Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Missmup wat balen, hoe moeilijk het ook te accepteren is, de kansen zijn zo klein! Je kunt helaas je lichaam niet controleren. Ik weet zeker dat je er alles aan hebt gedaan.

Sterkte en een knuffel!

Maar het voelt heel rot. Hier helaas ook negatief. Ik heb nog 4 cryo's nu.

Maar we geven niet op, even kijken of we gelijk weer verder gaan/mogen.

• Reacties 610
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inderdaad, vol goede moed verder. :) maar eerst even balen dit weekend hoor...

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Snap dat slapen niet meer lukt! Hoofd maakt overuren.

En nee, je faalt absoluut niet. Binnen een ivf/icsi traject doe je al alles eraan om je wens in vervulling te laten gaan en wat binnen je macht ligt. Het laatste stukje is waar de natuur zn gang moet gaan én waar je n dosis geluk moet hebben.

Mn eerste ivf had ik mega mooie eitjes, hartstikke veel en 6 tp's. Niks. Mn ivf nu heb ik net als jij nog twee in de vriezer, maar van 'moah' kwaliteit. Het lijkt erop dat ik goed ga, maar sta ook hier doodsangsten uit ergens diep van binnen.

Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt. En verwen jezelf ook even dit weekend. Koop iets moois, doe iets leuks met manlief of die megabegrijpende vriendin in je groepje. Knuffel!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

En ook jij sterkte Roos1984! balen en zwelgen met brownies, vergeet niet toepasselijk huilmuziek erbij op te zetten of zielige films te gaan kijken. Een potje ongeneerd grienen werkt bij mij altijd wonderen. :)

Geplaatst

Zie er echt tegenop om te werken vandaag, maar ga het toch maar doen. Ik werk 0.8 en heb op vrijdag altijd maar 3 lesuren, tussen 10 en 13u. Dat overleef ik vast wel.

Bedankt voor alle lieve berichtjes!

Geplaatst

Haha dreetje, ik geloof dat ik juist maar heel veel leuke dingen ga doen

Enige waar ik tegen op zie is shoppen voor een babyshower en daar volgende week gezellig mee zitten doen

Waar zit jij nu in het traject?

Geplaatst

Missmup dat gevoel moet je zo snel mogelijk van je af zetten. Jij faalt niet, je kan moeder natuur maar Tot zover manipuleren. Prima nu is het niet gelukt op naar de volgende poging.

Morgen onder de dekens, zielige film, bak b&j en even verdrietig zijn. Maar laat je niet in die spiraal trekken, het komt echt goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Ach lieve mussmup dat bericht wilde ik niet lezen! Helaas zag je het al aankomen maar ik hoopte zo dat het te vroeg was.. je mag verdrietig en teleurgesteld zijn en de angst is heel normaal.. heel veel sterkte vandaag! Dikme knuffel

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Roos1984 als je geen zin hebt, gewoon niet gaan naar de babyshower. Gezellig doen terwijl je je niet zo voelt, is niet fijn, je mag best nee zeggen. Heb ik ook met regelmaat gedaan al. Ik zit in de wachtweken, as ma 12 mei bloedtest doen, wel urinetesten gedaan (zie mijn obessie bij vroegtesters onder ons) en die geven positief. Is mn 2de ivf en verse tp. Zelfde moment in t traject als jou volgens mij. Ik probeer neutraal te blijven, eerst maar die echo. Heb eerder positief getest maar bij echo bleek t niet goed.

Geplaatst

Dreetje spannend voor jouw ook en het klinkt erg positief toitoi!!

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Ahh kut zeg Roos en Missmup.. dat voelt zo oneerlijk .. maar blijf positief op naar de volgende terugplaatsing!! Sterkte..

Dreetje ... spannend zeg.. hoe lang na de terugplaatsing is het nu voor jou?

Geplaatst

Dreetje spannend! Ja het is mijn beste vriendin en het is haar moment ik wil er ook voor haar zijn.

Dus je hebt al een hele poging achter de rug? Dit is mijn eerste poging, 2e tp.

Ik ga voor je duimen, hopen dat het positief blijft!

Geplaatst

Ahhh balen Roos en Missmup!! Sterkte en succes verder!

Er wordt best veel geschreven. Ben de helft alweer vergeten ;-)

Hoe gaat het met diegenen op het wachtbankje?

Hier nog even geduld tot dinsdag en dan hoop ik ook weer een embryo binnenboord te halen :-)

Geplaatst

O ja, Dreetje, spannend voor jou! Ik heb ook meerdere ervaringen met 'slechte echo's' dus ik begrijp je terughoudendheid in je gevoel maar het is wel een goed begin!! Ik ga voor je duimen!!!

Geplaatst

Succes Roos!!!

Ik heb vandaag gebeld, en ik mag maandag op echo komen.. en als alles goed is een

datum voor de terugplaatsing prikken.

Ik voel het heel goed dat me ovulatie eraan zit te komen.. alleen de ovulatietest die ik

van het behandelcentrum heb gekregen van sensitest de geeft in de verte een tweede

streepje aan.. terwijl de kruidvat test al wel donkerder is als gisteren.. ik ga maar uit

van de kruidvat test aangezien deze ook wat duurder en meer ontwikkeld zijn.

En ik ga ook uit van mijn gevoel natuurlijk..

Ben benieuwd!!

[ATTACH=CONFIG]5655[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5657[/ATTACH]

Geplaatst

Ik ga weer aan de progynova zodra ik ongesteld wordt ergens volgende week. Deze keer was de testdatum 35 dagen na de eerste dag van mijn cyclus dus denk eind mei een tp.

Geplaatst

Ik moet even bellen als mijn menstruatie is begonnen, dan moet ik weer aan de pil en dan plannen ze me in. Nog geen idee dus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden