Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou zeg dat wel zeg!!

Ik heb een test gedaan.. en ja hoor hij zit eraan te komen! Ik snap er werkelijk waar niks van.. dit is me nog nooit overkomen!

Ik gok dat ik hem zaterdag volledig heb.. dus precies 14 dagen later.. hoe mooi op schema!

Alleen ik denk dat ik een probleem heb, dinsdag was mijn baarmoederslijmvlies 5,2 en hij moet boven de 7 uitkomen voor een

nieuwe terugplaatsing!

Wat doe ik eraan om hem hoger te krijgen? Teunisbloemolie slikken, kinderaspirine slikken, elke avond een kruik bij mij voeten.

Iemand nog tips?? Ik wil zo graag een terugplaatsing..

Ik zal maandag dan waarschijnlijk op echo moeten!!

[ATTACH=CONFIG]5654[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5653[/ATTACH]

• Reacties 610
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend! Lekker vroeg dat is fijn mits je bms netjes is.. maar denk dat je wel een eind komt maandag met je bms.. ik heb geen idee wat je verder kan doen volgens mij ben je goed bezig

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Ja zou ik ook doen.. wel vervelend dat de bms nog niet hellemaal meewerkte dat maakt weer onzeker.. spannend allemaal weer he om voor een brusje te gaan:)

Geplaatst

Om eerlijk te zijn, kan het met zo'n testuitslag nog wel even duren hoor. Tenminste dat is mijn ervaring. Maar bellen kan natuurlijk nooit kwaad.

Geplaatst

Roxanne geen enkele ervaring mee, hoop dat het maandag goed is.

Gelukkig morgen vrijdag en kan je bellen, en anders nog een paar testjes halen dan kan je het in de gaten houden dit weekend

Geplaatst

Misschien morgenochtend nog een test en dan bellen?

En degene die het meest te verduren krijgt op dit moment: mijn moeder, die snapt echt niet dat ze het nu niet uitgebreid over mijn nieuwe nichtje moet gaan hebben. Dus ik heb maar eens even verteld dat ik het miet zo leuk vind dat mijn zus al vier kinderen heeft, en ik na 2,5 jaar nog geen een... "Ja ja ik snap het wel". Nee mam, je snapt het blijkbaar niet! Argh.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Frustrerend missmup, mensen kunnen zich er echt niks bij voorstellen wat wij allemaal elke dag doormalen en hoe vaak je er mee geconfronteerd wordt. Maar het is ook lastig voor anderen. En voor ons altijd een dubbel gevoel!

Geplaatst

Frustrerend is dat missmup.. mensen hebben GEEEN idee.. niemand kan het zich inbeelden als ze het niet meemaken..

Maar ja je moeder is natuurlijk ook blij met zo'n kleintje erbij.. dus ergens kan je het haar ook niet kwalijk nemen.. en misschien

doet ze zo wel omdat ze het moeilijk vind dat jij in zo'n situatie zit... ??

Nou volgens mij ben ik sinds vandaag echt in het traject gestapt.. leuk maar ook weer spannend.. en onzeker.. emoties gaan

weer alle kanten op!

Geplaatst

Naar missmup beide verhalen zijn zo begrijpelijk. Blijft moeilijk maar wij duimen voor je dat jij ook maar snel zo'n ukkepuk mag verwelkomen.

Hier is net de Ovitrelle er in gegaan. Dus dit was het meer kan ik er nu niet aan doen. Op voor de punctie zaterdag.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Ik snap ook wel dat mijn moeder blij is en dat is prima, maar ze moet ook snappen dat als ik zeg 'nu even niet' ze er niet over door moet gaan en dingen moet zeggen als "je kunt het niet uit de weg blijven gaan". Vandaag dus even wel ja! Ik ga slapen, tot morgen!

Roxanne, welkom (terug)!

Geplaatst

Zeker je hebt gelijk hoor.. nu even niet is ook gewoon het er helemaal niet meer over hebben vandaag! Echt jij mag ook een kleintje verwelkomen alleen het duurt bij ons wat langer..

Dank je wel.. good to be back ;)

KALU top.. heel veel succes hoor zaterdag.. hopen dat je er niet al teveel last/pijn van gaat hebben.. mijn laatste

punctie of nou ja de ochtend .. had ik erg veel pijn.. ik kon gewoon niet lopen voelde gewoon letterlijk alle 31 eitjes

klotsen als ik liep.. hahaha.. gelukkig zaten we nog maar 3 minuten van het behandelcentrum af.. ik liep net alsof

ik .. tja hoe zeg ik dat haha.. laat maar...

Ik snap ook wel dat mijn moeder blij is en dat is prima, maar ze moet ook snappen dat als ik zeg 'nu even niet' ze er niet over door moet gaan en dingen moet zeggen als "je kunt het niet uit de weg blijven gaan". Vandaag dus even wel ja! Ik ga slapen, tot morgen!

Roxanne, welkom (terug)!

Geplaatst

Spannend kalu! Voel je je al een stuk beter?

Missmup ik snap het wel vooral nu het zo spannend is allemaal.. zelf heb ik hellemaal geem moeite met babys ook nooit gehad.. geniet van die mooie bundeltjes... dan sta ik er niet bij stil dat andere dat wel hebben.. bedenk me nu opeens dat ik laatst in een topic mijn nieuwe babynichtje heb geshowt hoop dat ik daar in mijn enthousiasme niemand mee heb gekwetst!

Geplaatst

Tja dat is altijd de vraag.. sommige mensen hebben het er heel moeilijk mee.. en kan ik me ook wel voorstellen als je bijvoorbeeld al 5 pogingen gehad heb..

Maar niemand kan je dat aanrekenen hoor..

Geplaatst

Verkoudheid is bijna weg alleen nog erg hoesten maar tp word dinsdag Ik weet het zeker.

Maar ik ga slapen dames weer erg moe en een beetje misselijk.

Knuffel

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Slaap lekker! Fijn dat het door kan gaan.. tp precies een week na mij:)

Geplaatst

Och missmup, wat een teleurstelling! Gaat tie een beetje? Het was je eerste poging toch met n verse tp? En kan me herinneren dat je nog cryo's had. Waren die samen of los ingevroren? He meid, wat onwijs bleh nieuws. Sterkte! Doe rustig aan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik wilde nog weer even gaan slapen, maar dat lukt natuurlijk niet meer... Ik heb 2 cryo's, maar er stond niet in de brief of die apart of bij elkaar zitten. Ik moet vanmiddag bellen naar het ziekenhuis, dan vraag ik het.

Het voelt alsof ik gefaald heb, alsof ik niet goed genoeg mijn best gedaan heb. Ik vind de gedachte dat er eigenlijk gewoon superweinig kansen zijn heel erg benauwend. Hoewel ik weet dat ik al meer kansen heb dan sommige anderen... Maar nu voelt het zo.

Maar verder gaat het wel okay, vanmiddag eerst maar eens horen hoe nu verder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden