Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is mooi Claus. Wat zeiden ze dat je zelf de dosis verlaagd had? Nu door met 150?

Armanda, vervelend dat je nog zo'n last had. Wel fijn dat je straks al gebeld wordt ipv morgen pas. Spannende uurtjes...

Vanmorgen inderdaad weer ovulatietestje gedaan. Die was negatief, dus eergisteren was de pregnyl nog zichtbaar en nu is hij dus echt weg. Tegen beter weten in hoop je dan toch stiekem al een donkerder streepje te zien, maar wd 6 vandaag na verse tp is natuurlijk nog wel héél vroeg...

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Ink, ja is echt giga vroeg! Maar nu weet je iig zeker dat als je straks een streepje ziet, dat t niet de pregnyl meer is. Slim van je. Heb je die onzekerheid iig verslagen :)

Ben net gebeld door MCK.

VIJF bevruchtingen!

Morgen wordt er om 1130u eentje teruggeplaatst. En dan horen we of de andere vier goed genoeg zijn om in te vriezen. Wowie! Nog nooit gehad!

Geplaatst

Wow, Armanda, super zoveel bevruchtingen en een terugplaatsing! Weer een stap in de goede richting! Dan hou je een mooie voorraad over in de vriezer. Ik heb gister een cryo gehad en die was prima ontdooit bij het MCK.

gr Noes

Geplaatst

Armanda, dat is super-nieuws! Wat zal jij blij en opgelucht zijn zeg! Geniet van je dag en natuurlijk morgen!

Noes, lekker broeden joh!!

Hier... euhh... een leeg gevoel. Vanmorgen niet getest want ik voelde dat dat echt niet meer hoefde. Twee uur later ongesteld, en hoe! Meteen pats boem.. Met maar heel weinig buikpijn. Maandag dus maar meteen bellen voor een afspraak om door te gaan met 1 van de 2 cryo's... En voor nu: heeeeel lief zijn voor mezelf en alleen maar leuke dingen plannen. Volgende week lekker een romantisch weekend weg...

Ik ga heel hard voor jullie duimen meiden! En ik hoop dat ik binnenkort op het wachtbankje voor april mag zitten. En dat dat dan maar de laatste mag zijn!

Geplaatst

Armanda, dat is goed nieuws zeg! Succes morgen!

Fleur, dus toch ongi... Meid, wat balen! Inderdaad maar even heeel lief zijn voor jezelf. Sterkte.

Ink, oke nu dus geen streepjes meer op je ovulatietest. Eind van de week staan er dus hopelijk wel weer twee strepen!! Ik duim voor je!

Geplaatst

Dank je Eef!

Ach Fleur, dus toch ongesteld geworden... Wat ontzettend rot weer voor je zeg!

Ga jezelf lekker verwennen, huil uit bij je vriend en probeer daarna toch wat moed te verzamelen, want wie weet blijft de volgende inderdaad wel plakken omdat hij hoort wat je man hem belooft voor later! Sterkte...

Hoe is t met de rest?

Geplaatst

Ah Fleur wat ontzettend k. voor je ! Weer een teleurstelling! Maar uiteindelijk wordt je ook helemaal gek van die onzekerheid, wel-niet-wel-niet. Ik wens je heel veel sterkte met verwerken en hoop dat je lekker gaat genieten van je weekendje weg.

Op naar de volgende kans!! (als je er aan toe bent)

Liefs, Noes

Geplaatst

Armanda, veel plezier met het ophalen van je ukkie!

Fleur, hoe gaat het meis?

Bianca en Eef, al zwangerschapsklachtjes? Hebben jullie het al aan mensen verteld?

Nog 1 weekje voor jullie je uk voor het eerst mogen bekijken, spannend!

Clickstar en Noes, hoe gaat het wachten jullie af?

Lisa en lisselotje, hoe gaat het met jullie?

Happinez, hoe gaat het met de hormoonsters? Nog 1 weekje voor je toch?

En Sannemiek, jij overmorgen je cryo als het goed is? En dan beginnen die 2 lange ww ook voor jou...

Claus, moest je nou vandaag of morgen terug voor de fm?

Hier beetje misselijk. Kan door de bollen komen las ik, dus beeld me maar nog niets in...

Geplaatst

Wie oh wie?ClauS Ink Eef78 (IVF) Poezebeest Melis25 Lisa1805 PinkButterfly Esly Happinez Armanda Sannemiek Noes73 Fleur1

Echo’s

Sannemiek: 14 maart (BMS meting) ClauS: 15 maart

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armsnda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Happinez: +/- 24 maart (cryo)

anda: 17 maart (als de bevruchting goed lukt!) Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit) Happinez: +/- 24 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart

Bianca 9 maart

Nienna 9/10 maart

Eef78 10/11 maart

Esly 12 maart

Clickstar 17 maart

Fleur1978 18 maart

Ink 25 maart

Noes73 27 maart

Sannemiek 31 maart

Zo, lijstje weer eens opgezocht. Echter lukt t niet om het gekleurde gedeelte gekleurd te krijgen, dus als iemand zin heeft dit aan te passen?!?

Hij stond helemaal op blz 5, dus wat verouderd...

Clickstar, ik zie dat jouw testdatum vandaag is? En en en? Of had ik een bericht van je over het hoofd gezien? Nee toch? Hoop op mooi nieuws...

Geplaatst

Ink: ik moet morgen terug en dan hoor ik wanneer het allemaal gaat gebeuren. maar dat zal sowieso volgende week plaatsvinden punctie en tp !

Verder spuit ik nog 150ie want verhogen heeft geen zin, er is genoeg te oogsten hopelijk....

Geplaatst

Sorry dames, ik heb het momenteel erg druk dus ben niet zo actief - lees wel mee, hoor:)

Liselotte: Wat een vreselijke verhaal van je gyn. Waarom zijn die mensen toch zo niet getraind om empathisch te reageren. Ik snap dat niet. Sterkte meid met wachten op de verlossende antwoord van de FA

Eef: Wat mooi dat de streepje langzaam donkerder wordt:)! Goed broeden.

Armananda: Wat erg dat je nog zo lang pijn hebt. Vreselijk! Maar geweldig nieuws: 5 bevruchtingen!!! Hopelijk 1 tp en 4 eskimootjes.:) Heel veel succes straks ! En dan lekker broeden.

Noes: Gefeliciteerd!! Nu lekker broeden ! Hou Knut maar lekker vast:)

Fleur; Ach meid, sterkte! Heel erg jammer dat het niet gelukt is. Ga maar lekker voor jezelf zorgen. Wat een goed idee een romatisch weekend weg - heel belangrijk!

Sannemieke: mooi nieuws - dus straks tp!!! Succes

Ik ben zeker iemand vergeten - aan iedereen: sterkte met wachten, prikken en co. Ik hoop dat we nog veel succesverhalen mogen lezen!

Nog 3 dagen dan eindelijk echoafspraak voor bmsmeeting. Duurt zoooooo lang:) Vandaag een romantisch relaxdag met manlief - onze trouwdag:)

Geplaatst

Misselijk Ink? Hopen dat dat een goed teken is!

jouw testdatum komt ook dichterbij he. Ga je eerder testen of houd je je aan de datum?

ik heb mn tp gehad en nog twee cry'os! Blij mee!

happinez, ja bizar he, zoveel pijn. Heb t nogsteeds! Zelfs de tp deed pijn vndg! Zal wel echt kapot zijn vanbinnen.

Gefelici trwns met je trouwdag!

en voor jou gaat t nu ook beginnen he... Bijna bms meting. You go girl!

Geplaatst

Happinez, fijne trouwdag!

Super Armanda. Lekker broeien nu! Heb je ook bollen of heb jij pregnyl die je nog moet spuiten?

Euh, ja, ik heb al aardig wat testjes gedaan, zie topic vroegtesters, want was benieuwd of meiden daar ervaring advies hadden met t vroegtesten voor deze ongeduldige miep...

Geplaatst

Ink: moed erin houden, je hebt nog even om te broeden... komt vast allemaal goed.

Fleur wat jammer dat het niet gelukt is deze maand. hopelijk de volgende wel....

Clickstar: hoe is het met jou?

Happinez: gefeliciteerd met je trouwdag

Armanda: Hoe is het gegaan bij jou?

Claus: hoe gaat het bij jou?

Noes: Bij jou ook alles nog goed...?

en de rest die ik vergeten ben?

Hier gaat alles goed. ik moet nog wachten tot 26 maart tot uitslag. Maar ik voel mij een stuk beter nu ik reactie had van de FA.

Ik lees elke dag met jullie mee, want ik leef wel met jullie mee!!!!!

Geplaatst

Hartelijk dank lieve meiden:) We hebben een geweldige dag gehad. Voor het eerst in mijn leven een hammam behandeling ondergaan - wat is dat zalig!:) Nu ga ik lekker mijn bedje induiken. Weltrusten allemaal!

Geplaatst

Dames goedemorgen,

Even een paardagen niet mee kunnen lezen/schrijven want ben onverwacht een weekendje weg geweest. (verrassing van mn man :))

@armanda, 5 bevruchtingen. wouw, wat fijn voor jullie! hoe bevalt het wachten? zijn er cryo's?

@fleur 1978, wat balen meid, ga je gelijk door met de cryo's?

@Ink, nog misselijk? spannend, hoop het zo voor je!

@Noes, super dat je cryo goed ontdooit is... ellendig he dat wachten... suc6!

@lisselotje, 26 mrt de uitslag? hoor je dan of je mag gaan beginnen. oh spannend zeg! duim voor je!

@claus vandaag weer een echo? hopelijk groeien ze goed.

@happinez, hopen dat ook jou emmy goed gaat ontdooien. deze wk eerste meting zie ik?!

En hoe voelen de zwangere onder ons zich?

hier mijn update: afgelopen vrijdag klein beetje bloedverlies gekregen (wd10), nou dat wist ik al genoeg->>> en ja hoor test negatief! GRRR

ongi zet nog niet door maar test blijft wit. heb het er best moeilijk mee. 4de tp, elke keer topembryo's maar dat innestelen wil maar niet lukken. ik voel bij de tp van onze cryo's dat er iets gebeurd in mn lichaam. die stuwing en branderige pijn in mn borsten komen echt niet van de utrogestan.

we hebben nog twee cryo's maar om eerlijk te zijn heb ik daar geen vertrouwen (meer) in. en dan ook nog de vraag of ze goed ontdooien.

ik denk dat wij een afspraak in Gent gaan maken voor de 3de ICSI omdat ik graag in aanmerking wil komen voor Assisted hatching. wachtlijst is daar lang dus kunnen alvast een intake plannen. maar we zullen ons eerst moeten orienteren, want DD is ook en optie. maar misschien moeten we wel gewoon in NL blijven?! kortom ik weet het gewoon ff niet meer.....ben bang dat er ook met mijn lichaam iets mis is. Eest maar onze cryo's 'opmaken' en ongesteld worden!

Geplaatst

@Happinez, Nog gefeliciteerd met je trouwdag! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

@ClickSTAR, wat vreselijk balen meid. Ik ken je gevoel... Hier ook nog 2 cryo's (en geen vertrouwen!) Wij doen Assisted Hatching in Geertgen. Niet dat het daarmee gelukt is nu :-( Maar daar hebben ze geen wachtlijsten! Op zich is het een erg prettige kliniek (persoonlijk, kleinschalig) Er is alleen 1 arts die je niet moet treffen als hij én jij je dag niet hebben... (heb ik gehad: botsing!!!) Zij luisteren ook naar je wensen, en je kan meestal gelijk doorgaan.

Ik heb net weer een afspraak gemaakt en kan vrijdag al terecht voor een korte evaluatie en een echo. Als het goed is gaan we gelijk door voor 1 cryo (waarschijnlijk paasweekend) De assistente was heel erg lief aan de telefoon en snapte dat we erg teleurgesteld waren. Ze zei dat ze zat verhalen kent van vrouwen die niet zwanger werden van een blastocyst en dan ineens wel van een veel mindere. Dat moest ik vanmorgen net even horen... AL moet ik zeggen dat er nog steeds erg weinig vertrouwen is..

Volgende poging wordt wéér met Assisted hatching, prednison, intralipide infuus en de hele rataplan. En misschien ook wel weer acupunctuur... Al twijfel ik of die 2 naaldjes het verschil gaan maken (en achteraf weet je dat natuurlijk nooit)

Ik ga snel even bijlezen... Want de afgelopen dag heb ik een beetje onder een steen geleefd. Maar toen ik ClickSTAR las moest ik meteen even reageren.

Geplaatst

Lieve clickStar,

Ach verdorrie. Wat balen dat het weer niet gelukt is. Het is zo oneerlijk allemaal. Heel veel sterkte! Wat je schrijft over je twijfels kan ik heel goed begrijpen. Wij hebben deze maand ook de 4e tp (2xvers en 2 cryo's), maar mijn hoop is minder groot dan de laatste keren. Ook ik heb twee keer heel duidelijk gevoeld dat er op dag 4 - 6 iets gebeurde in mijn lichaam, maar dan ca. vanaf dag 7 in eens voor mij duidelijk was - nee, het is niet gelukt. Iets gaat er idd mis bij het innestelen vrees ik. Dus ook wij gaan nu nog onze lieve ijsbeer ophalen komende week (hoop ik) en als het weer niet wil hebben we besloten onze derde poging in het buitenland met o.a. Assited hatching te doen. Wij willen graag naar Istanboel / Turkije. Heb er veel goeds over gelezen. We weten ook dat de kansen in totaal niet groter worden, maar wel alle mogelijkheden gebruikt worden om überhaupt aan de =/- 20% kans te komen. Ik heb afgelopen week informatie aangevraagd voor Turkije - als je het interessant vind zou ik het je laten weten:) hoe en wat er bij kijken komt?

Nogmaals sterkte!

Dames goedemorgen,

Even een paardagen niet mee kunnen lezen/schrijven want ben onverwacht een weekendje weg geweest. (verrassing van mn man :))

@armanda, 5 bevruchtingen. wouw, wat fijn voor jullie! hoe bevalt het wachten? zijn er cryo's?

@fleur 1978, wat balen meid, ga je gelijk door met de cryo's?

@Ink, nog misselijk? spannend, hoop het zo voor je!

@Noes, super dat je cryo goed ontdooit is... ellendig he dat wachten... suc6!

@lisselotje, 26 mrt de uitslag? hoor je dan of je mag gaan beginnen. oh spannend zeg! duim voor je!

@claus vandaag weer een echo? hopelijk groeien ze goed.

@happinez, hopen dat ook jou emmy goed gaat ontdooien. deze wk eerste meting zie ik?!

En hoe voelen de zwangere onder ons zich?

hier mijn update: afgelopen vrijdag klein beetje bloedverlies gekregen (wd10), nou dat wist ik al genoeg->>> en ja hoor test negatief! GRRR

ongi zet nog niet door maar test blijft wit. heb het er best moeilijk mee. 4de tp, elke keer topembryo's maar dat innestelen wil maar niet lukken. ik voel bij de tp van onze cryo's dat er iets gebeurd in mn lichaam. die stuwing en branderige pijn in mn borsten komen echt niet van de utrogestan.

we hebben nog twee cryo's maar om eerlijk te zijn heb ik daar geen vertrouwen (meer) in. en dan ook nog de vraag of ze goed ontdooien.

ik denk dat wij een afspraak in Gent gaan maken voor de 3de ICSI omdat ik graag in aanmerking wil komen voor Assisted hatching. wachtlijst is daar lang dus kunnen alvast een intake plannen. maar we zullen ons eerst moeten orienteren, want DD is ook en optie. maar misschien moeten we wel gewoon in NL blijven?! kortom ik weet het gewoon ff niet meer.....ben bang dat er ook met mijn lichaam iets mis is. Eest maar onze cryo's 'opmaken' en ongesteld worden!

Geplaatst

Clickstar, wat vreselijk balen dat het niet is gelukt.

En ik begrijp dat veel dames toch hun geluk gaan beproeven in het buitenland. Je hoort er inderdaad vaak goede resultaten over.... Maar het lijkt me toch ook weer niet niks... Je moet er toch voor een tijdje heen. Je kunt niet iedere keer op en neer gaan rijden natuurlijk. Hoe werkt dat dan? Controles in Nederland en de daadwerkelijke punctie daar ofzo?

Geplaatst

Clickstar: wat erg dat ook deze poging niet gelukt is. Weten ze waar het aan kan liggen?

Ik moet doorspuiten tot woensdag want ze willen de kleintjes ook meeprikken, dus woensdag ff weer een echo.

De gyn was wel erg tevreden omdat ze aan weerskanten mooi gelijk groeien. Vrijdag is de punctie :)

Geplaatst

Clickstar, wat ontzettend balen weer! Ik denk dat het ook moeilijk is om erin te blijven geloven als het steeds niet lukt. Maar je weet het he, op het moment dat je het het minste verwacht gebeurd het!! Sterkte ermee.

Happinez, Nog 2 daagjes en dan je echo, spannend weer!

En Ink, nog getest vandaag?? Haha, ik zit pas op wachtdag 3 en ik heb er nu al zin in! Ik voel nog niks hoor, Knut ligt nog in z'n winterslaap, maar dat is logisch. Ik denk dat wij de enige vrouwen zijn die blij worden van misselijk zijn....! :-)

Armanda, wordt de pijn al wat minder? Hoop het voor je!

Claus, hoe was het vandaag?

Fleur, toch fijn dat je zo snel terecht kunt bij je ziekenhuis. Ik hoop dat je weer wat meer vertrouwen krijgt in de komende cyo behandeling.

Groetjes, Noes

Geplaatst

Hey meiden....

Bedank voor jullie lieve reacties.

Fleur, wij hebben as vrijdag ook een evaluatie. Dus jullie gaan ook direct door? Heb even snel gekeken op de site van Geerten. Is dit de enige kliniek in NL waar ze assisted hatching doen? Nou ja moet me dr nog maar eens verder in verdiepen. Ik wil uit de derde poging iig alles eruit halen wat erin zit. Dus misschien nu ook wel accupuntuur drbij?! Ben totaal niet 'zweverig' dus wat je zegt Fleur of die twee naaldjes nou het verschil zullen maken?

Goh happinez jij ook al je zoveelste tp! Heb je vertrouwen in de komende cryo? Spannend he of hij wel goed gaat ontdooien. Ik zit altijd met klamme rillende handjes naast de tel als we gebeld worden. Vreselijk!

Vandaag ook even met de verzekering gebeld. IZZ vergoed ook in het buitenland en vergoeden tot 2300 euro. Maar een ivf poging kost toch veel meer dan dat? Er zullen dus wel keiharde prijsafspraken zijn. Zo flauw dat als je dan zelf moet betalen de kosten hoger zijn. (Ben medicatie alvast uit voorzorg ah opsparen)

Tja en hoe dat in zn werk gaat als we in het buitenland verder gaan. Gent is voor ons anderhalf uur rijden. Werk zelf in een groot ziekenhuis in Rotterdam. Dus hoop dat alle echo's daar kunnen plaatsvinden. Geen idee hoe dat in zn werk gaat.

Over MCK ben ik erg tevreden. Geen wachtlijsten, goed bereikbaar, ook in het weekend, als ze zeggen dat ze bellen, dan bellen ze ook, gratis parkeren ;-) Hoop dat in Gent ook zo is tzt...

29 maart staat voor ons de volgende echo alweer gepland. Dus stel stel stel dat het nu lukt, dan wordt het een kerstkindje bedenk ik me nu. Ben zelf ook een dec kind en ik baal daar zo van! Maar goed in dit geval hebben we niets te willen....

Ink, zie ik nou dat je ah vroegtesten bent? wat stoer? ben benieuwd!

Voor iedereen in de wachtwk---> DUIM VOOR JULLIE!

En Claus, bijna de punctie! Is het je eerste punctie????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden