Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo ik ben Laantje en lees al een aantal jaar mee op dit forum.

Na 3 verse ICSI's en een cryo terugplaatsing hebben wij besloten om naar serum in Athene te gaan.

Ik heb al sinds een aantal weken contact met Penny en we hebben besloten om in November voor onze 4de ICSI te gaan.

Ik ben op zoek naar ervaringen van mmm meisjes die ook naar Serum zijn geweest of dit van plan zijn.

Op fertility Friends is er wel veel info maar in Nederland ken ik niemand met ervaring.

Volgende week ga ik de hidden C test nog doen en dan heb ik denk ik alle testen gedaan die ik kan doen.

Ik wens iig iedereen heel veel succes in dit loodzware traject!

Geplaatst

Hoi Laantje,

Wat spannend, ik wens je heel veel succes! Ik heb geen ervaring met Athene, maar ben wel geïnteresseerd, dus ik blijf je graag volgen! Misschien kan Henne je verder helpen. Zij kent heel veel mensen en is er ook mee bezig geweest volgens mij. Alleen is zij naar DD gegaan. Misschien dat zij wel mensen kent die naar Athene zijn gegaan...

Nogmaals heel veel succes, ik hoop dat Penny kan helpen jullie droom te verwezenlijken!

Liefs,

Floor

Geplaatst

Hi, Athene ben ik nooit mee bezig geweest, mijn schoonzusje werkt alleen in een vruchtbaarheidskliniek in Athene (zij is Grieks) dus vandaar dat ik wel eens iets over dingen daar gezegd heb ;-) Ik zou haar wel kunnen vragen of ze S.erum kent.

Geplaatst

Floortje, bedankt voor je lieve berichtje!

Jij ook heel veel succes vandaag met je cryo!

Henne; zou het heel fijn vinden als je het aan je schoonzus vraagt!

Op de een of andere manier heb ik er wel heel veel vertrouwen in. Het wordt onze aller laatste poging, dus we willen nog 1 keer alles op alles zetten in een kliniek die erg vooruitstrevend is en die veel kunnen bieden op immunologisch vlak.

Geplaatst

En henne; wat fantastisch dat je zwanger bent!!!! Zie dat jij ook prednison hebt gebruikt, mag ik vragen hoe veel? Heb je ook intralipid gebruikt?