Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag iedereen!

Even een algemeen berichtje(ben nog op vakantie)

Hier nog altijd geen menstruatie te speuren man,man.. Ik heb vandaag gebeld naar gyn maar aangezien ik nog op reis ben moet ik nog afwachten tot vrijdagmorgen,dan bellen en normaal maandag bloedafname.. Go,'t is maar iets raars hé dames?

@Beanie,Floortje en Monica: Hoe gaat het met jullie dametjes? Dank voor jullie lieve reacties maar zoals je kan lezen ben ik nog meer in de war hé? Zou het dan toch kunnen dat het een late innestelling was? Ben ik dan mss toch zwanger? Zou ik een testje durven wagen? Go dames,sorry voor dit egoberichtje maar zit met zoveel vragen..

als ik dames vergeten ben,srry niet m'n bedoeling.. Aan iedereen nog een fijne avond gewens!

Groetjes

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Beanie, we gaan het langdurig vieren met vele flessen granaatappelsap (hoewel ik las dat je dat ook zeker niet te veel moet drinken). Ik heb net bij Albert een paar flessen Merlot druivensap besteld! Die zijn erg lekker, alcoholvrij, maar het klinkt best goed! Ik krijg Dormicum voor de punctie, maar ze weigeren gewoon een roesje. Het is wat mij betreft echt de laatste keer, hoe dol ik ook op de artsen ben. Ik wacht nog steeds op de uitslagen van dr. Pf. die ik vandaag zou krijgen. Hij belooft ze nu morgen en dan zijn ze ook extra 'interesting'. Kennelijk wordt mijn bloed er dag na dag interessanter op... Ik weet het echt niet. Heb mijn AMH ook laten prikken, dus ben wel benieuwd.

Kus, Floor

Geplaatst

Jeetje, wat gaat dat hard hier!

Monica, ik zou wachten tot na een eventuele zwangerschap, mede ook doordat je er net een operatie op hebt zitten! volgens mij is het voor je lichaam beter om niet zo snel achter elkaar onder narcose te gaan!

Lieve floor, heel veel succes en sterkte morgen, gaat vast helemaal goed komen en hopelijk kun je na de punctie zeggen dat het deze keer heel eg mee viel!

Annelies, ik zou er een test tegenaan gooien, dan ben je hopelijk van die slopende onzekerheid af!

schorpioentje, weer helemaal opgeladen!!!

Remmir, fijn dat je je weer beter voelt, duim voor heel goed nieuws!

jansuhhh, succes weer zaterdag!

Beanie, fijn dat de menstruatie echt heeft doorgezet, hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!

voor alle andere, succes!

Geplaatst

Dag lieve schatjes!

Ik ga me dus morgen aan een testje wagen.. Ik kan echt niet meer met de onzekerheid leven. Dan weten we direct waar we aan toe zijn,niet? Het is gewoon raar dat m'n menstruatie niet doorbreekt,dat zou nu toch wel al het geval moeten zijn. (denk ik) Ik houd jullie zeker op de hoogte!

Hoe gaat het met jullie vandaag?

Lieve Floortje,héél veel succes morgen met de punctie! Het zal wel goed lopen meid.. Lieve knuf!

Lieve Monica,hoe gaat het met jou?

Lieve Beanie,alles goed met jou?

Lieve Crisje,alles goed met jou?

Lieve schorpioentje,hoe gaat het met jou?

Lieve Remmir,hoe gaat het met jou?

Als ik iemand zou vergeten zijn,sorry!

Lieve groeten

xxx

Geplaatst

Lieve Annelies, ik snap je probleem en je emoties, maar ik zou niet testen als ik jou was. Zoals ik al zei, is er waarschijnlijk wel een innesteling geweest, maar zit t niet goed. Als je nu een positieve test in handen hebt ben je blij, krijg je straks alsnog een klap als je hcg niet goed blijkt te zijn. Ik heb dit meerdere keren meegemaakt. Dus ik weet waar ik over praat, hoe moeilijk het ook is, wacht aub gewoon tot de bloedtest voor je eigen bestwil. Dan weet je pas zeker of t wel of niet goed zit. Een zwangerschapstest bewijst alleen dat er iets zit/zat, maar dat is ook wel al duidelijk zonder test. Sterkte lieve meid xxx

Ik reageer straks even op de andere meisjes! Knuff

Geplaatst

Dus Monica,jij denkt dat het niets is? Dan doe ik het beter niet.. Dan moet ik wel nog wachten tot maandag om bloedtest af te nemen. Maar goed,als jij denkt dat ik dit niet moet doen,ok.. Ik had hcg-waarde 8,dus eigenlijk zwanger. Zou het niet kunnen dat het gewoon traag op gang is gekomen? Goh,onzekerheid alom hier maar goed..

Dank je voor je reactie meidje! Alles goed met jou?

xx

Geplaatst

Lieve Annelies, je begrijpt me verkeerd. Ik denk dat er zeker iets is, je hcg zat boven de 5 en je menstruatie zet niet echt door. Of het goed zit of niet kan nog beide kanten op, dat weet ik echt niet. Maar de kans is 50/50, ik zeg alleen dat een zwangerschapstest jou niet kan vertellen of t ook goed zit, dat kan alleen het hcg je vertellen. Daarom zou ik, om teleurstelling te voorkomen wachten op de bloedtest, dan pas heb je zekerheid. Ik hoop van harte dat t goed zit, maar wil je alleen besparen dat je nu blij bent en dan straks een klap krijgt als t eventueel niet goed zit. Ik denk zeker dat je nu positief zult testen. Maar dat zegt niets over een goede zwangerschap. Hoe moeilijk het ook is om te wachten, alleen van de bloeduitslag heb je meer zekerheid. Maar je moet doen wat jij wilt lieve meid! Ik gun je t allerbeste! Met mij gaat t wel, beetje moe, denk dat ik na t weekend mijn menstruatie krijg. Dan weet ik ook of alles weer goed werkt :) dank je voor t vragen meis, ik hoop echt dat t een late innesteling was, maar ga uit van t ergste, dan kan t alleen maar heel erg meevallen mocht het toch goed zitten toch! Knuff

Geplaatst

Hi lieve dames,

@Annelies: vervelend, die blijvende onzekerheid... Ik denk dat Monica zeker een punt heeft, dat een test je op dit moment geen uitsluitsel zal geven en dat het idd verstandiger is het bloedonderzoek (en eventueel echo?) af te wachten. Ik weet het, ik riep eerst ook doe een test maar nadat ik las wat Monica schreef, dacht ik Moontje heeft denk ik gelijk. Dus toch nog even afwachten tot maandag? Knuffel voor jou in ieder geval!

@Moon: nog steeds zo gammel? En ben je al wat verder in het nadenken over je andere dilemma?

@Crisje: hoe is het met jou?

@Floortje: heb je vandaag de bloeduitslagen gekregen? En? En hoe was het in DD, bij de soja? Heb je al een beslissing genomen over de prednison? Ben je wijzer geworden, dat is eigenlijk de belangrijkste vraag! Hoe is het verder met je? Heb je nog nagels? Probeer je vanavond nog maar een beetje te ontspannen, voor zover dat mogelijk is.... Misschien lekker in een warm bad, valiumpje er in en dan slapen... In ieder geval wil ik je voor morgen heel veel succes wensen, en veel sterkte... Ik denk aan je! Op naar de 4-5 mooie follikels en maandag een TP! Laat je het morgen weten hoe het is gegaan? Hoe laat moet je morgen, dan kan ik op dat tijdstip mijn positieve energie naar je toe sturen...

@Remmir: jij morgen toch de TP? Spannend!!! Ik duim voor je dat het allemaal goed is gegaan met de emmy's, en dat je morgen een toppertje in je buik krijgt!

@Schorpioentje: weer lekker uitgerust? En helemaal ontspannen zo aan het begin? Morgen dus de uitgangsecho... Hoop dat je morgen mag starten met de menopur! Wanneer ongeveer verwachten ze de punctie? Vervelend dat je zo'n last hebt van de deca.... Komt me helaas maar al te bekend voor. Mn de hoofdpijn maar ook het nacht zweten en de emotionele buien... Ben echt mezelf niet sinds vorige week! Dinsdag uitgangsecho, donderdag i.p. starten met menopur. Dus nog een week in de overlevings-modus, hoop dat het dan snel beter wordt!

Succes in ieder geval morgen bij de uitgangsecho!

@Jansuhhh: nog een dagje wachten voor de volgende echo... Hoe is het vandaag met je?

Fijne avond allemaal! Weer zwemmen kijken?

Liefs, Beanie

Geplaatst

Hoi Lieve meiden,

Wat is er weer veel gebeurt met jullie allemaal zeg!

Jullie hebben een tijd niks van mij gehoord maar er is hier ook e.e.a. gebeurt. Daar zal ik zo wel over vertellen. Zie er in ieder geval naar uit om weer met jullie mee te kletsen.

Even een paar korte reactie's om er weer een beetje in te komen. Als ik mensen vergeet (wat ik wel zeker weet), sorry daarvoor maar het zijn zoveel dingen die spelen.

@ Annelies. Allereerst kan ik me voorstellen dat je helemaal gek wordt van onzekerheid. Eerst geen bloed, dan wel, dan niet, dan wel, bla bla bla ga zo maar door. Wat een rottige ellende zeg. Ik moet zeggen dat ik het wel heel erg eens ben wat Monica zegt. Begrijp heel goed wat zij bedoeld. Denk ook dat het beter is om even af te wachten op de bloedtest, hoe moeilijk dat ook is meid! Heel veel sterkte en natuurlijk heel veel geluk!

@ Floortje. Succes meid. Komt helemaal goed. Ik verbaas me wel over de verhalen die ik lees van veel meiden hier die een roesje of iets dergelijks hebben gehad. Ik heb helemaal nioks gehad! Geen roesje, pijnstiller, helemaal niks! Wist niet eens dat die mogelijkheid er was joh. Ik ben ook pas op dit forum gekomen na de punctie.

Dus hier een reactie van iemand die het zonder iets heeft ondergaan...Je kan het meid!!! Begrijp wel dat je er een rotervaring mee hebt dus kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent. Ik had nog nooit eerder een eicel punctie gehad en heb schijnbaar het geluk gehad dat het goed is gegaan.

@ Remmir. Wauw meis, wat spannend. Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Ik ga je volgen en wacht op smart op je berichtjes!

@ Beanie. Hoi lieve Beanie hoe is het met jou. Alles goed?

@ Monica. En lieve Monica hoe is het met jou? Wat sta jij weer voor een dilemma meis. Kan me zo goed voorstellen dat je weer mooie borsten wilt maar denk dat je wens voor nog een kindje veel groter is. Begrijp dat je in dubio staat maar als ik mijn mening mag geven als ik in jouw schoenen zou staan?

Ik zou wachten met de borsten. Je bent nog jong meid en wat een van de meiden ook al zei ( weet niet meer wie precies)....en nu weet ik ook niet meer wat ik wilde zeggen. Ohhh errruuuugggg!!! Nou Monica ik kom er nog op terug zodra het me weer te binnen schiet.

Nou nu zal ik even vertellen waar ik deze 1,5 a 2 weken heb uitgehangen.

Ik heb toen op de maandag, bijna 2 weken geleden die uitgangs echo gehad. Weet niet of jullie dat nog kunnen herinneren. Ze zouden kijken of ze daar iets op konden zien omdat ik constant, al meer dan een jaar lang, bloedverlies heb de hele cyclus door. Niet iedere dag maar het bloed komt zomaar uit het niets. Ik bloed dan 2 dagen en dan weer een paar dagen niet en dan weer 1 of 2 dagen wel. Zo gaat dat elke cyclus en al een dik jaar. Ook schijn ik een extreem dik baarmoederslijmvlies te hebben. Denk dat jullie geheugen nu wel weer een beetje is opgefrist, hahaha. In ieder geval konden ze op die echo van die maandag niks zien. Dus moest ik die donderdag daarop voor een waterecho. Daar dacht de arts toch iets op te zien. Misschien een vleesboompje of een poliepje??? Dus ja hoor ik moest voor een hysteroscopie. Dit is gisteren gebeurt. Viel gelukkig heel erg mee, alleen bloed ik nu nog steeds maar dat zal wel normaal zijn denk ik? Maarrrrr....niks op te zien hoor! Ben helemaal normaal van binnen... Dubbel gevoel want aan de ene kant, prachtig om te horen dat je helemaal "normaal bent van binnen", aan de andere kant, hoe komt het dan toch dat ik zo'n dik slijmvlies heb en waarom die bloedinkjes toch?

Nou ja nu maar weer wachten tot na de vakantie van de fertiliteit en dan de uitslag bespreken en horen wat we nu verder gaan doen. Pppfffttttt het is allemaal wat he wat wij door moeten maken. Ons gekke lijfen!

Liefs Joanna

Geplaatst

Sorry lieve meiden,

Nog even een vraagje. Heeft iemand ervaring met een hysteroscopie? Kom namelijk net van het toilet en het bloeden wordt alleen maar erger. Is dat normaal? Ze hebben daar natuurlijk wel lopen wroeten met dat camera'tje...

Ben toch een klein beetje onzeker en geïrriteerd omdat ik helemaal gek word van bloed, bloed, bloed. Heb er geen zin meer in. Wil nu gewoon 9 maanden geen bloed meer zien...tenminste niet van onderen! Maar goed dat willen we allemaal he!

Geplaatst

Lieve moontje!

Ik ga je raad opvolgen en idd wachten tot de bloedafname.. Je hebt idd helemaal gelijk wat je schrijft lieverd,dank je voor je goeie raad! :)) Je bent een schatje.. xx

Beanie en Joanna,idd ik volg de wijze raad van ons Moontje op! Dank je wel lieverds!

Lieve zoenx en een fijne avond!

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

@annelies: och meisje wat een onzekerheid allemaal, maar zoals monica en beanie al zeiden nog even afwachten tot maandag. Met de bloedtest weet je tenminste meer. Succes met alles! Probeer nog een beetje te genieten van je vakantie.

@crisje: hoe is het met je? ik ben idd weer helemaal opgeladen en ik kan er weer even tegen.

@monica: ben je al iets wijzer geworden? Blijf ook goed naar jezelf luisteren, zelf weet je het beste wat goed voor je is.

@beanie: heb je genoten van het zwemmen? Goud, joepie! Hopelijk gaat de week snel voorbij en heb je niet meer al te veel last van de deca.

@remmir: mijn duimen draaien voor een mooie terugplaatsing.

@floortje: heel veel succes morgen met de punctie, op naar mooie emmy's!

@janshh: succes met de echo, ze zijn vast mooi gegroeid!

@joanne: wat verschrikkelijk die onzekerheid over de bloedingen, hopelijk is er snel een oplossing voor. Succes!

@all: succes, succes en nog eens succes!

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho. Alles was rustig, gelukkig! Dus meteen vanavond begonnen met menopur. Hopelijk wordt de hoofdpijn nu ook snel minder. Over een week terug komen en hopen dat er een aantal mooie eitjes gaan groeien. Bij mijn punctie krijg ik de volgende keer een roesje. Ze begonnen hier zelf over omdat mijn rechter eierstok nog al moeilijk aan te prikken was de vorige keer. Dus direct een aantal formulieren in moeten vullen en een gesprek gehad met de anesthesist.

Fijne avond!

Groetjes schorpioentje

Geplaatst

Lieve Floortje,

Ik hoop zo dat je dit nog leest, maar ik wil je nog even heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen voor morgen.... En ik hoop toch zo dat het morgen allemaal mee valt. Op naar de 4 of 5 eicellen!

Veel liefs en een knuffel, Beanie

Geplaatst

Hi lieve dames,

@Schorpioentje: en, goed gegaan met de menopur? Heb je al minder last van de deca, of gaat dat niet zo snel? Wel prettig dat je de punctie met een roesje krijgt... Hoef je je daar in ieder geval niet nu al druk over te gaan maken!

@Annelies: verstandig meis! Die paar dagen kunnen er ook nog wel bij... Wanneer kom je terug van vakantie? Heb je het wel lekker gehad ondanks alles?

@Jansuhhh: vandaag toch weer fm? Laat je even weten hoe het is gegaan?

@Joanna: is het bloeden al minder? Hou het maar goed in de gaten! Ik heb in mei een hysteroscopie gehad, onder narcose. Ze waren vergeten me na de ingreep op een matje te leggen en toen zat er behoorlijk wat bloed in het laken... Ik weet dat ik 's avonds ook nog wel behoorlijk bloedde, maar het was wel heel waterig. De volgende dag was het al een stuk minder en 2 dagen later was het over! Het is natuurlijk van persoon tot persoon verschillend, maar het zou toch wel minder moeten worden...

Wat dubbel zeg, de uitslag van de echo's en hysteroscopie... Niks aan te zien, op zich natuurlijk prettig maar ik kan me zo goed voorstellen dat je wilt weten waar het bloeden vandaan komt en dat je verder wilt... Aan de andere kant is het wel goed en fijn dat het nu uitgesloten is dat er iets in de baarmoeder zit (myoom of zo) die deze bloedingen veroorzaakt en ook een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Hoe lang moet je nu nog wachten voor de fertipoli weer open is? Wat duurt dat lang he, dat wachten!

@Remmir: vandaag de TP... Spannend! Laat je nog weten hoe het is gegaan? Dan weet ik of ik vanavond 1 of 2 kaarsjes voor je moet branden!

@Moon: dikke knuffel voor jou. Omdat je hier zo vaak laat zien dat je eigenlijk de wijste van allemaal bent....

@Floortje: hoe is het gegaan vandaag meis? Ik hoop zo dat het is meegevallen! Zit nu echt aan je te denken. En hoop dat het inmiddels al achter de rug is! Laat je het nog even weten? Als je dit leest ben je hoop ik klaar en al thuis, dus kun je verder vandaag lekker rustig aan doen en je goed laten verzorgen...

Wel doen hoor! Even goed je rust pakken! Jij ook een dikke knuffel!

@rest: gaat het goed met jullie? Lekker aan het ontspannen of druk in de aanloop naar??

Ik geloof dat mijn koppijn na mijn menstruatie (die overigens maar 2 dagen heeft geduurd, maar ik geloof dat dat kan komen door de deca) nu wel beheersbaar is. Kan ook komen doordat ik niet wacht tot ik hoofdpijn krijg, maar gewoon consequent 3x per dag paracetamol in neem... Nou ja, blijf nog maar kalm aan doen (hebben jullie ooit wat anders van me gehoord??) en de tijd uitzitten... Is het al dinsdag?

Fijne dag allemaal! Liefs, Beanie

Geplaatst

Hoi lieve dames!

hier ben ik weer :) heb even een weekje niet gereageerd maar wel meegelezen hoor ;)

hier is dan eindelijk m'n menstruatie doorgebroken!! gisteravond :) en heb vanochtend gebeld naar het ziekenhuis en mag vanaf de 10 gaan beginnen met ovu testen :) het wordt bij ons in een hele natuurlijke cyclus gedaan dus dat is wel fijn! zelfs geen vieze bolletjes dit keer :) dus hopelijk rond week 33/34 de terugplaatsing.. en nu nog duimen dat er in ieder geval 1 goed ontdooid!

@Remmir succes vandaag!

@Beanie hoe is het met jou meid?

@schorpioentje super meid! en nu op naar volgende week hopelijk met een mooie aantal groeiende follikels :)

wel fijn dat de punctie onder narcose is...:)

@en de rest van de dames hoe is het met jullie??

Geplaatst

@beanie: het is goed gegaan met het spuiten van de menopur, ik had dit al vaker gespoten dus wist waar ik aan begon. Merk helaas nog geen verschil, jammer. Nog steeds verschrikkelijke hoofdpijn en daarbij vanmorgen ook nog eens opgestaan met koortsblaasjes op beide lippen...jakkie... en een pijn dat ze doen. Dus vandaag maar een bankhangdagje er van maken.

@soentje: wat fijn! lekker in je eigen cyclus:)....... ik weet ondertussen niet meer hoe die er uit ziet..haha. Mijn duimen draaien voor je!

SUCCES vandaag met puncties, terugplaatsingen, spuiten, wachten etc!!!!!

Liefs schorpioentje

Geplaatst

Hoi allemaal.

@ lieve beanie.. Wat lief dat je daaraan denkt.. Ik vind het zo spannend allemaal.. Ik ben zo blij als er in iedergeval maar 1 goeie bij zit. Ik voel me verder prima.. en zit ontzettend lekker weer in mijn vel! Die rot hormonen toch ook! En jij maar thuis zitten en de olympische spelen volgen! Gister het zwemmen nog gezien? Mooi hoor! Ik ben meer van de paarden en helaas gister Anky niet kunnen zien.. Nog even en dan starten de springruiters.. Dat vind ik echt leuk! Wat zullen bij jou op een gegeven moment de muren op je afkomen zeg.. Pff niets voor mij! Maar ja je kan niet anders.. Toch hoop ik dat dit positief werkt voor het hele ivf traject! Jij bent zeer uitgerust tijdens je ivf behandeling toch? Ik heb juist erg veel stress gehad.. wat mij niet echt goed lijkt! Maar we wachten af! Je hoort het!

@ floor ik stond net te douchen en ik moest nog aan jou denken.. Zal je nu de punctie achter de rug hebben? Hoe zal het met je zijn gegaan? Ik hoop zo voor jou dat het allemaal mee valt dit keer en dat je opgelucht kunt zijn! Met een goed resultaat uiteraard!!!

@ Schorpioentje Dank je wel voor het duimen draaien! Ik ben heel benieuwd hoe bij jou de menopur het gaat doen! Op naar mooie eitjes!!! Ik duim voor jou.

@sOentje..Wat fijn dat de menstruatie is doorgebroken! Op naar een goede TP met een mooi embryo!

@ Annelies Wat goed dat je wacht! Je kunt de situatie nu niet anders maken. Succes met alles!!

@jannsuhh dank je wel! Jij succes morgen met de 2e fm. Hopelijk zijn ze mooi gegroeid dan is de punctie voor jou ook heel dichtbij.

Pff ik ga broodje eten.. laatste keer plassen, want moet een volle blaas hebben! De vorige keer had ik hem zo vol dat ik buikpijn had! Ik moest zooooo nodig toen.. Nu ga ik korter voor die tijd naar de wc..haha.. Om half 2 is de terugplaatsing.. Daarna gaan we even lekker winkelen in Zwolle en daarna lekker uiteten! Het klinkt raar.. Maar heb gewoon zin in de TP dan ben ik weer even zwanger.. en hopelijk tot de 40 wk maar het gevoel vind ik al fijn!

Geplaatst

@beanie morgen is de 2e fm, maar lief dat je er aan denkt.

@Remmir ik hoop ook dat de punctie dicht bij is. Afwachten wat ze hebben eraan.

vandaag worden we gebeld of we een of twee embryo's terug geplaatst willen hebben, ik zit er in dubio. Jullie nog goeie tips.

voor allebei is wat te zeggen.

Geplaatst

Lieve meiden allemaal!

bedankt voor jullie steun en lieve woorden!

Anneliesje toch, wat is het spannend voor je! Ik hoop op een late innesteling. Dat gebeurt niet vaak, maar het gebeurt wel!!!

Remmir, laat je weten hoe het is gegaan?

Alle andere meiden, ik ben nog zo suf, dus kan niet op alles reageren, maar denk wel aan jullie!

Lieve Beanie, wat fijn dat de hoofdpijn een beetje beheersbaar is! Ik hoop dat je je iedere dag wat beter gaat voelen! Bedankt voor je lieve sms vanmorgen! Dat berichtje gaf me echt steun! Je bent en schat! Ik heb nog steeds geen uitslagen van Pf. Daar baal ik wel een beetje van. De punctie is achter de rug. De Dormicum was geweldig!! En een van mijn twee liefste artsen deed de punctie! Hij keek eerst met de echo en zag er 7! Hij was echt lief, deed het heel snel eerst de ene uit de minder gevoelige eierstok en toen de pijnlijke eierstok. De laatste prik begon die hele erge pijn weer en toen zei hij dat het klaar was. Toen is hij meteen gestopt (niet even snel toch nog een paar prikken). Ik heb hem een dikke knuffel gegeven, zo opgelucht was ik!!! En er zijn (zit je of sta je?) 11(!) eicellen gevonden! Ik ben echt blij! Hopelijk komt er maandag dus toch een terugplaatsing!

Ik ga nu lekker mijn bedje in, maar laat later weer wat van me horen.

Liefs en een dikke knuffel!

Floor

Geplaatst

@ Beanie. Nog even snel een reactie voor ik n aar mijn werk ga. De bloedingen zijn niet minder geweorden. Het lijkt juist meer te worden en het is helder rood. Ik heb verder geen buikpijn en volgens mij geen koorts. Ik heb vanmorgen gebeld naar de afd gyn. Maar zij zeiden dat ik het in de gaten moest houden. Zolang ik niet binnen een uur 3 maandverbandjes moet gebruiken en geen koorts of buikpijn heb is er niet veel aan de hand. Het hoort erbij zeggen ze. Misschien wat wondvocht zeiden ze. Maar ja wondvocht dat helder rood is? Snap het niet hoor... Waarom moest jij in mei een hysteroscopie(als ik het mag vragen?)

De fertiliteit is tot en met de 19e met vakantie. Ik ben dus 1 van de eerste die aan de foon hangt voor een afspraak, dat begrijp je wel.

Ik lees hier van zoveel meiden dat dingen onder narcose gebeuren. Dat heb ik helemaal niet??? Daar wordt niet eens over gesproken. Raar hoor.

@Floortje. Ben zo blij voor je! Geweldig dat het zo goed is gegaan en een prachtige score, 11 eicellen!!! Joehoe!!!!!!!

@Soentje. Mooi zo meid! Weer een nieuwe start! Succes hoor.

@ Janshuh. Ook voor jou heel veel succes en geluk! Over 2 dagen toch?

@de rest. Hoe is het met jullie meisjes. Allemaal aan het genieten van de spelen en bijkomen van alle dingen die jullie moeten ondergaan. Allemaal veel geluk.

liefs Joanna

Geplaatst

@jansuhh: veel succes morgen met je 2e FM, dan weet je eindelijk ook wanneer je punktie is.

@Floortje: fijn dat de punktie mee is gevallen en wat een mooi score, nu op naar maandag voor een terugplaatsing, ik zal voor je duimen.

@monica: hoe is het met jou? heb je al een keus kunnen maken, het zal wel moeilijk kiezen zijn als je het allebei heel graag wilt, je moet doen wat je hart zegt.

@Remmir: jij heb eindelijk vandaag je emmy teruggeplaatst gekregen, succes in je wachtweken en op naar groen.

@beanie: Ben blij dat je hoofdpijn minder aan het worden is..

@joanna:Hoop dat je bloedingen snel minder worden of snel weg gaan, succes.

@all: voor wie ik vergeten ben, hoe gaat het met jullie?

Ik lees altijd mee maar schrijven doe ik wat minder omdat ik het soms niet bij kan houden zoveel word er geschreven.

Maar hier dag 9 van de progynova en (afkloppen) geen last van bijwerkingen.

De eerste 9 dagen moest ik er 1 per dag slikken, vanaf morgen tot en met dinsdag 3 per dag en dan weer gewoon 1 per dag.

Het ziekenhuis raade me wel aan om ze niet alle 3 tegelijk in te nemen want daar kun je heel misselijk of ziek van worden, dus dan neem ik ze maar gespreid over de dag.

Dinsdagmorgen heb ik me echo en volgende week zaterdag de terugplaatsing,zo spannend allemaal weer.

We hebben nog 1 cryo en ik hoop zo dat ie goed ontdooit, ik blijf hopen en kaarsjes aansteken, maar volgende week zullen we het weten, ik hou jullie op de hoogte.

Voor iedereen veel succes en een fijne avond...

Geplaatst
@Joanna ik heb morgen de 2e fm echo. Dan weet ik hopelijk wanneer de punctie is.

Oke meid dat wordt dus heel spannend. Hopen dat alles goed genoeg is om de punctie te laten gebeuren. Je kan het maar beter weer hebben gehad toch!

Succes!

liefs Joanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden