Ga naar inhoud

uitgerekend januari/februari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden

Ik ben diegene van het topic uitgerekend in februari 2015. :laugh:

Als alles goed gaat mag ik in feb ons 3e kindje verwachten. Volgende week vrijdag 4 juli eerste echo (dan 6 weken en 5 dagen).

Eerste twee waren resp geplande en spoedkeizersnede dus deze wordt sowieso geplande keizersnede. Zal dan ook voor 22 feb gehaald worden.

Maaaarrrr eerst maar eens afwachten wat we volgende week horen en of we eerste trimester (en rest van de zwangerschap) goed doorkomen.

Groetjes Pauline

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier voor t eerst echt ziekies, misselijk alom, hoofdpijn en slaap, enorm. Denk dat ik gisteren een iets te drukke dag heb gehad en misschien ook wat verkeerds heb gegeten. Bleh. Sterkte voor alle echo dames! Ik mag 9 juli weer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Bah bah ik heb weer iets stoms gedaan... Ik had nog zo'n digitale test liggen met weken indicatie en ben nu 5.2 en zou dus 3+ moeten aangeven maar gaf nog steeds 2-3 aan... Betekent dit nou dat ik te weinig HCG aan maak en dat het misgaat? Bah ben helemaal onzeker nu weer 😣

Geplaatst

Nee hoor helemaal niet hij geeft pas bij zoveel hcg 3+ aan dus zegt helemaal niks

Niet meer doen hoor je maakt je zelf gek i no die van mij gaf in het begin 1 2 aan ook helemaal in de stres en nu twee goeie echo's gehad ;-)

Dreetje beterschap

Geplaatst

Janneke, succes met het gesprek vandaag!!

Moi, nog 1 dagje. Ik ga hard voor je duimen!

Minous, wat heeeerlijk, straks naar de camping. Wij gaan over 1,5 week 2 weken naar Duitsland. Ik heb er nog nooit zo erg naar uitgekeken ;-)

Pien, gefeliciteerd! 1 tip: niet meer testen. Mijn vorige zwangerschap die mis liep, had ik op de dag van waarop bleek dat het niet goed zat, een knalpositieve test 's morgens. Het zegt gewoon niks en het maakt alleen maar onzeker. Deze keer heb ik heel bewust 1 test gedaan en daarna niet meer. NIet meer doen hoor. Knuf!

Dreetje, naar hè om je zo rot te voelen. Ik ben er na 2 weken ook wel een beetje klaar mee soms. En dan voel ik me daar soms wel rot over. Ik wou dit toch. Nou dan moet ik niet zeuren ;-)

Ik ben ook al 2,5 kilo afgevallen. Ik heb het ziekenhuis maar even gemaild want dat lijkt me niet de bedoeling. Ik doe ontzettend mijn best met eten maar meer dan ik nu eet en dat is de helft van normaal denk ik, lukt me echt niet.

Geplaatst

Ga inderdaad maar niet meer testen en 'gewoon' wachten tot volgende week vrijdag. Duurt zolang allemaal, pffff

Moi wat spannend morgen! Veel plezier bij het kijken naar je kruimel!

Geplaatst

pauline het is ook zo spannend allemaal

ik wou het ook doen na zoveel week met indicator mijn moeder zei al je maakt je zelf helemaal gek :-(

toi toi toi meid

moi morgen jou dag succes

Geplaatst

Ik snap het ook heel goed hoor! Je wilt zo graag weten of het goed zit. Hadden we maar een luikje in ons buik, dat we even konden spieken ;-)

Hoe laat het je morgen de echo Moi?

Geplaatst

Oh, mag ik ook een luikje

ik ging dan elk uur kijken denk ik

Hier nog steeds erg moe en misselijk

Pien leuk dat je met ons mee mailt

as dinsdag mag ik naar de gyn, vanwegen de ECD is dat. bleef liever bij de verloskundige, maar ach, als alles maar goed gaat

groet wensmam

Geplaatst
Ik snap het ook heel goed hoor! Je wilt zo graag weten of het goed zit. Hadden we maar een luikje in ons buik, dat we even konden spieken ;-)Hoe laat het je morgen de echo Moi?
Pas om 16 uur... Morgen nog even geduldig zijn dus ;)
Geplaatst

Ik ook luikje pfff

Moi jeetje wat laat zeg sterkte morgen met wachten

Ik heb vraagje heb hele rare rode plekjes op borsten herkend iemand dit? Morgen eerst maar even langs ha

Geplaatst

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Stephie: 38 jr. 2e kind, 1e IVF maar spontaan zwanger tijdens downregulatie, helaas miskraam :(

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi: 30 jaar, 3e kindje, 1e cryo tp (uit ICSI van 2012)

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

Pauline: ?? jaar, 3e kindje,

Uitgerekende datum:

Wensmam: 11 januari

Daantje: 13 januari

Janneke: 15 januari

Dreetje: 16 januari

Loeseke: 16 januari

Cigdem : 18 januari

Minoes: 23 januari

Toekie: 30 januari

Moi: 5 februari

Pauline: 22 februari

Eerste echo:

Dreetje 26 mei

Wensmam 26 mei

Loeseke: 30 mei

Janneke: 30 mei

Cigdem: 3 juni

Minoes: 10 juni

Toekie: 12 juni

Moi: 26 juni

Pauline: 4 juli

Tweede echo:

Wensmam: 05 juni

Janneke: 11 juni

Minoes: 17 juni

Dreetje: 18 juni

Cigdem : 18 juni

Toekie: 3 juli

Derde echo:

Wensmam: 20 juni

Janneke: 30 juni

Dreetje: 9 juli

Afspraken:

Loeseke: 24 juni VK, 30 juni nipt afname

Minoes: 2 juli VK

Janneke: 7 juli Gyn.

Geplaatst

Heb het lijstje weer even naar boven gehaald en zoveel mogelijk aangevuld en aangepast (ook verandering in uitgerekende data e.d.). Hoop dat het klopt en ik niemand vergeten ben...

Pauline welkom! Jan of Feb ik vind het allemaal prima ;-) Fantastisch dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!! Lang wachten hè voor de echo, maar ja het blijft een ontzettend lange wachtbank, van echo naar echo naar controles. Succes en hoop dat je 4/7 een mooi rikketikkie krijgt te zien.

Minoes, geen idee wat de vlekjes kunnen betekenen? Inderdaad maar even naar de HA. Hoe gaat het met je dochter op de crèche? 6 wkn naar de camping lijkt me geen straf :-) Wat heerlijk zeg! Hoef je zolang niet te werken? Welke omgeving is de camping?

Moi, succes morgen!!! Ga voor je duimen en hoop dat je morgen veel afleiding hebt en dat de dag een beetje snel voorbij gaat (maar je zal de klok wel vooruit willen kijken denk ik).

Daantje, fijn dat de 10 wkn echo goed was. Krijg je nog een echo?

Wensmam, ik loop ook bij de Gyn vanwege ECD. Ik moet voor de Gyn op papier gaan zetten wat de evt. complicaties kunnen zijn haha. Prima ik maak wel een opzetje voor ze maar hoop wel dat ze zich een beetje erin gaan verdiepen.

Toekie, jemig ben je zo misselijk...pfff... En af en toe even zuchten en klagen mag toch best! Ja dit heb je heel graag gewild maar als je je nu fysiek zo rot voelt mag je dat best ff zeggen hoor! Geen idee of afvallen erg is of niet? Heb je al reactie van het ZH?

Dreetje hoe is het? Weer wat beter dan gister?

Goed gesprek op mijn werk gehad, ze zijn in elk geval meer dan tevreden over functioneren dus dat is heel fijn om te horen. Gaan kijken of ik wat andere taken kan gaan doen zodat ik iets meer overdag kan werken. Zal nog steeds een hele kluif worden maar dit is al fijn.

Ik vind dat ik al zo'n buik aan het krijgen ben, nooit gedacht dat dat al zo snel zichtbaar kan zijn (dacht heel naïef dat je tot een week 12 eigenlijk niet zoveel zou zien hahaha). Maar ik kan het echt niet meer verbergen (hoeft ook niet, alleen clienten/ouders op mijn werk hoeven het wat mij betreft nog niet te weten).

Geplaatst

Janneke super netjes ja weet lijstje ;-)

Ja gaat super op de peuterspeelzaal alleen als ik wegga is even brullen (gieren) maar even en dan is het klaar ;-)

Ben zelfstandig en doe voornamelijk boekhouding dus kan ik mooi meenemen;-)

Oja mijn verhaal staat op Mvm hoe speciaal

Hahaha ja je buik kan je niet meer verbergen

En fijn dat ze op je werk blij met je zijn p

Geplaatst

Ja stom hè Minoes, dan ben je zolang bezig geweest met zwanger worden dat ik mij nou wel eens mag gaan verdiepen in zwanger zijn hahaha.

Ik dacht echt dat het nog wel een paar wkn zou duren voordat je wat zou gaan zien.

Kan ik je vinden op MvM?

Geplaatst

Ja Jessica 29 jaar ;-) op Mvm

Ja gek he ben je zwanger ben je nog bang en moet je aan alles wenen

Geplaatst

Ik heb je stukje gelezen op MvM, leuk! Ik ga me volgende week aanmelden als ik kloppend hartje heb!

Voor het lijstje, ben 35 jaar, inderdaad 3e kind en dit is tweede cryo uit 3e IVF

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden