Ga naar inhoud

Estrhalita is zwanger

Gast estrhalita

Aanbevolen Berichten

• Reacties 201
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo daar ben ik weer. Om 13 uur hadden we de afspraak in het ziekenhuis. Toen we de echo kamer binnen kwamen zei ik meteen maar dat we al wisten dat de kleine goed lag. We kregen natuurlijk toch de echo en wat voor 1. Een half uur lang. Net zo'n goede echo als de 20 weken echo, alleen nu is de kleine veel groter natuurlijk. Ze hebben meteen gekeken hoe groot hij nu is en hij ligt 1,5 week voor op schema. Zo rond de 38 weken dus en hij weegt nu al 2985 gram. De afspraak met de gyn ging niet door een miscommunicatie. Nu hebben we vrijdag een gesprek over de bevalling hoe en wat onze wensen zijn. De voorweeen zijn lekker weg dus je zult nu net zien dat het nog heeeeel lang gaat duren.

Hier wat foto's.

Foto-8VWC6PCF.jpg

Foto-6QSBXKFJ.jpg

Foto-ICCXUNON.jpg

Mondje en het neusje

Foto-LSO3XQWX.jpg

Foto-YAZTAUZV.jpg

Geplaatst

wow! Bijna freaky zulke heldere beelden! Kan nu al zien dat het een mooi mannetje is, gaaf zeg! Krijg je wel steeds meer zin in zijn komst zeker? Succes met alles!

Liefs Pien

Geplaatst

Poehee, wat een onrustige tijd weer voor je. Gelukkig is uk weer goed gaan liggen, dat scheelt weer. Nu hopen dat je voorweeën je ook weer een tijdje met rust laten en de buikgriep wegblijft zodat je een beetje kan bijkomen van alles. Prachtige foto's hoor.

groetjes, niki

Gast estrhalita
Geplaatst

Nou net terug van de vk. De kleine ligt goed en is volledig ingedaald. Voor de rest is alles goed en ja hoe lang het nog gaat duren is een groot ??????? Dus eigenlijk weinig nieuws eigenlijk.

Geplaatst

Spannend hoor! Het einde is in zicht maar waar is nou die finish..? Hou je taai, gelukkig dat hij goed ligt en al is ingedaald.. dat in combinatie met al die voorweeen en harde buiken moet toch een goed teken zijn...

Suc6!

Liefs,

Pien

Geplaatst

Fijn gevoel is dat hè als ze lekker met hun hoofd naar beneden liggen en al een beetje zijn ingedaald... Geeft tenminste een beetje rust... En voor de rest, wachten we heerlijk relaxed af... Pomtiepom. Pomtiepom.

groetjes, niki

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo daar ben ik weer terug van de vk. En ja het is al wel bezig, maar helaas zegt dat nog helemaal niks. Het kan zo weer stoppen. Dat heb je bij een 2de volgens de vk. De voorweeen worden wel krachtiger en gaan nu ook in mijn rug pijn doen, maar we kunnen niks anders doen dan wachten. Ze willen me niet strippen omdat het toch nog weinig zin heeft. Gewoon de natuurlijk zijn gang laten gaan is het beste en daar geloof ik ook wel in dus dan nog maar even afzien.

Geplaatst

Poehee, je kan dus dagen weeën hebben, dat wist ik nog helemaal niet. Heel veel energie en kracht toegewenst Es, groetjes niki

Geplaatst

Ik ben inmiddels ook een beetje uit de droom geholpen dat een bevalling een kwestie is van 1, misschien 2 dagen... als ik jullie verhalen zo volg dan kan het dágen duren...

Heel veel sterkte de komende dagen, Es!! Hoop dat je snel je mannetje in je armen mag houden.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja helaas. Bij mijn 1ste begonnen de weeen 's avonds om 18 uur en toe begon ook de bevalling. Bij deze is het wel anders. Gisteren weer vanaf 16 tot 24 uur weeen gehad. Dan om de 4 min, 10 min, 8 min, 13 min etc etc. Heel zwaar waren ze, maar ja het is weer rustig nu al blijf ik nu wel pijn in mijn buik en rug houden van al die weeen. En ik kan het ook niet rustig aan doen want zit met de honden en Robbie. Helaas moet mijn vriend nu 4 dagen heel veel werken. Dat heb je met een eigen bedrijf, gaat ook gewoon door.

Geplaatst

Sterkte de komende dagen. Lijkt me loeizwaar!

Misschien familie/vrienden/buren/... iemand die je lief aan kunt kijken en die je wat kan helpen en ondersteunen?

Gast estrhalita
Geplaatst

Helaas, familie heb ik bijna geen contact mee. Moeder wel maar die werkt zelf ook en is al de laatste 3 weken van dec al vrij om mij te helpen. Vriendinnen zitten met hun werk en eigen kids en buren daar doen wij niet aan haha. Dus zit er niks anders op dan zelf doen. Maar gelukkig is Robbie een heel lief kind en houdt hij van tv kijken (wat een mazzel)

Geplaatst

Ja, dat is best herkenbaar; m'n ouders zijn ons ook altijd tot steun (voor zover mogelijk in combi met werk i.d.d.), vrienden zitten zelf idd ook met werk of zijn druk met sociaal leven (op een handjevol na, die kan ik dag en nacht bellen) en aan buren 'doen wij ook niet'...

Een zegen dan dat je zoon zo lief is en zich met tv ook wel vermaakt (hij ziet er op de foto's ook érg lief uit!).

Succes!!! Je komt de dagen vast goed door!

Geplaatst

Heee Es,

pfff balen meid, toch maar proberen je rust te pakken waar het kan, misschien nog een stapeltje DVDtjes scoren... Haha ik merk ook dat op dagen dat ik me brak voel ik veel makkelijker wordt met wanneer de TV aan mag...

Sterkte en we denken aan je!

Liefs Pien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden