Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eve wat fijn dat alles goed is en je je kleine meid weer even hebt kunnen zien.

onwerkelijk is het zeker...helemaal als je het voelt en ziet bewegen.

Ik heb zoiets van als er zon mega aanbieding is...(naar mijn mening) dan zou ik het zeker inslaan je kan ze maar vast in huis hebben.

ben toch nog maar even terug geweest om maat 2 te halen.

dank je wel heb er onwijs veel zin in ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet.

als het lukt zal ik een foto plaatsen na het weekend.

lady's fijn weekend.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn Eve en Lindaaah dat alles weer goed was bij de echo! Ik blijf het ook onwerkelijk vinden Eve dat er een kleine uk binnen in je groeit!

Dat is fijn Lindaaah dat je ingeleid wordt, dan schiet het helemaal op, ik hoop ook stiekem voor de kerst ;) enne veel plezier morgen!

Melis ff een blonde vraag aan een ervaren mama, gebruik je nog speciaal wasmiddel of is dat niet nodig? En nog babyfoon tips?

Ik heb ook nog geen luiers etc blijf t nog steeds spannend vinden om dat nu al in te slaan, debiel hè?

Freggel gelukt met kaartjes schrijven? Of een lamme hand? Ik zal binnenkort eens adressen gaan verzamelen, zullen er best veel zijn! Leuk om daar ook al mee bezig te gaan!!

Judith hoe is het???

Heerlijk, weekend, openhaard en kaarsjes zijn aan, ff wachten op mijn lief! Weekend weinig plannen, onderkant voor t wiegje afmaken en knuffelen met mijn paardenkind, die is zes weken op training geweest en nu weer terug, zo fijn om hem weer terug te hebben, heb hem als eenjarige ( groot veulen) gekocht na de eerste paar miskramen, hij heeft me er ook echt doorheen gesleept afgelopen jaren...

Fijn weekend!!

Geplaatst

Eve, een pak Pampers voor 5 euro is geen geld. Er zijn bij bol.com en Wehkamp ook vaak maandboxen in de aanbieding. Ik had laatst 240 luiers voor 35 euro en gratis thuisbezorgd! Je hebt ze toch nodig, dus waarom niet?

Lindaah, heel veel plezier met de pretecho morgen!

Vandaag het kraampakket ontvangen, ga hem weggeven aangezien ik 80% van de inhoud niet zal gebruiken.

Geplaatst

Ik heb zelf bij zowel zoonlief als deze baby vanaf het begin de kleertjes met Robijn en een scheutje schoonmaakazijn gewassen. Al na de geboorte deden we zoonlief z'n kleren samen met onze kleren.

Ik vind het onzin om bij voorbaad al met bijv. Neutral te gaan wassen, niet wetende of en hoe je kindje op normaal wasmiddel reageert. Je kan altijd nog over op Neutral.

Zelf heb ik nooit wasverzachter gebruikt.

Maar ja, ik ben daar heel makkelijk in. Je moet het jezelf niet moeilijker maken dat het al is, kan zijn of kan worden ;-))

Ben nogal een eigenwijs persoon, zo gaf ik al vanaf 3,5 maand rijstebloem door de fles en vanaf 4 maanden groente/fruithapjes, terwijl dat bii kindjes met koemelkallergie ernstig wordt afgeraden.

Geplaatst

Oh wat leuk dat je een paard hebt elmo! Is ie op training geweest omdat jij nu niet kunt rijden? Heb je 'm bij je huis of in pension staan?

Ik heb ook altijd paard gereden, en verheug me erop dat ik straks weer een keer een bosrit kan maken.

Geplaatst

Hallo meiden, daar ben ik ook weer even!

ik lees wel mee maar ik ben nogal in huis aan het rommelen geweest en heel moe daarnaast. Geen fut om te reageren dus.

Qua was geruik ik gewoon het wasmiddel wat ik altijd gebruik incl. Wasverzachter... Bij Linck zijn kleertjes ook gedaan en nu ook weer. Ruikt zo lekker en ik ga niet uit van huidproblemen voordat er iets zich voor zou mogen doen.

Melis waarom doe je schoonmaakazijn bij je was? Is dat een briljante oma-tip? Ik ben nogal gevoelig voor geur... Ik ruik echt meer dan mij lief is momenteel! T is nog erger dan bij minn eerste zwangerschap, zo irritant!

Ik ben ook vrij vroeg begonnen met groentehapjes en pas daarna fruithapjes. Toen Linck 4 maanden en 1 week was kwam zijn eerste tand door en ben ik de bv gaan afbouwen en begonnen met bijvoeden. Vond ik wel een goeie stelregel: als je tanden krijgt kun je ook aan gewone voeding beginnen! Hihihi

Oh ja... Rijsteloem... Die met vanille vond hij altijd lekker! Ruikt ook lekker trwns.

Eve fijn dat alles goed was!

Elmo ik ben ook benieuwd naar de training van je paardje... Was dat puur om hem rijklaar te maken?

Linda wat spannend dat je dan al een datum te horen krijgt!! Fijn hoor... Dat wachten tot er wat gaat komen lijkt me zo raar! Vorige zwangerschap had ik nog niet verwacht dat hij al zou komen! Ik was 11-11-2011 uitgerekend en ik hoopte daar natuurlijk op... Maar 13 dagen eerder had ik niet verwacht.

Mijn moeder is nog naar de etos geweest en kon alleen nog de micro luiertjes krijgen... 2-5 kilo, dat zal wel een tijdje passen. Het wordt toch geen hele grote zei de vk vorige keer. Ze heeft 75 luiertjes voor nog geen €7,50 gekocht... Best een koopie toch?

Fijne avond meiden...

Geplaatst

Deze oma van 27 weet raad met wassen, haha. Dagelijkse kost ;-))

Door de schoonmaakazijn blijft de kleur langer goed en je wasgoed zacht. Pluspunt is dat schoonmaakazijn ontkalkt, dus goed voor je wasmachine!

Je ruikt er niks van, geur van wasmiddel overheerst!

Heeeeerlijk, die rijstebloem vanille! Twee maanden geleden mee gestopt!

Fijn dat je moeder nog de luieraanbieding heeft kunnen scoren, scheelt weer knaken!

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

12 oktober - Lindaah - 3D/4D echo (28w4d)

14 oktober - Melis25 - groeiecho 28 weken (28w1d)

14 oktober - Elmo80 - VK en anti D ( 28w6d)

23 oktober - Zjoediezzz - controle vk (33w5d)

25 oktober - Freggel - controle gyn (34w3d)

25 oktober - Eve1980- groeiecho gyn (28w1d)

28 oktober - Elmo1980- groeiecho (30w6d)

28 oktober - Melis25 - controle vk (30w1d)

31 oktober - Linda - controle gyn (31w2d)

1 november - Eve1980-controle gyn (29w1d)

4 november - Zjoediezzz - liggingsecho gyn (35w3d)

5 november - Zjoediezzz - controle gyn ivm zh bevalling (35w4d)

5 november - Freggel - tel afspraak diabetes vpk (36wkn)

6 november - Elmo80- controle vp

14 november - Melis25 - groeiecho 32 weken (32w4d)

18 november- Elmo80- groeiecho (33w5d)

19 november - Eve1980 -groeiecho gyn (31w5d)

5 februari - Freggel- nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , 2 mnd na geboorte.

Geplaatst

Dank je wel voor de tips!

Heb nog maar even een warme douche genomen en een glas melk gedronken. Zo ff een paar Rennies kapot kauwen en dan onder het genot van de regen die tegen het raam tik, in slaap vallen.

Trusten! X

Geplaatst
Dank je wel voor de tips!Heb nog maar even een warme douche genomen en een glas melk gedronken. Zo ff een paar Rennies kapot kauwen en dan onder het genot van de regen die tegen het raam tik, in slaap vallen.Trusten! X
nog een beetje kunnen slapen Melis?
Geplaatst

Ja, we zijn net wakker! Liggen nog in bed met z'n allen, lekker kroelen!

Wel paar keer wakker geweest, Vince schrok wakker van iets en manlief is verkouden.

Heb jij lekker geslapen?

Lindaah, heel veel plezier bij de 3D echo!

Geplaatst

Heerlijk zeg... Wij waren er ook pas tegen 9 uur uit!Gister voelde ik trouwens iets wat leek op een grote draai... En nu heb ik het idee dat de baby met zijn voeten onder ligt!! Zal je zien dat ik straks alsnog een ks moet vanwege een stuit ofzo!! =(Lindaah veel plezier bij de 3/4d echo!! Leuk hoor...

Geplaatst

Niet fijn die maagzuur Melis, hier nog geen last van gelukkig!

Zjoediezz nee toch geen stuit hoop ik, ik hoop echt op een natuurlijke bevalling voor jou, misschien draait hij nog een x of kan dat niet meer op jouw termijn?

Slapen jullie wel beter verder? Ik wel echt heerlijk, blijf alleen toch wel moe, vanmorgen even naar de stad geweest maar dan ben ik echt na een uurtje al kapot!

Even voor de paardendames.. Mijn paardje staat niet bij huis , Hij staat op een pensionstal 1 dorp verderop, midden op de Veluwe dus je bent welkom voor een bosritje Eve :) ( en zjoediezz ook uiteraard rij jij ook?)ik heb hem vorig jaar helemaal zelf ingereden en dat ging super, hij was nu in training omdat het een kruising in tussen een fries en een paso , en hij dus gang aanleg heeft, de afgelopen zes weken is hij dus ingetolt! Kriebelt echt enorm om er weer op te gaan, heb alle behandelingen doorgereden maar omdat dit onze laatste poging was alles vanaf de TP stilgelegd, was 15 april, dus sinds die tijd rij ik al niet meer! Hoop maar dat de bevalling meevalt, des te sneller kan ik er weer op!

Geplaatst

Thanks lieve Juut!

Heb de afgelopen dagen sporadisch last van best heftige menstruatiepijn, echt enorme kramp. Heb weleens ergens gelezen dat je bij een 2e zwangerschap vroeg(er) oefenweeën kunt krijgen. Herkent iemand dit?

Vorige controle lag de baby nog helemaal niks ingedaald.

Zijn ook geen (felle) steken, maar meer kramp.

Fijne dag, ondanks de stortregen :(

Geplaatst

Dat schijnt idd anders te zijn... Mijn buik voelt ook anders hoor. Maar ik voel me sowieso anders dus ik weet het niet zo goed.Ik zit echt te wachten op beweging daar binnen... Vrijdagavond die enorme draaien gevoeld en sindsdien is het allemaal anders!Ik heb vandaag nog niet zo veel gevoeld DUS KOM OP BEEB... WAKKER WORDENNNN!!!Anders hang ik straks aan de telefoon bij de vk, pffff...

Geplaatst

Oh wat vervelend dat je hem minder voelt nu... Ff relaxed op je rig op bed gaan liggen? Heb weleens gehoord dat appelsap baby's wakker maakt in de buik. Feit of fabel, geen idee, maar wie weet helpt het!

Hou je me op de hoogte?

Geplaatst

Volg je gevoel Juut, als je twijfelt of het niet vertrouwd, gewoon de vk bellen.

Glaasje cola of chocolade wil hier nog weleens helpen. Hoop dat ie snel wat laat voelen aan je!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden