Faye1974 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Kleine dappere emmy aan boord! Ik ben al zo dankbaar voor deze terugplaatsing! Was het goed gegaan Babeth? LekkerSproet! De buit is weer binnen! Quote
Faye1974 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Super babeth!!! Heel veel geluk!!! :goodluck1: Quote
Mieniemie Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Zow! Ik heb even een weekje niet gekeken en er is hier een hoop gebeurd! Faye, succes met het broeden! Ik duim voor je! Super dat je ene supereitje het zo goed doet! Meiske, jij ook succes met de tp! Alle anderen, leuk dat jullie mee komen praten, altijd fijn om alle smart te delen ;-) Ik ben inmiddels 3 weken Deca aan het prikken.. echt een ramp! Ben afgelopen week gewoon thuis gebleven, zoveel stemmingswisselingen, vreselijk moe en doorlopend hoofdpijn! BAH BAH BAH! Woensdag de eerste echo, daar zit ik echt naar toe te leven.. Voor mn gevoel gaat er daarna eindelijk wat positiefs gebeuren. Ik ben benieuwd hoe ik ga reageren op de Gonal... En wanneer de punctie zal zijn?! Trouwens ff een vraagje, ik heb die Duitse versie van ovitrelle, Brectavid.. Nu lag deze iets te ver in de koelkast, tegen de achterwand aan. De verpakking was nat geworden en de capsules zelf waren bijna bevroren! Stommerdestom dat ik het niet heb gezien. Ze hebben er een dag of wat gelegen, zou dat erg zijn? Er staat met grote letters op dat het niet in het vriesvak mag... maar zo koud is de achterkant van de koelkast toch niet?? Quote
Druppel Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Dank je wel allen, wat fijn zo'n forum ! Faye super! En nu ben je niet alleen, goed op jezelf passen! Meiske, veel succes morgen. Spannend allemaal! Pregnyl is idd moeilijk te krijgen, maar toen ik dit zei aan de gynaecoloog zei ze dat ze bij de apotheek in het ziekenhuis altijd genoeg hebben en dat ik daar de volgende keer heen kon (ik hoop dat dat niet meer nodig zal zijn natuurlijk) ook zei ze dat het de verantwoordelijkheid van de apothekers was om rond te bellen en niet die van mij. Weet iemand toevallig het verschil tussen Lucrin of decapeptyl? Ik gebruik zelf namelijk lucrin maar hoor hier veel over deca. Ik ga maar eens prikken, fijne avond allemaal! Quote
Mama-in-love Geplaatst 22 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Oktober, 2012 Start 5 oktober: Mieniemie 14 oktober: Tinkerbell1 23 oktober: Mia (deca) 27 oktober: Suzie (deca) 29 oktober: Sproet 2 november: Mama-in-love (2 cryo's) Uitgangsecho 24 oktober: Mieniemie 6 november: Suzie 9 november: Sproet FM 8 november: Druppel 16 november: Sproet Punctie 20 oktober: Meiske74 :myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed: 22 oktober: Faye 23 oktober: Meiske74 :goodluck1:Testen!!:goodluck1: Quote
Mama-in-love Geplaatst 22 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Oktober, 2012 Waarom krijg ik de laatste dikgedrukte letters nou niet zonder dikke letters :( Faye: gefeliciteerd met je baby on board! :D Lekker warm houden nu!! Wanneer mag je gaan testen? Meiske spannend morgen!! Hopen op een lieve plakbeeb!! Wanneer mag jij dan gaan testen? Quote
Mama-in-love Geplaatst 22 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Oktober, 2012 Start 5 oktober: Mieniemie 14 oktober: Tinkerbell1 23 oktober: Mia (deca) 27 oktober: Suzie (deca) 29 oktober: Sproet 2 november: Mama-in-love (2 cryo's) Uitgangsecho 24 oktober: Mieniemie 6 november: Suzie 9 november: Sproet FM 8 november: Druppel 16 november: Sproet Punctie 20 oktober: Meiske74 :myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed: 22 oktober: Faye 23 oktober: Meiske74 :goodluck1:Testen!!:goodluck1: Quote
Tinkerbell1 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Druppel, Lucerin en Deca zijn hetzelfde hormoon. Het ene ziekenhuis gebruikt deca en het andere lucerin. Het doet precies hetzelfde met je hormoonhuishouding (legt de hele handel plat ;-)) Mienieme, ik zou even met de apotheek bellen. Denk dat het we, wat meevalt. Maar Brevactid hoeft helemaal niet in de koeling begreep ik onlangs dus tsja misschien is dit net iets too much. Ik zou geen risico's nemen. Aan de andere kant denk ik dat je het beter te koud dan te warm kan bewaren. Maar gewoon ff bellen, kan ook gewoon s avonds naar de spoedapotheek. Ik heb vandaag gelukkig weer eens een goede dag gehad, zonder barstende koppijn. Heerlijk ff. Nu maar hopen dat ik deze week goed door kom. Vrijdag de Gonal erbij dus weer een stapje verder en dichterbij de TP.... Quote
Tinkerbell1 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Mienieme, wat moet jij trouwens lang deca spuiten. Je hebt nu al 3 weken deca achter de rug en mag pas na woensdag aan de Gonal? Ik heb nu een week deca gehad, als ik 12 dagen deca heb gehad dan komt de Gonal erbij. En dan na 6 dagen echo nr1 voor de follikelmeting. En dat is al het lange protocol...lijkt me verschrikkelijk zo lang.... Quote
Sproet Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Mieniemie, zou zeker even de apotheek bellen...ik haalde vandaag mijn brevactid op en kreeg te horen dat het niet in de koelkast mocht...waarom weet ik niet. Maar ik zou gewoon even voor de zekerheid bellen....Ben je ook lekker gerustgesteld!... Pregnyl is een groot probleem nog, maar waarschijnlijk komt het eind deze maand weer binnen hoorde ik. Maar de brevactid is dus hetzelfde, geen synthetisch middel zoals ovitrelle, het is natuurlijk hcg wat er in zit ;-) Ik heb een hele verhandeling gehad van de apotheker vandaag ;-)) hehe.... Ik zal ook eventjes je lijstje kopieren mama...en kijken of ik de bold letters er wel uit krijg...;-) XX Quote
Sproet Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Ok, gelukt, maar wel toen ik de smileys eruit haalde...ik denk dat ze wel weer terug kunnen ;-)) Start 5 oktober: Mieniemie 14 oktober: Tinkerbell1 23 oktober: Mia (deca) 27 oktober: Suzie (deca) 29 oktober: Sproet (deca) 2 november: Mama-in-love (2 cryo's) Uitgangsecho 24 oktober: Mieniemie 6 november: Suzie 9 november: Sproet FM 8 november: Druppel 16 november: Sproet Punctie 20 oktober: Meiske74 Terugplaatsing 22 oktober: Faye 23 oktober: Meiske74
Aanbevolen Berichten