt al dichter bij! Hoe gaat het met je enkel?

@Moontje: in het S.LAZ begin je op dag 21 met de deca, en ze willen pas de uitgangsecho maken als je menstruatie is geweest. Dat is me de vorige keer nadrukkelijk gezegd. Dus, al is het maar weinig, het moet komen... Heb inmiddels wel wat krampjes dus ik vermoed dat het er aan zit te komen... Voor jou hoop ik dat je het gewoon overslaat en zwanger bent, wat zou dat geweldig zijn! Heb je vandaag trouwens een leuke dag gehad met je mannetje?

Fijne avond allemaal! Veel liefs, Beanie

Geplaatst

Hoi meiden, ik lees af en toe met jullie mee maar omdat ik pas in september weer aan een nieuwe poging ga beginnen en niet teveel met ivf bezig wil zijn schrijf ik nog even niet mee.

Annelies, verdorie wat een klote nieuws!!!!! Ik had zo voor je gehoopt dat het dit keer raak was. Wat een klap. Heb je eventueel nog cryo's? Bie, heel veel sterkte. Monica, jouw verhaal heb ik ook gevolgd.

Wat een ellende heb jij achter de rug. Ik hoop op positief nieuws voor je. Krijg je eventueel een terugplaatsing als je je menstruatie achter de rug hebt?

Voor de meiden die net de punctie achter de rug hebben of nog moeten krijgen, heel veel succes!!!!!!! Hopelijk zullen er een aantal zwangere vrouwen op dit forum zijn.

Geplaatst

@beanie: ja heb 7aug de echo en 11 aug de terugplaatsing, jij heb de zelfde dag een echo als mij, spannend weer he.

Het komt steeds dichter bij ja en met mijn enkel gaat het heel goed kan weer lopen gelukkig, woensdag word nog een keer na gekeken door de chirurg, maar denk dat het wel goed zit. heb er geen last meer van.

Fijne avond....

Geplaatst

Lieverds,

Ik heb weer maar iets raars voor hoor.. Gisteren dacht ik dat m'n menstruatie er door was gekomen maar niets is minder waar! Het bloeden is terug gestopt.. Ik word er horendol van en weet echt niet meer wat ik hier moet van denken! Maar goed,hoe gaat het met jullie dames? (het is even algemeen want ik ben op reis!

Lieve zoenen xx

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het was even stil hier, want was op vakantie. Morgen eerste fm echo. Benieuwd wat er in mijn lijf gebeurd. Voor iedereen heel veel succes en sterkte!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Net een heel verhaal zitten tikken in de auto, was mijn batterij leeg, net voor het versturen... Alles weg....

Lieve Annelies, wat maakt jouw lijfje het je moeilijk! Misschien kan je stiekem een testje van KV wagen? Dan weet je iets meer.... Ik kan me voorstellen dat de onzekerheid je sloopt, want zelfs een klein sprankje hoop doet toch

leven hè? Ik hoop op een wondertje voor je!

Marielle, wat fijn dat je geen last hebt van de progynova! Houden zo!

Jansuhh, welkom terug en succes morgen, laat je weten hoe het was??

Nyonyacilla, welkom!

En last but not least!! Lieve Beanie, hoe is het vandaag met je? Hoe is het met de hoofdpijn? Ik hoop dat het wat minder is.... En heb je lekker 'gesport' vandaag? Meeleven met de olympische sporters is ook heel intensief, ik ben het helemaal met je eens!

Wij komen net van Pf. 5 buisjes bloed genomen en morgen krijgen we de uitslag. Hij heeft het hele verhaal uitvoerig uitgelegd en het klinkt heel logisch... Hij adviseert vitamine D 2000 iu, Omega 3 minstens (500 mg EPA en DHA, die dosering heb ik niet, dus moet ik morgen even snel achteraan), Intralipid en Prednisolon. Eerst maar even de bloeduitslagen afwachten en de echo morgen en dan een plan maken. Ik vind het best spannend.... Sorry dames, beetje off topic... Terug naar het wachten....

Vanavond eerst maar eens heel vroeg slapen! Kleine man heeft me de halve nacht wakker gehouden en ik ben werkelijk gevloerd!

X, Floor

Geplaatst

Hoi meiden!

Hier ook maar een bericht, had in het wachtbank forum ook al gereageerd.

Even kort over mijzelf: in november 2009 ben ik na de 3e icsi bevallen van een mooie zoon. Eindelijk na 5 jaar hebben we een wonder gehad! Van deze poging hadden we nog 2 cryo's over. Na lang verzinnen en twijfelen hebben we op 18 juli een info gesprek gehad met de arts in het emc en gister besloten toch, ondanks alle spanningen, voor de cryo's te gaan.

Ik ben gister ongesteld geworden en heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld. 8 augustus mag ik komen voor de 1e echo. Heel spannend allemaal. Ben zo bang dat ze niet ontdooien net zoals bijde 1e icsi poging...

Ik zal proberen hier een beetje bij te lezen en te reageren.

Fijne avond!

Groetjes van Daan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden