Ga naar inhoud

Diana is zwanger

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Diana, geen gekke dingen doen nog op het einde hoor.

Als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen hoor.

Dat onrustig slapen heb ik ook, ik kom bijna niet meer in slaap en als ik slaap lig ik contstant te woelen en heb onrust in mn lichaam.

Liefs Renaat

• Reacties 362
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Diana, inderdaad wel uitkijken nog he! Wow, wel spannend hoor dat t einde in zicht is, heerlijk!

Heb je nog gebeld naar de gyn?

Nou succes met de laatste loodjes he!

Groetjes CIndy

Geplaatst

Hey meiden,

Nou gisterenavond toch maar gebeld, ik had al 3 keer 2 paracetamol op, maar de pijn kwam weer. Dus even gebeld met het verhaal en het verzoek of ik nog meer in mocht nemen. Nou ze wilde dat ik langskwam, dus daar gingen we weer.

Meteen naar de verloskamer, de wachtkamers waren vol, maar goed, weet nu wel waar ik straks terecht kom!

Kwam een hele leuke en lieve gyno kijken, en moest aan de ecg, gelukkig was die prima, en nog even met een echo gekeken en dat was ook goed.

Bekken gecontroleerd en die zijn zwaar gekneusd, was te verwachten natuurlijk. Mag niet lopen, kan ik ook niet meer., en moet dus rustig aan doen, en als het qua pijn niet meer gaat moet ik komen, en gaan ze kijken of ze kunnen inleiden, want meer is niet mogelijk.

De gyno vroeg waarom ik zo aan het spoken was geweest, dus ik vertelde dat ik al weken niet goed slaap, en onrustig ben. Nou zegt ze, dan geef ik je toch 2 slaaptabletten mee? Kan je lekker 2 nachtjes goed doorslapen, en kom je tot rust. Ik kon haar wel zoenen!!!

Vanacht dus heerlijk geslapen, en ondanks de pijn voel ik mij in ieder geval uitgerust.

Nou dat was weer even het verhaal vanaf hier.

Liefs Diana

Geplaatst

O jee, je bekken gekneusd, kan er ook nog wel ff bij.

Is dat nog van invloed op de bevalling?????

Hoop voor je dat je snek bevalt, laat het maar gebeuren.

En wel ff lekker dat je heb kunnen slapen.

Liefs Renaat

Gast estrhalita
Geplaatst

Lekker hoor slaappilletje. ZO kom je in ieder geval even een beetje bij. Hou je rustig en nu maar hopen dat de kleine sneller komt.

Geplaatst

Wat een pech zeg Diana, hoop dat een paar nachtjes goed slapen helpt... en jeetje wat komt het dichtbij nu zeg, zeker als de gyno al begint over inleiden.. je bent natuurlijk ook al bijna 37 weken! Heel veel sterkte en succes in ieder geval... rustig aan he...

Liefs Pien

Geplaatst

Hey meiden,

Ik wil niet als een zeur overkomen, maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt.

Wat een stress hier in huis, arghhhhhh!!!!

Danny (hubbie dus) had al een week oorpijn, uiteindelijk de HA gebeld, en hij moest donderdagochtend langs, daar zag de HA een kleine ontsteking, dus druppels mee en klaar (dachten we).

's Avonds werd het steeds erger, zijn hele oor rood, en allemaal bulten rondom zijn oor, dus op naar de HApost. Daar bleek de ontsteking doorgeslagen te zijn, dus antibiotica mee.

Vanochtend werd hij wakker en was zijn hele linkerkant van zijn gezicht verlamd! Ik schrok mij rot, dus gauw de HA gebeld en daarheen, die vertrouwde het niet, dus voor spoedconsult naar de KNO arts.

Daar werd gekeken en moest hij direct worden opgenomen.

Hij ligt nu aan infuus met antibiotica, en heeft een CTGscan gekregen. Morgen krijgen we de uitslag.

Nou een heel verhaal dus, en zoals jullie snappen zit ik vol met stress, dus ik ga met lichte vrees de nacht in. Ik hoop dat het bij mij in iedere geval even rustig blijft, en morgen weet ik meer.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje Diana, houdt het nooit op bij julie zeg. Dadelijk liggen jullie nog samen in het ziekenhuis. Meis denk aan jezelf en heel veel sterkte vandaag met je man.

Geplaatst

Och Diana, wat vreselijk om mee te maken en nu helemaal.

Wel een geruststelling dat je hubbie nu in het ziekenhuis ligt zodat hij goed in de gaten gehouden wordt.

Sterkte ermee!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Jeetje Diana, dat is ff schrikken, snap dat je in de stress zit ja.

Dit kan er ook nog wel ff bij.

Hoop dat het vandaag wat beter met Danny gaat.

Liefs en sterkte Renaat

Geplaatst

Hey meiden,

Hier even een update.

Bij danny is er helaas geen verbetering merkzaam. Zijn gezicht is linkszijdig nog steeds geheel verlamd. Hij krijgt 2 soorten antibiotica via een infuus, 1 tegen virussen en 1 tegen bacteriën, omdat ze nog niet weten wat het is, helaas. Ook is hij op insuline gezet omdat zijn suiker van slag raakte.

Bloed is op kweek gezet, en mijn dossier is gekoppeld aan die van hem bij de bacterioloog, dit ivm besmettingsgevaar voor mij en de kleine meid.

Ik mag wel bij hem op bezoek, maar mag hem absoluut niet aanraken, en moet dus ook op afstand blijven.

Heb zelf weer een ctg gekregen en een echo om de kleine even te controleren, dat was gelukkig prima. Moet nu goed mijn temp in de gaten houden, en bij verhoging direct heen.

Heel spannend allemaal dus.

Ik hou jullie op de hoogte, heel erg bedankt voor het medeleven, dat helpt enorm!!!!:notworthy:

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Dit is niet echt een ideale situatie om dadelijk in te bevallen lijkt me. Gelukkig worden jij en de baby ook goed in de gaten gehouden dat is wel fijn hoor. Heel veel sterkte en beterschap voor Danny en ik hoop echt voor jullie dat deze nachtmerrie snel voorbij is.

Geplaatst

Hoi Diana, wat een schrik dat je man in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat de AB snel aanslaat en dat hij snel weer bij je thuis is!!!

Heel veel sterkte!

Goetjes Cindy

Geplaatst

Hey Diana, wat naar, en helemaal dat ze niet precies weten wat het is, vind het ook wel een beetje eng.

Alles wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden.

Ben je nu ook de hele tijd alleen thuis?? ik hoop het niet.

Sterkte meid

Liefs Renaat

Geplaatst

hallo diana, ik lees het verhaal net wat er allemaal gaande is bij jouw, valt niet me om hem zo tezien en hem ook niet mogen knuffelen, houw je haaks en heel veel succes .

liefs nicole

Geplaatst

Hey meiden,

Even een razendsnelle update, ga zo weer naar het ziekenhuis.

Het is bekend wat danny heeft! Hij heeft een herpesinfectie in zijn oor, dus eigenlijk is de koortslip doorgeslagen, hierdoor is zijn zenuw die de linkerkant van je gezicht bestuurd verlamd geraakt.

Hij word nu voor de herpes behandeld, en zodra dat weg is mag hij naar huis.

Zal vermoedelijk halverwege de week worden.

Verders is het met zijn gezicht 50% kans dat het weggaat, dus dat is heel spannend! Niet erg positief eerlijk gezegd, maar 50% is meer dan niks toch?!

En anders is het maar niet anders, hij word er voor mij niet minder door!

Maar dit was toch niet het nieuws waar we op hoopte, zeker niet gezien het vandaag zijn verjaardag is!

Nou ik ga even temperaturen, voel mij niet zo lekker (stress denk ik) en dan ga ik naar het ziekenhuis.

Nogmaals bedankt voor al jullie medeleven@!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hoi Diana,

Gelukkig hebben ze gevonden wat het is.

Wat een rare situatie. De beentjes eronder houden he?

We denken aan jullie,

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Tjonge jonge, wat een toestanden, Diana!

En jij mag niet lopen..... Een naderende bevalling... Pffffffffffft, niet echt een ideaal senario!

Beterschap voor je mannetje. Pas ook goed op jezelf!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hoi Diana, gelukkig weten ze wat t is, maar leuk is anders.

Heel veel succes ermee en hopelijk gaat de verlamming snel weg en is Danny snel weer bij je thuis!

Hou je rustig he!

Groetjes Cindy

Geplaatst

Hey meiden,

Gisteren kregen we het nieuws dat Danny koortsvrij is, en vandaag naar huis zou mogen als dat zo bleef.

Maar ik belde hem net, en hij is dan wel koorstvrij maar voelt zich heel erg beroerd. Enorme hoofdpijn en nekpijn, dus heb hem op het hart gedrukt dat wel tegen de arts te zeggen.

Het is dus maar afwachten of hij vandaag thuis komt. Ik denk zelf van niet.

Liefs Diana

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden