Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi meiden hoe gaat het?

syl en sometimes ook nog niks?

Gistermiddag weer menstruatiekrampen maar zet weer niet door. Lekker aan de poets nu: hoezo nesteldrang en ik heb het bedje opgemaakt, slot van de kast, en allerlei dingetjes klaargemaakt!!

vannacht gaat het gewoon gebeuren punt uit hihi

onze zoon gaat naar mijn moeder zit al een paar nachten met hem op en denk ook ergens dat het mij belemmerd om te bevallen stress om hem....

Geplaatst
Syl, spannend!! Ik hoop dat jullie prinses snel in goede gezondheid geboren mag worden!!

Dank je Melis! Hoop het ook!

jij een cryo aan boord zo te lezen? Spannend ook! Succes in de wachtweken! Ik hou je in de gaten!:)

Geplaatst
Hi meiden hoe gaat het?

syl en sometimes ook nog niks?

Gistermiddag weer menstruatiekrampen maar zet weer niet door. Lekker aan de poets nu: hoezo nesteldrang en ik heb het bedje opgemaakt, slot van de kast, en allerlei dingetjes klaargemaakt!!

vannacht gaat het gewoon gebeuren punt uit hihi

onze zoon gaat naar mijn moeder zit al een paar nachten met hem op en denk ook ergens dat het mij belemmerd om te bevallen stress om hem....

Nee hier nog niks! Alleen erg veel geduw en geschop, zo pijnlijk af en toe! Ik heb echt geen ruimte meer!!:)

jij loopt wel al te rommelen zo te lezen! Ben benieuwd hoor! Wie weet vannacht...?:)

succes meis!

Geplaatst

Dames, het blijft wel spannend zo. Dat rommelen etc. Er zal toch binnenkort wel weer een baby geboren gaan worden. Wordt tijd....hi,hi. Kom maar op wondertjes!

Geplaatst

hi meiden meldt me weer kom net van vk

baarmoeder verstreken, 1-2 cm ontsluiting morgen gaat ze me strippen.

Ze had net iemand gestript en twee bevallingen tegelijk is niet zo handig he!?zeker

ook omdat zij en ik thuis willen.

Morgen13.15 uur gaat het gebeuren!!

hopen dat het werkt :-)

Geplaatst

Spannend Ivfmoeke!!! Hopelijk gaat het werken! Succes meid!

Rox hoe is het met jou? Wil Hailey al een beetje beter drinken inmiddels? Heeft het klieven geholpen denk je?

hier geen nieuws te melden, ik heb het gevoel dat ik nog weken zo door kan blijven lopen eigenlijk...:)

misschien volgende week ook maar eens vragen of ze me kunnen strippen...?

Geplaatst

Hoi!

Ik denk wel dat het klieven geholpen heeft, maar ze gaat max 1 a 2 keer aan de borst.

Als ze aan de borst ligt is ze wat onrustig, en spuugt ze veel terug..

Dus ze krijgt over het algemeen afgekolfde melk, maar met afwisseling 1 a 2 x kunstvoeding

van Friso tegen spugen en krampen... en even afkloppen ze heeft vanmiddag twee flessen

gehad en er is niets terug gekomen!!

Vannacht was ze een beetje een spookje, toen kwam ze om de drie uur en veel zeuren ..

Vanochtend haar na de borst op haar eigen kamertje gelegd.. en heb gelukkig nog even

drie uur van dr mogen slapen :)

Syl gewoon vragen hoor.. hoe eerder .. hoe fijner ;)

Hoe is het met de andere dotjes? Gaat het allemaal lekker.. hebben die van jullie al een beetje

een ritme? Hier begint het er in te komen.. ik maar haar om de drie/drie en half uur wakker.

En probeer haar s middags op bed te leggen na de fles van 13:00... zodat ze lekker in dr eigen

bedje slaapt!!

Hier veel pijn in de rug.. en vanochtend ook veel pijn in de buik van de operatie..

Vanmiddag naar de dokter geweest of het revalidatietraject nog door moet gaan.

En jawel hoor hij adviseert om voorlopig niet te gaan werken.. en zoiezo tot Augustus

thuis te blijven en me lichaam rust te geven samen met fysio!

Men had ik niet verwacht, aan de ene kant heel fijn want zo kan ik lekker met Hailey zijn!

Maar aan de andere kant ik wil ook wel weer werken.. maar de vraag is blijf ik in de kraamzorg?

Ik moet haar twee x in de maand 8 dagen weg brengen nou ja 6 want in het weekend is Marcel er.

En het is allemaal zo onplanbaar .. en nog veel meer nadelen maar één voordeel het is ZO LEUK!!

Even over nadenken dus..

Fijne avond..

Geplaatst

Ivf moeke, wat.spannend!!!! Heel veel succes straks bij het strippen. Wie weet hebben jullie nog voor het weekend jullie kindje in de armen. Toi toi toi!

Geplaatst

zoals verwacht geen baby :-(

mijn schoonouders zijn nu vertrokken op vakantie echt niet leuk voor mijn man. Ze kwamen gisteren nog en zijn stilletjes vertrokken baalden nu natuurlijk ook maar jah wie boekt er ook een vakantie als je zoon een 2e kind krijgt.

Volgens de Isci ben ik zaterdag uitgerekend speciale dag verjaardag van mijn vader die helaas overleden is.

Aan de andere kant is het dan vanaf next year koningsdag minder niet?

hoest met d'r rest syl en sometimes?

En de mama s?

Geplaatst

Jammer Moeke! Maar ja, zo'n kleintje laat zich niets zeggen he!:) Nog maar even geduld houden.

ik heb maandag mijn uitgerekende datum (volgens de icsi), scheelt 2 dagen met jou dan:) Hebben ze jouw uitgerekende datum vervroegd omdat je kleintje voorliep op de groei? Bij mij hebben ze dat niet gedaan terwijl ukkie consequent minstens een week voorloopt. Ze houden toch de icsi-datum aan. Ach, maar goed ook, anders was ik nu waarschijnlijk nog veel ongeduldiger geweest..haha..

Jammer dat je schoonouders nu op vakantie gaan, niet zo handig idd rond de uitgerekende datum.

Geplaatst

oh spannend Sylvia. Ze hebben me idd ivm groei vooruit gezet.

Bij onze zoon ook

Isci 23 mei, groei 20 mei, geboren 17 mei

meid ik duim voor je dat ze snel komt...

Geplaatst

Jammer, moeke dat jullie ukkie er nog niet is. Wie weet de komende dagen? Gaan ze jou nog een keer strippen? En tot hoe lang laten ze je maximaal doorlopen? Veel ziekenhuizen hanteren inmiddels 41 weken als maximale grens.

Bij ons scheelde de icsidatum, 2 dagen met de echo datum. Zowel bij mijn zoontje als bij mijn dochtertje.

Moeke en syl, vooralsnog hebben jullie het record bereikt door van ons allemaal zolang zwanger te zijn. Ik beviel zelf met 39 weken en 2 dagen. Rox, Kimmie, Sushi en Sky bevielen nog veel eerder.

Heel veel succes en sterkte met afwachten en de allerlaatste loodjes!

Hier vandaag een controle gehad bij het consultatiebureau. Ons meisje woog inmiddels al 4020 gram. Zij is dus sinds haar geboorte al een halve kilo aangekomen. Ze begint inmiddels ook al van die heerlijke "spek"beentjes te krijgen.

Snachts komt ze om de 3 uurtjes, maar slaapt veelal daarna direct weer door. Dus dat is voor deze mama ook erg lekker.

Verder is het heerlijk genieten! Ik ben echt een trotse mama en kan soms gewoon huilen van geluk! (hormonen???).[ATTACH=CONFIG]5235[/ATTACH]

Hoe is het verder met de andere mama's?

Geplaatst

Oh Wen wat een moppie zeg! Heerlijk! Kan me voorstellen dat je af en toe tranen van geluk hebt!

Als wij straks zo'n ukkie hebben jank ik vast ook de hele boel bij elkaar hoor..haha..

Ivfmoeke; ben ook benieuwd of je dan nogmaals gestript moet worden?

En die uitgerekende datum, ach ja, kindjes komen toch nooit op tijd he! Was het maar zo makkelijk:)

Geplaatst

Wat een moppie.. zeg Wen..

Ja jammer hé dat je niet kan zeggen nou komt er maar over twee dagen uit.. hahaha :)

Hier alles goed hoor Hailey doet het goed op de voedingen met de de verdikkingen..

ze komt goed aan en ze groeit qua gewicht en cm ook goed.. ze weegt nu 4285 gram en 53 cm!

Ze moet wel meer op haar rechterkant gaan liggen want ze heeft links al een plat hoofdje..

Binnenkort ook maar een afspraak maken met de huisarts ik heb het idee dat Hailey last van

een reflux heeft ze heeft het regelmatig zuur..

Het is echt genieten hoor met ons meissie!

[ATTACH=CONFIG]5236[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5237[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5238[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5239[/ATTACH]

Geplaatst

prachtige kindjes en trotse mama s heerlijk zooo hoort het ook.

ik heb een beroerde nacht achter de rug lijkt wel griep of toch een naderende bevalling...

overal pijn in spieren, rug en vooral benen.

Morgen zou mijn vader jarig zijn dus wel erg bijzonder....

hoop het eigenlijk stiekem heel erg

Geplaatst

effe weer een update. vanacht van 1.00-3.30 uur om de drie minuten weeen die 1 minuut duurde.

Overtuigd dat ik was dat het begonnen was maar wat een teleurstelling. de ontsluiting was nog steeds 1,5 cm dus valse start. weer een slapeloze nacht. Vanmiddag weer gestript maar blijft bij rommelen.

maandag weer afspraak vk

Geplaatst

Oh wat spannend joh! Kan me voorstellen dat je dacht dat het begonnen was, maar helaas toch nog niet. Lastig hoor, eerst al die voorweeen!

Hier nog helemaal niks... Kan me bijna niet voorstellen dat het zomaar ineens kan beginnen. Zie het helemaal voor me dat ik ingeleid moet worden straks, hopen van niet!

Rox mooie foto's hoor!

Geplaatst

Ooh. Spannend moeke. Je lichaam is wel overduidelijk aan het voorbereiden. Wie weet dit weekend nog? Gaat ze anders morgen weer strippen of willen ze eerdaags gaan inleiden?

Syl, het kan zomaar ineens starten hoor. Ik heb ook nooit voorweeen gehad. Alleen harde buiken.

Rox, wat een mooi meisje! Hoe gaat het nu met het ritme en de bv?

Sky, ik lees via fb dat jullie gewoon twee langslapers hebben. Heerlijk! Mazzelaar!

Geplaatst

he meiden vannacht was het weer prijs twee uur lang weeen. moest nu ook echt puffen maar weer weggevallen. Kom net van de acupunctuur dat was echt heerlijk relaxen: geeft aan dat alles rommelt maar dat mijn hoofd ook nog rommelt. Klopt ook!!!

krijg straks slaaptablet via verloskamers gyn om een nacht heel goed te slapen

Morgen vk dan hoor ik weer meer....

Syl bij mijn zoon ook plots uit het niets binnen vijf uur!!

Ik duim voor je....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden