Jett Geplaatst 18 Mei, 2014 Geplaatst 18 Mei, 2014 Oh Lavendel, wat een mooi jochie zit er in je buik! En morgen weer een echo, geniet ervan... Andrealine, hopelijk doen de zoute dingen je goed, lijkt me echt vervelend om telkens zo slap/duizelig te worden. Haha, die kraamverbanden zijn inderdaad monsterlijk, maar eh helaas de eerste dagen wel een beetje nodig ben ik bang. Wat zijn die kraamintakers streng bij jullie zeg: kan me niet herinneren dat ze bij ons het hele huis hebben geïnspecteerd, laat staan dat de kattenbrokjes eruit moesten. Alsof je baby de eerste week zelf gaat kruipen en graaien ;-) . Ik voel me weer wat beter na de blaasontsteking, geloof dat ik daar ook erg moe van werd. Verder lekker aan het genieten van het superweer én de verjaardag van onze jongste. Gisteren 2 geworden en helemaal blij. Quote
Marga13 Geplaatst 18 Mei, 2014 Geplaatst 18 Mei, 2014 Gefeliciteerd jett met de (nu nog) jongste telg :) Fijn dat de blaasontsteking over is, lijkt mij ook geen prettige bedoeling. Nu lekker genieten van de zon, en het weekend! Liefs my Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk Quote
Lavendel Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 20 weken echo gehad, alles was prima ! Placenta lag beetje laag dus alleen daarvoor nog 1 X controle in week 32.Vervelend dames al die kwaaltjes, ik hoop dat jullie snel opknappen X Quote
Marga13 Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 Oh fijn lavendel! Nu hopen dat de placenta wat omhoog komt. Succes met alles dames! Hier was de intake prima te doen. Alleen de map doorgenomen, en verder nergens naar gekeken... pfieuw! :D Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk Quote
Jett Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Fijn Lavendel dat alles goed is, blijft spannend die 20wkn echo. Jij dus ook een extra check voor de placenta, lag hij nu erg laag? Ik mag over ongeveer 4 wkn nog een keer laten kijken of de placenta omhoog gegroeid is. Ben hier na de blaasontsteking tegen een griepvirusje aangelopen: al twee dagen knallende hoofdpijn/misselijk/diarree. Hoera, erg fijn met dit warme weer. Hebben jullie last van de warmte of valt dat nog mee? Gooi het lijstje er nog een keer tegenaan, geen idee meer wanneer wie nog/weer afspraken/echo's heeft. Marga13, 29jr, - 1e kindje - uitgerekend 7 aug Jett, 41 jr, - 3e kindje - uitgerekend 13 aug (verrassing) Andrealina, 26 jr- 1e en 2e kindje - uitgerekend 20 aug (2 jongens) Johanneke, 28 jr - 1e kindje - uitgerekend 23 aug Caro- lin, 38 jr - 1e kindje - uitgerekend 26 aug (meisje) Arzu, 31 jr. - 2e kindje - uitgerekend 14 sep Mama2009, .. jr - 2e kindje - uitgerekend 27 sep Lavendel, 36 jr - 1e kindje - uitgerekend 29 sep (jongetje) Echo/afspraken: Andrealine - Johanneke - Jett - 27 mei vk Mama2009 - Marga13 - Lavendel - Caro- lin - Arzu - Quote
Simba Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Ik breek in.. Wat een gezeur over kattenbrokjes??? Die zijn bij ons nooit ergens anders neergezet. En dat ze oud genoeg was om te kruipen heeft ze er een aantal keer heerlijk van mee gesnoept. ;-) Hebben ze ook gezegd waarom ze niet in de keuken mochten staan? [breek uit] Quote
Jett Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 haha Simba, ja wat een flauwekul hè. Ik vermoed een overijverige 'kraam'. Bij ons staan de brokjes ook al jaren voor het grijpen, maar na een keer proeven gaven de jongens toch de voorkeur aan eigen snoepjes ;-) . Quote
Johanneke Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Inderdaad, wat een onzin van de kattenbrokjes... Of stonden ze in de weg ofzo? Beterschap Jett! Heerlijk dat warme weer. Wel jammer dat mijn eczeem erger wordt daardoor. Maar het ergste is voor nu weer even voorbij. Hier ligt ook de placenta laag. Met 30 weken moet dat nog eens nagekeken worden. Verder vannacht heel slecht geslapen. Kreeg heel erg last van mijn linkerheup als ik op mijn linkerzij lig. En daarbij dromen over extreem harde buiken. Of was het geen droom? Het was in ieder geval weer lekker vaag allemaal. Fysiotherapie helpt overigens wel goed. Ik heb ook wat oefeningen gekregen om bewust spieren los te laten, en dat is nog best lastig. Aanspannen geen probleem, maar loslaten.. Nou heb ik alleen nogal last van harde buiken bij het lopen, ik hoop dat ze daar ook nog wat voor heeft. Want het is nou niet zo dat ik (te) veel doe. Marga13, 29jr, - 1e kindje - uitgerekend 7 aug Jett, 41 jr, - 3e kindje - uitgerekend 13 aug (verrassing) Andrealina, 26 jr- 1e en 2e kindje - uitgerekend 20 aug (2 jongens) Johanneke, 28 jr - 1e kindje - uitgerekend 23 aug (verrassing) Caro- lin, 38 jr - 1e kindje - uitgerekend 26 aug (meisje) Arzu, 31 jr. - 2e kindje - uitgerekend 14 sep Mama2009, .. jr - 2e kindje - uitgerekend 27 sep Lavendel, 36 jr - 1e kindje - uitgerekend 29 sep (jongetje) Echo/afspraken: Andrealine - Johanneke - 26 mei vk Jett - 27 mei vk Mama2009 - Marga13 - Lavendel - Caro- lin - Arzu - Quote
Marga13 Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Marga13, 29jr, - 1e kindje - uitgerekend 7 aug (verrassing) Jett, 41 jr, - 3e kindje - uitgerekend 13 aug (verrassing) Andrealina, 26 jr- 1e en 2e kindje - uitgerekend 20 aug (2 jongens) Johanneke, 28 jr - 1e kindje - uitgerekend 23 aug (verrassing) Caro- lin, 38 jr - 1e kindje - uitgerekend 26 aug (meisje) Arzu, 31 jr. - 2e kindje - uitgerekend 14 sep Mama2009, .. jr - 2e kindje - uitgerekend 27 sep Lavendel, 36 jr - 1e kindje - uitgerekend 29 sep (jongetje) Echo/afspraken: Andrealine - Johanneke - 26 mei vk Jett - 27 mei vk Mama2009 - Marga13 - 28 mei vk Lavendel - Caro- lin - Arzu - Quote
andrealine Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 WTF ik type een heel bericht en ik druk op verzend en er is een foutmelding op de site en heel mn bericht weg. Dus nu maar even een wat kortere versie. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de bloedsuikertest en Rhesus-D. 2 uur duurt zo'n test.Ik had veel honger daarna! Haha. Jett voel je je al wat beter? Hopelijk gaat je placenta nog een klein beetje in de groede richting schuiven, Johanneke. Marga hoe is het met jou? Marga13, 29jr, - 1e kindje - uitgerekend 7 aug (verrassing) Jett, 41 jr, - 3e kindje - uitgerekend 13 aug (verrassing) Andrealina, 26 jr- 1e en 2e kindje - uitgerekend 20 aug (2 jongens) Johanneke, 28 jr - 1e kindje - uitgerekend 23 aug (verrassing) Caro- lin, 38 jr - 1e kindje - uitgerekend 26 aug (meisje) Arzu, 31 jr. - 2e kindje - uitgerekend 14 sep Mama2009, .. jr - 2e kindje - uitgerekend 27 sep Lavendel, 36 jr - 1e kindje - uitgerekend 29 sep (jongetje) Echo/afspraken: Andrealine - 3 juni gyn Johanneke - 26 mei vk Jett - 27 mei vk Mama2009 - Marga13 - 28 mei vk Lavendel - Caro- lin - Arzu - Quote
Caro- lin Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Weer terug van Kreta. Lekker bruin terug; buikie ook! Helemaal niets gedaan heerlijk. Zon, zee, lezen, slapen, lekker eten en dat was het wel haha Voel baby nu elke dag meerdere keren heel duidelijk. Was op het strand in mijn bikini zo grappig. Mijn hele buik golfde de hele tijd. We kregen er geen genoeg van. Vandaag bij VK geweest en gevraagd naar de suikertest want ik lees op verschillende sites dat iedereen die heeft. Maar mijn VK gaf aan dat ze dit niet standaard doen alleen als er echt aanleiding is want het is erg belastend? Nou ja prima hoor. Alles was goed. Mijn buikie is behoorlijk gegroeid de afgelopen 2 weken. Ik vind het echt heel snel gaan. 8 kilo erbij! De VK vond mijn buik niet erg groot, nou ja....ik ben ook niets gewend hihi. Verder weinig trek. Eet 's morgens een geroosterde boterham en tussen de middag een pistoletje, daarna avond eten en fruit toe. Dus waar die kilo's vandaan komen, I dont know. We gaan nu weer vrolijk verder met de babykamer. Ik zal binnenkort een foto plaatsen. Het wordt namelijk al wat! Quote
Marga13 Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 Oh heerlijk carolin! Lekker naar Kreta geweest. Fijn dat je je beeb nu goed kan voelen en zien bewegen :D Ben erg benieuwd naar jullie babykamers. De onze begint steeds meer vorm te krijgen. De gipswand staat, van het weekend gladmaken, en sauzen. Gisteren alle saus en verf in geslagen. En ook de vloer is er. Krijg er nu toch zo'n zin in! Oooof zijn dit de kriebels van nesteldrang ;) :D Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk Quote
Johanneke Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 Pas op met een bruin buikie he. Als de kleine eruit is, wordt je buik ineens nog bruiner ;-) Fijn dat je het goed hebt gehad en dat het lekker tekeer gaat in je buik. Quote
Jett Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 Carolin, dat klinkt als een hele fijne vakantie, heerlijk genoten dus?! Leuk hoe iedereen al met de kamers bezig is, bij ons wordt de zolder vanaf 10 juni onder handen genomen, vanaf de week erna kan ik het babykamertje wat gaan aanpassen. Ben benieuwd naar jullie kamertjes, dus kom maar op straks met die foto's. Hier na de blaasontsteking ook nog een soort buikvirus deze week; denk misselijk/diarree en gisteren de hele dag overgeven. Voelde me diep ongelukkig. En dan de jongste vrolijk telkens achter me aan naar de wc om mama te helpen met wc papiertjes. Hij vond het allemaal reuze interessant. Vandaag nog slapjes, maar al niet meer zo naar als gisteren gelukkig. Quote
Johanneke Geplaatst 23 Mei, 2014 Geplaatst 23 Mei, 2014 He bah Jett. Ben je eindelijk van het ene af... Ik ben vast begonnen met aftellen. Vandaag is het nog precies 3 maanden tot de uitgerekende datum! Quote
Marga13 Geplaatst 23 Mei, 2014 Geplaatst 23 Mei, 2014 Beterschap Jett hoop dat je snel weer opknapt! Nog 3 maanden, gaat snel he johanneke!? Geniet er maar lekker van! Ik ben ook aan het aftellen, over 5 weken verlof en nu nog 10,6 weken tot de uitgerekende datum :D Ben echt heel nieuwsgierig wie er in mij zit te trappelen ;) Gelukkig is het weer iets koeler buiten, voelde me net een rollade met mijn opgezette handen :p haha Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk Quote
Jett Geplaatst 23 Mei, 2014 Geplaatst 23 Mei, 2014 bedankt meiden, voel me vandaag een stuk beter, superfijn! Ben ook erg blij dat het iets is afgekoeld, hopelijk voor ons wordt het niet een té warme zomer, sorry alle andere mensen ;-) . Aftellen is leuk hè? Nog 6 weken tot mijn verlof, kan niet wachten en ik begin ook steeds meer te fantaseren over wie er nou eigenlijk daarbinnen aan het trappelen/hikken/dansen/voetballen is. Nu even lekker op de bank, iedereen fijne dag verder x Quote
Toekie Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Lieve meiden, Ik kom even vertellen dat ik vanmorgen weer positief getest heb!! Ik lees dat jullie aan het aftellen zijn naar jullie verlof. Veel succes met de laatste maanden!! Quote
Marga13 Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Ooh toeki wat mooi! Krijg de tranen in mijn ogen. Ik hoop dat deze zwangerschap goed zal gaan en jij straks ook van dit wonder mag gaan genieten. Dikke knuffel en gefeliciteerd! Liefs marga Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk Quote
Toekie Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 O Marga, wat een lief berichtje. Bedankt!! Krijg er kippenvel van! Quote
Johanneke Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Wat goed om te lezen Toekie! Ik hoop dat dit een blijvertje is! Xx Quote
Jett Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Toekie geweldig, een voorzichtige maar hele dikke proficiat! Hoop en duim voor je dat het deze keer helemaal goed mag gaan xx Quote
Caro- lin Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Hey Toekie, supernieuws. Mijn duimen gaan draaien voor je hoor! Ik gun jullie dit wonder wat wij hier meemaken ook van harte!! X Quote
Caro- lin Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 [ATTACH=CONFIG]5677[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5678[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5679[/ATTACH] Fotos van de babykamer! Op de muur zijn 2 kleuren lila. De bekleding van het wiegje wordt ok nog lila. Ik ben nog even aan het stoeien met de indeling. Maar we hebben nog tijd. Vlgende week komt de commode. Dan nog de levering van het badje en dan hebben we het wel af:) We hebben al superveel kleertjes in allerlei maten dus ik heb een koopstop hihi. Ben ook benieuwd naar jullie vorderingen. Quote
Marga13 Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Wat mooi! :D ziet er erg gezellig uit. Dat van ons is nog echt een bouwplaats... dat duurt nog wel 3 weken voordat het klaar is. Én ik moet nog beginnen met het bekleden van mijn wiegje. We hebben wel bijna dezelfde wieg als jullie carolin. Prettig weekend meiden! Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.