Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo, wat een mooie opbrengst Moedeloos!! Daar komen vast mooie embryo's uit!

Armanda, wat een tegenvaller dat je baarmoederslijmvlies niet op gang komt. Ik heb daar ook geen ervaring mee. Misschien een domme gedachte, maar vraag me zo af, kunnen ze niet Utrogestan of zo voorschrijven (de bolletjes)? Die krijg je in de IVF toch ook om de groei van het baarmoederslijmvlies te stimuleren.

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moedeloos: lekker joh, heb je dat ook weer gehad! Veel hoor! Er zit vast een goede tussen.

SuzieQ: ja dat zei ik ook gelijk! Je gaat als kenner al helemaal meedenken he?

maar ze willen afwachten. Ik zou zaterdag weer een fm hebben maar ze belden dat ze t bij nader inzien te vroeg vinden dus moet nu maandag komen (onhandig met werk!)

nou hoop dat het dan goed is!

we willen natuurlijk de beste omstandigheden voor onze enigste cryo!

Geplaatst
Wow! mooie score! Ik ga voor je mee hopen. En nu even lekker uitrusten. Je zal nog wel wat daagjes napijn hebben. Heb je vrij genomen?
Ja ik werk in een familie bedrijf dus is lekker makkelijk vrij te nemen.De pijn is gelukkig al wat minder, nu wachten op het telefoontje van 12 uur. Weten we hoeveel er bevrucht zijn.
Geplaatst
Ja ik werk in een familie bedrijf dus is lekker makkelijk vrij te nemen.De pijn is gelukkig al wat minder, nu wachten op het telefoontje van 12 uur. Weten we hoeveel er bevrucht zijn.
Spannend!!!! Je laat het ons vast weten :-)
Geplaatst

Moedeloos hoe is het met je? Gelukkig heb je dat maar weer achter je. Gefeliciteerd met het mooie resultaat!!!

Hoe is het met iedereen? Ik zit nu net in het ZH voor de eerste echo. Spanning stijgt😉

Ik laat het later wel weten.

Geplaatst

Hallo dames,

Ook ik zit in de wachtweken. Voel me helemaal prima. De TP was 29-1-2013, begint nu inmiddels echt spannend te worden. Weet iemand van jullie na hoeveel dagen kun je een beetje goed resultaat krijgen uit een zwangerschapstest?

Geplaatst

Mandy: wat super!! 19 jeetje. Volle bak ;-)))). Heel veel succes voor maandag!

Hier net terug van de echo. Heel blij. Bms 8mm en 19-2 tp van onze 2 eskimootjes!!

Geplaatst

Mandy, wat fijn dat de follikels zijn gaan groeien!! En wat zijn het er veel, zeg!

Happinez, lekker om een datum te hebben voor de tp, daar kan je mooi naar uitkijken :-)

Ik heb vanochtend ook de eerste fm gehad, er zijn zo'n 14 follikels die mee gaan doen voor de punctie. Verder nog 2 kleintjes, drie die al te groot zijn en een cyste. De punctie is zondag of maandag, daar wordt ik vanmiddag nog over gebeld. De vorige keer had ik een flinke afvalrace van punctie naar tp, maar voor nu ben ik blij :-D

Geplaatst

@Eliza,

Ik heb al sinds een aantal dagen een positieve test (mijn tp was ook op de 29e), maar de KV-test is duidelijker dan mijn dipsticks (die ook wel vage streepjes laten zien).

Niet voor niets dus dat iedereen hier de KV 2 voor 5 aanbeveelt, en pas bij de NOD de andere testjes. Beslist waar.

Maar... als je nu test en er is nog niets te zien, dan hoeft dat dan ook weer niets te betekenen. Dus wel gewoon doorgaan met je bollen, tot woensdag. Ik mocht eigenlijk pas de 13e testen, dus de 15e dag na de TP. Maar ja, ik ben eigenwijs :-P

Geplaatst
Hallo dames,

Ook ik zit in de wachtweken. Voel me helemaal prima. De TP was 29-1-2013, begint nu inmiddels echt spannend te worden. Weet iemand van jullie na hoeveel dagen kun je een beetje goed resultaat krijgen uit een zwangerschapstest?

Vandaag al WD 10 toch? Dan heb je hele goede kans op een positieve test!

Geplaatst

Hi Floortje en Aurora,

Allereerst gefelciteerd met jullie positieve nieuws!

Dank voor jullie reacties. Misschien een rare vraag maar wat is een KV test? Voorgaande pogingen heb ik me iedere keer weten in te houden dus heb nog nooit een test gedaan voor de bloedtest.....

gr

Elisa.

Geplaatst

Een KV is K.ruidvat en daar hebben ze een test daar zitten er twee van in één verpakking voor 5 euro. Dat zijn de gevoeligste tests en toevallig de goedkoopste ook. Maar in jouw geval maakt dat helemaal niet zo veel uit, want je zit al op WD 10. Ik had op WD 7 al een positeve digitale ClearBlue met wekenindicator. Je hebt dus goede kans dat iedere test die je doet al reageert.

Geplaatst

@mandy26, gelukkig dat alles nog goed gekomen is. Helaas ken ik die spanningen. Maar gaat nu helemaal goed komen

@happinez, fijn dat je een datum hebt lekker naar toe leven.

@suzieq, spannend!! weet je inmiddels al wat meer??

Hier inmiddels gebeld door het ziekenhuis en super goed nieuws alle 11 eicellen zijn bevrucht. Dinsdag de TP.. wwhaha spannend weer!!!

Geplaatst
@mandy26, gelukkig dat alles nog goed gekomen is. Helaas ken ik die spanningen. Maar gaat nu helemaal goed komen@happinez, fijn dat je een datum hebt lekker naar toe leven.@suzieq, spannend!! weet je inmiddels al wat meer??Hier inmiddels gebeld door het ziekenhuis en super goed nieuws alle 11 eicellen zijn bevrucht. Dinsdag de TP.. wwhaha spannend weer!!!
Wat een geweldig goed nieuws
Geplaatst

Wow Moedeloos, alle 11 bevrucht, dat is echt super! Daar moet een topembryo bij zitten!

Ik ben inmiddels gebeld door het ziekenhuis, maandag heb ik de punctie, spannend!!

Geplaatst

Thanks meiden,

Ik zou graag mijn naar veranderen maar bij De vorige poging had ik 13 bevruchten en daar is helaas ook geen zwangerschap uit gekomen.

Hoe is het met De zwangeren onder ons? Kunnen jullie het al een beetje geloven?

Fijn weekend meiden

@suzi, succes met je punctie.

Geplaatst
Thanks meiden,Ik zou graag mijn naar veranderen maar bij De vorige poging had ik 13 bevruchten en daar is helaas ook geen zwangerschap uit gekomen. Hoe is het met De zwangeren onder ons? Kunnen jullie het al een beetje geloven?Fijn weekend meiden@suzi, succes met je punctie.
Ik begin het langzaam te geloven. 1 maart heb ik de eerste echo. Ik denk als die goed is ga ik het pas echt geloven. Wel alle zwangerschapsverschijnselen dienen zich aan. Maarja de vorige keer met de miskraam staat ook nog in m'n geheugen gegrift. Succes allemaal Gr. Emm
Geplaatst

Hoi,

Vandaag is het een feit. Ik ben ongesteld. Helaas. Toch wil ik alle lieve dames nog even bedanken voor de steun en het sprankje hoop dat ik nog een paar dagen heb gehad. We hebben gelukkig nog 5 cryo's over. Al zie ik daar tegenop, aangezien bij elke tp mijn eileider weer moet worden leeggehaald. Maar goed, dat heb ik er natuurlijk wel voor over! En misschien is de 1e straks al raak!

Verder duim ik nog even verder voor alle andere dames die nog in spanning zitten.

Liefs, Mel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden