Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, ik kijk ook! Lig als een aangespoelde walrus op de bank, ben zo moe!! Morgen overdag naar de intocht van Sinterklaas, maar eerst een middagdutje doen!

Slaap lekker xx

Geplaatst

Later uitgebreider hoor!

Voor nu nog in zh. Ivm R zijn temp en hij drink niet heel goed. Gaat wel zoetjes aan beter. Hij was wat misselijk van de snelle bevalling.

Nog niet te zeggen wanneer we wel naar huis mogen..hoop maandag.

Nog ff foto van zojuist.

Straks 23.15 weer voeding en dan ga ik wat slapen (hoop ik)

Verder zweven we beiden op wolkjes! Heerlijk!

Geplaatst

Ohhhh wat een schattig koppie!!! Ik hoop dat het drinken snel beter gaat.Linck had in het begin ook wat moeite met warm houden en jouw mannetje is nog wat kleiner dan hij was.... ach gossie!!Bijzonder wat er allemaal op je af komt he in die eerste dagen?! Thnx voor je update Freggel!!

Geplaatst

Beste Freggel en man,

Van harte gefeliciteerd met jullie mooiste wens Ruben. Hij is prachtig en ziet er heel lief uit met zijn mooie gezichtje!

Lekker genieten van elkaar,

Liefs Mewe

Geplaatst
Wat een stilte hier..
Erg slecht gealapen vannacht helaas. Ik ben wederom verkouden en lig op bed... pat is de hort op met Linck.Hoe was de intocht?Freggel hoe is het met jou en je kleine mannetje?
Geplaatst

Wat vervelend dat je verkouden bent. Heb je al een warme/hete douche genomen? Neusspray? Hopelijk voel je je snel beter!

We zijn naar Amsterdam geweest voor de intocht, jeugdsentiment van manlief. Was de mooiste intocht die ik ooit heb gezien en duurde bijna een uur. Nu lekker naar huis.

Fijne zondag nog!

Geplaatst

Oh wat gaaf dat je het zo mooi vond!! Ik ben zelf ook altijd dol op het sinterklaasfeest... ben jarenlang Piet geweest op een school. Ik heb lekker uitgebreid in bad gelegen en daar wel van opgeknapt gelukkig.

Geplaatst

Ik had eerst niet zoveel zin, met name omdat de intocht begon tijdens V.ince z'n slaaptijd. Maar manlief heeft hem eerder op bed gelegd, dus eind goed al goed :)

V.ince was meer onder de indruk van manlief z'n collega's op de politiemotor, zwarte Piet vond hij maar raar.

Lijkt mij heerlijk om zwanger in bad te liggen, wij hebben er helaas geen een. Ik douche elke avond heel erg warm voordat ik naar bed ga, neemt een beetje de spanning van mijn buik af.

Hoe laat heb je morgen controle?

Geplaatst

Ja dat hadden wij zaterdag ook met de intocht hier in het dorp... precies onder slaaptijd. Maar linck laat zich niet zo makkelijk meer vroeger op bed leggen helaas.Morgen om 14.45 in het zh zijn.

Geplaatst

Wat is dat toch lollig trouwens dat die kleine mannetjes al zo gefacineerd zijn door politie,brandweer,ambulances,vliegtuigen en treinen...Vind ik zo bijzonder!Ik heb niet zo veel zwanger in bad gelegen... durfde ik in het begin niet, maar was nu wel echt lekker! Die ligbaden zijn alleen altijd net een beetje te klein want mijn buik stond dus niet onder water! Hihi

Geplaatst

Hoihoi! Ja de intocht is vandaag geweest van de Sint.

Doen jullie veel aan sinterklaas? Wat betreft vieren thuis en nog bij familie?

succes morgen op controle Judith! Erg benieuwd! Jij bent vandaag exact mijn termijn van bevallen, hihi.

Hoe gaat het met de rest? elmo, nu ook met verlof?

Wij zijn gisteren thuis gekomen. R dronk goed genoeg en zijn temp was goed.

Zo heerlijk om thuis te komen en te zijn met drieën!

moet wel wennen aan de kraamhulp. Niets persoonlijk, maar t idee van een vreemde in huis is raar...

Drinken blijft hier een aandachtspunt en kost erg veel tijd. Hij drinkt net aan genoeg.....

dus nu met vk etc bezig om dit op te krikken. Verder is het een heerlijk zoontje en super lief!!

we zijn beiden helemaal gek op hem! Fantastisch dit, het dringt langzaamaan door nu, en we zijn samen echt een team met de verzorging.

Judith, jij bent vast de eerstvolgende, gezien de ruime termijnverschillen op dit topic! Ik ben zooooooo benieuwd! Echt!!!

Geplaatst

Wat heerlijk dat jullie thuis zijn Freggel, lekker in je eigen omgeving!

Laat je niet opjutte met het verhogen van 10cc voeding per dag, Vince kreeg dat ook niet weg en spuugde alles wat hij teveel binnen kreeg net zo hard weer uit.

Hoe is het verder? Kan je het een beetje bevatten?

Judith & Elmo (uit mn hoofd), succes vandaag met de controle!

Hier alles goed, geen bijzonderheden!

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

18 november - Elmo80 - groeiecho (33w5d)

18 november - Zjoediezzz - controle 2elijns vk in het zh (37w3d)

19 november - Eve1980 - groeiecho gyn (31w5d)

25 november - Zjoediezzz - controle gyn (38w3d)

28 november - Melis25 - groeiecho (34w4d)

04 december - Melis25 - controle vk (35w3d)

12 december - Melis25 - groeiecho (36w4d)

05 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken ,+/- 2 mnd na geboorte

Bevallen

14 november - Freggel - zoon R_uben (37,2 weken)

Geplaatst

Ik heb het lijstje dr nog even bij gepakt...

Elmo succes en plezier vandaag bij de groeiecho!! Ben benieuwd.

Freggel wat heerlijk om thuis te zijn! Een kraamhulp in huis is idd even heel hard wennen, maar als je elkaar een beetje leert kennen zal het vast wel goed komen, da heeft even tijd nodig.

ik vond het vreselijk dat er iemand aan mijn was en wasmachine zat... Stond ik met die kswond savonds de was opnieuw op te hangen!! (i know.... Lekker eigenwijs!)

Wij vieren zeker weten Sinterklaas... Pat en ik zijn jarenlang Piet geweest op een basisschool (een zwarte school in centrum Den Haag) en mijn pa Sinterklaas. Was zooooooo gaaf om te doen! Pat is ook echt een mooie piet! Hihihi en we waren altijd lekker stout samen. Hahaha

we hebben zaterdag de intocht gekeken en ook schoentje gezet, maar of Linck er al heel erg warm voor loopt? Mweh... We zien wel.

Vannacht weer slecht geslapen en het leek alsof mijn bed klam was. Dat was bij Linck ook vaag.... Stonden Pat en ik er nog over te discussiëren of het nou klam was van zweten of van vruchtwater! Ook nog gesnuffeld maar niets geks geroken en later in het zoekenhuis bleek dat ik mijn vruchtwater kwijt was! Dat was toen met exact 38 weken... Ik ben blij dat ik vandaag op controle mag.

Geplaatst

Rommelt het al Judith?

Wellicht kan je slapen met een inlegkruisje, zodat je bij twijfel iets hebt om te laten testen/ruiken? Ik roep maar wat hoor...

Hahahaha, heel herkenbaar Judith, wat je schrijft over iemand anders die aan je was zit. Vreselijk! Wordt net ff anders opgehangen en opgevouwen, bloedirritant!!

Oh ja, hoeveel kraamonderbroeken hebben jullie? Ik heb onderbroeken/hipsters vd HEMA à 10 euro p.s., om er daar nou 10 van te kopen vijd ik een beetje zonde.

Geplaatst

Ja en weet je.... Wij hebben zo'n superonhandig ventilatiesysteem in ons huis. Dus geen kleine raampjes die je open kunt zetten om te ventileren! Op onze slaapkamer 1 kantel/kiepraam wat eigenlijk altijd open staat, maar daar staat de wieg voor, dus die moet dicht!

dan moet dat ventilatiesysteem harder, maar dan hoor je dat apparaat dus de hele tijd en ik heb niet alleen een hele goede neus.... Ik heb ook veel te goede oren! Grrr...

Dus dan wordt het snel muf en vochtig in huis, echt ranzig want dat ruik ik dan de hele tijd.

Snachts liever geen inlegkruisje... Dan heb ik gewoon een katoenen boxertje aan. Ik vind het al heel wat dat ik overdag met zo'n ding in mijn Onderbroek loop! Maar dat is echt door noodzaak anders zou ik dat echt niet doen... Als ik moet niezen, hoesten of lachen dan gaat er zo een scheutje mijn inlegkruisje in!! Hahaha sorry voor de details!

Geplaatst

Oh ik heb trouwens 4 kraamonderbroeken... De wasmachine draait vaak genoeg om iedere keer een schone te hebben.

de vorige keer heb ik mijn vader naar de hema moeten sturen om ze te kopen! Hahahaha

Geplaatst

Hahahaha, arme jij! Ach, volgens mij hebben bijna alle zwangere vrouwen een inlegkruisje in tijdens de zwangerschap.ik niet, vind het onwijs goor aanvoelen en het idee alleen al dat het kan gaan broeien, bah. Ik doe ook alleen onderbroeken/hipsters aan na de bevalling en als ik weer ongesteld ben.

Iemand bekend met wat minder beweging rond 33 weken? Groeispurt?

Geplaatst

Ha meiden,

Even snel vanaf telefoon vanaf woensdag ga ik jullie meer aandacht geven, want dan heb ik verlof! Sta nu nog in Emmeloord vanmiddag nog naar Staphorst zal blij zijn als het erop zit! Sorry dat ik jullie dus ff beetje verwaarloos :(

Echo was prima alles op maat, kleine weegt nu 2,2 kg

Nu gedeeltelijk ingedaald!

Melis iets minder beweging kan zei gyn vandaag ook, minimaal acht keer per dag anders aan de bel trekken!

En O ja vier van die onderbroeken heb ik ook lijkt me genoeg :)

Judith succes vanmiddag! Ben heel benieuwd jij bent de volgende!!!

Freggel thuis jippie!!! Raar lijkt me dat inderdaad zo'n kraamhulp vind het ook zo lang, maar misschien denk ik daar straks heel anders over...

Eve succes morgen!

Geplaatst

Fijn dat de controle goed was en dat je prinses goed loopt qua groei, heerlijk!

Nog even bikkelen en dan kan je lekker gaan genieten van je verlof!

Woon je trouwens in de polder?

Geplaatst

Melis volgens mij had ik dat ook rond de 33 weken... weet je nog? Maar sowieso als je het niet relaxed vindt of vertrouwt dan moet je zeker bellen!Heb je inmiddels al weer meer gevoeld?Elmo wat fijn dat alles goed was!! Geeft toch een gerust gevoel... lekker hoor woensdag je verlof! Jippiejajeeeeehhhh!!

Geplaatst

Ik ben net terug uit het zh... duurde ff maar het was wel 100x beter dan vorige week! Ik kreeg toen zelfs een echo afdrukje mee met iemand anders haar naam en geboortedatum er op! Belachelijk!Deze vk begon er al zelf over dat ik al meerdere keren had aangegeven dat ik erg onzeker en snel gespannen ben n.a.v. de spoedks de vorige keer bij 1 cm ontsluiting. Ze begreep me volkomen en stelde voor om in overleg met de gyn die ook mijn ks had gedaan, 2x per week een CTG in te plannen... puur voor mijn gemoedsrust!Zo..... relaaaaxed!!! Kan me niet schelen dat ik dan iedere keer naar het zh moet, ik vind het ecgt een enorme geruststelling!Morgenochend 9.15 en vrijdag is nu ingepland.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden