Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een lekkere mannetjes zeg! Lis, wat is Ebbe veranderd zeg!!! lieffffff.

Uhm...waar zijn alle meiden?? hahaha

• Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Lis wat wordt Ebbe groot!

En zijn haar is ook gegroeid zeg!! (ja, ik weet het ik heb altijd opmerkingen over het haar, hier nl. nog 2 lekkere boldies :-)

Mooie foto's hoor Lis!

Geplaatst

wat een lekker ventje zeg!!

als ik dit weekend terug ben van maastricht

zal ik ook weer eens wat nieuwe foto's van milan erop zetten!!

Geplaatst

Ebbe is zeker veranderd zeg!

Wat een supermooie foto, die eerste....

Die andere ook hoor, maar die eerste doet me echt iets hoor.

Ik heb vandaag ook foto's gemaakt, zal ze erop zetten van de week.

Geplaatst

Foto-BICD6XVV.jpg

Zo staan wij dus tegenwoordig in de keuken...met kind aan het been...hahahahahahah

Foto-NSIN3YT3.jpg

Papa wil mij filmen......nou mooi niet.,...ik wil dat ding wel even hebben...hahahah

Foto-BGFLA8UX.jpg

Hallo allemaal...wat willen jullie bestellen????????????

Zo weer even een paar april foto`s

Doeiiiii

Geplaatst

hahaha joos zo sta ik ook vaak met 2.........leuke foto's

wat is die ebbe toch een enorm leuk ventje Lis, toppie!

cynrthia

Geplaatst

Leuke foto's Joos!

En wat een schattig huisje zeg!

Ik heb net foto's online besteld; dus neem ze mee zondag met de meeting!

Geplaatst

oh wat worden ze groot laura.......en thomas kijkt nog steeds zo lief...smelt

Iris blijft een kruimeltje volgens mij......lief hoor laura!

En ja ik denk het ook laura...ben blij dat ik er geen 2 van haar heb.,...hahahahahaah

Geplaatst

Leuk hoor dat huisje. heb je dat binnen staan? neemt dat niet veel plaats in beslag?

en de eerste foto van ebbe is idd net Len hoor.grappig

binnenkort als ik tijd heb zet ik de foto`s erop. heb er wer wat. maar ik doe altijd eerst de rode ogen weg werken en dan zet ik ze per maand in maand....hahaha jaja wel goed he.

we zijn gistern naar plopsa indoor geweest. niet ech groot,maar groot genoeg voor die kleintjes. maar ik zou neit van ver komen reizen hiervoor. wij wonen er een dik halfuur vanaf.is in hasselt belgie.

Ik heb me kapot gerent. Luca is een ondernemet mannetje.

Laatst waren we aan de wandel. loopt ie de andere kant op. dus wij daaaaag Luca en liepen door. wat denk je. hij kijkt en loopt gewoon de andere kant verder. hahahaa niks mamaaaaaaaaaaaa wacht. dus ALLES zelf op onderzoek, soms echt vermoeiend hoor

foto`s komen dus nog.ga ff strijken,luca zal zo slapen na de vermoeiende dag gister.

doei

Geplaatst

Lau, wat een droppies zijn ze toch jouw schatjes!!!!

Lief weer hoor!

En Angela, wat zal je een conditie hebben zeg met zo'n ondernemend kind hahahahha.

Geplaatst

Laura, wat een scheetjes!! Leuke foto's.

En, Angela, ik ben benieuwd naar foto's!

Geplaatst

conditie hahah Beau

je zou moeten zeggen dat ik zo slank moet zijn.haha

was het maar zo, want we willen een brusje maar moet eerst afvallen.

doei

Geplaatst

Laura liefffffffffff! Die kuif hihi, schetig zeg! echte moppies hoor.

Joos, wat een wijsneus is het toch, en dat staan, echt geweldig zeg!! Leuk hoor, mooi kind met haar bos haar!

Geplaatst

nog wat foto's van de wintersport, niet veel soeps hoor want de leukste staan bij mijn zusje op het toestel.

Het was zo slecht onderweg heen dat we even wat fruit in de auto hebben gegeven, we stonden wel op een parking hoor haha.

Foto-44WZ83GD.jpg

Foto-FX4RJPEQ.jpg

lekker chillen in mijn crib!!

Foto-DDJX3MSI.jpg

en natuurlijk ook even met z'n 3-en he?

Foto-3SKTIJWX.jpg

Geplaatst

ooooooooh die eigenwijze foto van anne-meya in dat huisje is echt om op te eten!

die blik!!!

en ja, herkenbaar zo aan je been...en de camera pakken natuurlijk.

lieve foto's lau, wat een scheetjes, inderdaad, die kuif, dat t zo blijft zitten! heeft ie dat altijd?

ik word wel jaloers sab, lekker sneeuw!

en zit ze altijd zo lief in dr wagen? hier is t soms wel piepen hoor de laatste tijd! maar ze was ook een beetje slapjes he? haha lekker fruit in de auto. soms kieper ik een banaan naar achter... haha nee hoor, ga ik er even naast zitten...

Lis

Geplaatst

oh sab wat een leuke foto`s...zeker die met de zonnebril op...hahahaha...stoerrrrrrrrrrrr

En die foto met jullie drietjes is ook leuk.

leukkkkkkkkkkkkkkk

Geplaatst

is 1 van de weinigen hoor..we hebben niet veel foto's van ons samen, wil ik nooit hahahaa. wil mezelf niet zien zoals ik nu ben, stom he, kan t beter wel doen want anders heb ik niks haha

Geplaatst

hahahahah...die lis.

En sab ik snap het wel..ben ook zo...hahahahahah

maar ik vind het ook een leuke foto hoor!

Geplaatst

Leuke foto's Sab!!!!!!!!

En die van jullie 3-tjes is ook leuk!

Die foto van Carolijn in haar "crib" met die bril op; geweldig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden