Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow lisa wat een spanning. Mijn testen waren in het begin precies het zelfde! Kruidvat testen hebben ook geen indroog streepje dus vind t erg spannend! Zou het gewoon een positieve test worden na de iui waar je geen vertrouwen in had? Ga duimen voor je!!!!!

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Noes, wat balen zeg! Bah bah bah! Fijn dat je gelijk door kan gaan. Dus de deca zit er al weer in ???

Hoeist met jou Ink? gaat het? Weer een beetje over deze teleurstelling heen gekomen?

Pff bankje is wel errug rood.

Wij hebben volgendewk weer de eerste echo voor cryo nr 3! Gisteren gesprek met gyn gehad. Het feit dat de innesteling niet door zet ligt niet aan mij maar aan het embryootje. tja..... t zal wel! Ik heb nu echt geen vertrouwen meer id volgende cryo's. Mijn man gelukkig en dat geeft me gelukkig ergens toch wel hoop.

Wow Lisa, een streepje? Dat meen je niet! Spannund zeg! Dat zou toch wel fantastisch zijn zeg! Wacht je nu echt op de bloeduitslag?

Claus gefeliciteerd met je twee bevruchtingen. Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat er geen cryo's zijn, maar dit klinkt erg goed zeg! maandag de terugplaatsing?! Enne laat je maar lkkr verwennen dit weekend.

Bianca maandag je eerste echo toch?! Heel veel suc 6 alvast. Hoe voel je je??

Geplaatst

Clickstar, dus je hebt groen licht gekregen om weer te gaan starten? Wat fijn

Snap wel dat je er momenteel wel even geen vertrouwen in hebt. Je hebt al zo vaak een teleurstelling gehad.

Maar blijf positief Gelukkig is je vriend dat wel!

Klopt maandag de echo!

Ben doodsbang! Pffff wat als er geen hartje is.brrrr

Hoe ik me voel tjaaaa.

Moe moe en nog eens moe. Sochtends kots misselijk en moet eerst echt een half uur wakker blijven liggen. Eten zit me heel de dag dwars, overal puisten en pijnlijke borsten dus tjaa heb geloof ik wel alle kwaaltjes.haha.vorige keer had ik nergens last van!

Meiden die nog moeten testen hopelijk eindigen jullie groen! Want wat is dit een dramatisch rood bankje zeg!

Eef hoe voel jij je? Al zenuwachtig aan t worden?

Geplaatst

Claus, 2 bevruchtingen lijkt me super. Wel fijn dat je ze allebei mag terug laten plaatsen. Hier mag dat pas vanaf de derde keer. Ik ga heel hard voor je duimen!

Noes, super dat je weer direct mag beginnen. Wat een gedoe he die menopur. Ik had hiervoor ook gonal-f vond ik veel prettiger. Alleen inderdaad ook vanwege bezuinigingen was dat geen optie meer.

Ik vind het inderdaad wel heel spannend nu, maar ga toch wel wachten op dinsdag de uitslag van het bloedonderzoek. Ik word alleen maar onzekerder van die zwangerschapstesten en die bloedwaarde is heel duidelijk; het is ja of nee.

Clickstar, fijn dat je weer verder mag, maar ik snap je onzekerheid helemaal. Ik denk al vanaf het begin van dit traject. Zou er niet iets aan de hand zijn met mij waarom de innesteling niet lukt. Volgens onze gyn was dat ook niet, maar ja, ze hebben dat ook nooit echt verder onderzocht. Gewoon naar je eigen gevoel luisteren. Succes en ik hoop echt dat dit ijsbeertje jou gaat verbazen.

Bianca, heel veel succes maandag. Dat komt vast helemaal goed. Als ik zo alle klachten hoor ben jij "goed" zwanger.

Geplaatst

Bianc, jij dus behoorlijke kwaaltjes! Hier niet echt eigenlijk....

Begin nu toch ook wel behoorlijk zenuwachtig te worden voor morgen hoor.

Wat nou als er idd geen hartje klopt? Moet er niet aan denken hoor.

Nu alvast heel veel succes!

Geplaatst

Lisa echt niet meer getest vanmorgen! ? Ik ben erg nieuwsgierig!

Eef jij nergens last van? Bij je dochter wel?

Kan me je angst heel goed voorstellen.

Jij bent dan 6weken en 3dagen toch? Dan is t sowieso niet zeker dat er een hartje aan t kloppen is? Daarom ben ik ook.zo bang!

Ik zal je wel ff een peptalk geven in de wacht kamer!!!!! ;-)

R is he erg nuchter en zegt wees niet bang t zit echt wel goed. Aan mn kwaaltjes t e merken zou je dat idd bijna zeggen maar dat zegt ook niks. Lig nu weer kots misselijk in bed. R is alvast gaan klussen ik zou later gaan maar het zal voor mij weinig klussen n worden vandaag vrees ik!!

Geplaatst

Bianca, bij mijn dochter ook nergens last van gehad dus dat zegt helemaal niks bij mij blijkbaar.....

Ik ben morgen volgens mij 6 weken en 2 dagen (uitgerekend op 16-11 denk ik).

Vorige keer had ik mijn eerste echo bij 6 weken en 3 dagen en toen klopte het hartje wel al hoor.

Ik denk dat er op zich een grote kans is dat het hartje dan goed te zien is op de echo, anders spreken ze de echo wel voor een paar dagen later af lijkt me zo.

Nou ja, over 24 uur weet ik meer (en jij dan inmiddels misschien ook als ze niet uitlopen)

Lisa, goed hoor dat je niet meer hebt getest. Wachten tot dinsdag, spannend hoor!

Geplaatst

Noes - wat vreselijk... erg balen. Sterkte met verwerken en wat knap dat je direct doorgaat!

Claus - jammer dat je zo een vreselijk punctie had, maar geweldig dat je twee goede bevruchtigen hebt!! Gefeliciteerd - nu lekker broeden!!!

Bianca en eef: Spannend he? Morgen is het zo ver. Ik duim voor jullie en weet dat je een prachtig kloppend hartje zult zien!

Sorry heb nog niet alles teruggelezen. Dames wat een rood bankje... ik wordt er een beetje bang van - en dan moet ik eerst nog beginnen donderdag:)

Geplaatst

Eef en Bianca Hoe was de echo?

Claus lekker broeden nu.....

Lisa succes ik duim voor je dat jij groen wordt!!!!

De rest allemaal sterkte en succes...

Ik krijg morgen te horen of wij verder mogen zodra ik op gewicht ben.

Ik heb even een slechte week, dus deze week niks afgevallen.... Maar we gaan er weer voor en blijven doorgaan tot het lukt..

Geplaatst

Hai meiden, ik ben terug van de Ardennen! Was een top weekend.

Even bijgelezen.

Maar Claus wat een ramp zeg, die punctie. Ik heb ook altijd zo'n pijn dat ik omhoog schiet en heel gespannen ben. So I know how you feel. verschrikkelijk.

Hoe gaat het nu met je dan? Lekker verwenweekend gehad? Twee bevruchtingen is idd mooi!

Noes, zo joh, alweer aan het prikken! You go girl! Zet 'm op!

Lisa, ik zou allang een digi test gedaan hebben, haha, ik zou zooo nieuwsgierig zijn? dan weet je tenminste, ja of nee.

Maar knap dat je volhoudt, ben erg benieuwd!

Liselotje, hoe gaat het eigenlijk met jou?

Oh ik zie net dat je ook gepost hebt terwijl ik dit nog typ. He shit, nog niet afgevallen. Bleeeeh.

Niet opgeven hoor!

Oh INK wat shit he, zo ongie. Als of je lichaam je echt even wilt laten weten dat je echt echt ongie bent. Pffff.

Clickstar, bij jou komt het ook in zicht nu he, Eind maart?

Bianca en Eef, vandaag de echo, wow! Wat gaaf! Ben benieuwd hoor!

Happinez, hoe is het met jou eigenlijk?

Hier gaat het wisselend:

Ik heb migraine achtige hoofdpijn. Dat is vaak een voorteken van de ongie die er aan komt. Maar ik had het ook tijdens mijn zwangerschap.

Ook misselijk maar ja, ondertussen heb ik vanochtend een testje gedaan... witter dan wit.

Shitzooi. Het is wachtdag 9 dus je zou echt wel een heeeeel licht streepje moeten zien toch?

Ik wil vrijdag pas de CB test doen, tenzij ik ervoor al een keer een licht streepje zou hebben. Nou ik verlies nu de moet een beetje...

Geplaatst

@Armanda: Ja afvallen wil even niet en daar baal ik ontzettend van, maar ja misschien wil ik ook wel te snel hoor. Maar ik had ook even een dip. Want ik ben al zoveel afgevallen en voel mij beter dan ooit en dan wordt je nog afgewezen door je gewicht. Dat is wel even balen. maar ja ik weet zelf ook wel dat het beter is. Dus we gaan ervoor.

Van vrijdag op zaterdag is mijn tante overleden, dus deze week crematie en dat gaat ook niet in de koude kleren zitten. En morgen krijgen wij eindelijk definitief antwoord of wij wel IVF/ICSI mogen gaan doen als ik genoeg ben afgevallen. Dus al met al een rare week deze week.

Hou de moed er in..... En ik duim voor iedereen die nu aan het broeden zijn en natuurlijk voor iedereen.

Ben benieuwd of het april bankje wat groener wordt. En dat er natuurlijk nog een paar groene hier op het bankje komen.

Geplaatst

eef heel veel succes strakkies!! Nog 1 uur en 3 kwartier!! toi toi toi!!

Tot straks in de wachtkamer ;-) Ik ben dood op van de zenuwen pffffff!! Ben echt de laatste 2 uur aan het aftellen geloof ik!!

Hoop zo dat wij beiden een goede echo gaan krijgen!

Armanda kom op!! Wachtdag 9 zegt nog niks he!!

Geplaatst

Jut & Jul zijn aan boord :)

2 luilakken zijn het want ze waren 4 cellig ipv 8, maar in ivf term zijn dat op 1 na de beste wat er te halen valt qua embryos dus we zijn tevreden.

TP ging prima, bijna niets gevoeld en of ik wilde of niet lachen deed ik hahahah.

Mijn man vroeg aan de gyn wat het betekent als de deling geen mooie embryos oplevert, de gyn zei zelfs de lelijkste kunnen de mooiste kindjes opleveren LOL

Bianca & Eef: heel veel duimen worden er gedraaid voor jullie ook de mijne maken overuren :) Succes.......

Geplaatst

Eef en Bianca, zenuwen overleefd?! ik hoop zo dat de echo goed was! Moest aan jullie denken en ben gelijk op het forum gaan kijken maar nog geen berichtje... Ik wacht het nog even af....

Ach Armanda laat je niet gek maken. wachtdag 9 is nog vroeg, erg vroeg zelfs.... Maar ik snap je wel dat je niet blij wordt van een neg test. Balen, maar blijf er in geloven! Ga je vanaf nu elke dag testen???

Lisselotje! gecondoleerd, kan dr ook nog wel bij deze wk. Balen dat je niet bent afgevallen, maar dus ook niet aangekomen!? Dat is ook goed toch?! Ongelooflijk dat de criteria zo streng zijn voor 'dikkere vrouwen' die IVF (moeten) ondergaan. Ik werk in de zorg, zit dus aan de andere kant, ik moet regelmatig het onderwerp afvallen bespreken en is een lastig onderwerp, het valt vaak verkeerd bij onze patienten en geeft aanleiding tot discussie. Zo knap van je dat je ervoor gaat en dat je al zoveel bent afgevallen!

Noes en Ink hoeist met jullie?

En Fleur hoe was je gesprek met de gyn vorige wk?

Lisa nog getest??? succes morgen! zo spannend!

Claus heb je de terugplaatsing gehad??? En zo ja hoeveel hebben ze kunnen terugplaatsen???

Geplaatst

Is er nog een plekje op het bankje? Vandaag terugplaatsing gehad van (hopelijk) een brusje van ons zoontje. De dagen vol spanning en voel-ik-nou-iets zijn begonnen :happy:

Er zijn veel berichten op dit wachtbankje zie ik, dus ik heb wat bij te lezen haha.

Geplaatst

Armanda - niet opgeven, he? Het is maar wd 9 - alles nog mogelijk. Dus positief blijven!!! Met mij gaat het goed. Ik wordt wel steeds zenuwachtiger voor donderdag - ben zo bang dat ons eskimootje niet goed ontdooit... Verder zo nu en dan behoorlijk last van de rottige medicatie. Weinig fut, veel twijfels en negatieve stemming, maar dat gaat wel weer over dat weet ik:) Sinds vandaag weer mijn lievelings 'bollen' erbij hoeraaaaa NOT!

Liselottje: Gecondoleerd meid, wat erg voor je. Het is al zwaar en dan nog een groot verlies moeten verwerken. Ik heb het met je te doen. Wens je heel veel sterkte en zet 'm op, je kan nog meer afvallen, laat het hun zien dat je een kanjer bent! Ik weet hoe zwaar dat is, vooral als je in zo'n dip zit - ben zelf ook ooit 40kg afgevallen. Go for it!!En duimen draaien voor je voor morgen:myfignerscrossed:

Claus: Gefeliciteerd met je twee ukkies:) Nu goed vasthouden - je bent iig nu zwanger totdat het tegendeel bewezen is, dus gefeliciteerd:)

Andere meiden? Hoe is het ?

Geplaatst
Is er nog een plekje op het bankje? Vandaag terugplaatsing gehad van (hopelijk) een brusje van ons zoontje. De dagen vol spanning en voel-ik-nou-iets zijn begonnen :happy:

Er zijn veel berichten op dit wachtbankje zie ik, dus ik heb wat bij te lezen haha.

Welkom Misa:) kom lekker meekletsen en hopelijk dit bankje nog wat groener maken!

Geplaatst

Hey meiden, even een kort berichtje van mij. Heb inmiddels nog 1 gewone test gedaan van de kruidvat, die had ik nog liggen dus heb ik uiteindelijk net toch maar gedaan. Vrij snel kreeg ik een extra streep iets lichter dan de controlestreep, maar duidelijker dan zaterdag. Ik begin steeds meer hoop te krijgen. Ik was vandaag te laat thuis van het werk om een CB test te halen. Morgenochtend meteen bloed laten prikken en dan kan ik 's middags bellen.

Mijn man zei net "ik geloof het pas als het ziekenhuis het bevestigd heeft" en dat heb ik ook wel een beetje dus ik wacht maar gewoon af.

Geplaatst
Hey meiden, even een kort berichtje van mij. Heb inmiddels nog 1 gewone test gedaan van de kruidvat, die had ik nog liggen dus heb ik uiteindelijk net toch maar gedaan. Vrij snel kreeg ik een extra streep iets lichter dan de controlestreep, maar duidelijker dan zaterdag. Ik begin steeds meer hoop te krijgen. Ik was vandaag te laat thuis van het werk om een CB test te halen. Morgenochtend meteen bloed laten prikken en dan kan ik 's middags bellen.

Mijn man zei net "ik geloof het pas als het ziekenhuis het bevestigd heeft" en dat heb ik ook wel een beetje dus ik wacht maar gewoon af.

Heb dus ook een fotootje toegevoegd, omdat ik nog steeds twijfel. Op 1 of andere manier kan ik het niet geloven.

Geplaatst
Heb dus ook een fotootje toegevoegd, omdat ik nog steeds twijfel. Op 1 of andere manier kan ik het niet geloven.
Lisa als ik de foto bekijk ben je echt zwanger.... Maar ik Jan mij heel goed voorstellen dat je liever wacht tot je het van het ziekenhuis hoort.Claus: wat lekker dat dot pijnloos is verlopen wn. Nu lekker vasthouden.... Bedankt voor jullie steun. Ik ga ervoor en als wij morgen een go krijgen te horen heb ik nog een stok achter de deur om meer af te vallen.
Geplaatst

lisa, dat klinkt hoopvol!

Claus, twee emmy's aan boord. Goed zeg!

Vanmiddag eerste echo gehad. En het hartje klopte! Dus dat is super nieuws! Ik zag in de wachtkamer ook Bianca maar weet niet hoe haar echo was. Dus Bianca, hopelijk bij jou ook goed nieuws?

Geplaatst

Lisa, Ik zie toch echt een streep. En een streep is een streep!!! Hij is nog duidelijk ook! Ik denk dat je vol goede moed je bloedtest kan laten doen:clap2:

Ben benieuwd voor morgen,

Gr Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden