roosje77 Geplaatst 4 December, 2012 Geplaatst 4 December, 2012 Tijdens mijn 1e 3 icsi-pogingen moest ik puregon spuiten en hoe meer eenheden ik spoot, hoe minder eicellen. 1e poging met 200 had ik 9 eicellen, 2e poging met 225 had ik er 6 en de 3e poging met 250 had ik er 4. Daarom heeft mijn arts besloten over te gaan dit keer op Elonva en na 7 dagen verder te spuiten met Menopur. In eerste instantie leek dit heel gunstig uit te pakken want op de echo waren maar liefst 11 folllikels te zien, maar helaas (ik vrees door te vroeg geplande punctie) had ik uiteindelijk maar 3 eicellen bij de punctie. Gelukkig wel alledrie bevrucht waarvan 2 met (zeer) goede kwaliteit.. Nu afwachten maar ben benieuwd of er meer mensen Elonva hebben gebruikt en hoe het hen is bevallen. Ik had namelijk psychisch gezien wel veel last. Zeer snel geïrriteerd enzo echt niet leuk terwijl ik daar met puregon eigenlijk nauwelijks last van had. Quote
Nathalie28 Geplaatst 4 December, 2012 Geplaatst 4 December, 2012 Ik ben er niet mee bekend sorry. Groetjes Nathalie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.