Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bennog niet gebeld, maar ik zag dat je online kan plannen bij het echoburo waar ik toch heen moet. Dus maar vast gedaan voor de laatste 2 tijden volgende week weg zijn.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat vaag Hobbesje, zo online wel afspraken kunnen regelen, maar dat ze nog niet eens contact met je opgenomen hebben!

Geplaatst

Zijn twee verschillende dingen. Echoburo is van een verloskundige die in een andere gemeente werkt, maar ze woont bij ons om de hoek. En onze vk kan geen echo's maken helaas.. als ik morgen nog niets hoor ga ik er achteraan bellen. Duurt me nu toch wel te lang.

Geplaatst

Ink, lukt mij ook alleen als ik het lijstje kopieer naar word, bijwerken en dan weer terug plaatsen op het forum. Beetje omslachtig, maar geeft niet.

Geplaatst

Goodmurning ladies!

Dieke, Druppel en Esther, veel plezier vandaag bij de echo's! Altijd weer spannend, maar ook leuk om die kleine spartelende uk(kies) te bewonderen!

Wat grappig om te lezen dat veel van ons last heeft van slapeloze nachten… Het is niet anders. Haha Ink inderdaad gewoon maar bedenken dat we ons nu nog gewoon weer om kunnen draaien en niet op onze blote voetjes over de koude vloer een voeding moeten doen ;).

Ik heb gisteren m'n directie op de hoogte gebracht. Had gewoon zin om het te vertellen. Daarnaast is een collega met vaste aanstelling ontslagen helaas vanwege verminderde omzet.. Ik dacht ik vertel het gewoon, dan kunnen ze mij in ieder geval niet ontslaan :). Niet dat ik dat verwacht, want ze zijn erg blij met me. Anyhow ze waren erg blij voor ons natuurlijk!

Ik ga dit keer niet naar zwangerschapsgym. Vorige keer wel gedaan, leuke groep meiden, maar heb er niet zoveel meer mee. Weinig contact meer. Wel ga ik vanaf een week of 20 weer zwangerschapszwemmen. Dat is lekker vrijblijvend en ik vind het leuk om te doen! Daar kletsen we ook gezellig met elkaar over wat er komen gaat! En zolang het lukt blijf ik 1x per week zo'n 5 km hardlopen met een vriendin.

Heb nog geen kraamhulp aangevraagd. Weet eigenlijk niet meer vanaf wanneer je dat moet aanvragen…. [ga meteen ff zoeken]. Ahhh zo rond de 3 maanden dus. Nou ik wacht nog heel even de 12 weken echo af voor de zekerheid ;).

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Hey dames op naar mooie echo's ;-)

En dat jullie maar gauw door de eerste trimester zijn

Ik denk wil jullie even op de hoogte houden

Vandaag naar ziekenhuis geweest ukkie is al aan het slinken alleen baarmoeder groeit nog

Morgen ga ik beginnen met het opwekken met medicijnen

Liefs en geniet van jullie zwangerschappen ;-)

Geplaatst

Minoes super dikke knuffel voor jouw!!!!

Sorry meiden het wordt even een kort berichtje ik moet zo gaan werken en heb dus even geen tijd om alles na te kijken....

De echo vandaag was goed mooie hartslag en precies 7 weken en 6 dagen klopt want morgen ben ik 8 weken.

Embryo is nu 14,9mm.

Morgen laat ik meer van mezelf horen!!

Liefs Esther

Geplaatst

Minoes dikke knuffel!

Esther en Dieke heerlijk zo'n goede echo!! Esther op naar de 12 weken! Wanneer mag jij weer Dieke? En kon je alles goed zien? Heel benieuwd!

Apple, fijn dat je leidinggevende zo reageert. Maar wat anders denk ik dan. Dat mag je toch gewoon verwachten. En loop je echt nog? Knap hoor. Ik ben helemaal uitgeschakeld sinds de zwangerschap. Zo moe.. Maar ook angstig hoor!

ik had dus ook een echo vandaag. Ik moest me haasten van het werk naar t ziekenhuis, snel even naar de wc daar en ik schrok me dood toen ik heel veel bloed zag. Dit is de eerste keer zoveel. Ik had eerder een keer een paar druppels oud bloed gehad. Ik was blij dat ik bijna aan de beurt was voor een echo.

Je kunt je wel voorstellen met watvoor krampen ik daar lag. Pfffff.., maar gelukkig zagen we weer 2 hartacties en verder alles op schema. De gynaecoloog vond dat ik vrijdag wel weer kon komen om weer eens te spieken hoe het gaat. Anders duurt het weer zo lang. Nou daar was ik het helemaal mee eens! Op 14 nov mag ik daarna weer als alles goed gaat.. Dan ben ik ook bijna 12weken..

nu naar m'n zieke nichtje.. Zoo sneu..

Geplaatst

Hallo Meiden,

Esther, super dat je echo goed was!! Helemaal als je zo onzeker bent, nu proberen om ook een beetje te genieten.

Druppel, wat zal je geschrokken zijn, jemig. Gelukkig kon je wel direct zien in het ziekenhuis dat het goed was. Je leest het wel vaker dat bloedverlies bij een twin. Fijn dat je vrijdag weer mag! is het bloedverlies nu gestopt? Zagen ze ook waar het vandaan kwam op de echo?

Ze houden je vast goed in de gaten.

Hobbesje, ik hoop dat je binnenkort je wat zekerder voelt. Het is zoveel gemakkelijker als dat zo is.

Ik ben nu wel rustig. Het helpt mij dat ik me bedenk, dat als het fout gaat ik nog genoeg tijd heb om me druk te maken. Maar ja, dat zo denken en ook zo voelen is wel iets wat je moet kunnen.

Ik wil ook niet bang zijn voor de angst dat het misschien niet goed zal gaan. Pff.., heb ik wel geleerd de afgelopen jaren.

Maar snap je wel hoor!!

Apple, fijn dat je directie leuk reageerden! heb je het alleen nog daar verteld?

De echo was gisteren super! Het was alleen erg moeilijk op te meten, omdat het geen seconde stil lag, dat belooft nog wat! het kindje is nu ongeveer ruim 7 á 7.5 cm, gaat snel! AL met al duurde het onderzoek wel 45 min, best wel lang.

Je zag; handjes met 4 vingers en duim, twee hersenhelften, hartje met al de hartkamers te zien! maagje, blaasje, nieren, oogholtes, ruggengraat, beentjes en voetjes, kaakbotje. Echt wel goede apparatuur om het zo duidelijk te zien.

Prachtig in beeld allemaal, zo bijzonder. Ook het profiel van het gezichtje, met nog een "jip en Janneke" neusje.

De placenta lag aan de achterkant, dacht ze, maar weet ze niet zeker. Dat is zeker moeilijk te zien?? Heb ook al een keer gehoord dat de placenta voor ligt....,

Hmm, ik hoop dat het aan de achterkant ligt, voor het voelen enz.

Ik bedenk me nu, is de 12 weken echo hetzelfde als de combinatie test? want ik heb dus de combinatie test gehad.

Uitslag was ook super, kans op trisomie 21 van 1 op 4550, andere uitslagen zijn ook goed. Dus nipt test hoeft niet te worden gedaan.

Hoe is het verder met jullie? Ik ben nog steeds wel moe avonds en ook na de warme maaltijd. Verder gaat het super, wel nog een kort lontje.

Jippie, zie in mijn handtekening dat ik vandaag 13 weken ben!, officieel het tweede trimester!! Yes!

Geplaatst

Ink Ik zou idd graag op het lijstje komen heb alleen geen idee hoe ik dat moet aanpassen....

Ik hoop dus dat iemand dat voor mij wil doen....

Esther 1ste kindje uitgerekend 12 juni volgende echo 8 november.

Hobbesje Lijkt mij niet meer dan logisch dat je super onzeker bent na wat er de vorige keer gebeurt is....

Heb je inmiddels al iets gehoort?? Ik zou er zelf ook even achteraan gaan hoor.

Druppel hoe gaat het met de slapeloze nachten breekt je op he...

Dieke wauw wat bijzonder klinkt jouw echo zeg dan zie je de kleine helemaal goed alles nagekeken voelt volgends mij super om te weten dat alles erop en eraan zit!!

Ik dacht dat de 12 weken echo en de combinatietest verschillend was hoor. Maar zo ver ben ik nog niet dus kan het mis hebben... Ben er eigenlijk wel benieuwd naar dus ik hoop dat andere je een goed antwoord kunnen geven weet ik het ook meteen!!

Lekker genieten nu!!!

Apple2011 Fijn dat ze op je werk zo goed reageerde tja je weet nooit hoe dat gaat he.

Pppfff 5 kilometer hardlopen moet er niet aan denken hahaha.

Druppel jeetje dat zal schrikken geweest zijn!! Gelukkig maar dat alles toch goed wat.

En wat fijn dat je vrijdag weer een echo krijg toch even zekerheid he.

En dan de 14de pas weer dat wordt lang wachten...

Beterschap voor je nichtje!!

Zo ik kijk meteen scheel van het op en neer scrollen ppff das wel vervelend op de site hihi.

De echo gister was dus goed gelukkig wat ben ik toch nog steeds onzeker en bang zeg ppff ik hoop toch wel dat het minder gaat worden hoor want echt genieten kan ik gewoon nog niet...

Het is nog zo onwerkelijk zodra ik ga denken over hoe het kan gaan zijn roep ik mezelf meteen weer terug zo van neeee niet te ver vooruit lopen dag voor dag denken.

Mischien is het wel omdat een paar vriendinnen miskramen hebben gehad dat ik er zo bang voor ben.

Leuk is het niet.....

Volgende week donderdag het ik een intake gesprek bij de verloskundige in het ziekenhuis en vrijdag weer een echo.

De gynaegoloog wist eigenlijk ook niet waar dat slijmverlies vandaan kwam het kan volgends haar niet van de cystes komen omdat dat in de buikholte terecht komt en niet vaginaal weg kan. Dus dat blijft nog even een raadsel. Wel zijn de cystes minder groot geworden maar dat voelde ik zelf ook wel omdat ik nu toch echt minder buikpijn heb.

Volgende week ga ik weer bij allebei mijn banen aan het werk (ik werk in de ggz en als pedicure) dan heb ik het gelukkig weer wat drukker dus minder tijd om te piekeren en gaat de tijd hopelijk wat sneller!!

Liefs Esther

Geplaatst

[TABLE=class: MsoNormalTable, width: 151, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Naam

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Kindje

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Uitgerekend

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Afspraak/echo

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Suus77

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent][/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]17-10,

12 wk echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Ink

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]20-11 controle vk

19 dec 20 weken echo!

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Dieke

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-10 12 weken echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Fleur

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 mei

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Minoes

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]31 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]24-10 2e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Apple

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]13-11 intake gyn

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Druppel

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e+2e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-10 2e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Saralee

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]4 juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]21-10 1e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Sabine

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]5 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]15-10 1e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Liminous

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]7 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-09 bloedtest

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Hobbesje

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]6-11 2e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Esther[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8-11 echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

[/quote

Geplaatst

Esther, ik heb je even in het lijstje gezet, ik wist alleen niet of 8-11 je derde of vierde echo is.

En volgende week naar de VK! komt helemaal goed.

Heb je dan nog veel verlies?

Geplaatst

Hoi Dieke thanks voor het toevoegen!! Het wordt de 4de echo.

Zo stom maar ik heb dat verlies altijd savonds of snachts en ja het is echt een maandverbandje vol... bah maakt mij zoooo onzeker!!

Geplaatst

Snap ik meid, het is gewoon niet leuk!

Maar als het je zo onzeker maakt, Is het misschien een idee om te vragen of er niet meer/andere gynaecologen naar kunnen kijken? Als die gyn van jou het niet weet, lijkt mij het logisch dat zij dat overlegd en terugkoppelt naar andere collega's.

Dat gebeurde bij mij destijds wel, was daar ook wel een beetje fel op (dat leer je wel). Vaak geeft het rust, als je weet waarom en waar het vandaan komt.

Het is ook een beetje de taak van de gynaecoloog om je gerust te stellen, en alleen daarom al, vind ik dat ze overleg zou moeten plegen.

Sorry, als ik het te bemoeizuchtig overkomt! zal ook wel met mijn verleden te maken hebben :happy: .

Geplaatst

Jeeeej, mooie echo's! Goed nieuws meiden!

Esther, ben t eigenlijk wel met Dieke eens, goed opkomen voor jezelf!

Minoes, hoe gaat het meid? Toch die stomme tabletjes nodig?! Bleh!

Hier aan de warme melk met honing en kaneel, lag al uur te draaien in bed en kreeg hier zo'n trek in!!!

Geplaatst

Hoi Dieke en Ink ik heb inmiddels 3 verschillende gynaegologen gehad 1 in Rotterdam en 2 hier in het ziekenhuis en geen van alle weten ze waar het vandaan kan komen en zeggen ze bijna hetzelfde dat ik zolang het slijm is mezelf niet druk moet maken en dat het waarschijnlijk van de slijmklieren in mijn vagina komt die nu extra doorbloed zijn ivm de zwangerschap. Ik vindt het gewoon zo vreemd dat het altijd savonda of snachts is en ik er niemand anders over hoor!!!

Ik zal blij zijn dat het volgende week is dan weer een echo!! Het zal wel aan mij liggen en jullie zullen het wel vervelend en beu gaan worden maar ben ook zo onzeker en bang genieten kan ik echt niet........

Dieke ik vindt je niet bemoeizuchtig hoor eerder lief en bezorgt... En mezelf vindt ik een zeur...

Ink En hoe was je warme melk?? Tja als je al zo lang ligt te draaien kan je er beter maar uit gaan ja....

Liefs Esther

Geplaatst

Esther die onzekerheid is heel herkenbaar. Zo spannend is het in hey begin. Ik en meerdere hier hebben dat. Maar helaas kunnen we er ook weinig aan veranderen. Ookal zouden we elke dag een echo hebben. De verloskundige zei vandaag: je mag altijd langskomen, ik kan je misschien geruststellen voor het moment maar mocht hey misgaan, voorkomen kunnen we helaas niet. En dat is ook zo. We moeten maar genieten zolang we weten dat we zwanger zijn.. Maar nogmaals, ik snap het helemaal!

weten er bij jullie al veel mensen het? Of alleen familie?

bij ons de familie maar zij vinden het moeilijker om het vol te houden dan wij hahahah. (Eerste kleinkind 😄 )

Geplaatst

Die onzekerheid heb ik ook hoor. Bij de fertiliteit zeggen ze ook steeds dat ik mag komen als ik me zorgen maak maar durf niet steeds te bellen, ze zullen wel denken haha! Dinsdag mag ik weer. Mijn man moet werken dus mijn zus wil graag mee, zo lief!

Bij mij weten heeeel veel mensen het al. Iedereen vraagt steeds hoe het gaat omdat ze weten van de punctie en dan kan ik niet liegen en het straalt van me gezicht af haha! Heb ook enorme opgezette darmen dus valt erg op... Toch kan ik niet wachten om het met 12 weken op facebook enzo te zetten met een leuke foto van Vince erbij. Moet alleen nog even bedenken hoe hij op de foto gaat....

liefs!!

Geplaatst

Esther, vaag hoor, dat geen van 3 t weet. Maar fijn dat cystes kleiner worden en alles goed gaat! Hopelijk krijg je snel vertrouwen er in!

Hier weet iedereen t nu wel. Zowel in familie en vrienden als werk. Kan t ook niet meer verbergen nu. Buik is flink aanwezig ondanks dat ik nu 1 kg aangekomen ben en ik mn broeken nog pas, lijkt t of ik al 20 weken ben ;-)!

Hoe gaat het verder met iedereen? Vind het stilletjes hier!

Geplaatst

Hey Melis, ja, gaat best hard he? Vanaf wk 10 het idee dat het ineens veel sneller ging haha ;-)... Gaat heel goed, voel me prima, op wat vermoeider na, maar dat vind ik niet zo boeiend. En ja, wil absoluut weten wat het wordt! Kan nu al niet wachten haha, veel te nieuwsgierig!

Bij jou viel het gelukkig mee las ik? Opluchting denk ik? Voel je jenog goed?

Geplaatst

Fijn dat het goed met je gaat! Wacht je tot de 20 weken echo met geslachtsbepaling of laat je eerder een pretecho maken?

Hier alles goed, voel me kiplekker, op bekkenpijn na. Ook tillen/bukken is geen pretje, maar het is een heerlijke zwangerschap. Gelukkig geen zwangerschapssuiker, alleen erg veel vruchtwater en een mega grote baby! :-)

Geplaatst

Las het inderdaad. Nou, gelukkig dat het gewoon hollands welvaren lijkt! Levi was ook 4080 bij de geboorte, dus ook niet de kleinste, maar ja, dat zijn we beiden ook niet he? Als je uk en jijzelf maar gezond zij !

Geplaatst

Ink vandaag 14 weken!! jij bent toch de koploper hier?

Wij hebben "het" nu ook bekend gemaakt, na de goede combi test. Niemand had nog wat in de gaten, terwijl ik steeds dacht dat ze wel wat aan me konden zien. Ik vind mijn gezicht nl echt anders dan normaal.

Leuke reacties gehad.

Dit is idd niet een heel druk toppic, wel jammer. Maar moet zeggen als ik werk dat ik er s avonds niet echt veel puf voor heb. Dat is nog steeds mijn enigste kwaaltje..., moe, om half 10 kan ik mijn ogen niet meer open houden...., erg gezellig voor manlief.

Esther lieverd, je zeurt helemaal niet, het is zo begrijpelijk! gewoon je gevoelens melden hoor!

Iedereen snapt je wel.

Melis, wat lijk jij al weer ver te zijn met je zwangerschap!

Ik lees ook in het april topic mee, vind ik leuk, daar is het wel wat drukker :laugh:.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden