Jump to content

Darmen? buikpijn?

niki

Recommended Posts

Hallo ladies, vraagje...

Ik ben net zwanger (!) en heb al sinds 1 week na mijn tp, last van mijn buik, laag in de buik. Heel erg soms. Vaak was ik bang dat ik ongesteld zou worden, maar dat gebeurde niet. Gelukkig. En vannacht was het zelfs zo erg dat we naar de 1e hulp zijn geweest. Daar ongeveer 2,5 uur geweest, maar ze hebben geen idee wat het is. Het kunnen mijn darmen zijn, maar er is geen ontsteking of zoiets gevonden. Of bandenpijn. De vrucht(jes) konden ze nog niet vinden, maar dat kan ook want het is nog zo klein. Of heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, de kans is aanwezig. Ik hoop het natuurlijk niet.

Nu snap ik dat jullie niet allemaal zulke ernstige klachten hebben/hebben gehad waarschijnlijk. Maar herkennen jullie er iets in?

groetjes, niki

Hoi Niki,

Wat balen zeg, dat je zo'n buikpijn hebt.

Ik heb daar helaas al 2x mee te maken gehad.

Waren in beiden gevallen bbz.

Ik begrijp dat dit niet het bericht is waar je op zit te wachten, maar is wel belangrijk om in je achterhoofd te houden.

Heb je ook een vervolgafspraak voor een echo gemaakt?

Dan heb je over een week bijvoorbeeld meer nieuws, omdat ze dan wel de vrucht(jes) moeten zien in je baarmoeder.

Hopelijk zijn het gewoon opspelende darmen door de hormonen en waarschijnlijk ook een beetje spanning door alles.

Heel veel succes!

Groetjes Laura

Hoi Laura, nee juist goed want hoe meer ik weet hoe beter. Even honderd vraagjes stellen. Hoe voelde dat bij jou? En begon dat ook al zo snel na de tp? En had je ook dat het leek of het je darmen waren? En vanochtend bij die ergste pijn, hielp het toen ik naar de toilet (ontlasting) was geweest. Kortom, zou je zo vriendelijk willen zijn jouw gevoel in je lichaam daarbij wat meer te beschrijven?

groetjes, niki

Ik had vanaf de dag na de inseminatie hele erge buikpijn, net zo iets als dat je ongi moet worden maar dan veel heviger.

soms stond ik dubbel van de buikpijn.

Maar ik ben nu 6 weken zwanger en het is praktisch over, soms nog een heel klein gevoel dat er wel iets zit.

Hoe is het bij jou nu ondertussen met je buikpijn??

Liefs Renaat

Ja precies. Fijn dat jij het ook had, nou ja, fijn... Maar inderdaad ik vind dat het iedere dag steeds een stukje beter gaat gelukkig. En bij een EUG/BBZ wordt het alleen maar erger, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. groetjes, niki

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use