Jump to content
Sign in to follow this  
Sab

Bijgerechten

Recommended Posts

Altijd makkelijk voor sausjes etc.

Ik heb er ook nog wat, die volgen van de week hihi.

Knoflook yoghurt sausje

Nodig: magere yoghurt, fritessaus, knoflook, peterselie, bieslook en zoetstof.

Alles bij elkaar doen, naar smaak, wij houden van het zurige van de yoghurt met het zoete van zoetstof en de knoflook, Dus is de verhouding meer yoghurt dan fritessaus.

Lekker bij gebakken vis.

Of over je gekookte aardappels bij je gebakken vis.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Lectori salutem! We hebben ingevroren bevruchte eicellen en nu staan we voor de keuze om te doneren of te vernietigen. Het betreft een Chinees-Nederlands paar, dus mocht u daar in zijn geinteresseerd, stuur dan een persoonlijk bericht.
    • Dank je wel! 😘
    • @Vrouwke77 inderdaad spannend die wachtweken. Maar gelukkig zit de helft er al op. Ik duim voor je! Bij onze eerste ICSI poging brak helaas nog 8 dagen mijn menstruatie door.  Als het goed is krijg ik morgen de medicatie zodat ik hopelijk met pasen kan starten. Deze  keer deca als platlegger vanaf dag 1. En vanaf dag 2 starten met de stimulatie met 225 EH gonal F 's ochtends en 225 EH meriofert 's avonds. En dan op dag 8 de eerste FM.
    • Dat klinkt heel erg positief!!  Fijn dat je zo dicht bij DD woont en hopelijk met snel een mooi resultaat! Wij zitten nu voor het eerst in een ICSI traject en vorige week een terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Vlg week mag ik testen! Super spannend en ook weer erg bang om (weer) teleurgesteld te worden...  
    • Hoi Vrouwke   Hebben voor Duitsland gekozen omdat we daar veel positieve ervaringen over lazen van oudere vrouwen met een laag AMH (0,8) en iets verhoogd FSH (12,6).  Met name omdat ze daar meer combinaties van medicijnen inzetten en hogere doseringen. Daarnaast is het team kleinschalig en de aanpak persoonlijk. Zo hebben we na de mislukte poging gisteren in overleg een nieuw schema opgesteld. Nu afwachten tot we kunnen starten. Afstand is voor ons gelukkig geen probleem. Wonen direct aan de grens en zijn er binnen 45 minuten.    Hoe loopt jouw traject?
  • Topics

Important Information

Terms of Use