Ga naar inhoud

Diana is zwanger

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé Diana,

Hoe is het nu? Ik las in de berichtjes, dat je het eigenlijk al helemaal gehad hebt. Komt dat door die pijn enzo? Ook vervelend allemaal. Ik hoop dat je het nog even volhoudt... groetjes, niki

• Reacties 362
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Hier even kleine update.

Maandag weer naar ziekenhuis, dacht toch dat de afscheiding een schimmel begon te worden, dus ik gebeld en ik moest weer langs. Bleek toch gelijk te hebben, dus medicijn mee, en nu van alle klachten af, jahoe!!!!!!!!!!

Verders gaat alles best redelijk, het lopen gaat goed, red het nu al 2 weken zonder kruk, geen grote afstanden, maar toch wel erg lekker.

Kleine voel ik echt de hele dag door goed bewegen, erg gezellig, maar het gaat wel hard tekeer. Koffie op mijn buik neerzetten is dan ook geen optie meer, ben ik hardleers achter gekomen.

Nou maandag weer voor controle naar de gyno, en dan maar eens kijken hoe het met de kleine staat, en of ze misschien al indaald.

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat super dat je wat beter kan lopen. Dat is goed nieuws toch.

Nou ben benieuwd maandag of ze al aan het indalen is. Ik moet woensdag weer naar de vk en ben benieuwd of hij al met zijn hoofd naar beneden ligt. Ik twijfel zelf heel erg. Indalen is niet meer nodig geloof ik bij een 2de bevalling. Al hoop ik wel dat hij dat gaat doen natuurlijk

Geplaatst

Hey meiden,

Hier weer even kleine update.

Gisteren echt een rotdag gehad.

Hele dag beroerd op bed gelegen, bleh. 's Avonds niks in huis voor het eten, had geen boodschapen gedaan, dus ik dacht och ik spring op de fiets en haal (aan de overkant) even een pizza. Ben er nu dus achter dat een dikke buik en een opoefiets niet meer samen gaan. Ik zette af wil op het zadel gaan zitten, maar dat paste niet en ik val met mijn buik in het stuur, auw auw!

Toch maar mijzelf er tussen gewringt en de pizza gaan halen.

Toen hubbie eenmaal thuis was lekker even gaan douchen, warm water op een zere/beurse buik is erg lekker.

Na het douchen ga ik met mijn hoofd voorover om een handdoek om mijn haar te doen, en ik doe mijn hoofd terug en word ineens heel erg duizelig, val daardoor klein stukje voorover met mijn buik tegen de wasbak, waardoor ik schrik en een stap naar achter neem, en languit in de douche ligt:waiting:

Echt een ongeluksdag, en een vreselijk beurse buik, dus dat doen we allemaal maar niet meer. Gelukkig is het maar goed afgelopen!

Morgen weer voor controle naar de gyno, en ook de allerlaatste 3d echo (toch nog even kijken of het echt een meid is hihihi) En dan gaat dinsdag mijn verlof in, heerlijk! Weer een stukje verder.

Liefs Diana

Geplaatst

Hoi Diana, balen van je 'ongelukjes' Heeft de piza nog wel gesmaakt? hihi...

Lekker zeg start van je verlof! Ik ga 15 dec met verlof, duurt nog ff..

We hebben alles al klaar, babykamer en gister de wagen gekocht. Kamer hebben we van marktplaats gehaald en de wagen van een babyzaak in Velserbroek. Hier in Zaandam is ook niet veel bijzonders.

Hebben wel gemerkt dat je alles zo duur kan maken als je wilt maar dat dit helemaal niet hoeft. Echt, we zagen wagens van 8oo euro niet normaal.

Wat ga je allemaal doen met je vrije tijd straks????

Geniet ervan en succes morgen bij de gyn!

Groetjes Cindy

Geplaatst

He Diana, klinkt inderdaad niet als een van de betere dagen ;-) Hoop dat je buik snel minder beurs aanvoelt. Lekker hoor, dinsdag verlof. En dan wordt het echt aftellen, he. Spannend!

Gast estrhalita
Geplaatst

He Diana, doe je wel voorzichtig aan zeg. Steeds je buik botsen is niet de bedoeling hoor. Maar meid je bent nu 34 weken dus voor jou nog maar 4 weken mits je wordt geholpen met 38 weken. Spannend hoor.

Geplaatst

Hey meiden,

Even hele snelle update.

Controle gyno gehad, erg veel buikkrampen, moet in de gaten houden, baarmoedermond is nog dicht, dus waarschijnlijk geen weeën.

Ook 3d echo gehad, kleine zag er toppie uit, echt heel erg leuk weer.

Ze weegt nu 2600 gram, dus qua gewicht gaat het prima.

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo te lezen ook al lekkere last van oefenweeen/voorweeen. Ja die komen hier ook steeds vaker voor. Helaas moeten we het ermee doen. Die heb je nodig ter voorbereiding zegt men.

Geplaatst

Hey Diana, was zeker wel weer ff leuk om te guren naar je kleine meid.

Ze zijn best heftig he die buikkrampen!! hier ook heel last van.

Het zal er heus wel bij horen maar prettig is het niet.

Liefs Renaat

Geplaatst

Hey meiden,

Hier een wat langere update.

Beetje hectische week gehad, en het is nog niet voorbij.....

Van de week telefoon gekregen dat hubbies oma heel slecht was, maar die woont in zuidholland, dus niet echt om de hoek. Snel de volgende dag heen gegaan, mja toch dan een hele dag op pad, en dat viel niet mee!

Dinsdagochtend telefoon dat ze is overleden, dus toch nog maar weer even heen gereden. en dus weer een dagje in zuidholland gezeten.

Aanstaande maandag is de crematie, dus gaan we weer heen.

Allemaal erg vervelend, verdrietig, stressvol en vermoeiend, maar goed, dat zullen jullie ook wel snappen!

Maar goed, de zwangerschap zelf gaat best aardig, voel de kleine best vaak en goed bewegen, dus dat is wel heerlijk geruststellend.

Merk wel dat mijn lijf het zwaar begint te krijgen, heb veel rugpijn en slaap ook erg slecht. Het word echt vermoeiend die laatste loodjes, maar ik heb het er allemaal wel voor over hoor!!!

Toch tel ik de dagen af, want ik wil haar zien en ruiken en voelen, het geduld is op, hihihi....

Vanavond hebben we een info-avond in het ziekenhuis over de borstvoeding, ben erg benieuwd hoe dat gaat, maar dat zien we vanzelf.

Ook gaan we vandaag naar het gemeentehuis om de achternaam van de kleine meid te regelen, en ik moet een nieuw rijbewijs (lekkere timing!) en 's middags ook nog even met 4 katten en een hond naar de dierenarts voor vaccinaties, doet als ik er aan denk al zeer in de portomonnee:hmh:

Hebben jullie alles al geregeld met betrekking tot de komst van de kleine? Zoals verzekeringen enzo? Hmmmm, misschien wel geschikt voor een nieuw topic.

Liefs Diana

Geplaatst

Hoi Diana,

Gecondoleerd met het verlies van de oma van je partner. Eens moet het gebeuren maar het is dan toch altijd een groot verlies.

Sterkte.

Liefs,

Vanessa

Gast estrhalita
Geplaatst

Gecondoleerd met de oma van je vriend. De achternaam hebben wij ook al geregeld en de verzekering voor de kleine regelen we net na de geboorte. Gewoon bellen dat er een baby is geboren en bij 1 van de 2 bijschrijven. Voor de rest valt er gelukkig weinig te regelen.

Geplaatst

Hoi Diana, gecondoleerd. Toch fijn dat je in deze tijd ook lekker kunt genieten van die kleine meid in je buik.

Hoe was de info avond over borstvoeding? Is t de moeite waard? Wij gaan in december erheen, klink nog zover, zucht..

Groetjes Cindy

Geplaatst

Dank jullie wel voor jullie condoleances!

De borstvoedingsavond zijn we niet heen geweest, ik was die avond zo verschrikkelijk moe, ik kon echt niet meer, dus we hebben het verstek laten gaan.

Gisteren nog even bij de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen, blijkt dat onze kleine meid net zo'n hekel aan de tandarts heeft als ik, hihihi.

Ze ging zo ongelooflijk hard tekeer dat zelfs de tandarts een paar keer stopte met boren om naar mijn buik te kijken. Nadeel is dat ze sindsdien niet meer rustig te krijgen is. Maar goed, ik ben van de pijn in mijn kies af!

Liefs Diana

• 2 weken later...
Geplaatst

Gisteren weer bij de gyno geweest, het liep enorm uit, dus het was een haastconsult, heb dus ook maar niks gevraagd of gezegd. En nu achteraf natuurlijk weer spijt van, mja das te laat.

Bloeddruk was met 120/70 weer keurig. De kleine meid ligt nog steeds hetzelfde, hoofd naar beneden en rug naar links, prima dus.

Hoofdje ligt in mijn bekken, maar nog niet helemaal vast, dus dat was wel een tegenvaller vond ik. Maar goed, dat kan snel genoeg veranderen.

Over 2 weken weer heen, en dan mijn lijstje met vragen toch maar even stellen.

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Moet je nu niet elke week naar de gyn dan? Bij mij vanaf 37 weken elke week en aangezien je nu 36 weken bent????

Ach en het hoofdje gaat vanzelf wel vast zitten hoor>>>>..

Geplaatst

Hey Diana, nou in ieder geval is alles goed met de kleine meid.

Maar ben ook wel verbaasd dat je over 2 weken pas weer hoeft te komen.

En ja, schrijf je vragen maar op en dan ze zeker wel stellen.

Liefs Renaat

Geplaatst

Tja ik vind 2 weken ook wel lang hoor meiden! Maar het is niet anders.

Momenteel voel ik mij niet lekker.

Wilde gisterennacht even naar beneden voor een kopje thee, ben 's nachts erg onrustig, maar goed, ik vergat de laatste trede (dacht dat ik er al was), dus ik lazerde het laatste stukje omlaag.

Sindsdien onwijs pijn in mijn buik en bekken, arghhhhhh!!

Ik kijk het morgen nog even aan maar als het niet verbeterd toch maar even bellen denk ik?! Wat vinden jullie?

Ik heb er zo de balen over in, het ging net weer beter met mijn bekken, en nu weer terug bij af, grrrr.

Zo dat was even mijn klaagzang, lucht toch weer even op :glasses9:

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje Diana niet spoken 's nachts joh. Ik zou bellen hoor. Gelukkig slaap ik nog steeds lekker 's nachts en overdag ook nog eens 1,5 uur. Mag dus niet klagen. Ik mail morgenavond hoe alles is gegaan. Nu weer enorme voorweeen. Echt niet normaal meer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden