Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Meiden morgenavond opname zh ivm voorbereiden inleiding

tis niet langer verantwoord ivm stijgende bloeddruk... spannend

Heel, heel veel succes!!! We lezen wel wanneer je kleine wonder er is!!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat raar, mijn enter toets doet hier niets meer. Dat is alleen hier op het forum. Nou schreef ik gisteren dat ons meisje zo voorbeeldig was, nou......dat heeft ze vast gehoord (of H.ailey heeft haar regeldagje aan haar doorgegeven).......pfff. Sinds vannacht wil ze alleen maar bij mij liggen en drinken. Zodra ik haar in haar bedje of wieg legt, dan is het dikke paniek. Nu is ze verschrikkelijk moe, maar wil niet alleen slapen. Mijn man heeft late dienst, dus ben alleen thuis. Hierdoor kan ik niet continue ons meisje tegen mij aan houden, want haar grote broer heeft ook zijn aandacht en verzorging nodig. Zij dus nu echt even oververmoeid. Ik ga zo straks maar in bed liggen, samen met de twee kids. Hopelijk gaat ze dan even langer als drie kwartier slapen. Wij houden het maar even op een regeldagje.

Geplaatst

@sylvia gefeliciteerd met jullie kroningskindje!! Erg leuke naam!

@ivfmoeke heel veel succes! Nog even en jullie kleintje is er ook!

Hier gaat het prima! Vandaag voor het eerst bij het cb geweest. F weegt nu iets meer dan 4200 gram

Goed aangekomen dus. We moeten alleen wel een scan van de heupjes laten maken.

Vanacht heeft ie doorgeslapen van half 10 tot 6 zonder wakker te worden was helemaal verbaasd hiji.

Hij is savonds wel veel wakker en wil dan bij me liggen anders is het brullen. Rond 10 uur valt ie dan in slaap.

Achja heb er alle tijd voor en vind het stiekum ook wel lekker

Geplaatst

He meiden,

Gisteren tig keer mijn behaal getypt maar het lukte maar niet met plaatsen. Nou ze is er onze dochter t.ess

gisterochtend vliezen laten breken kindje in vruchtwater gepoept.. Dus meteen naar zh.

ik had 3 cm dus effe afwachten. Om half elf 4 cm en een weeenstorm. sloten ze me ook nog op een infuus aan met weeenopwekkers werd direct afgekoppeld. Na 1,5 uur en 1 perswee werd ze geboren

De dame is 4360 gram en 54 cm dus opname ivm suiker en gepoept. we wachten nu op de laatste meting hopenlijk is deze goed van de suiker en dan mogen we naar huis. haar linkersleutelbeen heeft mogelijk een klein breukje want het armpje is wat minder flexibel.

ik heb een tweede Graads ruptuur en ben bont en blauw maar voel me goed. Ze is prachtig

Geplaatst

Gefeliciteerd Moeke een meisje wat leuk! Wat een meiden hier!!

En wat een gewicht machtig mina flinke meid!! Geniet er lekker van gaat het goed met jou?

Afgezien van ruptuurje..

Zonde hé dat sleutelbeentje maar met een beetje handigheid komt dit goed, en qua rompers

dus overslagrompers gebruiken hé dan hoeft ze haar armpje niet omhoog te doen en te strekken!

Hier is Hailey weer lekker bezig geweest vanmiddag, weer een regeldag. 3 op een rij.. hopelijk morgen

wat minder!

Wen sorry als Hailey het heeft overgegeven aan jou kleine meid!

Voor de rest doet ze het goed, het is een heerlijk meisje.. ik geniet enorm van haar!

Ik ga zo haar in de waggel leggen en nog een rondje lopen richting de LIDL.. fijne avond lady's!

En nu kunnen we allemaal genieten van onze mooie kindjes..

Misschien raar hoor maar voordegene waar het het eerste kindje van is en voor degene die

al een kindje hebben; ga even terug naar de eerste 5 weken na de geboorte.

Ik wil nu al een tweede kindje, ik weet het is te vroeg en ik wacht ook nog wel. Maar het

kriebelt al zo. Ik ga eerst van haar genieten hoor absoluut. Maar de wens is nu nog sterker

dan ooit, en dan heel stom met voorkeur voor een jongen.

OHHHH wat ben ik erg maar dit is hoe ik me voel en deel mijn gevoelens natuurlijk altijd met jullie!

Hadden jullie dit ook zo gauw?

Het ergste is mijn man weet niet of hij een tweede wil, maar ja dat komt natuurlijk omdat Hailey

nog maar 5 weken is..

Fijne avond lady's!

Geplaatst

Gefeliciteerd moeke! Jeej wat een flinke dame! Finn is nu met 5 weken nog niet eens zo groot hihi.

Hele stoere naam heeft jullie meisje! Geniet er lekker van!

@rox dat is normaal meis dat zijn hormonen. Duurde tot een half jaar en toen werd het minder.

Wist toen ook gelijk de naam voor onze knul en wist zeker dat de tweede een jongen zou worden.

Kriebelen voor een derde doet het zeker mits ik het zwanger worden en zijn incl bevalling over mag slaam haha.

Dan zou ik er wel 10 willen. Helaas gaat die vlieger niet op dus houden we het waarschijnlijk bij 2.

En bij ons mocht je zoiezo pas weer in de mmm voor de 2de als de eerste 1jaar is. Wij hebben een maandje gesmokkeld en en waren gelijk zwanger vandaar dat ze niet zoveel schelen.

Geplaatst

Ivf moeke, gefelicitteerd met je docbter! Wow! Heel veel gezondheid en geluk met elkaar!

En idd wat een gewicht! Dat is een flinkerd. Nu lekker gaan bijkomen van deze bevalling en lekker gaan genieten van t.ess.! Hopelijk mogen jullie snel in goede gezondheid naar huis!

Rox, herkenbaar hoor! De wens voor een tweede kindje kwam hier al een dag na de bevalling. De wens voor een tweede kindje waa overigens nog veel sterker da dat ik voor de eerste had. Ik wist hoe mooi het was om mama te worden waardoor het extra versterkt werd.

Ik heb overigens nu al de wens voor een derde. Eigenlijk wist ik dit al tijdens de zwangerschap van f.loor. Manlief wil het helaas bij twee kids houden maar ik blijf stiekum hopen dat hij bijdraait. Helaas heb ik mn leeftijd niet mee......maar ik blijf stiekum hopen en wensen voor een derde.

Geplaatst

Ohh gelukkig ik dacht dat ik gek was. Maar inderdaad ik had het ook gelijk na de bevalling.

Zoiets moois wil ik nog een keer meemaken, het liefst nog wel drie keer. Maar dat zit er niet in.

We hebben nog twee cryo's in de vriezer zitten, dus ik hoop dat er zoiezo daar één uitkomt.

En dan zien we wel weer..

Pff.. ik ga slapen heb weer flink last van mijn kies.

Vandaag de foto's binnen gekregen van de fotoshoot van ons, het valt een beetje tegen.

Zeker als je zelf fotograaf bent, maar er zitten prachtige tussen.

[ATTACH=CONFIG]5250[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5251[/ATTACH]

Geplaatst

Ivfmoeke van harte gefeliciteerd meid!!! Wauw, wat een turbo bevalling was dat! Wat heerlijk een mooie stevige meid, echt super!

Hopelijk komt het helemaal goed met haar schoudertje! Pfff...het klinkt ook heftig allemaal hoor.

Wat een beleving zo'n bevalling!

Wij zijn gisterenmiddag naar huis gekomen, welswaar met verblijfscatheter omdat ik nog niet kan plassen. Maandag moet ik weer voor dagopname om te kijken of dit nu beter gaat, hoop het zo! Verder nog erg moe, zwak en veel pijn van de knip. Maar ons meisje doet het zo goed, oh jongens wat is dit mooi zeg!!! We hopen nu lekker te gaan genieten van een rustige kraamtijd.

Rox, niet raar hoor, ik wil er ook nog wel meer als ik kon kiezen!:)

X

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5252[/ATTACH]Hoi meiden hier effe een foto.

Het gaat redelijk hier. Ze is weer afgevallen en drinkt onvoldoende aan de borst.

Ze is nog erg misselijk en suf.... nu om de 2,5 uur aanleggen, dan kolven als het niet gaat en bijvoeden 10cc

hoop dat we een opname kunnen voorkomen

Geplaatst

Ivf moeke. Wat een lekker meiske. Is ze dan al zoveel afgevallen? Hopelijk komt de bv snel op gang zodat zij weer lekker aankomt. Een opname zou zeker niet leuk zijn dus ik hoop met je mee.

Syl. Lekker thuis. Nu nog snel van de cathether af. Zon knip is idd erg pijnlijk. Gezien je bevalling het voorlopig maar even lekker rustig aan doen. Alles moet weer een beetje bijkomen en hoe zwaarder de bevalling........

Geplaatst

Wat een dropje en ze lijkt zo klein.. heel schattig ..

Ik hoop echt dat ze meer gaat drinken en minder misselijk gaat worden en dat

een opname niet nodig is.

Heel veel sterkte en geniet er maar lekker van!

Syl wat naar zeg met een katheter naar huis was zo blij dat ding er uit kon.

Hopelijk gaat het ook snel beter met je meis!

Ja dus ik ben echt niet de enigste hihih goed joh ..

Geplaatst

Tis hier stil zeg..

Allemaal druk met de kleintjes?

As zondag is het moederdag, mijn eerste moederdag! Heel bijzonder..

Alleen ik vrees dat ik geen cadeautje krijg, ik zou dat echt verschrikkelijk vinden.

Dan ben ik echt verdrietig denken jullie wat van de man te krijgen althans van je

kinderen :)

Groetjes

Geplaatst

@rox waarom denk je dat je mannetje daar niet aan denkt?

Mijn man doet normaal niet aan dat soort dagen maar vader en moederdag doen we wel hoor.

Blijft bijzonder dat we dit mogen vieren.

Hier gaat het prima! Alweer bijna 6 weken. Gister nacontrole bij de gyn

Alles was goed. Vandaag nog kraamvisite gehad van 2 collega's erg gezellig.

Ben ook begonnen om finn overdag in bed te slapen te leggen.

Hij wil beneden alleen in onze armen slapen. Maar boven in bed gaat het wel goed.

Moet wel een paar keer kaar boven om zijn speentje erin te doen maar word vanzelf wel beter.

Hij moet er maar aan wennen. Doorslapen gaat goed! Al een hele week nu van 22.00 tot 7.00

Want een geluk hebben wij met 2van die uitslaap kindjes.

Ik ben gister ook met de fietskar op pad geweest heerlijk hoor!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Omdat mijn man daar niet aan denkt.. of de smoes heeft ik kan nooit zonder jou de stad in :0

Altijd zo geweest..

Sky wat heb jij een mazzel met je twee kindjes.. hier is het 11 uu laatste fles 4 wakker. Dan 7 uur weer.

En dan komt ze vaak om tien uur weer.. etc ..

Maar ik geniet nog steeds van haar.. volledig!

Geplaatst

Hoi dames,

inderdaad stil hier....logisch, we zijn vast allemaal erg druk met de kleintjes.

ik wel in ieder geval.

Het gaat hier nu gelukkig weer wat beter. Ik heb helaas wel weer even in het ziekenhuis gelegen omdat mijn catheter er uit moest en ik moest 'bewijzen' dat ik zelf weer kon plassen. Helaas lukte dit voor geen meter, ontzettend veel last van de hechtingen waardoor ik totaal niet meer kan plassen. 'S avonds ook nog koorts gekregen dus bang voor blaasontsteking. Dus ik moest blijven en werd steeds gecatheteriseerd. Dit hebben ze me nu zelf geleerd en nu ben ik gelukkig weer thuis. Moet dat een paar keer per dag doen en dan hopen dat het vanzelf weer goed komt.

Met ons meisje gaat het gelukkig erg goed, het is zo'n schatje! Ze drinkt heel goed uit de borst en komt al lekker aan, zit al weer ruim boven haar geboortegewicht, van die heerlijke spekarmpjes en beentjes:)

sky wat heerlijk die nachten van jou zeg! Dat is wel heel erg luxe! Bij ons is het 's nachts zo'n beetje om de 4 uur, ook goed te doen op zich.

Rox ik hoop voor je dat je wat krijgt zondag, zal vast wel toch!:)

ivfmoeke, hoe gaat het nu met jou? Hopelijk is het geen opname meer geworden in het ziekenhuis? Drinkt je lieve meisje al wat beter inmiddels?

Wen, hoe gaat ie met kleine Floor? Al een beetje je draai gevonden?

vandaag voor het eerst zonder kraamzorg hier, lekker maar ook wel echt even wennen hoor. Ik kan nog maar zo weinig, gelukkig heb ik lieve familie die veel helpt.

Xx

Geplaatst

Hey meiden, hier een levensteken van mij :). Hier zijn we de dip te boven. Na een snelle bevalling en een slechte start voor t.ess zijn we gelukkig niet meer terug hoeven gaan naar het ziekenhuis en hebben we haar samen met de verloskundige en kraamverzorgster door de dip heen getrokken. Onze dagen bestonden uit voeden, kolven en bijvoeding. Momenteel weegt ze 4180 gram en drinkt ze goed. Nog niet alle voedingen volledig uit de borst: twee met een flesje. Ze is dan zo moe en overstuur dat ze de borst niet geregeld krijgt. Ik heb momenteel overproductie dus het spuit alle kanten uit.... tis ook nooit goed h;e. Bij C.az te weinig melk en nu dit, hihi. Met mij gaat het heel goed, ik was al snel op de been en ben al een paar dagen met de kindjes alleen geweest. Hopelijk blijft het zo goed gaan, ook mega trots op onze zoon die zo lief is voor ons en zijn zusje. Gisteren samen in bad gedaan.

Geplaatst

aangezien de enter toets het weer eens niet doet een tweede bericht. Hoe gaat het bij jullie meiden? Sylvia heftig zeg met die katheter.... heb je hem nu nog? Hoe kan dat gebeuren?sterkte meid.Ik zou het leuk vinden jullie te volgen op facebook, misschien effe delen met elkaar?

Geplaatst

En dames.. hoe is jullie moederdag geweest?

Zoals gedacht .. niks geen cadeautje geen kaartje.. ik kreeg op een bord een

kroketbroodje wat ik gisteren had gekocht een beker chocomelk. Hailey

even in me armen en weg was ze.. ook hij..

Viel zo enorm tegen blegh ga hem straks vragen of ik nog een cadeautje krijg

ik had zoiets de dag is nog niet om.. maar nu is het al bijna 22:00.. en niets..

Mijn eerste moederdag had ik heel anders voorgesteld.. :(

Hoe is die van jullie geweest? xxxx

Geplaatst

Oh rox wat erg voor je... Echt niet leuk voor je en stom van je man...

ik herken het wel met bijv verjaardagen vansaag ben ik enorm verwend. Vindt het rot voor jou om te zeggen maar heb een prachtige ketting met hierin een diamant wat het moeder hart betekent en dan een blauw en roze steentje echt prachtig, twee rompers met daarop 1 love mama en achterop of we samen naar Frankrijk gaan( eerst wilde mijn man niet) en een broche van onze zoon van het Kdv en een lieve kaart van man

Geplaatst

Tja het is zo helaas..

Maar ik heb het hem gevraagd, omdat hij zei er zit je iets dwars. Dus ik zeg mag ik je wat vragen, krijg ik nog een cadeautje?

Het is wat hé moet ik zelf om me cadeautje vragen.

Hij zegt ik dacht al wanneer komt die vraag, je loopt er al een hele dag mee hé.. toen begon ik te brullen.

Hij zegt dat hij helemaal vergeten is en toen vanochtend dacht hij kut, en heeft snel iets in elkaar geflanst.

Heb hem echt duidelijk gemaakt dat het me heel veel zeer doet.

Hij gaat het goed maken, maar ik hoop dan dat hij het goed doet. Uitgebreid ontbijtje, me dochtertje

bij me in me bed, hij erbij, kaartje en een cadeautje.

Dat laatste hoeft dan niet eens van mij, als hun er zijn vind ik het prima. Gewoon een familie zijn.

Dat is wel wat ik mis, we zijn of bezig met Hailey wat heerlijk is, of met het huishouden of het kluswerk.

Ik wil gewoon ook dingen met zijn drieën doen. Al was het maar eens lekker op bed liggen of op de bank

hangen met zijn drieën..

Maar ja daar moeten we dus nog een balans in vinden.

IVFMoeke wat prachtig.. en echt een mooie moederdag zeg voor jou.. en dat sieraad.. geweldig.. ik wil

graag een tattoo van Hailey, haar naam met iets moois erbij ofzo.. of een hanger voor aan me ketting

met haar naam op.

Ben benieuwd hoor wat ik krijg.. maar die tattoo komt er of het nou voor moederdag is of niet..

Groetjes Roxanne

Geplaatst

@ rox knuff meid wat naar dat ie er niet aan heeft gedacht

Hij moet wel flunk zijn best doen om dat goed te maken.

Ik ben flink verwend door me kanjers mocht slapen tot 9.15 toen heeft me mannetje een ontbijtje gemaakt

Lekkere broodjes en jus d orange en kopje thee.

Kreeg van senna een mooie tekening chocolaatjes een tijdschrift

En een blad cadeau dan kan ik een blad naar keuze uitkiezen voor een paar keer.

Finn is de laatste dageb erg huilerig wil ook niet veel slapen overdag.

Denk zelf dat ie last heeft van zijn darmen en zuur.

Misschien reflux we kijken het nog even aan.

Arm mannetje

Geplaatst

Ha dames. Ook hier doet de enter toets het niet......dus sorry dat alles zo achter elkaar staat. ivf moeke, wat fijn dat alles zo goed gaat! en wat een ontzettend mooi cadeau! Ik mag van manlief nog een mooi sieraad uitkiezen vanwege de bevalling (werpgoud....) en ik ben ook op zoek naar een mooie hanger of ring, waarbij beide kindjes symbool in staan. Wat betreft facebook: een aantal van ons hadden elkaar al een tijd geleden toegevoegd. Stuur mij anders een pb-tje met de link naar je FB pagina, dan voeg ik je toe. Mijn pagina is redelijk beschermd dus je vind mij niet zomaar, tenzij wij wederzijdse vrienden hebben.

Geplaatst

Vanwege de rare entertoets dan maar aparte berichten. Rox, wat ontzettend balen! Ik kan mij voorstellen dat je even flink boos was. Nou gaat het weliswaar niet om de grootte van het cadeau, want je allermooiste cadeau is immers H.ailey, maar het gaat meer om het gebaar dat er even aan gedacht wordt/ bij stil gestaan wordt. Al was het maar met een ontbijtje en een knutsel van je dochtertje (uiteraard gemaakt door manlief, zoals gipsafdruk handje oid). Ik denk dat hij het echter volgend jaar niet meer gaat vergeten, maar leuk was anders. Ik ben ook verwend door mijn kids en man. Lekker uitslapen, koffie op bed, een knutsel van mijn zoon, een bedel voor aan mijn armband van mijn dochter en een horloge van beide kids en man. Ik zit trouwens ook nog te overwegen om een tattoo te laten zetten. Ik wil er al jaren een op mijn voet. Waarschijnlijk de eerste letters van hun voornamen oid tesamen met ene mooi symbool. Alles in sierletters. Ik moet er nog even over nadenken. Wat zou jij dan willen? Hoe gaat het verder met jou en H.ailey? Kolf jij nog elke voeding af of ben je al deels overgestapt op kv? Ik vind het nl zo ontzettend knap van moeders als ze voedingen kolfen. Dat is toch vaak wat meer bewerkelijker als direct aan de borst leggen. Respect dus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden