Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Euuhh... Judith... Je was toch tandarts assistente?? Waarom maak je dan de gordijnen hoer klaar? ;-))) LOL!

Wat een geweldige traktatie heb je voor Linck gemaakt, supermooi! Ben heel benieuwd wat hij ervan vindt!

Lig alweer een half uur wakker dankzij de hormonen... Lief lichaam, de baby is er nog niet dus ik hoef nog niemand te voeden en dus ook niet wakker te worden :-( Nou ja, ben nu toch wakker, ga ik mezelf maar voeden!

Trusten dames!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Viel bijna in slaap toen alle toeters en bellen gingen rijden voor een brand. De brandlucht was zo sterk dat manlief het huis door ging om te kijken of er bij ons niks in de fik stond.

Daarna werd ik wakker van een nachtmerrie waarin Vince verzoop in een kanaal en nu net wakker door Vince.

Vandaag val ik dus onder het kopje 'aangereden wild'.

Eve, succes!!

Geplaatst

Ja, wel het meeste. Alleen die drie wassen zijn inmiddels droog en moeten opgevouwen worden. Gebruik nu de babykamer als washok.om te drogen ivm ruimtegebrek. We hebben nl. maar 3 slaapkamers :-(

Hoe is het met jou? En de andere dames?

Geplaatst

Wij hebben ook maar 3 slaapkamers... ik droog alles in het trappengat en zweer bij mijn droger! Ik heb een 8 kilo wasmachine en een 7 kilo droger.Superonhandig om geen kamertje over te hebben he?

Geplaatst
Niet echt nee, maar we wonen hier prima! Jullie ook toch?
Jazeker... we hebben wel een beetje een gek huis met beneden een woonkeuken en op de 1e verdieping de huiskamer, maar dat went!
Geplaatst

Wat voelen jullie qua bewegingen?

Hier schuift de baby veel en ik voel voornamelijk erg laag beweging. Kont ligt thv mijn maag en benen rechts. Lijktasof hij zich in mijn bekken aan het ingraven is, veel steken en een gek gevoel.

Geplaatst

Goedemorgen!

Controle was helemaal goed, vandaag lag ze er ook zodanig bij dat we haar gezicht goed in profiel konden zien. Heb echt moeten lachen om haar neus die nogal prominent in beeld was. (ik heb nogal een neuzen obsessie, en die van mezelf is niet heel klein, volgens vriend heeft ze mijn neus. Arm kind hahaha)

Creatieve mama ben jij Judith, erg leuk de traktatie. Lijkt me ook heerlijk om zulke leuke dingen voor ons kindje te kunnen maken straks. Heerlijk dat je controle goed was.

Wat sneu voor je zoontje dat hij opgenomen moet worden Linda. Snap ik dat je bij 'm blijft en hem lekker vertroeteld. Je zult het vast ergens al gezegd hebben, maar hoe oud is hij?

Melis, gatver dat je zo wakker ligt. En van die rottige dromen hebt. Heb jij dat ook dat je het gevoel hebt dat je zo'n 'vol hoofd' hebt? Ik voel de baby nog overal in mijn buik bewegen. Gisteren lag ze te trappen tegen mijn ribben en nu lag ze met haar hoofdje bij mij. ribben. Trappen naar beneden toe vind ik anders voelen. Als ze recht naar beneden ligt voel ik haar minder goed heb ik het idee. Jij hebt morgen controle toch? Succes!

Bij ons is zojuist de bestelde wasdroger bezorgd. Wij droogden al jaren oldskool op zolder aan het wasrek, maar vonden dat we nu toch voor iets meer comfort mochten gaan.

Ik wil graag nog wat blijven doen voor het werk zo heb ik met mijn leidinggevende afgesproken, maar ik kan dan zelf niet zo goed maat houden. Voel me ook nog steeds schuldig als ik een paar dagen niet veel doe. Heb nogal het idee dat als ik het niet doe het niet gedaan wordt... Dit zit echt tussen mijn oren :-(

Freggel, lekker poetsen vandaag ;-)

Wat een superschattig pakje Elmo, ik ben dol op eskimo-babytjes. Ze zal het lekker warm hebben!

Geplaatst

Judith alvast proficiat met jullie mannetje.....dat hij een leuke dag heeft met heel veel kadootjes en natuurlijk jou eigen gemaakte taart.

Mijn zoontje is 9 jaar het lijkt een hele bink maar als ze wat mankeren zijn ze oh zo klein.

De neusjes vertekenen zo op een echo vind ik onze dame heeft op de ene foto ook een flinke en op de andere weer een kleintje....we zullen het over een paar weken zien.

Heb je de droger al uitgeprobeerd???

wat een uitkomst is dat toch..))

Melis hoop dat je beter kunt slapen vannacht.

Freggel heb je fijn gepoetst?

Hier vandaag nergens geen zin in en fut voor de vermoeidheid is terug en had het weer zo zuur..blehhhhh...nog 7,5 week dan ben ik daar vanaf.

heb wel de envelopjes opgehaald bij de drukker samen met het gedicht.

volgende week maar eens gaan schrijven.

Ga lekker vroeg naar bed mannetje is naar Frankrijk en komt morgen pas thuis kleine jongen was ziek thuis vandaag van de spuiten van gisteren....dus we gaan vroeg onder de wol.

toedeloe

Geplaatst

Hoi dames,

Faye, wat fijn om van je te horen!!! En zo fijn dat alles goed gaat zeg! Maakte me stiekem wat zorgen, je weet nooit hè?

Ja het verhaal van Bianca maakte ook hier diepe indruk......was doodsbang..heb tijdens een geslachtsbepaling meteen mijn bm mond laten opmeten. Niet dat dat per definitie iets zegt, maar voelde me wel zekerder.

Ben ook erg benieuwd naar jullie kamer!!! En ook nwe kinderwagen? Gezien de leeftijd van L.uca?

Meiden wat is er veel geschreven zeg...

Linda, hoe gaat het met je mannetje? Hopelijk hebben jullie beiden goed geslapen!

Eef, hihi de neus! ;-) idd vertekend het soms nogal, hij zal denk ik iets subtieler zijn hoor hihi! Juist wel schattig!

Die van ons had tot 2x toe een klein neusje, ben dus ook erg benieuwd! (Ik heb ook kleine neus trouwens en manlief normaal) ben sowieso super nieuwsgierig aan het worden hoor. Heeft hij haartjes, de kleur haartjes etc etc.

Kriebels zijn aanwezig!!!

En de droger bezorgd? Is wel heerlijk hoor. De onze is helaas stuk gegaan net buiten de garantieperiode....baal! Geen nwe gekocht (nog).

Melis, goed geslapen? Ik voel mijn mannetje erg goed bewegen. Ook nog steeds flinke porren hoor, maar ook evenveel geschuif en gekriebel van handjes. Ik merk goed dat hij krappe ruimte heeft maar tot nu toe gaat hij daar inventief mee om.

Elmo, hoe gaat het met jou?

Gisterenmiddag mijn moeder hier in huis gehad, heeft de hele keuken gedaan. En enkele ramen. Mijn vader had het hoge gras gemaaid! Er ligt een flinke lap dus hij is wel even bezig geweest, wel een elektrische maaier hoor! ;-)

Zo hoog stond het nooit! zo lief van beiden.

Straks komt ze weer en gaat ze woonkamer grondig aanpakken. Ik ga boven weer verder met overhevelen kleding uit kledingkast. Pff wat een werk.

Ook is eergisteren de nwe wastafel bezorgd voor de badkamer. 2 persoons, strakke grijze zwevende ladekast en een antraciet/zwart dik blad met 2 kranen. Van composiet. Super mooi. Vlg week zit deze er ook in. Dan is alles af en klaar voor nu!

Dan aftellen tot onze knul!

Geplaatst

Eve, zodra ik 's nachts wakker wordt spookt er ook van alles door mijn hoofd heen, heel irritant. Wat fijn dat de wasdroger is bezorgd, is een stuk sneller dan het oldskool droogrekje ;-)

Freggel, wat fijn dat je zoveel hulp in huis hebt, kan jij je een beetje rustig houden.

Elmo, harde werkster, hoe gaat het?

Vince en ik zijn net thuis van een ochtend spelen bij Chimpie Champ samen met Judith en Linck. Het was echt super gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar :-)) Nu met een afgebakken stokbroodje Philedelphia Milka in bed, ff uitrusten. Vince ligt al in coma.

Fijne dag dames!!

Geplaatst

Wat leuk dat jullie samen een afspraak hadden! Hebben de mannetjes een beetje genoten? L.uca is daar niet weg te krijgen bij die loopauto's en hubbie zat laatst klem in zo'n klimpijp. Echt ik kwam niet meer bij; hij lichtelijk in paniek met dat grote lichaam vast in zo een kronkel plus twee peuters hahahahaha. Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak, stiekem...

Hier ook een aparte neus op de echo Eve, beetje erge wipneus die we beiden niet hebben. oh meiden het begint nu toch wel op te schieten en voor we het weten liggen die wonders in onze armen!!! Ik heb dezelfde kriebel Freggel!

Kamertje schiet nu wel op. We hebben niet zo'n heel groot huis met kleine kamertjes dus het is al snel wat vol maar juist de accessoires vind ik het leukste onderdeel van het inrichten. Heerlijk!

Bijna een jarig mannetje Judith! Echt een mooie traktatie, dat doe ik je niet na! Wat alweer een echte peuter he, twee jaar. Ik vond het toen ineens zo hard gaan, dat baby-dreumes helemaal weg.....

Linda een beetje geslapen en bijgekomen? Goed nieuws van je bloed zeg. Ik heb vaak aan je gedacht, het was toch wel erg schrikken!

Wat goed dat je al zo ver bent met de kaart. Wij zijn echt te erg in dat soort dingen. Eerst maar eens een naam en kinderwagen zucht.........:)

Elmo heb je toch al rennies geprobeerd? Ook al is het geen maagzuur, die dingen schijnen ook te helpen bij slokdarmpijn/klachten. En die nieuwe rennie Duo? Ik weet van die alleen niet of dat mag tijdens zwangerschap...

jij werkt dus ook nog veel zeg! Maar lekker bijna met verlof! Ik kan eerlijk gezegd ook echt niet wachten!

Geplaatst

Weeeeeeeeeeekend! Jeeeeeeeuh!

Leuk Judith en melis dat jullie het zo gezellig gehad hebben, ben stiekem ook wel benieuwd naar alle meiden hier, je vormt je toch een beeld in je hoofd ;)

Melis, Philadelphia met Milka?? Klinkt als een hele aparte combi, Philadelphia is toch kruidenkaas???

judith dit weekend de verjaardag van L.inck?

haha het neuzensyndroom hier ook een wipneus, die ik alleen heb, maar dat kan dus niet ;) de gyn vertelde ons dat je er vrij weinig van kan zeggen, als je baby net voor de foto met zijn neus ergens tegen aan gelegen heeft lijkt hij platter en dus breder..

Faye ook bijna klaar met de kamer, hier ook ik hoop toch wel volgende week zo langzamerhand denk ik toch dat het wel mag... Namentwijfel is erg lastig, hier is de knoop doorgehakt!

Lindaaaah gaat t nog wel een beetje met je bekken t maagzuur etc? Valt het je zwaar? Hoe is het met je mannetje?

Freggel heeeeeeeeeeeeerlijk zon schoon huis, ga ik hier ook doen als ik met verlof ben met hulp uiteraard... Jij klinkt echt zo super relaxed, heb ik bewondering voor!

Maagpijn hier weer helemaal over, erg fijn nu maar eens snel wat eten. Honger!!

Fijn weekend meiden!!

Geplaatst

Philedelphia Milka, geen idee of het ook roomkaas is, maar het is verdomd lekker!! ;-))

Als er meiden zijn die graag een keer willen afspreken, kan dat toch (wat mij betreft)? Weet niet of iedereen beetje bij elkaar in de buurt woont..

Geplaatst

Zoooooo... Hehe eindelijk even een momentje om de ipad te pakken!dan kan ik tenminste even teruglezen om te reageren.

Was echt superleuk vanmorgen met Melis en V.ince! Wel druk en ogen op steeltjes om je kind niet kwijt te raken, maar echt leuk om elkaar even te zien! Heerlijke kerel die kleine man van haar, echt een lief ventje...

Ik weet niet of iedereen zijn woonplaats hier wil delen om te kijken waar we allemaal wonen en een plaats van afspreken te bepalen... Misschien eerst provincies noemen? Of een nabijgelegen plaats?

het maakt mij niet zo heel veel uit.

Hihihi... Die neusjes... Kun je idd niet veel van zeggen van tevoren. Toen Linck geboren werd was een van de eerste dingen die mij opvielen... Ik dacht echt: wat een rare neus heeft hij! Een beetje plat en een beetje krom! Maar nu een heel normaal neusje hoor, als ze idd ergens een beetje tegenaan gedrukt liggen dan staat die neus ook zo als ze er uit komen.

Linck had ook dat zijn voetjes tegen zijn schenen aan geklapt zaten, echt een heel apart gezicht. Had ik nog nooit van gehoord en was ook snel normaal.

Freggel wat ben je stilletjes geweest! Lekker in huis aan. Het rommelen... Fijn dat je ouders je zo helpen, ik heb ook zo'n stelletje hulptroepen. Linck slaapt vannacht bij mijn ouders, dan kunnen wij morgen een klein beetje uitslapen en boodschappen doen voor zijn verjaardag zondag. Echt zo lief.... Ik bedacht het me, ik bel ze en een half uurtje later staan ze op de stoep om hem o te halen! Zo lief!

heb je een grote tuin? Heel gedoe om die bij te ouden dan zeker? Ik heb altijd zo'n hekel aan onkruid... Vergaat echt NOOIT! Hihihi

Oh ja Faye ik zie idd dat je in de buurt woont! In welke klimpijp zat je man vast dan?? In het gedeelte voor de grotere kinderen? Mocht hij even alleen spelen? Hihihihihihi

Linck wilde naar dat gedeelte, maar das vanaf 5 jaar...

heb je de kinderwagen van L.uca niet meer?

Ik hoop niet dat ik wat vergeten ben... Nu weer gauw verder met Linck zijn taart!

Fijne avond meiden...

Geplaatst

Wauwie, de taart is prachtig geworden!! Echt heel knap gedaan Juut, ik ben heel benieuwd wat Linck ervan vindt!!

Ik lig weer wakker, dit keer niet dankzij het moeten plassen, maar de heli van de politie heeft een half uur boven onze wijk gehangen. Dat ding maaktt echt een enorme t*ringherrie zeg, mijn hemel :-(

Ik heb niks te verbergen dus wil best bekend maken dat ik in Almere woon :)

Hoop dat jullie een betere nacht hebben, ik ga nog ff proberen te slapen!!

Geplaatst

Ow lekker nachtje dan zeg... Pfff!

zo is er elke keer wat he? Linck gister uit logeren gegaan bij mijn ouders en ik dacht even lekker wat uit te kunnen slapen.

is Pat onwijs verkouden en lag de hele nacht te hoesten, kreunen, steunen en puffen in zijn slaap... Tsjonge jonge

lig ik natuurlijk wakker van en hij pit lekker door... Ligt nu nog te slapen en nu is het al een paar uur stil! Grrrr.....

Vandaag boodschappen doen voor morgen, beetje poetsen (valt gelukkig mee vanwege de nesteldrang :-)) en vanavond slingers ophangen! Leuheuk!!! Daar heb ik echt jaren naar verlangd...

Fjn weekend girlsss!!

Geplaatst

Oh, dat is echt vreselijk hinderlijk, een verkouden vent naast je in bed! Misschien wat Luuf op z'n borst vannachr en een ui onder het bed? ;-))

Hoe heerlijk is het dat je nu gewoon slingers mag ophangen voor je eigen jarige zoon, helemaal leuk!! Ben echt zo benieuwd hoe Linck op de prachtige taart en al het overige reageert! Alvast heel veel plezier iig! Ben benieuwd of hij ook een brandweerauto krijgt, zo niet krijgt hij die van ons. Dus laat maar even weten!

Succes met je boodschappen, ik ga douchen en richting de markt.

Geplaatst

Alvast van harte gefeliciteerd met Linck! Hele fijn e verjaardag gewenst. Smul ze van de taart :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden