Jump to content
LindaDa

Positiekleding maat 48

Recommended Posts

Hallo allen,Voor dames met een maatje meer ( maat 48-50)heb ik een mooie garderobe positiekleding. Ik was eind januari uitgerekend dus met name kleding voor de herfst. Ook een winterjas.Heb je interesse, stuur me dan even een persoonlijk berichtje.Groetjes Linda

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• @Jennie80 dank je wel meid. En wanneer mag jij weer beginnen? Hoe is het nu met je trouwens?  moest zo lachen toen ik las “ onder invloed van hormonen ben ik ook snel geneigd om z’n ogen eruit te krabben “  zo voelde het bij mij dus ook  🙂 Ondertussen is manlief naar het buitenland vertrokken en het gaat al iets beter tussen ons , we bellen en appen dagelijks , dus dat is wel een goed teken, maar ik merk aan mezelf dat de aantrekkingskracht een beetje minder is geworden.. kan ook aan de hormonen liggen, ik houd wel heel veel van hem. Komt uiteindelijk wel goed , maar ik merk aan mezelf dat m’n gevoelens van hoog naar laag springen. Ik hoop echt dat het met de hormonen te maken hebben.  ik drink dagelijks die van Albert Heijn : Excellent Granaatappelsap. Is 1 liter fles en doe ik 2 dagen mee ( dagelijks drink ik dus een halve liter, oftewel 2 glazen)  Ik was rond 21 april uitgeteld, dus ik was ook heel erg depri de afgelopen weken, een positieve zwangerschapstest  kwam ook op het juiste moment. Het troost me wel een beetje.  Ik ben God erg dankbaar. Ik heb nog steeds wel verdriet en dat zal ook wel zo blijven denk ik, mag ook..  ik zal zo blij zijn als ik over 3 maanden ben, ook dat zegt niks, maar geeft toch een beetje meer hoop.   Toen ik vorig jaar zwanger was zei de gynocholoog tijdens de echo “ dit is niet goed, ziet er niet goed uit”  die woorden kan ik maar niet vergeten. Ben zo bang dat ze dat weer gaat zeggen, ik probeer het los te laten, maar is zo moeilijk  😞  ik wil gaan mediteren,  misschien dat dat helpt, dus ik ga vanavond maar eens op zoek naar een Nederlandstalige app, mocht iemand een leuke app kennen, hoor ik het graag.  Alles wat je zegt over @Kitje klopt helemaal. Echt een schat van een vrouw. Ik leer zo veel van haar. Kitje, heel erg bedankt meid, ben zo blij dat ik je hier mocht leren kennen.    linda ben zo benieuwd hoe het is gegaan. Ze was ook begonnen aan granaatappelsap, dus als zij ook met een knaltest komt, zou ik bijna denken dat granaatappelsap toch een wonderdrank is 🙂  ik moet nog zoveel doen in huis, schoonmaakster wil niet meer komen vanwege angst voor Corona, dus al het schoonmaakwerk komt er ook nog bij en moet ook nog grasmaaien, maar ben bang dat er iets gebeurd met de embryo als ik zoveel ga doen. Hier in Nederland zegt men dat je gewoon je werkzaamheden kan doen in de eerste maanden van je zwangerschap, in het buitenland wordt het juist afgeraden. Ik neem het zekere van het onzekere en ga dus niks doen, maar een vieze huis stoort mij ook heel erg.. nou ik ga toch maar even wandelen met de honden..         
    • @Aslyn, wat een superrrrr nieuws!! Ik ben echt heel erg blij voor je meid. Die angst die je naast je blijheid voelt is heel erg begrijpelijk. Denk dat het grootste gedeelte van de ivf-warriors hiermee kampt. Ik hoop dat dit gevoel steeds minder wordt en dat je met volle teugen kan genieten van een mooie zwangerschap! Hopelijk is inmiddels de situatie met je man een beetje bijgetrokken. Onder invloed van hormonen ben ik ook helemaaaaal snel geneigd om z’n ogen eruit te krabben, omdat -helemaal dan- zijn empathische vermogen op alle fronten tekort lijkt te schieten. Misschien was hij gewoon nog een beetje angstig vanwege wat jullie vorig jaar hebben meegemaakt. Ik hoop dat hij gisteren ook een gat door het dak heeft gesprongen van blijdschap!❤️ Welk merk granaatappelsap gebruikte jij trouwens?  @Kitje, in mijn ogen ben je echt goud!❤️ Ondanks je eigen struggles ben je er toch voor de andere dames hier op dit topic.  Ik vond het heel erg mooi om te lezen dat je je kleine jongen kan laten registeren. Het geeft een bepaald gevoel van erkenning. Je bent er geweest, je was zoooo gewenst and you are loved.💕 Fijn om te lezen dat je een lichtpuntje in je leven hebt. Ik gun het je echt van harte lieve Kitje!  @Linda003, hopelijk heb je binnenkort een knaltest. De wachtweken zijn even lastig, maar blijf positief! Hier had ik even een vervelende periode. Als het vorig jaar allemaal was verlopen zoals gewenst, had ik deze maand m’n kleintje mogen knuffelen. Helaas mocht dat niet zo zijn. De “could have been” en the should have been” gedachten vind ik soms wel lastig om mee te dealen. De afgelopen tijd was even geen pretje. Vandaar dat ik even overgeschakeld was naar read-only modus. Maar goed, nog steeds goede hoop op een positieve wending hoor!😉
    • @Kitje je bent een schat 🙂 echt .  bedankt voor je steun.    ik ben benieuwd hoe het bij Linda is gegaan, zij is spoorloos 🙂 hopelijk komt ze over 10 dagen ook met een goed nieuws.    ik heb het ziekenhuis gebeld, ik moest 11 mei voor echo, duurt zo lang.. ik vroeg ook of het niet eerder kon, die mevrouw zei “ als je te vroeg komt en er is geen hartslag, dan moet je een week later weer terugkomen en zit je een week lang ook in de stress.. daar had ze ook gelijk in en ik moet geduldig zijn, maar je bent zo bang en is zo moeilijk om positief te blijven.. ik doe m’n best, probeer er niet aan te denken, maar is Zoo moeilijk .. hopelijk komt alles goed. 
    • Nou idd spannend! Ik hoop dat het meevält en je verder in je traject kunt. Ik ga voor je duimen.
  • Topics

Important Information

Terms of Use