Gast cherislee Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Oh..en iedereen bedankt voor het welkom heten :) Quote
karinl Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 hoi dames, hier vandaag weer voor de fm geweest voor de 2e poging iui, alle eitjes waren nog kleiner dan 10 mm dus mag vrijdag weer voor een fm, dus nog maar even afwachten wanneer de iui plaats gaat vinden. hoe is het met jullie ? alle nieuwe dames welkom !! had al even niks van me laten horen, maar doe dit eigenlijk bewust, zo voelt het elke keer een beetje als een kleine pauze tussen de bahandelingen en alles wat eromheen bij komt , ik lees wel als jullie gepost hebben en denk aan jullie en duim voor jullie !!! Quote
Emsie Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 hoi dames, hier vandaag weer voor de fm geweest voor de 2e poging iui, alle eitjes waren nog kleiner dan 10 mm dus mag vrijdag weer voor een fm, dus nog maar even afwachten wanneer de iui plaats gaat vinden. hoe is het met jullie ? alle nieuwe dames welkom !! had al even niks van me laten horen, maar doe dit eigenlijk bewust, zo voelt het elke keer een beetje als een kleine pauze tussen de bahandelingen en alles wat eromheen bij komt , ik lees wel als jullie gepost hebben en denk aan jullie en duim voor jullie !!! En hoe was de fm vandaag? Al een idee waneer de iui gaat plaats vinden? Quote
karinl Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 hey emsie, vandaag een eitje van 16mm dus nu zondag weer voor een fm en dan waarschijnlijk ook gelijk een afspraak maken voor iui, dus weer spannend! hoest met jou ? en hoe is het met de andere dames hier? Quote
karinl Geplaatst 14 April, 2013 Geplaatst 14 April, 2013 hey dames, nog steeds erg stil hier , ik heb vandaag weer een fm gehad, vanavond mag ik pregnyl spuiten en dan dindsdag iui rond de klok van tien en dan beginnen die vervelende wachtweken weer. Quote
Zwaantje76 Geplaatst 15 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 April, 2013 Hallo dames... Vandaag weer ongesteld geworden na de vmk! Dus morgen ga ik weer bellen met de kliniek!!!!! Eindelijk weer.........wat duurt wachten dan toch lang zeg. Ben bewust even niet op de site geweest zodat ik weer even kon 'resetten' en me even met andere dingen bezig te houden. Spannend Karin, morgen al weer de IUI.Zal aan je denken! Quote
Emsie Geplaatst 15 April, 2013 Geplaatst 15 April, 2013 Karinl spannend al weer de tweede iui! Ik ga weer duimen. Zwaantje, soms afstand nemen is goed, het is al zo ingrijpend! Wij hebben woensdag ons gesprek, ben reuze benieuwd welke kant ze op denken. Zou zelf graag ivf of icsi in eigen cyclus wensen, reager namelijk sterk op de hormonen en hoe natuurlijker het kan hoe liever ik dat heb! Woensdag dus meer van mijn kant! Quote
aden Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Even niets van mij laten horen. Voel me dr afgelopen dagen slecht. Overstimulatie door de pregnyl en pijn van de verklevingen. Heeft iemand van jullie al eens overstimulatie gehad? Quote
Esther28 Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 hallo allemaal, ook al even niks laten horen van mezelf, ik zit vandaag op dag 7 na de inseminatie en ik vind het heeel spannend maar ik durf toch niet echt te hopen op een zwangerschap, er waren maar 4 miljoen zaadjes waarvan maar 50% bewegelijk. ik voel me heel raar, heel emotineel steeds en ik heb echt het gevoel alsof er een broekriem steeds aangetrokken wordt aan me buik, en de dagen na de iui heb ik het gevoel alsof ik 10 kg zwaarder ben als dat ik echt ben. zijn deze "kwaaltjes"bij iemand bekend? ook merk ik dat ik geen behoefte heb aan eten, het ruikt raar en de koffie smaakt niet lekker. maar als ik eenmaal aan het eten ben ook niet gauw genoeg heb. ik ben net zo'n jojo met me stemming. please herkent iemand dit. groetjes esther Quote
Esther28 Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Hallo dames... Vandaag weer ongesteld geworden na de vmk! Dus morgen ga ik weer bellen met de kliniek!!!!! Eindelijk weer.........wat duurt wachten dan toch lang zeg. Ben bewust even niet op de site geweest zodat ik weer even kon 'resetten' en me even met andere dingen bezig te houden. Spannend Karin, morgen al weer de IUI.Zal aan je denken! wat erg zwaantje heel erg veel sterkte. Quote
Esther28 Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Even niets van mij laten horen. Voel me dr afgelopen dagen slecht. Overstimulatie door de pregnyl en pijn van de verklevingen. Heeft iemand van jullie al eens overstimulatie gehad? nee niet bekend mee aden sorry, maar lijkt me heel erg vervelend zoiets. Quote
karinl Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 hoi dames , aden wat vervelend voor je ! hoop dat je je snel beter voelt!! emsie , morgen al je gesprek toch ? spannend of valt het mee ? esther, sterkte met zitten op het wachtbankje. en hoe gaat het met de andere dames in deze topic? de vorige keer vond de iui in het weekend plaats en moest ik dus op afd. oost 1 zijn, dit bleek vandaag niet het geval, eerst al voor het inleveren van de zaadjes moest ik opeens bij het lab zijn, alleen geen idee waar die in het ziekenhuis was, nu dus wel, ongeveer anderhalf uur later zat ik weer op de bankjes op afd. oost 1 te wachten tot ik geroepen werd, dit gebeurde inderdaad, maar dan om me te vertellen dat ik weer verkeerd was en dat ik naar de poli moest. hahaha, dan voel je je best even een kneus hoor, twee keer op de verkeerde plek. maar goed op de poli de iui gehad en mocht ook gewoon weer een half uurtje blijven liggen, dit keer met een kopje thee en een tijdschrift van december 2012 dus nog niet zo heeeel oud, maar daardoor was het half uurtje zo voorbij en mocht ik weer richting huis. en nu maar weer afwachten en hopen dat ik over twee weken positief mag testen! Quote
glitter Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Nou helaas, vandaag bloedtest negatief. had zo gehoopt een zwangerschap. Lig nu lekker in bed. even een avondje ggewoon niks. volgende ronde hopelijk beter. hoop dat jullie positieve berichten krijgen Quote
Emsie Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Nou helaas, vandaag bloedtest negatief. had zo gehoopt een zwangerschap. Lig nu lekker in bed. even een avondje ggewoon niks. volgende ronde hopelijk beter. hoop dat jullie positieve berichten krijgen He balen zeg! Rustig aan! Mag en wil je gelijk door? Quote
Emsie Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 hallo allemaal, ook al even niks laten horen van mezelf, ik zit vandaag op dag 7 na de inseminatie en ik vind het heeel spannend maar ik durf toch niet echt te hopen op een zwangerschap, er waren maar 4 miljoen zaadjes waarvan maar 50% bewegelijk. ik voel me heel raar, heel emotineel steeds en ik heb echt het gevoel alsof er een broekriem steeds aangetrokken wordt aan me buik, en de dagen na de iui heb ik het gevoel alsof ik 10 kg zwaarder ben als dat ik echt ben. zijn deze "kwaaltjes"bij iemand bekend? ook merk ik dat ik geen behoefte heb aan eten, het ruikt raar en de koffie smaakt niet lekker. maar als ik eenmaal aan het eten ben ook niet gauw genoeg heb. ik ben net zo'n jojo met me stemming. please herkent iemand dit. groetjes esther Herken het deels van toen ik zwanger was!!! Dus wie weeeeeet, zou tof zijn! Vooral geur en dat met eten herken ik sterk. Heb je het al lang? Want het is wel heel vroeg, heb je de bijwerkingen van de meds gelezen? Dat zou ook nog kunnen! Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Na 10 dagen kun je meestal testen dan is het uit je lijf. Hou ons op de hoogte!! Quote
Emsie Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Even niets van mij laten horen. Voel me dr afgelopen dagen slecht. Overstimulatie door de pregnyl en pijn van de verklevingen. Heeft iemand van jullie al eens overstimulatie gehad? Nee nog nooit overstimulatie gehad. Hoeveel pregnyl had je? Wat voel je dan? Veel drinken en rustig aan heb ik begrepen dat het beste werken. Sterkte! Quote
Emsie Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 We doen nog een ronde of meer mee met de iui. Als het zaad komende keer weer zo slecht is dan gaan we hierna over op ivf/icsi. Dan heeft iui geen kans van slagen. Als het zaad beter van kwaliteit is dan gaan we tot de 6x iui door, komende keer nog zonder stimulatie en de keren erna als die komen met stimulatie. In Juni mogen we wel vast naar een voorlichtingsbijeenkomst over ivf/icsi. We hebben nu van de 5x zaag bewerking 3super slechte gehad en 2 goede, dus het is een beetje onduidelijk welke kant we op moeten denken, omdat iui veel minder belastend is, gaf de fertiliteitsarts aan dat ze het ons gunde om op die manier zwanger te worden en de kansen die er zijn nog even te pakken. Omdat ivf en icsi geen gemakkelijke trajecten zijn en belastend voor de vrouw zijn, pakken we de kans van iui nog een keer aan. Zie ook op tegen ivf of icsi! Nu kan ik wel vast aan het idee wennen en me/ons er op voor bereiden. de maand mei gaat niet meer lukken dus ik doe weer mee in juni! Worden jullie ondertussen groen? Quote
Gast cherislee Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Ik heb vanmorgen ook getest en zoals verwacht was hij negatief. Nu stoppen met de UTRO en dan de menstruatie afwachten. We hebben nu nog 1 ronde IUI en dan gaan we door voor een andere behandeling. Ik had gehoopt dat het niet nodig zou zijn, maar helaas... [edit] Ik kom er net achter, dat ik gisteren 2x de utro ben vergeten en dat heeft meteen al zijn werking gedaan. Net al wat menstruatiebloed gespot. Dus straks of morgen maar bellen voor de vervolgafspraken... Quote
Esther28 Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 hey emsie, bedankt voor je bericht ik heb geen hormonen gespoten dit was mijn eerste iui in mijn eigen cyclus, ik voel me nog steeds heel raar moet steeds veel huilen en ben heel erg moe. ik zit vandaag 9 dagen op het wachtbankje en mag officieel dinsdag testen dus nog 5 dagen wachten. ik weet het echt niet meer nu. Quote
Zwaantje76 Geplaatst 19 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2013 A.s maandag 22/4 heb ik weer fm......... Iedereen een fijn weekend! Quote
Esther28 Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 hallo allemaal, ik heb gister een vroege test gedaan van predictor deze was zoals ik vermoede negatief maar het was dag 10 na de inseminatie dus miss te vroeg maar ik ga nu wel wachten op woensdag of ik menstruatie krijg zelf denk ik van wel die testen geven ze ook niet voor niks weg. nog 2 redelijk spannende dagen nu. Quote
Emsie Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 hallo allemaal, ik heb gister een vroege test gedaan van predictor deze was zoals ik vermoede negatief maar het was dag 10 na de inseminatie dus miss te vroeg maar ik ga nu wel wachten op woensdag of ik menstruatie krijg zelf denk ik van wel die testen geven ze ook niet voor niks weg. nog 2 redelijk spannende dagen nu. Spannend! Als je woensdag niet menstrueert, nog een testje er tegen aan gooien? Succes met wachten, spannend is het zeker! Quote
Emsie Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 A.s maandag 22/4 heb ik weer fm......... Iedereen een fijn weekend! En hoe was de echo? Al wat mooi's ertussen? Of nog erg klein? Quote
Zwaantje76 Geplaatst 23 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2013 Nou meiden, gistermorgen weer de 1e echo gehad. Er was al een eitje te zien van 11 mm.Maar er was ook nog wat vocht/oud bloed in de baarmoeder te zien. Dit is niets ergs maar het is beter als het weg is.Daarom moet ik as donderdag weer komen en maken ze weer een echo...... Hoe is het met jullie allemaal? groetjes Quote
Zwaantje76 Geplaatst 25 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2013 Net thuis van de 2e FM. Al het vocht was weg en het eitje was al ruim 19 mm!!!!!! Dus vanavond pregnyl spuiten en dan morgenmiddag IUI 2. Gaat ineens erg snel, spannend!! groetjes Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.