Ga naar inhoud

Estrhalita is zwanger

Gast estrhalita

Aanbevolen Berichten

• Reacties 201
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Volgens mij is jullie kleine al geboren, of heb ik het mis??? Kan niets verder lezen er over op het forum, maar zie dat je al een paar dagen niet op het forum bent geweest... Ben erg benieuwd!!!!!

Gr Bianca

Geplaatst

Ohhhh spannend allemaal hoor, wanneer gaan we nu iets horen.... Ben zoooooo benieuwd! hoop dat je lekker in je kraambed ligt met je babietje op je buik ipv erin!

Liefs Pien

Geplaatst

Hihihi, grappig, ik heb dat ook.... Het duurt lang he? Wachten en in onzekerheid zitten.... Ben ook zo nieuwsgierig hoe het gaat. Ik hoop dat ik thuis kan bevallen en jullie het in ieder geval de volgende dag kan laten weten!

We wachten in spanning verder, Estrhalita!!!

Groetjesssssssssssssssssssss

Gast estrhalita
Geplaatst

Dames even snel. Ik ben net terug uit het ziekenhuis (samen met Jens) en 30 nov om 2.43 uur bevallen van een zoon, JENS. Het is een drama geweest. Het hele verhaal is te lezen op de site van mijn zoontje http://robbievangoch.dreumessite.nl, klik op dagboek en dan kan je het lezen. Sorry voor mijn snelle reactie, maar wilde het jullie wel even laten weten.

Geplaatst

JOEHOE!!!!!

Gefeliciteerd, meid!!!

Ik ga meteen even je (drama) verhaal lezen. Is alles goed met de kleine en met jou verder?

Dikke knuffel,

Mariek

even later...

Heb inmiddels het verhaal gelezen. Wat heftig allemaal joh, wat zullen jullie in de stress hebben gezeten. Heel blij om te lezen dat het er naar uit ziet dat alles helemaal goed gaat komen. Het is een práchtig kereltje! Heerlijk die ronde toet en die stekeltjes. Geniet van je kleine vechtertje en ik wens je een heel voorspoedig herstel toe!!

Geplaatst

gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!!

Jeetje wat een nachtmerrie, jouw bevalling...

gelukkig is alles in orde nu!

een fijne kraamtijd, geniet van je mannen!

leuke naam trouwens!!

Geplaatst

Heee es, gefeliciteerd! Heb met tranen in mijn ogen jullie verhaal gelezen, wat is het spannend geweest! Heel blij om te horen dat de kleine bikkel nu zo lekker gaat!

Hoop dat je mannetje snel mee naar huis mag en dat het genieten kan gaan beginnen..

Tot snel!

Liefs Pien

Geplaatst

Hé Es, fijn dat je even kort een berichtje plaatst!

Tjonge.... wat een spannende tijd moet dat geweest zijn... Hoe is het met je vriend? Die moet ook doodsangsten hebben uitgestaan zeg, toen jullie allebei zo achteruit gingen!

Maar fijn dat jij weer opgeknapt bent en dat die kleine kanjer van jullie zich er ook goed doorheen gevochten heeft!

Hopelijk kan je binnenkort gauw gaan genieten thuis met z'n allen (hoop dat Jens ook gauw thuis mag komen), en dat de buikwond snel geneest!

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Jeetje Es, wat een spanning weer. Wat zullen jullie geschrokken zijn. En wat enorm fijn, dat het allemaal zo goed lijkt af te lopen! Je bent erdoor, je kereltje is er en maakt het gelukkig weer goed. Nu heeeeeeeeeeeeel erg bijkomen. Liefs, niki

Geplaatst

Ik heb je verhaal nog niet gelezen maar zie aan de reacties van de andere meiden dat het heftig geweest moet zijn.

Ik begrijp dat alles nu goed is.

Van harte gefeliciteerd!!!

Heel veel liefs,

Vanessa

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje...En Broertje!!

Fijn dat uitendelijk alles is goed gekomen

Wat een spannende paar dagen moeten dat geweest dan, vreselijk!

Nu lekker genieten!!!!!

Liefs claudia

Geplaatst

Proficiat met jullie zoon en broertje! Fantastisch . Gelukkig een happy ending...

maar wat een bevalling in elke zin van het woord..

Sterkte met opknappen.

Geplaatst

Es,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jens.

Ik zal straks het verhaal gaan lezen, maar dat is zo te horen niet niks geweest.

Liefs Diana

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe schat.

Het ging niet van harte zo te lezen, maar gelukkig is jullie gezinnetje nu thuis.

Veel geluk samen.

Liefs, Stéphanie

Geplaatst

Hey Es, wat een verhaal wat een evrschrikkelijke bevalling.

Geweldig dat alles goed gekomen is.

Gefeliciteerd met jullie zoontje

liefs Renata

Geplaatst

Hi Es, heb je verhaal nog niet gelezen maar blijkbaar is het een en ander geweest. Ik ga het seffens even lezen.

Toch heel erg gefeliciteerd, belangrijkste is dat nu alles goed is met jullie.

Geniet van je 3 mannen nu !

Proficiat

Gast estrhalita
Geplaatst

Hoi Niki en andere dames,

Ik heb net je blog gelezen en voel me precies zo Niki. De kraamhulp is sinds dinsdag weg. En wat mis ik de dame en mijn verplichte middag dutje. Jan moet ook gewoon weer werken en man wat mis ik hem als hij weg is (zullen ook de hormonen nog wel zijn hoor). Het ergste vind ik de nachten. Overdag is Jens een dotje, huilt echt nooit. Maar 's nachts. Hij weigert in zijn bedje te slapen, dus slaapt nu bij mij in bed in een zitzak van Doomoo. Dat gaat prima. De borstvoeding gaat goed. Maar man wat is dat zwaar. Ik ben dus nu aan het afbouwen en gisterenavond heeft Jens zijn eerste flesvoeding gehad. Dat ging super. Alleen vonden mijn tieten het minder en was mijn shirt, bh, borstpads helemaal zeik nat van de melk haha. Ja dat is dus even wennen. Ik doe nu 1 flesje om 19/20 uur en volgende week 2 flesjes. Ook 1 in de ochtend. Die week daarna nog 1 flesje overdag en de rest blijft borstvoeding. Zo kunnen ook andere eens een flesje geven en heb ik iets meer rust. Jens is al wel boven zijn geboorte gewicht. Hij woog bij de geboorte 3560, op de dag van thuiskomst woog hij 3420 en nu op dag 12 3720. Dus dat gaat super. Het ergste van alles vind ik nog dat ik nu t/m 16 jan. niet mag tillen en dus met Robbie niks kan doen. En dus echt al die tijd zorg nodig heb, maar die krijg je niet in Nederland. Raar geregeld toch hier. Ik moet nog echt mijn ritme vinden, maar geniet echt wel hoor. Maar zeg wel heel eerlijk dat ik niet kan wachten tot een maand of 6. Dan is het baby er een beetje af en ga je steeds meer contact krijgen met de kleine en dat is ook voor Robbie leuker.

O ja en ik heb nog goed nieuws. Wij gaan trouwen loop volgend jaar. Jaja het gaat eindelijk gebeuren. Super he.

Geplaatst

Wauw, wat een gaaf nieuws, Estralitha!!! Feessie, met 2 mooie kerels erbij!

Kan je ook niet via de verloskundige geregeld krijgen, of de gynaecoloog, dat je extra hulp krijgt??? Mijn verloskundige heeft al wel een brief aan de keuringsarts van de WMO geschreven. Weet alleen nog niet of het gaat helpen. Heb er een beetje een hard hoofd in!

Maar ik kan me voorstellen dat je de hulp mist! 2 van die kerels in huis die je allebei hard nodig hebben en niet kunnen wat je zou willen!!!

Heel veel sterkte!!!

En eh, ondertussen al aan het kijken naar trouwjurken? Of trouwen jullie niet met alles erop en eraan??

Groetjesssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden