Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Juut, morgen alweer 37 weken! Laten we hopen dat de baby zich, net als bij Freggel, snel laat zien!

Had btw nog een discussie over de mail met de verkoper van de Koeka voetenzak. Tot op heden nog niks ontvangen, maar wel allang betaald. Heb hem nog een kans gegeven, als ik hem zaterdag niet ontvangen heb ga ik er wat mee doen.

Ben ook heeeeeeel benieuwd hoe het met Freggel is!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Huh??? Lekker verhaal zeg!! Wat had die knakker er over te zeggen dan? Had hij hem nog niet verstuurd?

ik heb zelf trouwens een tijdje geleden een Medela kolf via mp gekocht en die deed er ook lang over voor ik hem had... Was wel redelijk snel verstuurd trouwens, heel apart. Ik stond toen ook op het punt om te gaan ouwehoeren, maar dinsdag verstuurd door de verkoper en zaterdag ontvangen.

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

15 november - Melis25 - controle vk (bevalling bespreken) (33w1d)

18 november - Elmo80 - groeiecho (33w5d)

18 november - Zjoediezzz - controle 2elijns vk in het zh (37w3d)

19 november - Eve1980 - groeiecho gyn (31w5d)

25 november - Zjoediezzz - controle gyn (38w3d)

28 november - Melis25 - groeiecho (34w4d)

12 december - Melis25 - groeiecho (36w4d)

05 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken ,+/- 2 mnd na geboorte

Bevallen

Geplaatst

Ik heb 12 nov. betaald en diezelfde dag heeft hij het ontvangen. Zou op 13 nov op de post gaan dus zou het vandaag moeten ontvangen. Ik heb gisteren en vandaag gemaild met de vraag of de voetenzak verzonden is. Beide keren was het antwoord nee. Eerste keer wegens drukte en vandaag zei hij dat zn vrouw de zak naar een andere koopster (van een andere zak) had gestuurd. Hij zou met haar afgesproken hebben dat zij de voetenzak morgen aan mij opstuurt. Ben heel benieuwd...

Geplaatst

Ok... Nou dan nog had ik vandaag ontvangen wel snel gevonden hoor! Was wel relaxed geweest...

ik ben benieuwd! Zal vast wel netjes opgelost worden toch? Was het bij die andere dame aangekomen?

Geplaatst

Meiden!!! Hij is er!!

Om 18.15 uur is onze prachtige zoon R..uben geboren!!!

Na een vlotte, probleemloze bevalling van maar 7 uurtjes. Hij weegt 2530 gram en is 48 cm. Zooooo overweldigend. Niet normaal meer. Hij doet het super!!!!

De ruggeprik werkte helaas niet. Dus ben zonder pijnbestrijding bevallen.( prrsoonlijke overwinning!)

Geen knip, enkel klein scheurtje. Om 10.30 behonnen de weeën pas goed op gang te komen na infuus. Toen 2 cm. Om 12.00 had ik 4 cm. Om 16.00 bijna niets erbij, 5 cm. Toen door vk op zij gelegd en ineens een weeënstorm. In krap een uur van 5 cm naar 10 cm gegaan, en 40 minuten geperst. Ik kon de persweeën niet meer wegpuffen hoor...onmogelijke opgave!

Zielsgelukkig nu, voel me prima! Morge. Moge. We waarschijnlijk beiden naar huis. R ligt nu nog in speciaal warmwaterbedje, heeft wat moeite met zijn temp.

Judith nu jij!!!!![ATTACH=CONFIG]5499[/ATTACH]

Geplaatst

Oh gossie!!!!! Wat fijn om nog even wat van je te horen zo laat Freggel!! Ik kwam toch nog even checken of je nig iets geschreven had!Wat een bijzondere ervaring is het toch he?! Je verhaal klinkt alsof je er een heel goed gevoel bij hebt hoe de bevalling is verlopen... klinkt ook weer hoopgevend voor mij! HihiNu de eerste onwerkelijke nacht in en morgen ochtend nog maar eens even heel goed kijken en zien dat het echt waar is!Van harte gefeliciteerd meid....

Geplaatst

Ej Juud!

Dank je wel!! :-)

pff wat heb ik slecht geslapen. Lukt dus echt niet. Van 1.30 uur tot 4.15 uur geslapen. Manlief thuis ook kort, hihi. Onze man ligt niet op mijn kamer, maar kan hem via internetcamera 24/7 zien!!

ik kijk er inderdaad super op terug. Nooit verwacht op deze manier. Tuurlijk was het heftig in het heetst van de strijd, maar alles ging zo vlot. Ook (belangrijkste) deed onze man het meteen goed. Zooooo opgelucht.

Ik gun jou, en de andere dames dit ook. Dat jullie maar snel (rond 38 wkn is mooi toch?) mogen bevallen!!

Maar klinkt goed Juud die klachtjes. Had ik nl ook!! Ooh toch wel spannend!

Melis, jullie man op de curve, maar wel zijn curve.

gaan ze nog wat doen hiermee? Jou eerder inleiden? Sorry als ik dat niet goed gelezen zou hebben!!

hoe gaat het met de rest? Iedereen bedankt voor de felicitaties! Tis zo'n lekker mannetje, huilt nauwelijks! En heel lief. Trots!!!!!

x

Geplaatst

Freggel, je bent mama!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon R.uben!

Wat fijn dat je de bevalling zo positief hebt ervaren, echt super!

Lekker genieten van/met elkaar, maar dat komt vast helemaal goed! :-)

Geplaatst

Freggel gefeliciteerd!!!! Wat een mooi mannetje! Nu gaan genieten van elkaar, je bent gewoon echt mama nu, straks lekker naar huis! Knuffel

ps Judith jaaaaaaah 37 weken nu mag jij ook! Melis succes vandaag!

Geplaatst

Lieve Freggel en man.

Meis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon mooie naam.( mooi manneke ook).

Vandaag heerlijk naar huis en dan nog meer genieten.

Liefs Corina..

Geplaatst

Wauw mama Freggel, goed gedaan! Wat een knappie met een hele mooie naam! Ook voor papa Freggel dikke proficiat en heel veel geniet ze samen van jullie geluk!!

Geplaatst

Van harte met jullie prachtzoon wat een mooi snoetje..:smile:

Wat heb je het goed gedaan!

Heel veel geluk voor jullie drietjes.

Liefs Linda

Judith proficiat met de 37 weken

xx

Geplaatst

Lieve freggel en hub,

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe wereldwonder wat een mooi manneke.

Hopelijk gaat het zo goed met jullie dat jullie lekker naar huis kunnen om dan eindelijks samen te genieten van dit mooie manneke. X

Geplaatst

Lief dat je het vraagt Elmo, ik heb om 16.30 uur een afspraak bij de verloskundige. Ik zal daarna laten weten hoe het is gegaan!

Hoe is het met jou? Wanneer is je laatste werkdag? Hoe voel je je?

Freggel, zijn jullie al lekker thuis?

Ik zit een beetje in dubio mbt wat ik wil qua bevalling (voor zover ik daar wat over te zeggen heb natuurlijk). Ik hoop dat natuurlijk op een spontane bevalling.

Aan de andere kant ben ik best angstig om de baby, om welke reden dan ook, te verliezen. Ik ben bang dat de stress me uiteindelijk teveel wordt en ik weer een postnatale depressie krijg. Omwille van die gedachte (plus het feit dat de baby groot is) wil ik met 38 weken ingeleid worden. Maar zodra ik hieraan denk, denk ik ook weer; hij komt vanzelf als hij er klaar voor is, ongeacht hoe zwaar hij is.

Geen idee welk spoor ik nu moet volgen en aankaarten bij de vk.

Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

18 november - Elmo80 - groeiecho (33w5d)

18 november - Zjoediezzz - controle 2elijns vk in het zh (37w3d)

19 november - Eve1980 - groeiecho gyn (31w5d)

25 november - Zjoediezzz - controle gyn (38w3d)

28 november - Melis25 - groeiecho (34w4d)

04 december - Melis25 - controle vk (35w3d)

12 december - Melis25 - groeiecho (36w4d)

05 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken ,+/- 2 mnd na geboorte

Bevallen

14 november - Freggel - zoon R_uben (37,2 weken)

Geplaatst

Hoi dames!

Hoe gaat het met de kersverse mama in ons midden? En met zoonlief? Al thuis? Aan het genieten? Leuke kraamhulp?

Hoe is het met de andere dames? Eve, Elmo, Faye, alles goed? Jullie zijn redelijk stil de afgelopen dagen :-(

Juut, hoe is het met jou? Rommelt het al/nog?

Ben weer goedgekeurd door de verloskundige. Waarschijnlijk had ik teveel verwacht van 'het bespreken van de bevalling' want er is weinig tot niets over aan bod gekomen. Behalve dat ik nu moet bellen als mijn vliezen breken omdat meneer nog niet ingedaald is. Ja, dat snap ik zelf ook wel ;-)

Bloeddruk was keurig, 140/58, buik loopt op termijn met 34 weken.

Mag vanaf nu om de twee weken komen ivm de groei. Ik heb met 34 en 36 weken nog een groeiecho staan en op basis van het gewicht van de 36 weken gaat ze bekijken of ik ingeleid kan gaan worden.

Mocht dit niet aan de orde zijn, dan wil ze me met 39 weken strippen.

Ik hoop nog steeds op een spontane bevalling, ben heel benieuwd! Voor nu nog heerlijk genieten van mijn dikke pens met geweldige inhoud!

Fijne avond dames!!

Geplaatst

Lieve Freggel en freggelman, ontzettend gefeliciteerd met jullie wondermooie mannetje met zijn prachtige naam!

ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en heerlijk genieten!

Geplaatst

Sorry Melis dat ik wat stiller ben... Ik ben zooooo moe en snel misselijk enzo (maagzuur) verder is het gerommel vandaag weer minder, dus t zal nog wel even duren.

Fijn dat je stevig onder controle gehouden wordt! Misschien is de bevalling niet heel specifiek besproken omdat je toch niet echt weet hoe het gaat verlopen? Hoe is dat bij V.ince gegaan?

Ik heb bij Linck toen iig wel besproken met de vk dat ik een baarkruk aanwezig wilde hebben. Verder weet ik het niet meer zo goed.

Heb je al wat van die Koeka slaapzak gehoord?

Freggel ik hoop dat jullie thuis lekker aan het genieten zijn... Eindelijk al die verzamelde babyspullen gebruiken! Eindelijk een gevulde wieg/ledikant!

Linda, Eve, Faye en Elmo hoe gaat ie??

Geplaatst

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik snap het wel. Alleen ff checken of je er nog was ;-))

Bij V.ince ben ik vanaf week 25 onder controle geweest bij de gyn ivm HELLP, dus toen is er nooit gesproken over de bevalling. Was meer overleven en uitzitten.

Ik zie het allemaal wel, hij komt er vanzelf een keer uit!

Ik heb vandaag een verzendbevestiging ontvangen vd voetenzak. Dus als het goed is, zou ik hem morgen moeten ontvangen.

Geplaatst

Oh ja.... Nog een keer sorry want dat je toen al zo lang onder controle van de gyn was dat wist ik natuurlijk wel!

als mijn hoofd toch niet vast zat?..

ik ben benieuwd, dan zou je hem morgen moeten hebben toch? Spannennnnnddd hihihi

Ik wee nog niet goed wat ik moet qua bevallingsplan... Ik heb niet zo heel veel wensen, als ik iets heb geleerd is dat het toch niet gaat zoals je denkt. Meer een beetje de (in mijn ogen) logische dingen zoals papa knipt de navelstreng door en ik wil hem op mijn blote huid/borst hebben. Maar dat zit al in de filosofie van het ziekenhuis.

Geplaatst

Nogmaals geen sorry nodig hoor ;-))

Ik heb mijn plan even kort besproken, althans plan, het zijn meer gebruikelijke dingen. Ze zei dat ze die al standaard toepassen, dus dat komt vast goed!

Ben ook heeel benieuwd naar de zak :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden