Jump to content

Lengte met 11 maanden?????

Seetje

Recommended Posts

Meiden,

Ik wil even weten hoelang jullie kindjes warenmet 11 maanden.

Ik zag dat len maatje 86 heeft en anne-meya ook...en ik koop zelfs al 92.

Is ze dan zo groot...ik kan niet vergelijken dus hoe groot waren jullie kindjes met 11 maanden?

Ik heb het idee dat ze zo snel de lucht in gaat dat ze daar snachts last van heeft.

Dus vandaar mijn vraag!

hoe lang is ze Joos..

Lieve was met 11 maanden 73/74 cm nu 75 cm

Faas 77 cm ( nu 78 cm)

Maar dat vind ik ook al lang hoor, Faas is nu zeker weer gegroeid, maar hij heeft echt maat 80

cynthia

Marissa was met 10 3/4 maand: 69.5 cm. En 7900 gram.

Ze is nu net een jaar geweest en is tenger,ze heeft nog kleertjes aan van maat 74, maar kleertjes maat 80 zitten beter. Zit alleen zo met die broekjes, overal moet een riempje om...

Bianca

Ja haar lengte is dan wel gemeten met niet gestrekte beentjes ...dat mag niet i.v.m de heupjes.

Maar hangt inderdaad wel in de bovenste lijn....maar faas slaapt wel goed en is ook lang!

En len was ook geen kleintje.

En iris is maar een knuffel kruimeltje....lief hoor.

Kan dat nou allemaal nog veranderen...kunnen ze nou in één keer langzamer gaan groeien of ineens sneller.

Hey Joos, niet druk om maken hoor. Carolijn heft qua lengte minimaal 80 nodig en maar dan zakken de broekjes van haar billen. Jurkjes heeft ze minimaal 86 en ook 92. anders is het net een lange bloes. Dus ja..tenger en lang.....

hallo hallo,

ebbe was toen iets van 75/76 en dat was gemiddeld voor een jongen!

lange meiden dus hier...

ik heb het idee dat ebbe de laatste tijd ook ineens veel gegroeid is. ik weet niet precies wat t is, tandjes, groeien, sprongetje, maar er is iets 'afgesloten'. kan ook wel met groeien te maken hebben dat ze zich niet helemaal happy voelen, kan ik me wel voorstellen hoor!

lis

• 3 weeks later...

luca was met 11mnd 80 cm

en met 14 mnd was ie geloof ik 83 cm(dec)

ben benieuwd nu

heeft makkelijk in truitjes 92

heb ook 98 soms aan

broekkies 92 wel stukkie omgerold, 86 kan net

meestal heeft ie boven een maatje groter dan ff gelijk en dan schiet hij weer omhoog.maa luca heeft best brede schouders,net als papa.

als je van chterkant ziet lopen is kontje niks en dan zo breed uitlopen naar boven.stoer hoor

doei

Ik heb ook het idee dat Marissa wel eens wat last heeft van groeipijn. Volgens mij groeit ze ook ineens heel hard... Broekjes moeten nu echt 80 zijn en truitjes maat 80 gaat eigenlijk nog net, maar 86 zit beter! En de rompers moeten ook vervangen worden, van 74-80 naar 86-92, maar dat vind ik zo'n enorme overgang!

Bianca

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use