Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo, eindelijk, ik zit, pffff....

Wat fijn dat de controle goed was en dat er gehoor is gegeven aan je onzekerheid m.b.t. de zwangerschap. Enne, twee keer in de week een CTG, wat een luxe! Hopelijk is dit hetgeen je enigzins gerust kan stellen tot aan de bevalling!

Alvast heel veel succes morgenochtend!

Ik heb sinds gisteren al hoofdpijn, voel me raar in mijn hoofd, beetje draaierig/dronken, alsof ik m'n evenwicht dreig te verliezen. Kan het moeilijk omschrijven, maar voelt iig heel apart. Ook lijkt mijn zicht was wazig.

Verder heb ik enorm lucht tekort, ik hijg praktisch de hele dag en kan maar hele kleine porties eten.

Herkent iemand dit? Baby is overigens nog niet ingedaald.

Net lekker zoonlief op bed gelegd, zelf een warme douche genomen en ik zit nu klaar voor GTST.

Fijne avond dames!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieverd dat benauwde klinkt als nog niet ingedaald en daardoor ruimte tekort... maar de rest klinkt als te hoge bloeddruk in mijn beleving!! En als jij nu net pas neerploft dan denk ik dat je het sowieso rustiger aan moet gaan doen en morgen echt even je bloeddruk moet laten checken hoor!!! Beetje op jezelf EN op je beeb passen!!

Geplaatst

Ze zei dat het een kleine moeite was om die CTG te regelen... Over de baby maakte zij zich persoonlijk geen zorgen, maar mijn welbevinden vond ze ook erg belangrijk! Tja... Dat is ook wel handig... Dat de moeder een beetje relaxed en gerust is toch?

Geplaatst

Goed dat je gebeld hebt Melis! Prettig idee toch! En liever 1 keer te veel dan......... Ja toch!

Wat heerlijk dat je thuis bent en zo geniet Freggel! Wat bijzonder he zo'n ventje in huis.... Ik kreeg er geen genoeg van, ondanks dat ik de eerste 6 weken echt zwaar vond. Lekker genieten meis van je kraamtijd en zet de kraamzorg maar aan het werk :) (bij mij mocht zo ook niet aan de was komen hahahahaha!)

Judith wat schiet jij al op!!!!! Jij bent inderdaad vast de volgende! Spannend en weer bijzonder. Voel je je ok met de CTG-afspraken? Succes morgen!

Elmo ik doe met je mee! Vrijdag mijn laatste werkdag pfffffff......wordt wel tijd vind je niet? Ik snak er echt naar hoewel ik ook afrondingsstress heb! Nou ja, af is het werk toch nooit!

Eve hoe gaat het met je?

Linda, ik las dat je even afstand hebt genomen maar misschien lees je wel mee en dan even een dikke knuffel en sterkte met alles! Ik hoop dat je zwangerschap wel goed gaat!?

hier ook zo'n hijger :). Vanmorgen bij controle geweest en bij mij is het de enorme groeispurt van het kindje. Ze zit nog zo hoog en het is ook een flinkerd. Ben zelf ook niet de kleinste en L.uca was ook 53 cm en 8 pond. Daar ga ik nu ook maar vanuit. Op de 26 weken echo had ze al van die dikke Hollandse wangen en armpjes :)

Ben echt even klaar met werken, heb echt nergens anders energie voor. Dus nog even en dan rust! En dan ga ik jullie stalken hahahaha!

Geplaatst

Faye wat relaxed eindelijk bijna je verlof!! Het is waarschijnlijk allemaal al zwaar genoeg met die hollandse glorie in jouw buik! Hihihi wat een flinkerd! Snap ik het wel dat je het benauwd hebt...

ik verhuis naar boven... Lekker naar mij bed. Mijn hubbie zit zo vreselijk te hoesten dat ik vrees dat het weer een matige nacht gaat worden. Grrr....

Geplaatst

Ik heb iig niet voor niets gebeld naar de verloskundige, want ik ben opgenomen in het ziekenhuis. Bloeddruk was wel iets gezakt, maar leverwaardes zijn niet goed. Dit icm mijn HELLP verleden maakt dat ze me hebben opgenomen.

Ben er kapot van want ik kan nu niet bij mijn kleine mannetje zijn :-(

Geplaatst

Melis, goed dat je aan de bel hebt getrokken! Maar wat vervelend dat je nu in het ziekenhuis ligt... Hopelijk is snel alles weer goed en kun je de rest van de zwangerschap thuis zijn. Heel veel sterkte.

Geplaatst

Even heel flauw Melis.... maar je hebt ook een klwin mannetje in je buik!!! Die verdient ook jouw aandacht en gezondheid! Je hubbie zorgt voor V.ince...Heel veel sterkte en een hele dikke kus voor jou!

Geplaatst

Wat k** Melis, maar wel heel goed dat je aan de bel getrokken hebt! Heel veel sterkte nu ben jij en de kleine uk even het aller aller belangrijkste hou je even rustig hè? Hopelijk snel naar huis, sterkte knuffel!

Geplaatst

Eef, wat lief! Hoe gaat het met je? En met de kleine prinses?

Thanks Juut & Elmo, het is zwaar k*t dat ik hier lig, ik mis m'n mannen!! Straks weer bloedprikken, paar keer bloeddruk meten en moet 24 uur urine sparen.

Afhankelijk vd bloedwaarden gaan ze een plan maken. Ze doen er hier alles aan, indien noodzakelijk, om de baby tot 37 weken te laten zitten.

Geplaatst

Oh melis wat naar! Goed dat je gebeld hebt zeg.

Sterkte en liefs

Geplaatst

Wat goed Judith, dat je arts met je meedenkt en jouw gemoedsrust even minstens zo belangrijk vindt. Succes met de controle!

En elmo en Faye, nog heel-heel even voor jullie verlof. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Fijn weekend Antwerpen gehad

Elmo?

Ik kan op mijn telefoon niet teruglezen, maar ik begrijp dat je thuis bent Freggel?! Zo fijn. Is jouw man voorlopig thuis? En hoe doet jullie moppie het?

Geplaatst

Ja bizar goed he?! Gelukkig begrijpen ze inderdaad mijn ongerustheid na het verloop van de zwangerschap van Linck op het einde. Controles waren allemaal goed!! Yes yes yes...

Ik ga zo weer naar bed, ik heb tussen 4 en 6 niet geslapen omdat manlief zo heerlijk luid lag te hoesten voor de zoveelste nacht achtereen.... (Linck is naar de creche dus ik neem het er even van)

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Melis hoe is het? Uitslag van het bloed al bekend?

Judith :) fijn zo'n CTG nu gewoon relaxed stapje voor stapje naar je bevalling! Fijn dat ze zo meeleven..

Geplaatst

Elmo, je hebt verlof, woehoe!! Heerlijk, nu kan je eindelijk ontspannen!

Bloeduitslag was gelijk aan die van gisteravond; minimale verhoging in de leverfunctie. Bloeddruk is rond 13 uur voor het laatst gemeten en was toen 145/90. Kantje boord dus.

Tot vannacht 1 uur urine sparen, morgenochtend weer CTG en bloedprikken.

En verder lig ik me stierlijk te vervelen :-(

Geplaatst

Hoe goed dat je naar jezelf hebt geluisterd en niet hebt getwijfeld!

Hoe voel je je nou lichamelijk? Nog hetzelfde qua klachten?

Zet hem op he meissie!!!

Geplaatst

Thanks Faye, lief van je.

Op wat hoofdpijn van het felle licht en de vermoeidheid na voel ik me wel goed. Heb vannacht maar 4 uur geslapen.

Heb net een flinke jankbui gehad omdat ik naar huis wil. Vanaf 12 uur niemand gezien of controles gehad.

Ik ben het goed zat!

Geplaatst
Thanks Faye, lief van je.Op wat hoofdpijn van het felle licht en de vermoeidheid na voel ik me wel goed. Heb vannacht maar 4 uur geslapen.Heb net een flinke jankbui gehad omdat ik naar huis wil. Vanaf 12 uur niemand gezien of controles gehad.Ik ben het goed zat!
Oh arme schat...
Geplaatst

Melis, hoe is het? Enig idee hoe nu het beleid gaat zijn? Snap dat je je doodongelukkig voelt, dikke knuffel!

Eerste dag verlof hier yeah! Moet geloof inkeert ff uitrazen, mijn hoofd loopt echt over! Wel heerlijk geslapen tot half tien dus dat was echte luxe! Faye succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

Hi Melis,

Ik schrijf mee in een ander topic, maar lees net dat je bent opgenomen en zoals alle dames al zeggen goed dat je aan de bel hebt getrokken en denk aan jezelf en je kruimeltje. Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je snel naar huis mag.

Digi knuf Ig

Geplaatst

Thanks lieve dames, ook Iggie voor je lieve woorden!

Kan iemand mij aub ophalen hier? Ik word knettergek hier!

Ik ben het totaal niet eens met mijn opname danwel het feit dat ik niet thuis mag slapen.

Bloeddruk is hoog (150/90) maar stabiel en kan, indien nodig, onderdrukt worden met meds. Ctg is keurig. Minimale afwijking in leverwaarden, maar ook stabiel. Uitslag lab en urine komt vandaag.

Naast elke ochtend bloedprikken, CTG, bloeddruk word ik verder niet gecontroleerd. Ik mag lopen.

Kan iemand mij dan uitleggen waarom ik niet poliklinisch op controle kan komen dagelijks en verder gewoon thuis rust/slaapt? Ik ben pislink, jank de halve dag en zeur continu om de gyn die overigens nooit komt.

Wat is dit voor krankzinnig beleid?

Kennelijk vallen de zorgen wel mee, anders was ik wel nauwlettend in de gaten gehouden.

Fuck, wat een ellende dit. IK WIL NAAR HUIS!!

Sorry, maar moest even m'n frustratie kwijt!

Bedankt voor alle lieve woorden, jullie zijn lief!

Geplaatst

Wat vreselijk frustrerend melis, maar denk aan je ukkie. Kun je geen gesprek aanvragen met je behandelend arts over het verder vervolg? Zoals je schrijft lijkt me dat je inderdaad ook best poliklinisch op controle zou moeten kunnen.

Hou je taai!!

Elmo, zalig dat je verlof is begonnen! Geniet van de rust en het nog kunnen uitslapen ;-)

Voel me niet topfit, voortdurend misselijk en mijn hb is te laag waardoor ik ook allerlei klachten heb.

Baby was wel prima op groei en lag nu met haar hoofd naar beneden. Ze heeft echt gigantisch vaak de hik, is dat bij die van jullie ook?

Geplaatst

Lieve melis hou je haaks meid

Zo'n mooie zwangerschap en dan gaat weer zo

Snap het beleid ook niet als ernstig was mocht je ook niet lopen

Je kan toch elke dag langs komen?

Dikke digi knuf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden