Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iggie wat naar dat je zo'n last hebt van je buik! Erg vervelend lijkt me, zeker als het je leven zo beïnvloed. Konden ze niet verklaren hoe het komt?

Hebben jullie overigens al last van harde buiken? Ik heb dat nog helemaal niet gehad geloof ik. Tenminste, dat zou ik wel weten toch?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 770
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Iggie, wat vervelend zeg hopelijk trekt dit nog weg!

de rest van de zwangerschap zo door lopen is knap waardeloos.

pip83 hardebuiken wel gehad nu al even niet.

ja dat merk je wel, voelt als een harde bal plots.

hier ligt hij volgens mij heel hoog mijn linkerribben doen zo pijn en rug

niet elke dag gelukkig!

Morgen de 3/4d echo ben erg benieuwd.

Hoe is het met de rest hier?

Geplaatst

He dames,

Hier bijna dagelijks 'last' van harde buiken....klinkt nu opeens als veel, maar ervaar het niet echt zo, zou eigenlijk niet weten wanneer het te veel is en je er signalen vanaf moet gaan lezen.

Iggi, klinkt totaal niet aangenaam en onbekend ook voor mij. Gelukkig kan het geen kwaad voor het kleintje maar zo naar voor jou.

Hier is het slechte slapen nog steeds vreselijk, denk dat ik 4 uur per nacht slaap en de rest wandelend en woelend doorbreng. Ga nu maar is proberen om op zolder te slapen, want daar is het donkerder en hoor ik minder. Alles hindert me en ben zoooooo moe. Zo idioot hoe je dan toch niet kan slapen. Wou dat ik een oplossing wist, nog effe en ga me ziek moeten melden omdat ik gewoon niet meer kan. Anderen zien het nu ook aan me en geven me terug dat ik er moe uitzie....fijn, bedankt, net wat ik wilde horen....haha! Nooit gedacht dat zwanger zijn zo'n beperking betekende, alles bij elkaar opgeteld ben ik toch zeker een halve bejaarde geworden!!

thanks voor het luistert oor/ oog

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook hier regelmatig wel een strakke buik hoor, zeker aan het einde van de dag wanneer ik dan toch net even te druk ben geweest. Die kleine kan ook voor mijn gevoel af en toe zo lekker naar beneden zakken of draaien. Dan moet je haast wel even stil gaan staan tot ze weer goed ligt. Iggie waar zit die strakke band van jou dan? Echt midden over je buik of juist onderin? Verklaren ze het niet als bandenpijn? Ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik vind mijn buik momenteel erg hard groeien. Zowel vriendlief als een college gaven gisteren allebei aan dat ik dik begin te worden. En bedankt! :-)

Pip wat verstandig dat je het rustiger aan gaat doen. Veel beter voor jou en natuurlijk ook voor die kleine. Fijn dat jullie een oplossing voor je studie hebben kunnen verzinnen. Weet niet of je het weleens verteld hebt maar dan ben ik het vergeten...wat voor studie volg je?

Emsie ik hoop dat jij snel weer wat lekkerder kunt slapen. Je rust is zo belangrijk. Ik slaap zelf ook met een oordopje in hoor want als ik op de ademhaling naast me ga letten kom ik gewoon niet in slaap. Ik hoef er gelukkig maar 1x uit per nacht en val daarna gewoon weer in slaap (afkloppen!). Sas hoe was je echo vandaag? Ben heeeel benieuwd.

Vanochtend ben ik nog even met mijn moeder naar de stoffenmarkt hier geweest en heb gordijnstof voor het kamertje uitgezocht en een leuk stofje voor een dekentje in de kinderwagen en maxi cosi. Oma kan dus aan de slag. Morgen weer verder aan het klussen, heb er zin in. Het krijgt gelukkig steeds meer vorm. Mag ook wel met 28 weken ;-)

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hier ook oordoppen in de macht, anders kom ik niet meer in slaap of elke keer wakker.

Denk voor een goede nacht rust kan je beter alleen slapen ;-p

de echo was erg mooi we hebben hem erg duidelijk kunnen zien! Nu al knap ;-)

hij was heerlijk druk bezig, voetjes voor zijn gezicht en die drukte hij dan weer weg met zijn handen. Wrijven in de ogen omdat hij moe is.

zo apart allemaal dat dat allemaal in je buik gebeurd haha

Leuk kaartje dat je zo goed geslaagd bent voor stof. Handig dat oma het maakt! Ook net zo leuk

Geplaatst

Hier ook oordoppen! Dan nog iedere nacht paar keer wakker hoor. Nieuw kwaaltje erbij: zweten! Sjongejonge... Eerder lag ik met lange broek en shirt met lange mouwen aan onder een dubbel dekbed. Ben een ontzettende koukleum. Nu in een hemdje het liefst bovenop de deken en dan nog zweet ik me een ongeluk. Emsie even ziekmelden op je werk is misschien geen slecht idee. Pak een paar dagen om bij te komen en goed uit te rusten. Geen wekker in de ochtend doet vaak ook wonderen voor je slaap. Voor jou en de kleine goed!

Sas heb je foto van de echo? Erg nieuwsgierig naar jullie mannetje. Kaatje wat leuk dat je moeder zelf die dingen gaat maken!

Iggie hoe gaat het met je buik? En hoopvolle toekomst is het feest van je ouders al geweest?

Hebben jullie overigens dat verhaal gelezen over die vrouw uit Italië? Zwanger van de verkeerde tweeling... Bij ivf zijn de embryo's van een ander stel per ongeluk bij haar teruggeplaatst. Wij maken er weleens grapjes over. Als dat maar niet zo is, zeggen we dan. Maar pfff... Wat een nachtmerrie!

Geplaatst

Mijn man lag ook een paar dagen ergens anders omdat hij zo vreselijk verkouden was.

toen sliep ik echt heerlijk, nu lag hij vannacht weer naast mijn slaap gelijk de halve nacht niet.

emsie erg herkenbaar, ik zou als ik jou was echt even lekker alleen gaan slapen. Doet je vast goed en misschien ook even ziek melden even bijkomen.....

Pip vervelend he dat zweten..

Lik heb wel een foto ik zou hem plaatsen :-)

wat een verhaal uit Italië zeg jeetje dat zou je mee maken, inderdaad wik hebben er ook wel eens een grap overgemaakt.

maar je moet er niet aan denken

hoopvolle le hoe gaat het met jou en natuurlijk met je moeder?

Geplaatst

Wat een beauty!! Super foto, wat moet die echo gaaf zijn geweest! Wanneer krijgen we bij de vk nog een echo? En wanneer komt de kraamzorg ookal weer kennismaken? Ergens met dertig weken beide? Ben het effe kwijt.

Hier gaat het gekscherend geregeld over het donkere stel voor onze icsi....je zult het maar meemaken! Geen idee wat ik zou doen, voelt al zo eigen.

Het meer zweten is herkenbaar, en dat terwijl ik nauwelijks zweette voor de zwangerschap. Maf hoor al die nieuwe 'eigenschappen'.

Helaas blijft slapen een groot probleem vormen, lig sinds thuis komen al in bed onder de wol, vanaf half zes ofzo, zo doodop voel ik me. En dan toch niet kunnen slapen. Hen nu keelpijn, hoofdpijn en een zeer bleek bekkie. Krijg steeds meer harde buiken en lichamelijke ongemakken, de rem staat er dus ook flink op maar zolang ik niet slaap krijg ik geen nieuwe energie...zit vast in een cirkel. Tijd voor een weekje vakantie. Nog 2,5 weken!

Geplaatst

Emsie meld je ziek! Echt hoor, er is nu maar één ding belangrijk en dat is die kleine in je buik. Ik voelde me ook totaal uitgeput. Daarom pas op de plaats en tijdelijk gestopt met school. Ik werd van meerdere kanten gewaarschuwd dat ik het rustiger aan moest gaan doen. Nog 2,5 week is lang hoor, als je zo moe bent. Gun jezelf en die kleine nu al rust.

Bij mij komt de kraamzorg donderdag voor intake. Ze namen drie weken geleden contact op. Echo bij de vk heb ik pas bij 36 wk om te kijken hoe het kindje ligt. Verschilt per vk geloof ik, sommigen krijgen bij 30 wk nog een groeiecho.

Zweten deed ik ook amper. Nu heb ik soms echt klotsende oksels... Bleeggh!

Sas zo leuk die foto's. T is echt een jochie vind ik!

Geplaatst

Ja aan jezelf en de baby nu denken hoor, lekker het bed in filmpje kijken. Slaap je niet dan rust je toch.

echt ziek melden en goed op ik in je buik letten. heli's toch een soort van waarschuwing die harde buiken van je lichaam!

kraamzorg intake hebben wij over de telefoon gehad omdat het de tweede is. Ze belde met 23 wk.

wij krijgen 45 uur zorg.

weten jullie het al? Of horen jullie het dan ?

echo zouden wij niet meer krijgen.

maar omdat de buik zo groot is doen ze toch een groei echo.

maar dat is bij ons niet standaard.

pip ja ik vind het ook echt ook een jongen lijken, leuk he nu al herkenbaar.

nog 11 weekjes, jeetje wat gaat het snel.

ben benieuwd hoe het met de rest gaat.

Geplaatst

heej meiden,

eindelijk kan ik weer op de site hij deed het elke keer niet.

inderdaad esmie rem erop meid! Het belangrijkste is je kindje en jezelf gezondheid gaat boven alles.

En sas wat een mooie echo zeg! Wat een super mooi kindje zeg.

Hier gaat het goed! Slaap juist enorm goed soms tegoed omdat ik in de ziektewet zit hoef ik er niet vroeg uit

maar het werd zo erg dat ik om kwart over 10 naar bed ging en er om kwart voor 10 uit kwam. Nu zet ik de wekker

om half 9 en ga dan meestal s'avonds nog een half uurtje slapen.

Ben begonnen met zwangerschapsgym jullie?

Wordt wel steeds echter nu he!

Geplaatst

Wauw Sas wat een knapperd zeg en inderdaad al echt een jongenskoppie. Leuk! En wat lijkt hij dan al groot (wijs) hè?! Ik heb gisteren de extra groeiecho gehad. Is echt iets heel anders, beetje jammer dat het een soort van lopende band werk is. De kleine lag ook nog eens heerlijk te slapen dus weinig bijzonders te zien helaas. Wel nog even laten checken of het echt een meisje is en ook al lag ze met haar beentjes over elkaar, hebben we die bevestiging wel gekregen. Moest zelf vragen wat de uitslag was en kreeg door dat ze netjes op schema ligt. Het hoofdje loopt iets voor maar niet verontrustend....gelukkig! Onze kleine man kon het maar slecht volgen, haha. Mama baby buik....

Zaterdag stond de postbode met mijn kraamkpakket op de stoep en vandaag belde de kraamzorg om een telefonische afspraak te maken op 6 juni. Dan is mijn verlof al gestart, kijk er nu al naar uit! En eind mei gaan ze hier van start met zwangerschapsyoga, daar heb ik me toch nog maar voor ingeschreven. Even kijken of dat nog wil en wellicht wat nuttige ademhalingsoefeningen en houdingen opdoen. Begin zo nu en dan echt mijn heupen wel te voelen met lopen :-(

Emsie inderdaad rustig aan doen hoor. Sluit me helemaal bij de adviezen aan. Wij gaan morgen op vakantie en ben ook van plan lekker uit te rusten. We gaan de 1e week met vrienden naar Denemarken en de 2e week lekker met zijn drietjes naar Zweden. Huisje in the middle of nowhere, slechte internetverbinding....ik zeg ideaal :-) Dus ik ben even van de radar meiden maar laat snel weer wat van me horen zodra we terug zijn.

Fijne Pasen!

Geplaatst

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje ( 18 mnd bijna), krijgt een jongen.

Kaatje03- uitgerekend 5 juli, 33 jaar, tweede kindje (18 mnd), krijgt een meisje

Iggie- uitgerekend 6 juli, 38 jaar, derde kindje (9jr en 18 mnd), krijgt een jongen

Pip83 - uitgerekend 16 juli, 30 jaar, eerste kindje, krijgt een meisje.

Emsie - uitgerekend 18 juli, 31 jaar, eerste kindje, krijgt een jongen

Hoopvolletoekomst - 27 jaar, uitgerekend 22 juli eerste kindje

Afspraken:

Pip83 24 april vk

Emsie 25 april vk

Kaatje 7 mei vk

Geplaatst

Ha meiden,

Hier gaat het iets beter. Heb wat nachten beter geslapen en dan voel je je gelijk een ander mens. Helaas net weer twee slechte nachten achter de rug. Heb melatonine gehad en ben aan een vitamine pil. Buik groeit goed hier en het ukkie is steeds beter te voelen, echt rugje, koppie en billen zijn te voelen, de buik beweegt allerlei kanten op als er gedraaid wordt, prachtig gezicht?

Ben met zwangerschapsyoga begonnen, erg grappig al die dikke buiken die in allerlei onmogelijke houdingen gaan staan.

Vrijdag hebben we weer een vk bezoekje, denk dat ik deze keer bloed zal moeten prikken voor de resusfactor.

Hopelijk heb ik het laatste lijstje gepakt, was al effe geleden en dit was dit eerste die ik tegen kwam, anders maar weer aanvullen.

volgende week gaan we lkkr een weekje naar Kreta! Zooon zin in, even lkkr niks en hopelijk heeeeeerlijk veel slapen. Daarna nog 4 weken werken, jiha het begint overzichtelijk te worden! Daar worden we blij van! Jullie ook al zo aan het aftellen en zin in. Iks meer hoeven en thuis rommelen?

Hoe gaat iedereen in de kinderkamer? Nog drama's met keuzes maken? Hier gaat het heel relaxt en maak ik me er totaal niet druk om.

Kinderopvang is nog niet geregeld, we wachten nog steeds op een geschikte gastouder.

Geplaatst

emsie vervelend he die nachten!

wat een heerlijk lekker op vakantie, ik ben jaloers

lekker slapen, heerlijk rustige dagen, lekker ontbijten, nee geen straf haha ;-)

hier ook hartstikke moe

dochter heeft een paar dagen gespookt..

moet vaak naar de wc in de nacht, kan daarna moeilijk in slaap komen

maar een paar dagen vroeg het bed in.

babykamer is zo goed als af. volgende week het huis maar eens goed door en lekker schoonmaken en opruimen.

daarna maar beginnen met kleertjes wassen.

hoe is het met de rest?

Geplaatst

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje ( 18 mnd bijna), krijgt een jongen.

Kaatje03- uitgerekend 5 juli, 33 jaar, tweede kindje (18 mnd), krijgt een meisje

Iggie- uitgerekend 6 juli, 38 jaar, derde kindje (9jr en 18 mnd), krijgt een jongen

Pip83 - uitgerekend 16 juli, 30 jaar, eerste kindje, krijgt een meisje.

Emsie - uitgerekend 18 juli, 31 jaar, eerste kindje, krijgt een jongen

Hoopvolletoekomst - 27 jaar, uitgerekend 22 juli eerste kindje

Afspraken:

Pip83 24 april vk

Emsie 25 april vk

sas27 6 mei vk

Kaatje 7 mei vk

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik kom net terug van de controle en alles gaat goed! Buik nog altijd volgens schema, hartje klopt mooi en bloeddruk nog steeds lekker laag. Ook ijzer was prima. Volgende week krijg ik de uitslag van het prikken voor de rhesusfactor.

Moet wel zeggen dat ik me soms best onzeker voel. Beweegt ze wel genoeg, groeit ze goed... Spookt allemaal door mijn hoofd. Het hele traject achtervolgt me een beetje. De angst dat het nooit zal lukken, hoop, teleurstellingen, verdriet en nu 'ineens' alweer 28 weken zwanger. Heel onwerkelijk. Ben dan ook regelmatig bang om haar alsnog te verliezen.

Hoe gaat het met jullie? Iggie nog steeds last van je buik? Emsie, heerlijk op vakantie! Dat heb je wel verdiend na afgelopen weken. Sas beetje bijgeslapen? En de rest?

Hier de babykamer zo goed als klaar. Nog even een gordijn uitzoeken. Ik zal een foto plaatsen als het helemaal klaar is.

Meiden nog een paar weken werken! Ongelofelijk wat vliegt de tijd ineens. Geniet van vakanties etc!

Liefs

Geplaatst

heej meiden

O wat fijn pip dat de controle weer goed was!! Die onzekerheid heb ik hier ook hoor. Zoals vandaag dan voel ik het kindje nog niet veel en dan ben ik gelijk

bang maar weet dat ik het altijd sóchtends wat minder voel maar dan vliegt het me zo ineens aan. Maar morgen mag ik weer voor een echo en dan gaan

mijn ouders mee. Hoop echt dat alles goed is.

Mijn man heeft vandaag vakantie gekregen. We gaan maandag tot en met vrijdag naar texel even samen nog lekker weg. Nou maar hopen dat het weer

nog een beetje meevalt.

groetjes

Geplaatst

Hoi,

Hier gister ook weer een goede controle gehad!

Merken jullie ook dat de kleine af en toe de hik heeft? Zo grappig.

Kom gelukkig wat minder aan maar heb de 14 kg extra toch echt bereikt! Ben benieuwd hoe ver ik ga komen. Ze vragen er nooit naar bij de vk. Ben ook nog nooit gewogen. Misschien willen ze er niet te veel focus op leggen.

Fit to fligh document gekregen en de koffer staat ingepakt klaar! Zin om donderdag te vertrekken!

Fijne koningsdag allemaal!

Geplaatst

Veel plezier op Texel, heerlijk eiland!

wij gaan over 2 weken ook een midweek....

Zijn jullie op een park?

emsie fijn dat de controle goed was.

de hik idd erg grappig he.... Kan je dat soms duidelijk voelen he

gek dat ze niet wegen bij jou, wel prettig!

hier ook al 14 kilo zwaarder

jij ook een fijne vakantie

Geplaatst

Pip en Emsie wat fijn dat alles weer goed was. Sas gave foto's, toch wel erg leuk om zo naar binnen te gluren.

Kaatje, emsie en hoop volle toekomst een hele fijne vakantie.

En ja nog eventjes en we zitten lekker thuis. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit. Is toch wel raar dat het nu wel heel erg dichtbij komt. Eerst dacht ik, alle tijd en nu denk ik over 9 weken is die kleine er al.

En ik had al heel veel gedaan, maar ik begin nu wel de kriebels te krijgen om alles echt af te maken. Wiegje in elkaar zetten, kleertjes was. Voor de nieuwe kleine een " plekje" creëren in de gezamenlijke kamer met zijn grote broer.

Opvang is gelukkig wel geregeld, we hebben een ontzettend lieve gastouder op 1 minuut afstand wonen en de baby gaat daar ook gewoon heen . Zit nu wel een dagje thuis, net als de meeste van jullie slaap ik zo slecht en ik word daar z humeurig van. En vandaag had ik echt zoiets. Krijg de ........ maar, ik meld mij ziek. ja ik weet het, niet echt netjes,

Lekker dagje voor mezelf. Zit al de hele dag op de bank allemaal filmpjes te kijken.

Met de buik en dat nare gevoel gaat het beter, heb ik niet meer zoveel last van, wel dat de buik echt enorm groot is. Ben ook echt in maar een paar dagen tijd 3 kilo aangekomen. Heb wel heel vel gesnoept. Maar toch 3 kilo in 4 dagen.

Bj mij wordt er ook niet gewogen. Ooit bij de intake hebben ze om het start gewicht gevraagd, Als ik daarvan dan reken ben ik nu 8 kilo aangekomen.

Ik mag woensdag weer naar de gyn. Doen ze bij jullie nog extra echo's of andere dingen?

Fijne week meiden.

Geplaatst

heej meiden,

Nou wij hebben een heerlijk midweekje gehad op texel. We hebben echt nog even samen genoten.

Hoe gaat het met jullie? Allemaal nog een beetje vol te houden. Hier gaat het goed ben nu in totaal 7 kilo aangekomen.

Ben erg aan het genieten van de bewegingen in mijn buik.

gr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden