Jump to content
Sign in to follow this  
Guest cherislee

Account verwijderen

Recommended Posts

Guest cherislee

Goedemorgen,

Graag zou ik om persoonlijke omstandigheden mijn account willen laten verwijderen.

Bedankt!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Ow meiden, ik duim echt hard voor jullie!! Donderdag is D-day!👯‍♀️👯‍♀️👯‍♀️ Kom op emmies, goed blijven delen!! Ik vind het zooooo rete spannend. Laat het maar snel donderdag zijn. De dag van de 4 mooie duidelijke streepjes @Kitje en @Kiona77!! Houd vol!😘 @Liane, hoe gaat het bij jou? Hopelijk trek jij het ook nog een beetje en heb je verder geen last meer gehad van bloedverlies! @Aslyn, nog even en wij zijn ook weer aan de beurt om onze buikjes te aaien! Ik kijk er echt naar uit😁 @Siepie, even een warme knuffel jouw kant op! Hoop dat het goed gaat met je gezin!💋
    • Owww dames , zo spannend dit! Samen testen as donderdag .. ik vind het zo spannend, hoe geweldig zou het zijn als jullie beiden hier de slingers ophangen? Blijf alsjeblieft positief, roep niet dat je altijd pech hebt in het leven, want er zijn zo veel dingen waar we dankbaar voor moeten zijn, dus roep het niet op.   Een baby of meerdere baby’s zullen ons uitkiezen om hun mama te mogen zijn. We can do this!  Ik neem jullie beiden mee in m’n gebeden, ik zeg er wel bij “ gezonde kindjes alstublieft ” ..  laatste 2 dagen.. we gaan gewoon aftellen 🙂   
    • Ohh, spannend zo he @Kiona77? Maar is goed teken dan toch dat er bij jou ook nog niks te zien is van naderend onheil... Ja, dat ongeduld dat ken ik wel idd, verschrikkelijk is het 😅 Maar dat vind ik een goed plan Kiona, doen we het samen op donderdag. Vind dat wel een mooi idee en ik hoop zo dat we dan allebei 2 streepjes hebben op de test.   🤞🙏🍀
    • Laten we hopen dat het om de goede reden is dat je nog noet ongesteld bent @Kitje ! Bij mij ook nog geen sporen te zien van mijn menstruatie. Ik zou het vandaag moeten worden... Verder nergens last van, alleen erg ongeduldig. Had net de kliniek aan de telefoon en heb toch nog even gevraagd wanneer ik nou mocht testen. Het was dus 11 dagen na de terugplaatsing, terwijl ik dacht 10. Volgens mij heb ik het van tevoren niet goed uitgerekend want dacht dat ik woensdag al mocht testen en nu is het ook pas vrijdag 🙈. Zullen we donderdag samen testen Kitje? 
    • Ik heb toch eens aan mijn contactpersoon gevraagd vanmorgen hoe dat zit met die medicatie. Had natuurlijk zelf lopen googelen.... Maar dat kun je eigenlijk beter niet doen, dokter Google vragen eigenlijk.... Ik had haar gestuurd of zij wist of de medicatie die ik heb de menstruatie tegenhoudt want ik was gister niet ongesteld geworden en ik ben bijna nooit te laat, in de afgelopen jaren slechts 1x voor gekomen dat ik 29 dagen cyclus had. Ze schreef terug dat de medicatie normaal gesproken toch niet de menstruatie tegenhouden en dat als de behandeling niet succesvol was dat ik dan gewoon ongesteld moet worden en dat ik zeker niet eerder moet gaan testen want dat kan dan vals negatief zijn en me nog meer stress bezorgen, dus ik moet echt pas testen vrijdag. VRIJDAG??????!!!!! 😬 Op mijn brief staat donderdag. Nog een dag langer wachten, das onmenselijk 😅 Anyway, ik ben nog steeds niet ongesteld, maar mijn lichaam heeft me al vaker gefopt, ik durf zelfs bijna niet te hopen op.... Hoe is het met jou @Kiona77? Hou jij het nog een beetje vol allemaal? 🤞🙏🍀
  • Topics

Important Information

Terms of Use