Ga naar inhoud

Niki is zwanger!

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

He Renate, dat komt dus een beetje overeen met wat mijn gyn zij. En leuk trouwens dat je je 2de echo al hebt gehad en dat het zo super gegroeid is zeg. Goed teken. Ik moet maandag naar het ziekenhuis voor de intake voor de vruchtwaterpunctie. Dan wordt er ook weer een echo gemaakt.

Ps heb jij je combinatietest niet een beetje laat. het beste is namelijk bij 11 weken.

• Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

gelukkig heb ik voorheen bij een dierenarts gewerkt waar ze een echo hebben.

Dinsdag moet ik met mijn kittentje voor een hartecho, dus ik ga mijn exbaas even lief aankijken

Geplaatst

Handig!!! Maar pas wel een beetje op. Ik weet niet of er verschil is in waarmee ze een echo doen, met wat voor soort golven, maar bij mijn nurse zeg maar, zijn ze heel voorzichtig en doen ze bijvoorbeeld voor zoveel weken ook niet het geluid laten horen omdat dat weer andere golven zijn... Snap je wat ik bedoel? Maar dat zal die arts wel weten. groetjes, niki

Gast estrhalita
Geplaatst

Dames waren huren/kopen jullie niet een doptone. Dan kan je steeds het hartje beluisteren. Dat heeft een vriendin van mij gedaan bij haar zwangerschap. Zo had ze steeds een bevestiging. Het is maar een ideetje......

Geplaatst

Dat is zeker geen slecht idee, es!

Ik hoorde of las ook ergens dat die helemaal niet zo duur zijn.

Ik ga er stiekem toch eens voor shoppen :misc_expressions-wh

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Es,

Wat lief dat je het even hebt opgezocht!

Ik heb de sites bekeken, en ik vind ze echt niet duur.

In principe kan je al voor 40 euries af en toe lekker naar het hartslagje luisteren! Wauw....

Ik heb nog een heel klein beetje twijvel maar ik ga het denk ik gewoon maar doen hoor.

11 mei is het moederdag, en ondanks dat ik nog niet echt mama ben, vind ik een klein cadeautje wel op z'n plaats, toch? Is dus het perfecte excuus om mijzelf daarmee te verwennen, hihihi...

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Graag gedaan Diana, het kan wel pas vanaf 11/12 weken, anders ga je rare dingen denken. Volgende week dinsdag je echo. Leuk hoor met 11 weken een echo. Dan is het al een heel mensje en kunnen ze alles al zien. Weet zeker dat je plezier zult hebben.

Geplaatst

Hoi Niki,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!! :bf_new: Ik had vandaag een bloedtest na een eerste cryo tp en ik ben ook zwanger! :icon_sunny: Ik kan het niet geloven..... Hoop dat jij gerustgesteld wordt! En een heerlijke zwangerschap hebt!

Groetjes

Maaike

Geplaatst

Super Maaike!!! Helemaal geweldig, gefeliciteerd!!

En Es, hmm, het is zeker aanlokkelijk. Ik ga er nog even over nadenken.... Diana is ook al bijna om geloof ik :clap2:

Hier gaat het goed, denk ik. Het lijkt wel of ik al minder moe word soms... Maar soms ook niet hoor!!! :booty:

Het lijkt alsof ik er al meer vertrouwen in begin te krijgen dat het goed gaat komen, maar daarom ben ik ook heel benieuwd naar de echo van morgen en de uitslag van het bloedonderzoek... Heb ik gelijk, gaat het echt goed?

En weet je, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat ik het soms al voel bewegen.... Echt! Heel zacht, soms, iets wat ik nog niet ken qua gevoel. Dus daarom ben ik ook superbenieuwd naar morgen, kan het zijn dat ik dat al voel? Zal ik beweging zien op de echo en dan ook zien dat ik dat inderdaad voel????

Spannend allemaal weer!!!

groetjes, niki

Geplaatst

Het was weer super vandaag!! En alles is goed, mijn bloedwaarden zijn weer goed dus dat is heel fijn. En daarna begon de echo. Wat een ervaring man. Het is echt al een kindje, maar dan in het klein. En het beweegt alle kanten op en ligt dan weer sus en dan weer zo. En trappelen en met de armpjes zwaaien en zich afzetten met de voetjes. En de hartslag heel even gehoord. Alles is op de juiste grootte. Afijn, need I say more.

Ik ben helemaal gerustgesteld en denk echt dat het goed gaat komen dit keer, zo'n mooi leven. Ligt daar echt heerlijk in dat warme water te genieten volgens mij. En wij ook van de beelden!!!

groetjes, niki

Geplaatst

Hey Niki, wat mooi he, en een heerlijk gevoel dat stukje angst dat van je afvalt.

Meis, nu echt lekker van je zwangerschap genieten!!!

Liefs Renaat

Geplaatst

Ja super hè Renata, en we zitten zo dicht bij elkaar, we moeten wel ongeveer hetzelfde meemaken... Hoe gaat het met jou?

Ik voel me inderdaad met de week zekerder worden. Al weet je het natuurlijk nooit, maar het idee dat het zomaar opeens niet goed meer gaat, begint echt te slijten. Gisteren bij de VK geweest, was heel leuk, hartje weer gehoord en het ging heel goed. Afgelopen weekend al kinderopvang geregeld, omdat iedereen ons dat aanraadde... Omdat je anders een wachttijd hebt. Heel bijzonder. En ook de folder voor de kraamzorg opgestuurd.. .Ja ja het wordt al echt...

Bijna geen energie ´s avonds om nog hier te komen, dus vandaar dat mijn bezoeken wat minder vaak zijn. En de grote verbouwing is thuis begonnen, de achtergevel ligt helemaal open. Echt super als je zwanger bent, maar gelukkig gaat alles voorlopig nog voorspoedig. En ik ben toch in een soort maternal bliss, dus de wereld lacht mij toe!!! :a4628ea63ee3976fca4

:icon_clown:

Ga even snel lezen hoe het verder weer met iedereen gaat. Doedoe, niki

Geplaatst

Hey, ja wij schelen 1 dag, dus we zitten precies gelijk.

Ik voel me inprincipe helemaal goed, ja wel moe maar helemaal niet meer naar ( ondanks het vele overgeven ).

En voel me redelijk zeker over mn zwangerschap :-)

nog een paar daagjes dan zijn we de GROTE 12 voorbij

Ben ook begonnen met alles uitzoeken wat opvang betreft en kraamzorg

Het mag nu hihih

En heb ook wel zo iets, laat mn buik maar groeien

Vind het super om te lezen dat het zo goed met je gaat, het straalt gewoon uit je berichtje

Liefs Renaat

Geplaatst

Yep nog 1 hele dag morgen, en dan zijn op we op de grote 12! :blob3: Maar af en toe ben ik nog wel onzeker hoor, :sick: bijna iedere dag nog wel... Soms voelt mijn buik wat weeïg, maar of dat nu mijn darmen zijn of mijn baarmoeder, ik weet het niet. Maar dan denk ik maar aan wat Esthralita zegt, als je wat voelt, gaat het nog goed...

Dinsdag de combitest, ik zal wel weer blij zijn als alles nog beweegt en het hartje gewoon weer klopt op de echo....

Doedoe, niki

Geplaatst

IK BEN 12 WEKEN!!! IK BEN 12 WEKEN!!! IK BEN 12 WEKEN!!! IK BEN 12 WEKEN!!! IK BEN 12 WEKEN!!! :hello2::blob3::bf_new::bf_new: :icon_sunny: :icon_sunny: :drunken_smilie::happy7::happydance::clap2::happy::toppie::icon_flower::happy3::coolthumb: :thumbs_up: :icon_thumright::thmbup::toot::toot::badair: :laughbounce: :laughbounce::fool::happydance1::lachu::36_1_13: :animatedwink: :bigwink::curtianpeek::smileysex:

Zo.... En nu weer rustig aan.... hihi

groetjes, niki

Geplaatst

Hallo allemaal, Vanochtend de nekplooimeting gehad in het ziekenhuis en wederom een echo. Alles zag er gelukkig nog steeds heel goed uit. Spruit ligt lekker te wiebelen en wabbelen, en heeft het reuze naar de zin. De nekplooimeting was 1.6 mm, dat is goed zei de mevrouw. Ook heeft ze/hij twee neusbotjes en dat schijnt ook een goed teken te zijn. Verder heeft ze al gezien dat het twee hersenhelften heeft, twee armpjes, twee beentjes en afijn, alles is naar wens.

Na de meting moest ik bloedprikken en volgende week donderdag krijgen we de uitslag. Wij hebben er geheel naïef een goed gevoel over. Doedoe!

niki

Het was wederom heerlijk om te zien dat het hartje nog klopt en dat ze/hij nog steeds lekker beweegt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden