Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Woehoeeeee, wat spannend Freggel!! Heeft het toch geholpen door te roepen; laat maar komen haha ;-))

Heel veel succes de komende uren en ik hoop voor je dat de weeën vanzelf op gang komen.

P.S. Bij het lezen van je berichtje schoten de tranen in m'n ogen, emo doos hé?!?!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ah wat lief Melis!!!! Ik doe bijna een potje met je mee hoor.....!!:-)

rete-spannend zeg jeutje.......gister voldragen en meneer vind het meteen welletjes hihi.

pfffffff ik geloof het gewoon niet...

Elmo, pas goed op jezelf. Als je het niet trekt, stop je hoor. Het valt niet mee om te werken en zwanger tevzijn....knuf!

Geplaatst

Vaag is dat hé?! Je wil zo graag dat hij geboren wordt en als het dab eindelijk zover is, is het écht heel spannend! Weet nog goed dat ik graag wilde bevallen en ik brak toen ze me kwamen ophalen om naar de verloskamers te gaan. Eenmaal daar aangekomen stond er een klein bakje/wiegje voor MIJN baby.

Het is rete spannend, maar probeer van elk moment te genieten, het is zo bijzonder!!

Geplaatst

O Freggel, ik breek even in voor jou hoor...

Spannend!! Ik ga veel positieve energie die kant op sturen voor een goed bevalling en een heel gezond kindje! Succes! Veel liefs Lizzy

Geplaatst

Lieve Freggel

Heel veel succes de komende uren dat het idd maar snel op gang mag komen en jullie eindelijk jullie mannetje in de armen kunnen nemen.

Mijn duimen draaien voor je.....je kan het meid zet em op!!!!!!

Dikke kus

Geplaatst

Ohhhh Freggel!!! Spannend meid!! Heel veel succes en ik ga heel hard voor je duimen...Ik krijg er ook traantjes van, wat komt het allemaal dichtbij he? Ht is zoooo bijzonder!!Ik wil oooooookkkk!! HihiXx

Geplaatst

Lieve freggel, wauw jullie mannetje komt nu echt heeeeel snel! Heel veel sterkte en succes meis! Echt zo onwijs spannend!

Hier ook weinig energie, druk, nog afronden van werk, weekendjes weg en dus weinig hier te vinden. Hoop dat het met de andere dames goed gaat!

Liefs

Geplaatst

*breek ff in*

Lieve Freggel.

Meis heel veel succes met de komende bevalling toi toi toi zet de Girl spirit erin, straks heb je jullie lieve kleine manneke in jullie armen.

Succes.

*breek weer uit*

Geplaatst

Ah wat lief!!!!!!!thx lieve meiden!

Ben nu thuis.

de weeën krijgen zelf tot morgenvroeg 6 uur de tijd om op gang te komen. Zo niet, dan naar het zh en word ik ingeleid. Morgen uiterlijk is hij er! Echt bizar.....voel me heel raar, opgewonden, en een klein beetje nerveus!

xxxx

Geplaatst

Lief Judith, ik hoop dat jij ook snel van start mag gaan. Gisteravond hebben we beeb toegesproken, misschien helpt t bij jou ook! ;-)

Melis, bewegen gaat niet echt....verlies telkens scheuten vruchtwater. Heb kraamverband in, maar als ik loop is alles nat. Ik probeer me te ontspannen. De harde buiken worden pijnlijker, hoop dat dat doorzet.

Eef en Elmo, ik kan niet teruglezen, weet even niet meer wat er geschreven is. Iig bedankt meiden!

corina, lizzy; lief!!! Xx

Geplaatst

Dan wordt bewegen idd lastig...

Mag ik vragen hoe je erachter kwam dat je vliezen braken? Ineens een plens, niet te stoppen, vruchtwater? Sorry voor deze vraag, maar bij mij zijn de vliezen gebroken door de gyn, dus ik zat er al op te wachten zeg maar.

Harde buiken die pijnlijker worden is een goed teken, volhouden meis!!

Leuk dat je ons af en toe een update geeft! :-)

Geplaatst

Freggel wat spannend!! Leef heel erg met je mee vanuit hier.. Heel erg leuk een update iedere keer, moet steeds aan jullie denken.. Zet hem op en straks heb je je mannetje in je armen!! Enne de kerstkransjes heb je straks meer dan verdiend :)

Geplaatst

Ik was om 06.00 uur wakker geworden. Ff in bed zitten internetten op mobiel en manlief vertrok naar zijn werk om 6.30 uur.

rond 6.45 wilde ik opnieuw gaan slapen. Had net mn tel weggelegd toen ik ineens wat voelde lopen. Voelde geen knap ofzo.

Niet heel veel hoor, maar ik voelde wel dat het geen urine was. Gevoeld en was net waterige melk.

Toen een grotere scheut en ja hoor, dat moest vruchtwater zijn. Was mooi helder. Naar beneden gehobbeld, tel r van de vk uit de keukenkast geritst en gebeld. Nummer van manlief wist ik niet meer....wist niet hoe ik het had!!

alle emoties kwamen tegelijk boven hoor, want ik wist dat ze met gebroken vliezen 1dag afwachten op het op gang komt. En anders inleiden. Pffff echt heel onwerkelijk.

nu thuis de weeën afwachten. Als het niet goed op gang komt, morgenvroeg bellen rond 6 uur of er meteen plek is. (Anders wordt het wat later...bv 9 uur) en dan inleiden. Hij wordt dus uiterlijk morgen geboren.

aaaaaaaaah!! Hihi!

Geplaatst

Wauw... ik vind het nu al een mooi verhaal Freggel!! Heb ik bij Linck ook allemaal niet gehad, maar dat zat wel in mijn verwachting zeg maar. Ik hoop dat het nu wel zo mag beginnen zoals bij jou!

Geplaatst

tjee wat spannend zeg...dat het maar goed doorzet op eigen kracht.

Geplaatst

Een droomstart van een bevalling, althans voor mij!

Echt super dat je ons, waar mogelijk, op de hoogte houdt van de vorderingen. Heb ik toen bij Vince ook gedaan, was bijna een live bevalling via het forum haha.

Ben eigenwijs en toch een bevallingsplan aan het maken met onze wensen. Als ik het zo opschrijf, krijg ik er weer tranen van. Wat een emotionele doos ben ik ook...

Geplaatst

Hier nog een die nieuwsgierig is, haha! Freggel, tijd voor een update ;-))Morgen eindelijk de groeiecho, ben benieuwd naar het gewicht!

Geplaatst

Succes melis!

Nou update hoor. ;-)

Rond 20.30 vertrokken voor ctg. Voelde veel minder bweging, maar gelukkig loos alarm. Voelde me vreselijk nerveus....

Ze ging vervolgens voelen aan de bm naar ligging kindje.

Toen ik rond 22 ur naar huis mocht en opstond, begonnen de weeën. Oef!! Wist niet wat het was, de vk zei me dat dat de eerste waren.

Door t voelen erbij +weeën kon ik nauwelijks lopen.

Nu voel ik me stuk beter, en weeën blijven komen..maar erg onregelmatig en niet lang.

Over 4 uurtjes bellen met zh en denk dat ik toch mag komen.

Melis succes strks! Erg benieuwd naar je mannetje!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden