Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eef, wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Het was zeker wel heel bijzonder?

Claus, ook 2 emmies aan boord. Nu 2 weken blijven lachen en broeden!

Lisselotje, sterkte!! En we hopen maar op "menselijke" dokters met een beetje begrip.

gr.

Noes

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden even snel een berichtje van mij. Ik heb voor het ziekenhuis mn mobiel laten vallen en die is nu stuk!! Reparatie kosten €200.00!!!!!!dus vandaar mn late berichtje.

Eef,super gefeliciteerd met je mooie echo!! Wanneer mag je weer??

maf he dat je dan ineens bij elkaar in de wachtkamer zit!! Volgens mij hebben we bij de echo ook al vaker samen in de wachtruimte gezeten.

Lisa whaaaaaa dat meen je wauw je bent zwanger super gefeliciteerd!!! En dat van een escape iui!!!! Yeah!!

misa,heel erg veelsucces deze twee wachtweken!! Toi toi toi

claus,yes!!! Mu lekker gaan broeden en het bankje groen afgaan sluiten!

clickstar dank je wel wat lief!!!hoe is het met jou.

We hebben een mooi kloppend hartje gezien!!

zo bijzonder mooi!!

bij het maart 2010even wat uitgebreider!

Liefs bianca

Geplaatst

lisa - volgens mij mag je terecht langzaam blij worden:)!! Spannend!!!!!

eef - gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je enorm opgelucht bent.

Bianca?? Hoe is het gegaan??

Geplaatst

Thnx meiden voor jullie reacties. Ik kan het nog steeds niet echt geloven. Ik blijf het idee/gevoel houden van er zal nog wel iets komen... Dus ik wacht morgen maar af.

Misa, welkom trouwens nog. Ik duim voor je. Die ww zijn altijd zo spannend, om gek van te worden

Happinez, spannend hoor. Ik hoop dat donderdag alles goed gaat. Fijn he, die "heerlijke" bollen. Ik ben ze ook wel beu eerlijk gezegd, maar het is voor een goed doel.

Eef en Bianca, super!! Een kloppend hartje lijkt me zo bijzonder. En wat grappig dat jullie bij elkaar in de wachtkamer zitten.

Bianca, ik geloof het eigenlijk nog steeds niet. Ik dacht echt dat de kans zo klein was (dat zeiden ze ook in het zkhs) dat het meer voor de vorm was die IUI.

Claus, goed om te lezen. Nu vooral lekker jezelf verwennen en idd, zoals Bianca zegt, het bankje groen afsluiten.

Geplaatst

Haha, die Lisa, toch weer getest. Nou het begint er echt op te lijken hoor! Sterker nog, je kan er nu niet meer onderuit! Een streep is een streep! Super joh!

Geplaatst

Eef en Bianca, echt super zeg!! Heerlijk om een hartje te zien. En ongelofelijk ook... pas nét zwanger en nu al een klopppend hartje, wat een wonder he! Ik kan het van Lisa ook niet geloven. gewoon via IUI! geweldig zeg!

Geplaatst

Ik heb je erbij gezet hoor Misa! Welkom

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Happinez

Armanda

Sannemiek

Noes73

Fleur1

Misa

Echo’s

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt)

Punctie:

ClauS 22 maart

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armanda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Misa: 25 maart

Happinez: 28 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart :(

Bianca 9 maart :D

Nienna 9/10 maart :(

Eef78 10/11 maart :D

Esly 12 maart :(

Clickstar 17 maart :(

Fleur1978 18 maart :(

Ink 25 maart :(

Noes73 27 maart :(

Armanda 31 maart

Sannemiek 31 maart

Happinez 11 april

Geplaatst

Ik ga verder in het wachtbankje van april. Onze tp is niet door gegaan, de cryo leek het goed te doen, maar was niet goed genoeg om teruggeplaatst te worden.

Geplaatst

He shit Sannemiek. Dat had ik vorige mnd ook. Voelt zo leeg he, zo'n maand.

Hoop dat t volgende maand jouw maand is joh!!

Ik heb dus toch weer getest. Why oh why oh why. Wit. Noppes nada. Again.

Geplaatst

Eef & Bianca: :clap2: jullie zijn vast erg opgelucht, ik ken dat gevoel zeker als je een keer een mk gehad hebt.

Sannemiek: das balen en nu weer wachten. Schuif maar door naar april, ik zat daar ook met een halve kont :)

Lisa& Lisselotje: heel veel succes vandaag

Noes: jij bent nu druk met prikken?

Fijne dag allemaal...

Geplaatst

Ach Sannemiek, wat ontzettend balen zeg! Helemaal toe leven naar een terugplaatsing en uiteindelijk kan het niet doorgaan. Maar begrijp ik nou goed dat je nog een cryo hebt? Wij gaan nu voor onze 3de cryo, als er bij ons een tp volgt dan zie ik je op het wachtbankje april!

Happinez ik herken je gevoel helemaal. Maar de kans dat hij goed ontdooit is tegenwoordig groter dan dat hij niet goed ondooit...dus heb vertrouwen! Word je donderdag eerst gebeld?

WOUW Bianca, jij ook een goede echo??? Super, gefeliciteerd!!! Wel balen van je mob maar ach dat kloppende hartje verzacht dit incident toch wel ;-)

Nu weer uitkijken naar de volgende echo. Grappig dat je Eef hebt gezien.

Armanda, nu wachtdag 10? vanochtend weer getest? weer wit? jakkie zeg! misschien beter om nu even twee dgn niet te testen. Ik duim voor je!

Misa welkom! suc 6 met je ww, killing!

Lisa!!!! je bent gewoon zwanger. Vandaag de bloedafname he? BRRRR. Zal je nog niet feliciteren maar die test ziet er goed uit!

Geplaatst

Hoi allemaal, hier de uitslag van het zkhs gehad. Ik ben echt zwanger. De hcg-waarde was goed. volgens de verpleegkundige was ik goed zwanger. Ik kan het nog niet echt bevatten, maar ik ben wel heel blij. En tegelijkertijd komen de volgende zenuwen. Ik heb 2mei (pas!) een echo, dus tot die tijd gewoon hopen dat alles goed blijft gaan.

Geplaatst

Bianc, gefeliciteerd! Goed zeg, jij ook een kloppend hartje? Wanneer mag jij nu weer? Heb nu een afspraak voor 6 mei (12 weken), maar moeten dus nog een afspraak maken voor bij 9 weken. Of bij de prenatale screening of gewoon bij de IVF-afdeling. Wat gaan jullie doen? Wij kunnen niet zo goed beslissen. We komen in principe niet in aanmerking voor de combinatietest (ben nog geen 36 jaar).

Lisa, WOW!!! Wat een goed en ongelooflijk nieuws! Dat had je toch ook nooit verwacht na IUI zeg.... Super!

Sannemiek, wat ontzettend balen zeg.... Heel veel succes gewenst op het wachtbankje van april.

Armanda, jakkes. Nog steeds een witte test? Ik duim dat er nog een mooie streep bij gaat komen.

Geplaatst

Lisa van harte gefeliciteerd zeg!!!!! Geniet er lekker van.....

Vandaag hebben wij ook een afspraak met fertiliteitsarts gehad.

Wij hebben te horen gekregen dat wij verder mogen met de IVF behandeling zodra ik genoeg ben afgevallen.

Ik krijg nu begeleiding vanuit het ziekenhuis om mij te helpen om de laatste kilo's eraf te krijgen. Dus hopelijk geeft mij dit net het steuntje in de rug wat ik nodig ben.

Ik ben echt super blij met dit nieuws.

De gynaecoloog die het onderzoek bij mij had gedaan en zo raar gereageerd had heeft ook op zijn donder gehad en toegegeven dat hij het niet zo had moeten doen.

Dus daar ben ik ook wel blij mee.

Dus nu over 3 weken weer heen om te wegen en kijken welke begeleiding ze mij kunnen geven. Dan over 3 maanden weer terug naar fertiliteitsarts en als ik er dan bijna ben met de kilo's gaan wij afspraken maken om te beginnen met het traject.....

Ik blijf nog even met jullie meiden meelezen, want ik leef met jullie allemaal mee.

armanda heel veel sterkte en hopelijk wordt het witte testje straks wel met een mooi streepje.

Eef & Bianca, wat super zulk goed nieuws lekker van genieten....

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Happinez

Armanda

Sannemiek

Noes73

Fleur1

Misa

Echo’s

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt)

Punctie:

ClauS 22 maart

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armanda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Misa: 25 maart

Happinez: 28 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart :(

Bianca 9 maart :D

Nienna 9/10 maart :(

Eef78 10/11 maart :D

Esly 12 maart :(

Clickstar 17 maart :(

Fleur1978 18 maart :(

Ink 25 maart :(

Noes73 27 maart :(

Lisa1805 26 maart :D

Armanda 31 maart

Happinez 11 april

Geplaatst

Lisselotje: ooh gelukkig dat die sukkel is aangepakt. Fijn dat je hulp krijgt met t afvallen en succes ermee.

Lisa :happydance::clap2:gefeliciteerd meid, enne ik zou ook niet wachten tot 2 mei hoor. Gewoon bellen als het eerder mag, tis al spannend genoeg.

Geplaatst

Dank jullie meiden. Ik vind het fijn dat jullie allemaal zo meeleven. Ik weet eigenlijk niet waarom ik niet eerder naar het ziekenhuis mag. Ik kan morgen eens bellen.

Ik had nog wel een vraagje over die bollen. Het zkhs zegt dat ik nu moet stoppen, maar ik lees op internet allemaal verhalen van vrouwen die veel langer blijven gebruiken. Wat doen jullie?

Geplaatst

Lisa, wat een geweldig nieuws!! Super, gefeliciteerd!! Niet te geloven he, en dat met een escape iui!!

Sannemiek, wat balen voor je dat het niet door kon gaan, verdorie!! Ik hoop je weer te zien op het wachtbankje van april.

Eef & Bianca: Helemaal goed, 2 kloppende hartjes en dat nog in een wachtkamer ook... Jullie zijn onze grote voorbeelden :-)

Happinez, nog even en dan mag jij ook, spannend weer.

Lisselotje: Gelukkig maar, dat het ziekenhuis nu een stuk normaler reageerde, en natuurlijk excuses voor het lompe gedrag van de andere gynacoloog. Ook fijn dat ze je willen helpen met de laatste loodjes. Succes ermee!!

Ik ben hier nog lekker aan het prikken met de deca en de Menopur. Ik lijk 's avonds wel een of andere gifmengster met 4 potjes menopur, naalden, vloeistof etc... ha ha. Maar het prikken gaat ook steeds makkelijker. Ik jas ze tegenwoordig zo mijn zachte buikje in... Dat is dan weer een voordeel van een beetje vet op de buik.:bf_new:

Gr Noes

Geplaatst

Bianca - yeah !!! Jou ook nog van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig. Jammer van de telefoon:))

Armanda: ach nee toch, je hebt nog 4 dagen, maar ik weet van mezelf dat je op een bepaald moment gewoon weinig hoop erin ziet. Heel veel sterkte!!!

Sannemiek ; oh nee, wat balen. Hebben jullie nog een cryo of moet je helemaal opnieuw beginnen? Ik ben er ook zo bang voor dat we morgen geen tp hebben... Sterkte en ga jezelf maar op iets leuks tracteren vandaag!

Lisa - nou zeg:) een escape IUI en nu echt zwanger:)!!!! Gefeliciteerd!! Top meid. Jammer dat je nog zo lang op de echo moet wachten, maar kom gewoon meekletsen dan slepen we je door de weken heen:)

Liselottje - wat goed nieuws! Mooi!! En goed dat de rare doc op z'n donder gekregen heeft! Ik wens je heel veel succes met verder afvallen en gelukkig komt het voorjaar eraan dus je kan straks lekker buiten wandelen of fietsen en dat zou ook een stukje meehelpen!

Hier hebben nu echt de zenuwen toegeslaan:( Ben vreselijk onrustig voor morgen, heb vannacht alweer nare nachtmerries gehad. We worden als het niet door kan gaan tot 13u morgen gebeld... dus wachten wachten wachten wachten... Ik vind het zo rot dat ze niet gewoon sowieso kunnen bellen...

Geplaatst

Bianca, Gefeliciteerd!!!! Een mooi kloppend hartje goed zeg! Hoop echt dat het deze keer goed mag gaan!!

Eef, jij ook gefeliciteerd!! Krijgt Yente er een brusje bij :-)

Geplaatst

Noes, dat gevoel van een gifmengster ken ik helemaal. Ik heb wel eens tegen een vriendin gezegd. Ik ben meer tijd kwijt dan de gemiddelde junkie. Succes meis!

Oh happinez, wat vervelend dat je nog meer moeten wachten. Alsof je het hele traject al niet genoeg moet wachten. Succes, ik ga voor je duimen.

Geplaatst

hoi meiden,

het is inmiddels bijna 13u - ik heb gelukkig tot nu nog geen telefoontje van het zh dus langzaam kan ik ietsjes ontspannen. Als ze nu niet meer bellen, dan rijden we om 14.30u hier weg om ons klein eskimootje op te halen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden