Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt Minoes. Ze zei 's ochtends bloed prikken en dan 's middags de uitslag. dus wel snel. Fijn dat het beter met je gaat, dus was echt een griepje. Oh vervelend zijn die koortslippen he.Ink buikje begint dus mooi te groeien. Leuk! En fijn dat je je ook steeds fitter gaat voelen. Nog een weekje en dan weer lekker naar de kleine spieken :)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Minoes, ik ben ook vaak slachttoffer van die kl*te koortslip :-( Compeed pads werken erg goed. Zodra je de tinteling voelt opkomen, kan je ook een verse teen knoflook op de plek drukken. Schroeit als een malle, maar daarmee beperk je wel de groei van die vreselijke dingen.

Beterschap!!

Ink, hoe gaat het??

Geplaatst

Ink haha tegelijk gepost ;-)

Ja ben wel blij vandaag eerste dag dat ik niet spug pffff ik dacht hoe hou ik dit vol ik was van Ilana ook misselijk ook s'morgens en s'avonds maar niet dat ik niks binnen hield vond ook zo raar dus was echt ziek gelukkig dat duurt niet zolang

Dus ook al een lekker buikje hier ook ga hem van de week wel even meten ;-)

Ik wacht ook nog even met kleren haha was ze aan het einde van de zwangerschap zo zat haha

Jahoe volgende week ook echo gaat de tijd hard zeg

Jes lieverd komt helemaal goed met je succes van de week ;-)

Liefs

Geplaatst

Oooo lieve melis haha dus gaan we samen duck face zijn haha

Nee ik voel hem niet opkomen dan ben ik al te laat haha

Bedankt voor de tip maar ik moet er ook geen zalf op smeren word alleen maar erger

Geplaatst
Oooo lieve melis haha dus gaan we samen duck face zijn haha

Nee ik voel hem niet opkomen dan ben ik al te laat haha

Bedankt voor de tip maar ik moet er ook geen zalf op smeren word alleen maar erger

Minoes, wat bij mij wel hielp was Echinaforce creme. Dat mag je iig smeren!

Geplaatst
Oooo super ga morgen halen en die blaar pleisters die heb ik

Hoest met jou ?

Beetje off topic... Maar gaat goed hoor! We 'mogen' vrijdag voor de eerste prikjes.... Zie ik nu al tegen op! Morgen is hij al weer 8 weken, het gaat zo snel!

Geplaatst
Beetje off topic... Maar gaat goed hoor! We 'mogen' vrijdag voor de eerste prikjes.... Zie ik nu al tegen op! Morgen is hij al weer 8 weken, het gaat zo snel!

Reageer wel even in bomen vervuil zo wel de boel haha ;-)

Geplaatst

Haha ink zoek je ruzie haha grapje moet even energie kwijt misschien is het leuk als we allemaal wat over ons zelf vertellen als je wil zo niet is ook goed

Geplaatst

][TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei[/TD]

[TD]17-10,

12 wk echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]3 Mei[/TD]

[TD]23-10 intake vk[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]8 Mei[/TD]

[TD]09-10 3e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]10-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]21-10 2e echo[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel[/TD]

[TD]1e+2e[/TD]

[TD]2 Juni[/TD]

[TD]30-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saralee[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]4 juni[/TD]

[TD]21-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]5 Juni[/TD]

[TD]15-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]7 Juni[/TD]

[TD]30-09 bloedtest[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]23-10 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst
Haha, nou echt hoor Minoes, dit kan gewoon echt niet hier zo haha...

Ik ben Jessica 28 jaar 7 jaar getrouwd 11 jaar verliefd haha

Dochter van 16 maanden

3 poesen 1 heeft mijn vader achter gelaten

Hou van knutselen en wandelen haha boring haha zwemmen af en toe hard rijden waar het kan en zonder dochter haha

Ja misschien schiet me wat te binnen haha

Geplaatst
Haha ink zoek je ruzie haha grapje moet even energie kwijt misschien is het leuk als we allemaal wat over ons zelf vertellen als je wil zo niet is ook goed

Haha, nou, als je op dit tijdstip nog energie kwijt moet gaat het gelukkig inderdaad wel weer wat beter met je haha, goed zo!

Wat wil je weten?

Geplaatst
Nee hoor ink je hebt helemaal gelijk we zitten al weer ergens anders ;-)

Wel fijn dat je energie weer terug krijgt

Tegelijk ;-)... Zat ook maar te plagen hoor, meende het ook niet!

Maar ondertussen zie ik dat je al een voorzet hebt gegeven, dus zal volgen ;-)...

Ik ben 31 (haha, moest even rekenen of het echt zo was, want vergeet het regelmatig haha) en dus mama van Levi, die nu 20 maanden oud is. Ben getrouwd met de liefste man van de werled (haha, uiteraard! Zijn we dat niet allemaal?!) sinds 2008 (oh nee, 2008 leerden we elkaar kennen en toen ging het allemaal erg snel en zijn we in 2009 getrouwd ;-)). Tijdens mijn zwangerschap lekker vergeetachtig en chaotisch in mn hoofd, normaal iets gestructureerder, wat maar goed is ook, aangezien ik voor 28 uur per week als teamleidster op een woning in de gehandicaptenzorg werk. Vind dit eigenlijk netteveel uur, maar mag niet minder in deze fu ctie...

Verder sja... 1 kat (1 is anderhalf jaar geleden overleden) en veel fruitvliegjes als huisdieren (haha, alhoewel dat laatste nu de laatste dagen gelukkig drastisch in aantal gedaald is!).

Verder maken we graag verre reizen. Ook met Levi hebben we dit gewoon gedaan, alleen dan niet op onze backpack manier, maar wat luxer met een camper door Amerika getrokken... Muziekfestivalletjes maak je me ook blij mee en verder van kleine dingen in het mama zijn ;-)...

Geplaatst
Tegelijk ;-)... Zat ook maar te plagen hoor, meende het ook niet!

Maar ondertussen zie ik dat je al een voorzet hebt gegeven, dus zal volgen ;-)...

Ik ben 31 (haha, moest even rekenen of het echt zo was, want vergeet het regelmatig haha) en dus mama van Levi, die nu 20 maanden oud is. Ben getrouwd met de liefste man van de werled (haha, uiteraard! Zijn we dat niet allemaal?!) sinds 2008 (oh nee, 2008 leerden we elkaar kennen en toen ging het allemaal erg snel en zijn we in 2009 getrouwd ;-)). Tijdens mijn zwangerschap lekker vergeetachtig en chaotisch in mn hoofd, normaal iets gestructureerder, wat maar goed is ook, aangezien ik voor 28 uur per week als teamleidster op een woning in de gehandicaptenzorg werk. Vind dit eigenlijk netteveel uur, maar mag niet minder in deze fu ctie...

Verder sja... 1 kat (1 is anderhalf jaar geleden overleden) en veel fruitvliegjes als huisdieren (haha, alhoewel dat laatste nu de laatste dagen gelukkig drastisch in aantal gedaald is!).

Verder maken we graag verre reizen. Ook met Levi hebben we dit gewoon gedaan, alleen dan niet op onze backpack manier, maar wat luxer met een camper door Amerika getrokken... Muziekfestivalletjes maak je me ook blij mee en verder van kleine dingen in het mama zijn ;-)...

Weet ik toch ;-)

Oja ben zelfstandig ondernemer in de bouw

Ooo en wat leuk met de camper door Amerika

Verre reizen heerlijk

Onze meid is prikkel gevoelig dus moeten dingen rustig aan pakken centerparks is ook lekker haha

Zou je mijn echo 24 okt er op willen zetten

Mijn pc doet vreemd ;-)

Geplaatst

Hey meiden,

Vanmiddag stond hier niet veel en ineens is er flink bijgeschreven.

Leuk om iets te vertellen over jezelf. Ik zal mezelf morgen voorstellen :-) Ik had net nog een late vergadering en lig er net in. Ik schrijf even via tel. Ben ontzettend moe, hoop weer gauw wat energie te krijgen.

trusten allemaal.

Geplaatst

Meiden, even wat met jullie delen. Ik schrok vannacht wakker en voelde met helemaal niet zwanger meer. Net al de vorige keer. Gister ook al zo'n gevoel, minder gevoelige borsten en net of er niks gebeurd in mijn buik.. Ik ben zo bang voor een miskraam. Nu ik 40 ben zijn de kansen niet zo groot meer en ben zo bang dat er nooit een zusje of broertje voor mijn dochter komt. Ik wist vanochtend zeker dat het afgelopen is en dat ik een miskraam ga krijgen. ik wilde het al bijna aan mijn partner vertellen.. maar aan de andere kant mijn borsten zijn nog steeds licht gevoelig. Maar ik ben ook niet misselijk. Ik heb volgende week maandag de echo pas ik kan niet wachten voel me gewoon zo down door het wachten en de angst.. Zal ik vragen of ik eerder terecht kan? Ik ben woensdag (morgen) 7 weken dan kunnen ze toch al kijken of er iets klopt??

Kunnen jullie me advies geven?

Geplaatst

Hoi Saralee,

Ik heb me laatst laten vertellen (en dat gaf me veel rust) dat een eventuele miskraam gepaard gaat met veel bloedverlies en pijn. Dat zegt de arts.

Maar als je echt niet meer kunt wachten kunnen ze nu al prima een hartactie zien. Ik had m'n echo vorige week met 6.0 weken.

Het is ook zo spannend natuurlijk. Maak vaak hetzelfde mee.

Geplaatst

Hoi dames,

Sorry sorry sorry! Kom ik hier binnenvallen, laat ik vervolgens niets meer van me horen. Anyway, mijn beste vriendin ligt ''plots'' in scheiding, de eerste week zo ongeveer non-stop bij elkaar geweest om te praten enz. Vervolgens zijn we met ons gezinnetje een weekje op vakantie geweest. En inmiddels zit mijn vakantie er weer op en is de allerdaagse sleur weer begonnen :)

Hoe dan ook; de bloedtest was hartstikke goed! 12 dagen na de terugplaatsing was mijn HCG 465. Vanmiddag de eerste echo, ben stik nerveus!

Vanaf nu zal ik echt wat beter meelezen en reageren hier.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Geplaatst

Saralee balen zeg dat je zo voelt hopelijk zit je ernaast

Rare gedachtes en dromen horen erbij

Liminoes och jeetje wat sneu zeg voor je vriendin bah iets waar je niet aan wil denken

Mooie hcg score

Succes met de echo vandaag

Liefs

Geplaatst

Hello ladies!!

Even een berichtje vanaf m'n luie strandstoel in de zon (gemeen he...)!

Ik lees met jullie mee maar de verbinding hier sucks.. Dus hopelijk lukt het om dit berichtje te plaatsen!

Liminous fijn dat je even wat laat weten en dat je een mooie bloedwaarde had!! En wat sneu voor je vriendin.... Scheidingen zijn verschrikkelijk!

Saralee ik begrijp je angst. Hoe moeilijk is het om te geloven dat je zwanger bent/blijft als je geen symptomen hebt he.. Maar weet je ik heb bij m'n dochter 0,0 symptomen gehad en nu weer niet.. Ik denk echt af en toe: HALLO!! Gebeurt er wat daarbinnen? Maar ook ik heb vorige week een mooie echo gehad met een hartje! En dat ga jij ook krijgen! Houd je taai!

Verder zag ik jullie gezellige gebrabbel minoes en ink! Zal ik ook ff wat vertellen over mezelf:

29 jaar en even tellen.... 13 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd. Een klein lief meisje van 13,5 maanden. Ik geniet volop van haar en kan het me nog niet inbeelden hoe zij straks grote zus zal zijn. Ze is zelf nog zo'n klein hummeltje. Maar ik vind het geweldig dat er zo weinig tijd tussen zit! Lijkt me super leuk als ze over paar jaar lekker samen kunnen spelen!!

Nou ik ga me weer even insmeren... 😜!

Toedels!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden