Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op dag 8 is de kans op een negatieve test groot. Maar hij kan dan zeker nog wel positief worden! Als je zekerder wil zijn van je testresultaat zou ik toch nog een dag of 2 wachten.

Heb net even in mijn doos geneusd met spulletjes en mijn eerste positieve test was op dag 11 na een cryo terugplaatsing, op dag 6 was hij heeeeel mooi wit. De dagen daartussen heb ik overgeslagen en niet getest.

Vandaag heb ik me weer aangemeld en we hebben vrijdag de 15e de eerste (en hopenlijk enige) echo om de dikte van het bms op te meten. Ik weet nu al dat ik bijna niet durf te gaan testen... Ik wacht wel weer minimaal een dag of 10 na de terugplaatsing (denk ik ;) ).

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Hobbesje! Gezellig! Welkom, leuk je weer tegen te komen, al is de reden minder. Wat een klap, ik hoop dat jullie het een beetje hebben verwerkt inmiddels.

Mijn test was op WD 6 positief bij een cryo en best goed ook. Kortom: ieder lijf is anders.

Prettige dag

Geplaatst

Trouwens, op WD 8 is het bij een verse vaak al 11 DPO en bij een cryo zelfs 13 DPO... Kijk maak wanneer je volgens de meeste tests kunt testen... Bovendien is je HCG na 14 dagen na de terugplaatsing vaak al ergens in de 300, dus het is niet zo gek dat je eerder een positeve test kunt hebben. Zo idioot vroeg is het dus niet. Maar nogmaals, ik zeg dit voor de vrouwen die wél willen testen, niet om vrouwen die dat níet willen te overtuigen. Iedereen doet waar zij zich prettig bij voelt!

Geplaatst

Hai dames mag ik hier ook mee kletsen ik zal even wat over me zelf vertellen ik ben 37 jaar en wij zijn al een paar jaar bezig voor een kindje bij de onderzoeken in het ZH is gebleken dat er niks aan de hand is dus dat er geen reden is waarom ik niet zwanger wordt 26 januari heb ik mijn 6 keer iui gedaan ik moet binnen kort weer een afspraak maken bij de gynaecoloog om te kijken welke behandeling nu ik zit vandaag op mijn 28ste cyclus dag en het is 9 dagen na de inseminatie(iui) ik heb wel al heel de gevoelige borsten dus ik reken er al op dat het niet gelukt is maar je weet nooit zeker.

Geplaatst
Ja hoor, als het op WD 8 negatief is kan het nog positief worden, maar er is ook een kans dat de test positief is :-)
En dat ie dan weer negatief wordt? :-POfwel: het heeft niet echt nut om te testen... Helaas! :-)
Geplaatst
En dat ie dan weer negatief wordt? :-POfwel: het heeft niet echt nut om te testen... Helaas! :-)

Nee, voor vrouwen die geen vroegtesters zijn heeft het inderdaad totaal geen nut, gewoon dus lekker niet doen dan

Geplaatst
Hoi meiden vandaag zit ik op dag acht na de terugplaatsing maar helaas vandaag begin ik te bloeden

lik heb geen buikpijn ben wel misselijk met vlagen me borsten doen ook niet zeer en heb een rommelige buik g denk dat ik de moed laat zakken ben verdrietig ik had gehoopt dat hè dit keer ook zou lukken

succes allemaal en hoop dat julie wel positief mogen testen

kan t geen innestelingsbloeding zijn? Is het heel helder rood? Ik wil geen valse hoop geven,maar dag 8 lijkt me zo vroeg..

Geplaatst

Susan1, ik zou de moed nog niet laten zakken hoor... het kan vanalles zijn. Als het bruin bloed is kan het geen kwaad. Is het rood bloed, dan kan het ook niet altijd kwaad. Ik heb dat ook gehad terwijl ik zwanger was. Een paar weken zelfs! Ik dacht toen ook van, zie je wel, weer mislukt! maar was toch echt zwanger en heb een prachtige gezonde dochter! dus... toch nog even afwachten..?

Hoop het heel erg voor je Susan!

Moedeloos, succes met je punctie hoor, donderdag!

Welkom nieuwe meiden! Zet jezelf gerust op het lijstje!

Fm/echo`s:

4 februari: Anna18904

5 februari: Mandy26 (1e FM)

6 februari: Doublej

7 februari: Armanda (eisprong meting, cryo tp in eigen cylcus)

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

Punctie

7 feb: Moedeloos

TP:

12 februari (+/-): Armanda

♥Testen♥

1 februari: Patricia (leepat)

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari: Mil@

8 februari: Susan76

9 februari: Mama-in-love

12 februari: Mare

12 februari: MenM

13 februari: Aurora

14 februari: Noes73

24 februari (+/-): Armanda

Geplaatst

Dank je Floortje! De reden is idd wat minder. En verwerkt.... tja, voor zover dat in zo'n korte tijd kan hebben we alles een plaatsje gegeven. Maar klaar ben ik er nog lang niet mee merk ik wel hoor!

Wij hebben ons vandaag aangemeld en volgende week vrijdag de echo. Moet er echt weer aan wennen dat ik nu 2 keer per dag progynova moet slikken... denk er nu aan dat het weer tijd is nl. Benieuwd hoe snel ik er weer aan gewend ben dit keer!

Welkom Marientje!

Moedeloos: succes!

Susan: niet de moed laten zakken hoor! Na mijn cryo heb ik 3 dagen bloed verloren (maandverbanden vol vers bloed). En toch zwanger... Duim voor je!

Geplaatst

Fm/echo`s:

4 februari: Anna18904

5 februari: Mandy26 (1e FM)

6 februari: Doublej

7 februari: Armanda (eisprong meting, cryo tp in eigen cylcus)

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

15 februari: Hobbesje (echo cryo)

Punctie

7 feb: Moedeloos

TP:

12 februari (+/-): Armanda

♥Testen♥

1 februari: Patricia (leepat)

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari: Mil@

8 februari: Susan76

9 februari: Mama-in-love

12 februari: Mare

12 februari: MenM

13 februari: Aurora

14 februari: Noes73

24 februari (+/-): Armanda

Geplaatst

Ach wat erg meid. Sterkte met verwerken. Het is niet eerlijk...

Hoi meiden vandaag zit ik op dag acht na de terugplaatsing maar helaas vandaag begin ik te bloeden

lik heb geen buikpijn ben wel misselijk met vlagen me borsten doen ook niet zeer en heb een rommelige buik g denk dat ik de moed laat zakken ben verdrietig ik had gehoopt dat hè dit keer ook zou lukken

succes allemaal en hoop dat julie wel positief mogen testen

Geplaatst

Nou, ik kan jullie bijna niet bijhouden:)

Allereerst welkom nieuwe meiden - gezellig dat je mee komt kletsen.

moedeloos: succes!! Hopelijk een mooi resultaat en weinig pijn!

Susan: misschien hebben de anderen gelijk - ik zag idd over het hoofd dat je eerst op WD8 zit. Is het bloeden doorgezet??

Mandy: morgen echo! Spannend - sucess - hopelijk een goed resultaat te zien.

En alle vroeg of laattester: wat maakt het ook uit? Ik vind het zo reuze spannend dat ik met iedereen mee bang bij elke vroege of late test:) Heb tot nu toe ook beide keren vroeger getest omdat ik dan iets beter aan de gedachte kon wennen.

Hoe is het met de andere meiden?

@Lieslot: Sorry als ik het over het hoofd gezien heb! Hoe was je test?

Ik had een ontzettend drukke dag en ben nu zo moe dat ik straks in mijn bed duik:) morgen om 6u weer eruit ....brrrr

Geplaatst

Bedankt dat juli me de moed in willen spreken het is door aan het zetten gewoon rood bloed niet veel net pas een half maandverband maar Tog bloed is bloed heb geen buikpijn alleen spierpijn heel me lichaam maandag moet ik alsnog bloedprikken

gelukkig hebben we nog drie cryos allemaal acht cellig maar dat zegt ook niks

ik zit er zo tegen op om weer vrij te vragen voor al de echo's .....

Succes meiden

Geplaatst

hoi dames,na de teleurstelling van januari,mag ik op dit wachtbankje weer aanschuiven,

Als het goed is krijg ik vrijdag een TP van de derde en laatste CRYO van de eerste punctie.

Duim,duim,ik wens ieder alvast s6!!

XXX

Geplaatst
hoi dames,na de teleurstelling van januari,mag ik op dit wachtbankje weer aanschuiven,

Als het goed is krijg ik vrijdag een TP van de derde en laatste CRYO van de eerste punctie.

Duim,duim,ik wens ieder alvast s6!!

XXX

Heel veel succes Dizzy, ik ga voor je duimen voor een goeie afloop dit keer!!!!!

Geplaatst

Hoi dames sorry dat ik niet zo veel mee schrijf heb het erg druk.. Straks eerst fm spannend mijn benieuwe.. Voor de rest gaat prikken hier super!! Geen last van de hormonen gelukkig!! Iedereen veel sterkte met wachten en prikken!! Ik schrijf vanavond nog even.. Liefs

Geplaatst

Hier onze echo gehad..

Pff beetje de balen er in. Ze zag links en rechts allemaal kleintjes.. die nog niet groot genoeg waren. Links zat er ook 1 wat groter maar die liet ze varen en ging ze geen aandacht aan besteden.

We moeten vrijdag weer een echo en hopen dat het dan groot genoeg is. Anders moeten we deze maand als verloren gaan beschouwen.. :mad:

We hebben hier zo lang naar toe geleefd is het eindelijk zo ver moeten we het als verloren beschouwen.. Pff schrok hier erg van.

Zijn er meerdere onder ons die gehoord hebben dat de eitjes de eerste echo te klein waren en bij de tweede wel de goede grote hadden??

Vind zo moeilijk.

Maar goed maar hoop blijven houden. Aankomende vrijdag de fm2.

liefs Mandy

Geplaatst

He meiden,( even een ego-bericht die ik ook op ander topic plaatste in hoop dat iemand reageert voor morgen...)

ik heb net samen met mn vriend besloten dat we toch morgenochtend al een thuistest gaan doen. Ik mag donderdag bloedprikken, maar mn vriend wordt dan net ingezet op een nieuw project. We zullen dan slecht nieuws niet samen kunnen verwerken.

ik ben morgen vrij( op bezoek van tandarts na) en mn vriend kan ook wel later op zn werk zijn. Het is dus wel 2 dagen voor oorspronkelijke datum, dus ik heb er niet perse een heel tof gevoel over omdat wij ons aan het protocol wilden houden.

want als ik negatief test, zal ik altijd denken dat dat komt omdat het officieel te vroeg is. Maar als ik lees dat men hier al op wachtdag 5 tm 12 aan het testen is en al vrij vroeg positief testen dan moet het toch kunnen toch?

Toen ik vroeger al mn thuis tests deed en ik altijd negatief was, wijdde ik dat altijd aan dat het te vroeg was. Maar ja, ik heb geen ervaring met positief testen vòòr de menstruatiedag, dus ik kan er eiegnlijk geen oordeel over vellen.

ik ga even het advies van Floor ( een vd vroegtesters en expert op dit gebied wat mij betreft) inroepen.

Dus @Floor en andere vroegtesters ;-)

Wachtdag 12 morgen, 15 dgn na punctie en ik wil n thuistest doen. Afspraak met ziekenhuis was op 8feb en daarna op 7 feb bloedtest doen, dus test nu 2 dagen eerder. Cyclus is 29 dagen ongeveer.

Mochtik zwanger zijn, dan zou ik dat kunnen zien toch?

ik heb nu k.ruidvat 2vr5 euro gekocht en ook c.learblue vroegtest. Die laatste leek mij wel handig ivm het feit dat ik vroeger test.

welke zal ik eerst gebruiken?

ik kan mn plasje opvangen in de ochtend en bijvoorbeeld een uur later nog testen toch. Ben meestal vroeg wakker nl.

ohhhhwat vind ik het nu spannend opeens. Sneller dan ik dacht komt het nu dichterbij. En ik vraag mij zo af ik hier wel juist aan doe?

Geplaatst
Hier onze echo gehad..

Pff beetje de balen er in. Ze zag links en rechts allemaal kleintjes.. die nog niet groot genoeg waren. Links zat er ook 1 wat groter maar die liet ze varen en ging ze geen aandacht aan besteden.

We moeten vrijdag weer een echo en hopen dat het dan groot genoeg is. Anders moeten we deze maand als verloren gaan beschouwen.. :mad:

We hebben hier zo lang naar toe geleefd is het eindelijk zo ver moeten we het als verloren beschouwen.. Pff schrok hier erg van.

Zijn er meerdere onder ons die gehoord hebben dat de eitjes de eerste echo te klein waren en bij de tweede wel de goede grote hadden??

Vind zo moeilijk.

Maar goed maar hoop blijven houden. Aankomende vrijdag de fm2.

liefs Mandy

Wat balen zeg. Hier word je mega-onzeker van. Bij mij wilden ze uberhaupt niet groeien en die ene die wel groeide, is uiteindelijk aangeprikt. eEn voorals nog gaat t goed... Dus alles kan.

Krijg je nu ook een hogere dosis stimulatiemedicijn? Wat gebruik jij? Ik hoop dat er nog wel wat gebeurt voor vrijdag.

Geplaatst
He meiden,( even een ego-bericht die ik ook op ander topic plaatste in hoop dat iemand reageert voor morgen...)ik heb net samen met mn vriend besloten dat we toch morgenochtend al een thuistest gaan doen. Ik mag donderdag bloedprikken, maar mn vriend wordt dan net ingezet op een nieuw project. We zullen dan slecht nieuws niet samen kunnen verwerken.ik ben morgen vrij( op bezoek van tandarts na) en mn vriend kan ook wel later op zn werk zijn. Het is dus wel 2 dagen voor oorspronkelijke datum, dus ik heb er niet perse een heel tof gevoel over omdat wij ons aan het protocol wilden houden.want als ik negatief test, zal ik altijd denken dat dat komt omdat het officieel te vroeg is. Maar als ik lees dat men hier al op wachtdag 5 tm 12 aan het testen is en al vrij vroeg positief testen dan moet het toch kunnen toch?Toen ik vroeger al mn thuis tests deed en ik altijd negatief was, wijdde ik dat altijd aan dat het te vroeg was. Maar ja, ik heb geen ervaring met positief testen vòòr de menstruatiedag, dus ik kan er eiegnlijk geen oordeel over vellen.ik ga even het advies van Floor ( een vd vroegtesters en expert op dit gebied wat mij betreft) inroepen.Dus @Floor en andere vroegtesters ;-)Wachtdag 12 morgen, 15 dgn na punctie en ik wil n thuistest doen. Afspraak met ziekenhuis was op 8feb en daarna op 7 feb bloedtest doen, dus test nu 2 dagen eerder. Cyclus is 29 dagen ongeveer.Mochtik zwanger zijn, dan zou ik dat kunnen zien toch?ik heb nu k.ruidvat 2vr5 euro gekocht en ook c.learblue vroegtest. Die laatste leek mij wel handig ivm het feit dat ik vroeger test.welke zal ik eerst gebruiken?ik kan mn plasje opvangen in de ochtend en bijvoorbeeld een uur later nog testen toch. Ben meestal vroeg wakker nl.ohhhhwat vind ik het nu spannend opeens. Sneller dan ik dacht komt het nu dichterbij. En ik vraag mij zo af ik hier wel juist aan doe?
Hallo SusanGewoon testen. Na een verse tp heb ik de vorige keer ook 2 dagen voor de datum pos getest. Gewoon ervoor gaan!Gr. Emm
Geplaatst

Emmiline, ja...zal ik,zal ik? Ik denk het wel he.

en jij suuuuuper-gefeliciteerd met je positieve test! Ik snap dat je het nog niet helemaal geloven kan,maar geniet!

Geplaatst
Emmiline, ja...zal ik,zal ik? Ik denk het wel he.en jij suuuuuper-gefeliciteerd met je positieve test! Ik snap dat je het nog niet helemaal geloven kan,maar geniet!
Na mijn verse tp in okt had ik op de 12 de dag na tp een pos zwangerschapstest. Helaas ook daarna een miskraam. Maar daarom ben ik nu heel voorzichtig met blij zijn. In okt ging het precies vandaag mis met de miskraam en bloeding. Mijn zwangerschapstesten zijn positief maar wel een lichte streep. Donderdag is m'n off testdatum en hoop ik dat de teststreep eindelijk donkerder zal uitvallen dan die lichte dingen van nu. En dan hopen dat deze 9 m'n bij me wilt blijven. Spannende tijd.Ik zou als ik jou was rustig aan over twee dagen nog een keer testen en afwachten Gr. Emm

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden