Jump to content

Uitgerekend augustus/september 2014

Noes73

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gefeliciteerd Noes! Augustus is echt wel een mooie maand om uitgerekend te zijn... Ik zat samen met Champietal op het Augustusbankje van dit jaar! 5 december precies een jaar geleden had ik de punctie en 8 december de TP van wat nu onze prachtige zoon is..... Wat is de tijd omgevlogen!

Dank jullie wel! Ik heb nu een week positieve testen en geen bloedverlies meer, nu nog ruim 2 spannende weken naar de eerste echo! Ik kan het nog niet helemaal geloven!

Gelukkig voel ik me al misselijk worden als ik teveel eet, haha!

Nu maar hopen dat het heel druk op dit bankje gaat worden!!!

Liefs,

Noes

hey meiden,

Mag ik mij hier bij jullie aansluiten op het uitgerekend in bankje? We hebben 3 isci pogingen achter de rug en 1 escape iui maar alles zonder resultaat. nu was het de bedoeling om eerst 20 kilo af te gaan vallen en dan in april het hele mmm verhaal weer op te gaan pakken. Maar dit is niet meer nodig... heb gisteren een positieve (lees 2) test in handen. kon mijn ogen niet geloven. In het ziekenhuis gaven ze ons 1% kans dat het spontaan zou gaan lukken, maar het is ons gelukt!

Hoop dat jullie het leuk vinden dat ik mee schrijf. groetjes Marga

Hoi Marga, welkom!! eindelijk een 2e zwangere die uitgerekend is in augustus, Wat bijzonder dat het spontaan gelukt is, gefeliciteerd! Weet je al hoever je ongeveer bent?

Als ik het uitreken met de Freya calculator dan ben ik ongeveer 2 augustus uitgerekend. Ik ben nu ruim een week na m'n testdag en ik wordt steeds onzekerder! Dinsdag 17 december heb ik mijn 1e echo.

Nou gezellig dat je er bent!

Liefs,

Noes

Hoi Noes,Ja heel bijzonder, we snappen er niks van. Volgens mijn berekening ben ik op 9 augustus uitgerekend. En mag pas de laatste week van dit jaar voor de 1e echo. Duurt nog zoooo lang. Maar goed na 4 jaar wachten kunnen die paar weekjes er ook nog wel bij.Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?Groetjes

Hoi Marga,

Ik voel me op zich prima, ik het begin was ik wat meer misselijk en nu eigenlijk niet meer. Alleen kan ik wat minder grote porties eten.

Het maakt me wel wat onzeker dat ik wat minder symtomen heb, maar goed, in ieder geval geen bloedverlies!

Nog anderhalve week en dan heb ik de echo, oh, ben wel heel bang dat het niet goed is. pfff....!

Moet je nu naar de verloskundige of nog naar het (fertiliteits)ziekenhuis?

gr

Noes

hoi Noes en Marga,

Ik kom me voorzichtig ook melden, na mijn bloedtest vanochtend met een hcg van 376.1 durf ik het wel aan! Jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Op naar mooie 1e echo's met flink knipperende hartjes.

Hier superblij en ook wel onwerkelijk hoor. Deze keer is het zo snel gegaan in vergelijking met de vorige keren: 1 tp van 2 cryo's en huppekee meteen een positieve test, echt heel gek nog. Ben ook hartstikke onzeker of het allemaal wel goed zal gaan, dus schrijf en lees graag met jullie mee.

Woow Jett van harte! Nou hopen op een mooie echo met 1 (of 2) hartjes! Hier ook heel onzeker hoor. Maar als ik naar de klachten kijk, lijkt het goed te zitten. Heb over 3 weken de 1e echo bij de vk. Hoef niet naar zh toe omdat ze mij later toch terug sturen.

Vandaag misselijk en constant in tranen. Zo erg misselijk dat mijn man moet koken.... Pffff dat word nog wat :) maar alles voor het goede doel :D hopelijk word het heel erg druk hier!

Jett, wat goed, gefeliciteerd!! Welkom hier. Haha, onzeker zijn we allemaal, en misschien wel 2 knipperlichtjes voor jou! spannend. Wanneer heb jij je eerste echo?

Marga, wat heerlijk dat je zo misselijk bent! Klinkt misschien gek voor buitenstaanders, maar wij willen het liefst zo misselijk mogelijk zijn...

Ik ben niet echt misselijk meer, alleen krijg ik iets minder eten naar binnen. Dat ik net positief getest had, was ik een paar dagen misselijk, kon ik niet veel eten en niet tegen sterke geurtjes. Ook ietwat last van obstipatie. En deze week had ik ineens overal weer minder last van.... hoe onzeker kun je worden! Toch maar weer even gegoogled en dat komt vaker voor. Vooralsnog dus geen rood bloed+krampen = goed! Nog 10 dagen naar de echo.

Liefs,

Noes

Hoi dames, rustig hier.

Mijn misselijkheid is wel wat minder geworden gelukkig. Heb nu alleen de ochtend dat ik misselijk ben. Verder het idee alsof er 100 naalden in mijn borst prikken.

Hoe is het met jou Jett? En noes?

Groetjes Marga

Hoi Marga,

Dat klinkt goed! niet echt natuurlijk, maar we zouden het erger vinden als we niets zouden voelen.

Bij mij lijkt het weer een beetje aan te trekken: iets vaker tegen misselijk aan, vandaag een beetje opgezette buik en nog steeds niet te veel kunnen eten. Ik heb geen pijn in mijn borsten, maar voel af en toe een kriebeltje.

Morgen komt de consulente van MvM langs, dus gisteravond voor de zekerheid toch nog maar een KV-testje gedaan, gelukkig was 'ie nog even donker... pfff, was zelfs bang om te kijken!

Nog ruim een week en dan.....de echo!

Jett. hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het idee kunnen wennen? Wanneer heb jij je eerste echo?

Liefs,

Noes

Hoi hoi, fijn Marga dat je je weer wat beter voelt, een beetje misselijk is oké, maar het lijkt me vreselijk als het de hele dag aanhoudt. En inderdaad, hier ook blij met ieder signaaltje dat het goed zit. Heb behalve dat ik snel emotioneel ben, een beetje gerommel in mijn buik (steekjes enzo) en traag werkende darmen nog geen last. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook nauwelijks misselijk geweest, bij de tweede hartstikke voor weken lang. Er valt dus geen pijl op te trekken helaas. Wacht met smart op een beetje ochtendmisselijkheid. Haha Noes, wat herkenbaar...zo'n kv testje doen voordat de mvm dame langskomt. Ik durf me nog niet eens aan te melden, bang als ik ben voor een negatieve test bij haar. Misschien toch maar wel even doen, wilde eigenlijk wachten tot na de 1e echo, maar ja dan mis je alweer best wat dagen. Oh mijn eerste echo is trouwens 23-12. Dat wordt hopelijk een heerlijk weekendje Gent met als hoogtepuntje een knipperlichtje. Of 2 inderdaad, maar daar ga ik toch maar even niet van uit. Denk dat ik dan echt heel hard ga lachen in die stoel.

Gelukkig, ik mag plassen voor MvM!!:[ATTACH=CONFIG]5524[/ATTACH]grNoes
WOehoeeh NOES! wat gaaf zeg! Veel plasplezier. Ik heb ook direct aangemeld voor MvM maar heb nog niks gehoord van hun. Ben benieuwd!Hebben jullie ook zo'n opgeblazen buik? Kan haast mijn broek niet meer dicht krijgen.Groetjes Marga

Marga, dit is de 1e. Sinds 2011 kinderwens, in 2012 toen het niet gelijk lukte naar de gyn gegaan voor onderzoek, ze hebben niets afwijkends gevonden maar door mijn leeftijd (toen 39) gelijk doorgestuurd voor IVF en sinds dit jaar eigenlijk aan een stuk door 4 pogingen gedaan. Gelukkig heb ik niet zo'n last van de hormonen, dus het was wel te doen. En bij de laatste poging hadden we toch 3 betere embryo's waarvan de laatste cryo gelukkig (eindelijk) is blijven plakken.

Jullie zijn ook al een tijdje bezig. Wat bijzonder dat het dan zomaar ineens raak is!

Liefs,

Noes

Yes Noes, veel plezier met plassen. Hopelijk word je niet te misselijk van de lucht in die flessen, ik vond ze erg ranzig. Marga, wij hebben het grote geluk dat we al twee jongetjes via ivf hebben mogen krijgen. Dat het nu nog een keer lijkt te gebeuren, voelt bijna verwend en oneerlijk. Zeker t.o.v. jullie en veel andere meiden hier, die net zoveel moeite moeten doen en hopen op in ieder geval één wonder. Vandaag had ik ineens weer zo'n lekker onzekere bui, waarin ik er van overtuigd was dat ik helemaal niet zwanger ben, had nog één testje liggen en goh hoe vreemd gewoon een dikke vette streep. Laat de tijd tot de echo maar snel voorbijgaan, word er nu even helemaal gek van.

Hé Okaasan...lees al een paar dagen mee op het UZ Gent topic en zat zó met je mee te leven...van harte gefeliciteerd meid!! Voor als je je zo meldt: Welkom hier alvast :-) . En misschien zien we elkaar de 23e in Gent? Ik heb er om 10u de eerste echo xx

Ja hier ben ik!

Nou mijn verhaal kennen jullie wel, of in elk geval Noes en Jett vanaf het UZ Gent topic

Jett ik heb om 11.50 uur de echo, dus ik denk dat we elkaar niet zien. Of het moet heel erg uitlopen. Hhaha, dat kunnen ze el heel goed in Gent, dus het zou zomaar kunnen. Anders moeten we even een foto PB-en, dan herkennen we elkaar. Hhaha. Ik vraag me altijd af in wachtkamers of er mensen zijn die je zou moeten kennen van een forum.

Zullen we een lijstje maken? Er komen vast nog meer dames bij in augustus. Alhoewel aug-sep natuurlijk altijd wel rustig is ivm het sluiten van alle labs rond de kerst.

Ik ga hier, ondanks dat ik echt kapot ben van alle spanning van vandaag, nog even door stuiteren.