Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2014


Iggie

Aanbevolen Berichten

Hi,

 

Ik vind het heel spannend om dit topic aan te maken. Maar toch streepje is zwanger.

Volgens de Freya site ben ik 5 juli 2014 uitgerekend. In 2012 was ik uitgerekend op 3 juli. Dus mijn kindjes zijn straks vlakbij elkaar jarig.

 

Ik hoop dat er heel veel dames zich aansluiten bij dit topic.

 

Lfz Ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Iggie en sas, moest zo lachen rond dezelfde tijd weer uitgerekend maar dan 2014 ipv 2012. Jammer dat ik niet mee kan schrijven maar ach wij hebben nog fb. In ieder geval de 24e kunnen we elkaar weer eens live zien. Geniet er van meiden.

Liefs Quin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa sas, zitten we weer samen in het topic uitgerekend juli:-)))). Hoe voel je je en wanneer heb je je eerste echo?

Welke datum was jij uitgerekend in 2012?

O Dames bedankt voor alle felicitaties. krijg echt weer een soort deja vu, zo met allen. leuk dat we elkaar eind november weer zien met de babs. Ik heb er zin in.

 

Knuf Ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 19 november om 16:00 de echo, jij dan??

duurt het nog lang he ;-) heb het idee dat ik dit spannender vind dan de wacht weken voor de test.

ik was in 2012 uit gerekend op 19-7

jij zit wel erg dicht bij elkaar met de datum erg leuk en speciaal!

 

Hoe voel je je?

Hier alles goed heb eigenlijk nergens last van, mijn darmen doen wat zeer en ben wat moe.

 

Leuk dat ik jullie in november ga zien! de eerste keer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook spannend. Ik mag do 21 nov om 0930 uur. Dus die dag hoef ik niet zo lang te wachten.

En ja die data liggen zo dicht bij elkaar. Ik ben er nog niet uit of ik / de kinderen het leuk vinden om dicht bij elkaar jarig te zijn of dat er minimaal een week tussen zit. Maar ach ik kan daar over denken wat ik wil. Maar de baby beslist:-)

Ik heb het net aan mijn oudste verteld. Zijn mond viel open en hij omhelsde mij en gaf een kus op mijn buik. Zo cute!!

Hebben jullie het al verteld?

IK weet dat het vroeg is, maar wij vertellen het volgende week met de verjaardag van J.ohan aan de familie en naaste vrienden. We doen de kids een t shirt aan met de tekst.

Ik ben stoer.....en op de achterkant staat: ik word grote broer.

Ben benieuwd hoe snel iedereen het door heeft.

Lfz Ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervelend dat misselijk, hopelijk ben je dat na je 12 weken kwijt!

wij hebben het aan niemand verteld nog, wel moeilijk hoor.

leuk die shirtjes he dat gaan wij ook doen! ben ook benieuwd wanneer het opvalt haha

kon wel even duren ben ik bang ;-)

wat heerlijk dat jij de echo al om 9:30 hebt! zit je niet te lang in spanning.

 

Ik ga zo lekker mijn bedje weer in lekker slapen! morgen weer erg vroeg er uit

 

O ja wat is het nog rustig hier he

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is nog heel erg rustig. Hoop dat er snel wat gelukkige dames bijkomen.

 

Tja ik kan nooit zo lang mijn mond houden en mijn oudste weet het nu ook. Dus ik vind het al knap dat hij nog niets gezegd heeft. Maar ik ben echt benieuwd wat de reacties zullen zijn zondag a.s. Ik denk dat ze allemaal zeer verbaasd zijn. Er is namelijk geen enkele verwachting dat wij nog voor een derde zouden gaan. mede door mijn leeftij en dat ons huis dan alweer te klein is. hihi zullen ze van opkijken. Wanneer gaan jullie het vertellen?

Ik kan helaas niet meedoen aan MvM. Vorige keer is ze langs geweest. maar ik heb voor een bepaald jaartal verschillende bloedtransfusies gehad en dan mag je dus niet mee doen. Ik vind het heel erg jammer, ik had graag wat terug gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O nee dan mag het niet, maar een goede reden toch je kan dan ook niet anders

Hier komt ze donderdag!

 

Wat leuk ik ben benieuwd hoe het zondag bij jullie gaat! leuke verassing

wij vertellen het pas na de 2 echo ( denk ik) als ik het zo lang voor mij kan houden haha

heb je de shirts met tekst besteld op internet? of zelf gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Als jullie het goed vinden kom ik gezellig met jullie meeschrijven.

Twee jaar terug heb ik in jullie clubje meegelezen aangezien ik zelf ook in juli uitgerekend was maar heb eigenlijk nooit iets geschreven.

Ik vind het wel erg grappig om te zien dat we nu weer rond dezelfde periode een kleintje verwachten en wil dit keer graag meekletsen ;-)

 

Ik ben dus op 23 juli 2012 bevallen van een geweldig mannetje en nu na twee nieuwe icsi pogingen wederom zwanger. Wat een geluk!

19 november aanstaande hebben we onze 1e echo, ontzettend spannend allemaal weer.

Bij ons weten een aantal naaste vrienden en familie het al maar met de rest wachten we nog even tot de 1e echo bij de verloskundige.

Ik heb eerder een miskraam gehad met 9 weken nadat we eerder een prachtig kloppend hartje hadden gezien en gehoord dus ik ben daar om eerlijk te zijn een beetje huiverig voor geworden.

Maar uiteraard gaan we er gewoon vanuit dat het ook dit keer weer helemaal goed gaat. Ik voel me verder prima alleen een beetje moe zo nu en dan en 's avonds lig ik er op tijd in.

 

Hoop dat er nog meer meiden zullen volgen die mee willen schrijven, zou gezellig zijn.

 

Fijne dag!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kaatje, leuk dat je mee komt schijven.

 

en wat toevallig dat jij ook bij juli 2012 zat erg leuk :-)

wij hebben het ook nog aan niemand verteld ook omdat wij een mk hebben gehad na een kloppend hartje, Dat vergeet je toch niet wij wachten tot de echo.

 

op naar 19 november, hoe laat mag jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaatje wat leuk dat je mee komt schrijven en gefeliciteerd natuurlijk. en wat grappig dat je ook was uitgerekend in juli 2012.

Welke datum ben je uitgerekend?

Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen gaan zij het morgen vertellen. Mijn vriend viert dan zijn verjaardag en we doen de kids shirt aan met de tekst. Ik ben stoer, ik word grote broer. ben benieuwd hoe snel het opvalt.

Sas hoe was Mvm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sas wat grappig dat wij ook de echo op dezelfde dag hebben. Ik mag om 14.00 uur. Aan de ene kant vliegen de dagen voorbij maar als ik aan de echo denk vind ik het nog zoooo lang duren. Volgens de Freya site is 5 juli de uitgerekende datum.

 

Spannend morgen Ig, ben heel benieuwd hoe de reacties zillen zijn. Hele fijne dag alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Ook ik mag op dit bankje! Vandaag de bloedtest in het zkh gehad met een hcg waarde van 322. Nog 11 cryos of 8 rietjes verdeeld in de vriezer en vandaag 4 weken en 3 dagen. Op pijnlijke darmen na nog geen kwaaltjes, o ja de giga borsten op spanning niet te vergeten. Ook ik ben gespannen voor de eerste echo, zeker nadat we eerder geen hartactiviteit hadden. Als ik zelf bereken dan zijn we uitgerekend op 24 juli. Ga zo nog effe op de freya site kijken. 6 dec is de echo! Eng, spannend maar ook zin in!

Jullie allemaal gefeliciteerd meiden! Op naar een gezonde zwangerschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emsie, Welkom!!!!

 

Gezellig we zijn al met 4.

 

Gisteren tijdens het feestje, familie en vrienden op de hoogte gesteld. Was zo leuk. Kids hadden de shirts aan. Maar mijn oudste liep de visite steeds al tegenmoet met zijn borst vooruit. Dus voordat ze binnen waren, wist iedereen het al. Maar echt de verbazing bij iedereen, zo leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emsie! Leuk dat je mee komt schrijven en uiteraard gefeliciteerd. Hoop voor jou dat het snel 6 december is en je een mooi knipperlichtje mag bewonderen ;-)

 

Ig wat leuk dat iedereen zo enthousiast was. Ik merk bij ons dat stiekem toch ook steeds meer mensen het weten. Maar wil toch eerst nog even die eerste echo's afwachten voor het wereldkundig gemaak gaat worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden