Ga naar inhoud

Diana is zwanger

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend Diana!!! Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes en kracht en energie toegewenst en hopen dat morgen DE dag is! groetjes, niki

• Reacties 362
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ook bij jou blijft het nog steeds stil!!! Is de dame er al??? Spannend hoor, die absolute 'radio'stilte!!!

Nieuwsgierig naar je verhalen!!!!

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hey dames,

Hier ben ik dan met mijn verhaal. Helaas niet zo positief allemaal.

Dinsdag was dus de opname, maar ik werd maandag om 17.00 door de arts gebeld dat het verplaatst zou worden naar woensdag, want er waren teveel spoedgevallen. Wat een enorme tegenvaller, ik had er zo de balen over in.

In paniek mijn moeder gebeld en die heeft gebeld naar de verloskamers, en die heeft toen gevraagd of ik dan niet als er tussendoor nog iemand beviel ik alsnog mocht komen, nou dat was goed.

Dus 's avonds om 21.30 werden we gebeld en we mochten toch komen!

Dinsdagochtend 7 uur gemeld in het ziekenhuis, op naar de weeenkamer, en aan de ctg, om 9.30 getoucheerd, en nog steeds geen verweking en geen ontsluiting, dus werd de gel ingebracht. "s Middags om 2 uur werd ik weer getoucheerd, en inmiddels wel verweking maar nog steeds geen ontsluiting.

Weer gel gekregen, en maar weer afwachten.

"s avonds nogmaals gecontroleerd en inmiddels 1 cm ontsluiting, maar dat was niet genoeg, dus ik moest blijven. Danny mocht gelukkig bij mij op de kamer blijven.

Om 21.00 kreeg ik verschrikkelijke weeen die niet stopte er zat geen enkele rem meer op, dus na anderhalf uur was ik kapot.

Heb om 23.00 een prik gebkregen met slaapmiddel, en ben gaan slapen.

De volgende ochtend (woensdag) weer getoucheerd, nog steeds geen verandering, dus maar weer die gel erin en wachten, nou er gebeurde helemaal niks.

's Middags om 13.30 kwam de klinisch verloskundige, en inderdaad er was niks gebeurd, nog steeds 1 cm ontsluiting en dat was het.

Moest dus naar huis voor een rustdag en kon vrijdag terugkomen voor opnieuw de gel. Nou dat zag ik echt even niet meer zitten, en heb dus nee gezegd, ik wilde rust, en dit alles verwerken, voor zover dat gaat natuurlijk.

's Avonds om 20.00 begon ik weer weeen te krijgen, om de 5 minuten, dus na een uur heeft danny het ziekenhuis gebeld, maar we moesten tot weeen om de 3 minuten afwachten, en eerlijk gezegd wilde ik ook niet zo graag heen hoor!

Mja de weeen bleven om de 5 minuten komen en dat heeft tot 01.30 geduurd en daarna was het over en uit met de pret......

Sindsdien helemaal niks meer!!!!! Heb vanochtend de verloskamers maar weer gebeld wat we nu verder moeten, dan toch nog maar een keer die gel ofzo.

Ik heb nu maandag een afspraak met de arts en dan gaan we kijken wat de beste aanpak is, dus tot die tijd is het hopen dat er wat gebeurt, en zoniet...tja dan horen we het maandag weer.

Nou dat was zo ongeveer het verhaal.

Zoals jullie begrijpen is het vooral emotioneel heel erg zwaar nu, iedereen om mij heen, en ook hier op het forum bevalt, maar bij mij wil er niks lukken.

Ik ben echt stuk van alles, probeer daarom wat rust te zoeken en sluit mij een beetje voor alles af, en zal dus ook even niet veel hier reageren, want dat trek ik gewoon niet.

Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Het is zeker geen kwade wil, en ik gun iedereen het beste, maar voor mij is het teveel nu, sorry!!!

Liefs Diana

Geplaatst

Ahhhh lieverd wat onwijs balen zeg! Kan me voorstellen dat je je kl*te voelt! Ik wens je heel veel sterkte en dat er maar snel iets mag gebeuren... Ik denk aan je!

Liefs en dikke knuffel,

Pien

Geplaatst

Diana,

ondanks dat je dit berichtje waarschijnlijk voorlopig niet zal lezen, wil ik je toch zeggen dat we met je meeleven (denk wel dat ik voor meerderen van ons kan spreken). Heftige en zware dagen gehad zo te lezen. Ik wens je al het goeds toe komende dagen.

Liefs, Stéphanie

Geplaatst

Het zit ook allemaal niet mee zeg!!! Helemaal geen probleem dat je je effe terugtrekt! Pas goed op jezelf!!!

Groetjesssssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Lieve Diana, Ik snap het helemaal. Je onmacht en je emoties, ik had ook echt gedacht en gehoopt dat we op dezelfde dag waren bevallen... En dat je al zo lang bezig bent met weeën en toestanden en nog niets! Zwaar kut! dus. Heel veel liefs en kracht toegewenst en probeer je te blijven focussen op je prachtige dochter die binnenkort ècht naar buiten komt! liefs, niki

Geplaatst

ow meis, wat een tegenvaller........ niet erg hoor, voel je niet schuldig dat je nu niet reageert!!

Ik hoop voor je dat dat koppige beebje zich snel aankondigt!!

Nog even volhouden meissie!....

Geplaatst

Diana, wat ik niet snap, waarom hebben ze verder niks gedaan?

Bijvoorbeeld de vliezen breken?

Ik vind het raar dat ze je naar huis hebben gestuurd....

Sterkte meis

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje Diana, het zit je echt niet mee zeg. Wat een elende en ik dacht echt dat jij als eerste van ons zou gaan bevallen. Ik ga voor je heel hard duimen dat het nu allemaal voorspoedig gaat lopen en dat je heel snel je kleine meidje in je handen mag houden.

Dikke kus.

Geplaatst

Hey meiden,

Hier toch nog even een update,

Vandaag naar ziekenhuis geweest, voel sinds gisteren (bewust, daarvoor weet ik het niet zo goed) nog maar weinig leven. Moest vanmiddag komen en direct aan de ctg, die was een half uurtje goed, daarna half uur slecht en toen weer even goed. Conclusie is dus niet helemaal duidelijk, en ik word nu strak in de gaten gehouden. Wat dus elke dag een ctg betekend.

Morgenochtend moet ik bellen hoelaat ik terecht kan, er word dan ook meteen even getoucheerd, om te kijken hoever de ontsluiting is. Ze wilde het vandaag niet doen omdat ik vanochtend de slijmprop ben verloren en ze hopen dat dat toch vanacht iets aan het werk zet (zal vast wel weer niet, maar goed).

Al met al is het plan dus als volgt:

Zondag CTG en toucheren

Maandag controle bij arts en weer CTG

Dinsdag CTG

Woensdag opname voor inleiding, gel of infuus, afhankelijk van de ontsluiting.

En tja dan als het even kan 1 van die dagen bevallen......:clock:

Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes, kon ik goed gebruiken!!!! Echt waar, heel erg bedankt! Het helpt echt!

Liefs Diana

Geplaatst

Succes, Diana!!! Wat een uitputtingsslag zo... Ik hoop dat je nu toch écht snel van een gezond kindje mag bevallen en dat je deze ellende dan ook maar snel vergeten mag!

Geplaatst

Hey Diana, het zit je ook niet mee.

Ik hoop zo voor je dat je snel gaat bevallen van een mooie gezonde dochter.

Ik duim heel hard voor je mee.

Liefs Renata

Geplaatst

dikke knuff Diana.

vervelend dat het zo langzaam gaat

ik ga hopen dat je nu aan het bevallen bent, of mooier dat de kleine er al is

heel veel sterkte meid

Geplaatst

ik hoop dat het allemaal niet nodig is, en je snel bevalt!! Jullie geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld. (kun je vast oefenen, dat kunnen peuter s ook heel goed, testen hoeveel geduld je hebt hihi)

toi toi toi meid!

Gast estrhalita
Geplaatst

En Diana hoe is het gegaan vandaag of ben je nu gelukkig aan het bevallen, ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat het niet lang meer zal duren.

Geplaatst

Hey meiden,

De CTG vandaag was weer twijfelachtig, maar goed genoeg gelukkig.

Met toucheren bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben, maar de baarmoedermond is niet geheel verstreken. Ze heeft wel kunnen strippen, en ze hoopt dat daardoor het woensdag goed genoeg is om de vliezen te breken, en ik niet de gel hoef. Kwestie van maar weer wachten, en daar word ik expert in!

Morgen heb ik controle bij de arts en van te voren weer de CTG.

Focus mij voornamelijk nu op de woensdag, de kans dat er voor die tijd wat gebeurt is miniem, dus daar ga ik ook niet meer vanuit.

Ik hou jullie voor zover mogelijk op de hoogte.

Geplaatst

Meid, ongelofelijk dat dit 'gerommel' en al deze 'probeer-pogingen' zo lang aan kunnen houden, hé?! Ik wens je alle succes en hoop dat het nu eens écht gaat doorzetten!!!

Geplaatst

En ik had zo voor je gehoopt dat als ik terug was van een weekendje weg dat jij bevallen was!

Helaas...

Veel sterkte en ik hoop dat je misschien op dit moment al wel bevallen bent.

Hoe dan ook een hele dikke knuffel!!!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Diana, hopelijk vandaag dan eindelijk inleiden...

Mij hebben ze ook de vliezen gebroken toen ik 2 cm had.

Ik hoop het voor je.. je hebt nu wel lang genoeg gewacht..

Zet hem op, en geniet van jullie kindje straks!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden