Ga naar inhoud

ivf lis

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Allemaal spannend zeg, heel veel succes ermee en probeer er niet te veel aan te denken. Dat is makkelijk gezegd ik weet er alles van.

Liefs Cindy

• Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Logisch dat je effe geen gezellige moeder bent als je zo het idee hebt dat het weer niet gelukt is! Ik hoop ook dat je gevoel er naast zit!!! Heel veel sterkte nog in deze zware en onzekere tijd!

Groetjessssssssss

Geplaatst

Lieve Lis, Kop op meid! Hoop zo dat je er naast zit met je voorgevoel en dat je snel een positieve test mag vasthouden! toi toi toi

XXX Bianca

Geplaatst

O wat spannend weer allemaal, maar het gaat nog steeds goed toch... Nog niets gezien, geen spotting, niet al ongesteld. Dus so far, so good..... Bijna tijd ook.... Nog twee daagjes wachten.

Waaaaaaaaaaaaaah, wat spannend allemaal!

Ik duim mee, groetjes, niki

Geplaatst

Lis, wat spannend zeg!!!!

Nog ff meis en dan mag je testen.

Duim duim duim duim duim duim duim duim.

Ps; Ebbe zal je echt nog ongetwijfeld de allerliefste moeder van de wereld vinden hoor!!!!!

Lisl; jij ook succes in deze ww!

Geplaatst
Hoi Lis en Lisl,

Wat zijn deze dagen toch onzeker vinden jullie niet? Ik zou normaal morgen ongi moeten worden. Merk dat ik nu nauwelijks meer naar de wc durf te gaan. Alles wat ik daar 'beneden' voel denk ik al van shit, dat is niet goed. Maar we moeten nog even vol houden! En er moet toch iemand deze maand met goed nieuws komen.

Jullie nog even sterkte met deze dagen!! En blijven hopen en duimen.

Liefs, Marianne.

Heel herkenbaar! Gaat het nog steeds goed?

Lis, wel een goed teken dat je nu geen spotting hebt denk ik, maar ja blijft toch afwachten.

Geplaatst

pffffffff,

still hanging in here!

nog geen tekenen, maar die wc is eng! Ik zit nu op een punt dat ik eigenlijk echt ongi zou moeten worden... dus het is erg spannend en stiekum begin ik een goed gevoel te krijgen, wat ik natuurlijk weer niet wil omdat het dan zo extra tegen valt mocht het niet goed gaan alsnog...

maar we weten allemaal dat t toch al vreselijk is als het mis gaat, dus wat maakt het uit!

Heel misschien gaan we vanavond wel testen (officieel is morgen: 15 dagen na punctie), maar we weten het nog niet zeker. we hebben er 2 in huis dus het kan wel.

lekker doorduimen he, en ik duim ook voor jullie marianne en lisl,

Groet,

Lis

Geplaatst

oohhh nou je gevoel is heel belangrijk met dit soort dingen hoor Lis. Hope so!!!!!! succes, mocht je gaan testen hihi

Ben je vrij vandaag???

Geplaatst

nee, ik ben niet vrij, zit op mn werk...

maarreh, net op de wc toch wat gekleurds... ik ben bang dat het niet goed gaat, dat is bij mij altijd vrij zeker met dit soort dingen. Krijg ook meer buikpijn, dus het gaat helemaal fout!

ik baal zo, was al zo positief. hoe moet ik nou de dag doorkomen?

groet,

lis

Geplaatst

Oh Lis, wat lees ik nu??

@#@#@#@# zeg dat je nu op je werk zit!

Meid, ik hoop zo dat het toch goed gaat!

Hou je taai en we blijven duimen voor je meis!!!!

Kus!

Geplaatst

ach meisje nee toch!!! het zal toch niet? Wat een #!#$!$#^%$&% zooi zeg!!Hou nog even vol, dan mag je weer naar je mannetjes!! Ik blijf ook gewoon duimen hoor meis.

Sterkte en dikke kus.

Oh ja en anders gewoon lekker weg gaan hoor...

Geplaatst

Hoi Lis,

Het zal toch niet waar zijn! Hoop zo dat het een loos alarm mag zijn. Sterkte meid, en ik duim nu nog veel harder voor je!

Liefs, Marianne.

Geplaatst

ooo Lis... hoe is het nu?

ook bloed zegt niet alles... (ik spreek uit ervaring...)

Dus ik duim nog ff voor je..............

Geplaatst

He meiden,

nou, bij mij blijkt het in dit stadium helaas altijd een voorbode van slecht nieuws te zijn, en ja, nu weer. we hebben net een test gedaan en die was niet te missen: hartstikke negatief. We zijn erg verdrietig. Ik zie niet zo op om weer een poging te doen, maar de 3 maanden zoladex maakt het zo verschrikkelijk. en daarbij die onzekerheid, gaat t nog een keer lukken?

Ik ben erg bang dat dat niet zo is en dat maakt me heel verdrietig.

Liefs,

Lis

Geplaatst

Ja, jij krijgt al poging 3, dus snap je verdriet. Die onzekerheid is ook vreselijk. Als ik er aan denk dat ik nooit moeder zal worden, wordt ik zo verdrietig en wanhopig. Ik kan me voorstellen dat jij dat ook hebt als je aan een brusje voor Ebbe denkt. Probeer toch positief te blijven. Je bent er nog niet afgevallen en je weet dat het kan bij jullie! Morgen gewoon weer testen, misschien heb je nu teveel gedronken ofzo. Sterkte nog even.

Liefs

Geplaatst

Lieve Lis,

Ik log speciaal ff in om te kijken of je nog wat hebt geschreven, en nu lees ik het slechte nieuws. Dit had ik niet willen lezen hoor... Ik leef zo met je mee meid. Verdriet mag er zijn hoor! Bij deze een dikke digi-knuffel.

Liefs Bianca

Geplaatst

Lieve Lis,

Meis, ik kan niet goed onder woorden brengen hoe erg ik het voor je vind.

Het lijkt me heel moeilijk en zwaar, omdat je zo graag een brusje voor Ebbe wilt.

Wat zal je je @#@#@#@ voelen nu zeg.

Ik had het zo gehoopt dat jullie nu wel goed nieuws zouden krijgen.

Heb je nog wel een beetje kunnen slapen vannacht?

Ik geef je een hele dikke knuffel en we zijn er hier voor je hoor!!!!

Sterkte.

Geplaatst

ach Lissie Toch, ik log speciaal even in vanaf mijn werk en nu lees ik dit, wat een enorme eleurstelleing voor jullie zeg. Net als Boke kan ik niet onder woorden brengen dat ik me niet kan voorstellen hoe jullie je voelen....sterkte meis.xxx

Geplaatst

Lis,

Hoe gaat het met je? Hoop zo voor je dat het niet doorzet!

Liefs, Marianne.

Geplaatst

He Lis, wat een teleurstelling weer!!! Kan me wel iets voorstellen bij je wanhopige gevoel. En dapper dat je wel weer zo aan een nieuwe poging wil beginnen ondanks het 3 maand 'voorspuiten'. Pas goed op jezelf!!!

Groetjesssssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden