Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 770
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Emsie, ik denk dat het eerder sneu voor jou wordt als de kleine komt op je verjaardag. Mijn schoonzusje is ook bevallen van haar zoontje op haar verjaardag. En vele vergeten dat zij ook jarig is:-(

Sas maandag ja, hoe laa heb je een afspraak, ochtend of middag?

Pip ik ben allang blij dat er heel veel beweging is, ondanks dat het nog geen beval beweging is. Die kleine maakt het voor jou ook steeds spannend.

Van kaatje nog geen reactie, dus wie weet:-)

En zeer benieuwd naar hoopvolle toekomst. Mocht je nog mee lezen, ik hoop dat alles goed is en wie weet kan je wat van je laten weten.

En voor alle oranje fans, Vanavond met de beentjes over elkaar:-P

Geplaatst

Dat wordt natuurlijk bevallen tijdens de WK finale als Nederland daar in staat. Tenminste, dat vreest manlief, hahaha!

Kaatje ik begin zeeeeeeer nieuwsgierig te worden... Geen nieuws is goed nieuws he?

En Emsie ik denk dat Iggie gelijk heeft. Vooral sneu voor jou! Maar wie weet duurt het gewoon nog drie weken en is er niets aan de hand.

Hier gaat bewegen ook steeds moeilijker. Als ik zit lukt het me bijna niet om te gaan staan. Alle kracht moet uit m'n bovenbenen komen, dus inmiddels spierpijn daar. Voel me echt een bejaarde!

Sas, spannend ook bij jou! Benieuwd of je morgen gaat halen en wat er dan wordt besloten. Of dat die kleine vandaag alsnog vanzelf komt...

Over Hoopvolle Toekomst maak ik me een beetje zorgen. Als je dit leest: ik hoop dat alles goed gaat!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Haha Pip, hier moet ik het ook inhouden op woensdagavond! Zou wel erg leuk zijn als NL nog verder komt! En over dat bejaard of gehandicapt voelen, heb wel veel beter hulp leren vragen en loslaten in de afgelopen maanden. En die kerel van mij kan het prima....sommige dingen in de taakverdeling houden we erin! Haha, elk nadeel heeft zijn voordeel.....

Hou je taai dames!

Geplaatst

Nou hier nog niets aan het handje hoor, zelfs niet na al die spanning die het Nederlands Elftal ons heeft bezorgd ;-) Wat een wedstrijd he?! Je vliezen zouden er toch spontaan van breken, haha.

Ben benieuwd of die kleine zich voor de volgende wedstrijd aan gaat melden of ook die even lekker afwacht.

Emsie ik zou het ook niet zo leuk vinden om op dezelfde dag jarig te zijn. Onze kleine man is 23 juli jarig en stiekem hoop ik dat zijn zusje toch echt een dezer dagen komt. Dezelfde datum gaan ze zeker niet halen maar een verschil van slechts een paar dagen zou ik ook niet zo leuk vinden. Verder is mijn schoonzusje nu 38 weken zwanger en wordt de kans dat wij gelijk bevallen zo ook steeds groter. Maar ja, we hebben er weinig over te zeggen he?! Ben benieuwd naar de controle van dinsdag en wat dan het plan gaat zijn.

Sas bij jou heeft het gerommel niet doorgezet? Denk je dat ze je morgen gelijk houden dan of zal het inleiden dan later deze week zijn?

Deze bejaarde gaat eens even lekker languit met een boekje op de bank ;-) Fijne dag nog allemaal!

Geplaatst

hoi meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Lees jullie berichten wel hoor maar ben zelf erg moe en mijn energie is ver te zoeken.

Ik heb vaak niet puf om te reageren. Verder gaat het goed hier de kleine zit nog lekker warm in mijn buik.

Het is mooi ingedaald. Maar zie onwijs uit na de dag dat ik de kleine in mijn armen kan houden.

Maar spannend he meiden wanneer het zou gaan gebeuren.

Geplaatst

Hoi allemaal,

gisteren zijn wij opnieuw vader en moeder geworden van een zoon met de naam S.enn.

hij weegt 3830 gram en is een tevreden baby!

Ben benieuwd wie de volgende is...

Geplaatst

Sas, van harte gefeliciteerd met jullie zoon/broertje. Mooie naam hebben jullie hem gegeven!

Geplaatst

Sas!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Senn! Erg mooie naam. Uiteindelijk was inleiden dus niet nodig? Geniet van alles!

Geplaatst

Jippie Sas!! Van harte gefeliciteerd! Op een goed herstel en een prachtige kraamweek! Hoe lang is hij?

Zullen wij nu Pip?

Geplaatst

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje ( 20 mnd bijna), krijgt een jongen, 6 juli bevallen.

Kaatje03- uitgerekend 5 juli, 33 jaar, tweede kindje (18 mnd), krijgt een meisje

Iggie- uitgerekend 6 juli, 38 jaar, derde kindje (9jr en 18 mnd), krijgt een jongen, 23 juni bevallen dmv KS.

Pip83 - uitgerekend 16 juli, 30 jaar, eerste kindje, krijgt een meisje.

Emsie - uitgerekend 18 juli, 31 jaar, eerste kindje, krijgt een jongen

Hoopvolletoekomst - 27 jaar, uitgerekend 22 juli eerste kindje

Hoe ga jij Kaatje? Kan niet lang meer duren...zo spannend!

Geplaatst

Haha ik hoop voor Kaatje zij eerst! Vrees dat het hier gewoon nog wel drie weken duurt hoor... Er is nog niets aan de hand. Geen voorweeën meer te bekennen, alles rustig...

Geplaatst

En Hoopvolle Toekomst fijn iets van je te lezen! Hou vol, je hebt de kleine bijna in je armen!

Geplaatst

Haha ik ben jullie inderdaad nog voor meiden. Afgelopen maandag is onze mooie dochter Julie geboren. De bevalling kwam heel rustig op gang maar na het breken van de vliezen door de verloskundige was onze kleine meid er binnen drie kwartier. De verloskundige (onze favoriet, zij heeft ook mijn vorige bevalling begeleid) grapte nog dat haar dienst er om zes uur op zat en het in een uurtje mogelijk was. Om 18.03 uur was Julie er, dat hadden we toch niet helemaal zo bedacht, haha. Doordat het best heftig was heb ik nu ook wel wat meer tijd nodig om te herstellen maar langzaamaan komt het ritme erin. Onze kleine man is superlief voor zijn zusje dus we genieten uiteraard ook enorm!

Sas jij ook van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. Leuke naam! Hoop dat je ook kunt genieten van je kraamtijd. Hoe gaat het met je been?

Ben heeeel benieuwd wie de volgende gaat zijn....

Geplaatst

Kaaaaaatjeee!! Gefeliciteerd! Ook al zo'n mooie naam. Rust lekker uit en geniet!

Ik wil ook een baby!! ;)

Geplaatst

Kaatje, gefeliciteerd met je mooie dame, en marjolijn jij ook nog hier gefeliciteerd met je mooie man. En idd hoe is het nu met je been, is het nu beter zo na de bevalling?

geniet van de kleintjes en het voetbal vanavond. Rest van de dames. Het kan nu echt niet lang meer duren:-)))

Geplaatst

Hoeraaaaa Kaatje! Van harte! Klinkt toch even heftig zo'n snelle bevalling! Hoop dat je snel hersteld en ook goed terug kijkt! Wij willen foto's zien dames van jullie mooie kroost!!

Hier rommelt het flink en ben toch wel heel benieuwd of dat nog weken gaat aanhouden of dat het dagen zijn of misschien toch uren.....

Geplaatst

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje ( 20 mnd bijna), krijgt een jongen, 6 juli bevallen.

Kaatje03- uitgerekend 5 juli, 33 jaar, tweede kindje (18 mnd), krijgt een meisje, 7 juli bevallen.

Iggie- uitgerekend 6 juli, 38 jaar, derde kindje (9jr en 18 mnd), krijgt een jongen, 23 juni bevallen dmv KS.

Pip83 - uitgerekend 16 juli, 30 jaar, eerste kindje, krijgt een meisje.

Emsie - uitgerekend 18 juli, 31 jaar, eerste kindje, krijgt een jongen

Hoopvolletoekomst - 27 jaar, uitgerekend 22 juli eerste kindje

Nou Pip wij dan maar....op dezelfde dag doen? Of ga jij lkkr vroeg komen met je ukkie Hoopvolle?

Geplaatst

Hier nog steeds niets hoor... Wat rommelt er dan precies Emsie?

En jaaaa foto's! :)

Geplaatst

Ik voel: Veel druk van onder, steken die venijnig scherp zijn en een soort branderig gevoel van onder. Zou me niks verbazen als er wat ontsluiting aan het ontstaan is. Maar dan nog kan uk op zich laten wachten....vandaag mag hij overslaan, vieren we even mijn geboorte dag van 32 jaar geleden...was toen 6 weken te vroeg en werd met spoed gehaald. Dat doet deze kleine toch beter ;)

pip en hoopvolle ook zonder rommelen kan het er opeens zijn dus ik blijf het hier goed in de gaten houden!

Geplaatst

Emsie gefeliciteerd met je verjaardag! Wat jij omschrijft herken ik, alleen voel ik dat niet continue. Af en toe, vooral 's avonds. Het is soms net of mijn schaambot in brand staat... Voor mijn gevoel komt dat door het hoofdje wat daar ligt. Alles zit een beetje in de knel ofzo.

Geniet van de dag! Aan het weer zal het niet liggen!

Geplaatst

Meiden, houden jullie het vol met de warmte? Ik vind het pittig. Gisteren wankel door de hitte. Sinds vannacht zeurende onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden. Druk onderin en het gevoel dat m'n schaambot in brand staat. Herkenbaar?

Emsie hoe was je verjaardag? Baby niet op dezelfde dag jarig in de toekomst?

Hoe gaat het met alle mama's en kleintjes?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden