Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

whow, AnitaN78 450E had je niet onwijs veel eiblaasjes?

Welkom Rican, ik hoop ook ergens in april een terugplaatsing te hebben. Misschien kunnen we elkaar steunen in de wachtweken.

Maar goed voor het zover is moet ik eerst nog beginnen met Gonal, vanavond de eerste spuit zetten. Ik ben benieuwd hoe dit gaat met de prikpen. Is dit een beetje te doen? Ik had al gehoord dat de naald beter te doen is dan de naald van de deca..

Hoe is het met de meiden in de wachtweken.

Wanneer mogen jullie precies testen?

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
whow, AnitaN78 450E had je niet onwijs veel eiblaasjes? Welkom Rican, ik hoop ook ergens in april een terugplaatsing te hebben. Misschien kunnen we elkaar steunen in de wachtweken. Maar goed voor het zover is moet ik eerst nog beginnen met Gonal, vanavond de eerste spuit zetten. Ik ben benieuwd hoe dit gaat met de prikpen. Is dit een beetje te doen? Ik had al gehoord dat de naald beter te doen is dan de naald van de deca..Hoe is het met de meiden in de wachtweken. Wanneer mogen jullie precies testen?
ik.vind de prikpen fijner voel.je niet die andere is vreselijk. Hopen dat maand april bij iedereen gaat lukken. Wij zijn.heel zenuwachtig was eerst zover weg en morgen mag het eindelijk eruit.
Geplaatst

Ik vond de prikpen ook fijner de deca zitten van die botte naaldjes op vreselijk

Succes morgen mar

Welkom rican succes

Hier gaat het wel goed ik ben moe en heb af en toe gespannen boobies maar verder voel ik me goed gisteren en vandaag af en toe een beetje ongi krampjes maar daar maak ik me nog niet zo druk om aangezien een ongi nu nog echt te vroeg is en bij dat meestal tegen gehouden wordt door de bollen

Ik mag officieel volgende week donderdag testen maar weet niet of ik dat ga volhouden zo lang hihi

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Idd de prikpen is fijner :) ik had gisteren wat krampjes en gespannen boobies maat denk dat beide door de utrogestan komt :(. Wij hebben woensdag de bloedtest maar we denken erover om zondag misschien al een thuistestje ertegen aan te gooien.

Mijn gevoelens zijn ook net eem achtbaan hoor...bah. Ene moment heb ik echt goede hoop en het andere moment is al mijn hoop weg. Probeer er maat zo min mogelijk aan te denken zover dat kan.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk

Geplaatst

Dank jullie dames voor het warme welkom!

Voor onze cryo behandeling hoef ik niet te prikken. Ik hoef alleen pillen te slikken.

Wat ik nog weet van 2011 was dat indd de prikpen van gonal het fijnst vond (die gleed zo me huid in) maar vond de deca ook goed te doen, de pregnyl heb ik als de vervelendste prik ervaren.

Ik dacht bij elke prik, go go weer een stapje dichterbij ;-)

Hoop indd dat we met zn alleen elkaar helpen de wachtweken door te komen, dat zijn in 2011 de meeste stressvolle weken van heel mijn zwangerschap geweest!!

Gast AnitaN78
Geplaatst

Ik had meer dan 20 eiblaasjes bij die 450e (min of meer eierstokken aan de hobbel - voelde me een enorme broedkip en had er mn tijdens fietsen enorm pijn van) , waarvan 17 in eerste instantie bruikbaar en waarvan uiteindelijk maar 2 bevruchte. Dat was een flinke tegenvaller. Beide tp's zijn dan ook niet geslaagd...

Alhoewel ik NOG niet ongesteld ben. Heb bedacht t/m morgen af te wachten en anders zkh te bellen voor bloedonderzoek.

Oh dames, die wachtweken... wat een spanning toch altijd weer! Ik duim voor jullie!

Ik vond prikken uberhaupt wel meevallen.

Geplaatst

Ik zou ook even bellen hoor Anita

Ik vond het prikken ook echt niet het ergste deze ww zijn 100 keer erger vind ik vreselijk

Geplaatst

Die wacht weken zijn inderdaad verschrikkelijk. Je wordt heen en weer gegooid tussen hoop en vrees. Ik werd wakker vanmorgen zonder totaal gevoelige boobs.... en vrees dus het ergste.

Geplaatst

Daar is nu nog niks van te zeggen je hebt ze gevoelig door de utro en bij een zwangerschap kunnen ze nu eigenlijk nog niet gevoelig zijn nu

Bij mijn vorige poging dacht ik dit ook hoor en ik zag het totaal niet meer zitten maar de echte gevoelige boobs kwamen pas rond de 7 weken

Geplaatst

Mijn vriend zegt inderdaad precies hetzelfde. Ik kan me herinneren van een aantal jaren terug toen ik zwanger was (helaas mk) dat ik echt vanaf eisprong gevoelige boobs had. En denk dat ik daardoor zo vast hou aan kwaaltjes.

Voel me ook echt een zeur :$ het is gewoon onze enige hoop en middel om een kindje van ons samen te krijgen.

Geplaatst

Ik herken het wel hoor ik ben bij mijn dochter 9 maanden misselijk geweest en heb ook al die tijd gespuugd dus ik heb zoiets van als ik volgende week misselijk wordt moet het goed zitten maar zo werkt het niet altijd elke zwangerschap is anders en zeker met die bollen alleen kun je volgens mij pas klachten krijgen als de hcg toeneemt

Maar een zeur is niemand hoor we hebben hier allemaal hetzelfde doel

Gast AnitaN78
Geplaatst

Een zeur voelen... Zo herkenbaar en zo niet nodig ook (volgens onze omgeving en in nuchtere buien vinden wij dat zelf ook)! Haha...

Fijn dat we dat hier even kunnen delen.

Geplaatst

Anitan78 ik kan me goed voorstellen dat het een teleurstelling voor je was dat je dan maar twee bevruchte eicellen had. Zeker als je er in eerste instantie zoveel hebt met de punctie. Jij wacht nu op je ongesteldheid om dan te kunnen beginnen met een poging.

Volgende week dus een spannende week, voor de meiden in de wachtweken. Zenuwslopend zijn ze en ineens voel je ook vanalles en alles link je met een eventuele zwangerschap dan wel ongesteldheid. Terwijl ik als ik niet zwanger ben ook wel eens een golf van misselijkheid heb en of een opgeblazen gevoel, buikpijn etc. Maar deze tekenen zorgen er ook voor dat je hoop hebt en houdt.

sinds gister de gonal gezet, viel zeker mee die spuit.

Hoelang spoten jullie nog door met de deca, na met de gonal te zijn begonnen.

Summerdream hoe is het met jou, jij nu ook aan de gonal toch?

Geplaatst

Ik spoot met de deca net zo lang door als de gonal

Die tekenen zijn idd verwarrend en komen door de utro helaas

Gast AnitaN78
Geplaatst

En nog niet ongesteld idd... Wat een drama is dit wachten ook weer... Hou van snel duidelijkheid en dat word me nu niet gegund helaas. Geduld... Zen....

Deca was toch net zolang als Gonal? Meen ik mij te herinneren...

Geplaatst

Cherislee klopt maar je bent net als ik eerst met de deca begonnen en na 10/14 dagen met de gonal maar je bent tegelijk met beide gestopt waarschijnlijk toch

Geplaatst

Ik heb voor beide inderdaad nog geen einddatum en kon me niet herinneren wat ze had gezegd over de deca. Nou dat zal hier dan ook wel zijn tot aan het einde.

Anitan78' wat gaat de volgende stap dan zijn. Wacht je op je ongesteldheid om dan te beginnen met een traject. Hoelang wacht je nu al?

Gast AnitaN78
Geplaatst

Ik wacht nu 8 dagen. Tsja... Wat zijn acht dagen... Maar eerder 2 keer was ik binnen 4 dagen ongesteld.

We gaan pas in mei weer starten met de pil en in juni stimulatie, maar ik wil nu gewoon graag duidelijkheid dat testen kloppen en ik dus echt niet zwanger ben. Veel te veel tijd om me van alles in het hoofd te halen...

Geplaatst

Welkom Mette.

T is voor ons de eerste keer dus alles is nieuw en spannend. Merk dat ik vooral alles heel goed wil doen. Gezond eten, sporten...

Wat deze week niet heel best gaat. Ben behoorlijk ongesteld geworden dit weekend. Ze zeiden in zkh dat het een lichte bloeding zou zijn. Maar was echt heftig en veel!

En nu heb ik telkens lichte hoofdpijn dus heb ik ook nergens zin in....

Vrijdag beginnen met Gonal F. Benieuwd hoe dat gaat :-) vind die decapep zulke rot spuiten ...

Geplaatst

Anita die stress is inderdaad ook killing...wij hebben gewoon nog steeds geen post van het vu met betrekking tot de overige embryo's. Denk dat ik morgen maar even een mailtje ga sturen.

Gast AnitaN78
Geplaatst

Cherislee: goed plan! Het moet nu toch wel duidelijk zijn hoe het met de embryo's is...

Geplaatst

Ja toch, dat dachten wij dus ook. Al denk ik dat ze niet verder hebben gedeeld en dat we daarom geen bericht hebben ontvangen. Maar volgens mij moeten ze dat toch ook laten weten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden