Ga naar inhoud

uitgerekend januari/februari 2015


wensmam

Aanbevolen Berichten

Hallo dames,

 

Ik zou ook graag meeschrijven! Heb zeven terugplaatsingen gehad van cryo's van mijn tweede IVF poging in 2011. Mijn zoon is geboren uit een verse TP en nu dus zwanger van een cryo!

 

Ben op 13 januari uitgerekend!

 

Ben zo nu en dan weeïg en duizelig. Verder vooral moeite met slapen. Lig veel wakker. Herkenbaar?

Ik had het mijn eerste zwangerschap ook!

 

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gefeliciteerd en welkom Daantje en Toekie, leuk dat er steeds meer dames aansluite.

 

Klachten zijn herkenbaar.

's Morgens ben ik vaak weeïg, ik at 's avonds bij de thee graag een verkade chocoladekoekje maar die krijg ik nu niet meer weg.

Ik heb weinig energie, als mijn zoon zijn middagslaapje heeft lig ik te slapen op de bank.

Die tijd mis ik wel, het is ideaal om dan te koken of wat eigen tijd te hebben.

Dat komt met een paar weken wel weer.

Afgelopen 2 weken ben ik vrij geweest, ik hoop dat ik een beetje energie heb als ik weer moet werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Moi, Daantje en Toekie, gezellig er komen steeds meer meiden bij

Ben net terug van vakantie, veeeel geslapen. ben 's middags regelmatig misselijk of heb erge honger.

Ik laat de combinatietest doen en dan als het nodig is de NIPT. Ook een down kindje is welkom trouwens, dan kan ik me erop voorbereiden.

 

groet wensmam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Stephie: 38 jr. 2e kind, 1e IVF maar spontaan zwanger tijdens downregulatie, helaas miskraam :(

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi:

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

 

Uitgerekende datum:

Daantje: 13 januari

Janneke: 15 januari

Wensmam: 15 januari

Dreetje: 16 januari

Loeseke: 16 januari

Cigdem: 16 januari

Minoes: 23 januari

Toekie: 30 januari

 

Eerste echo:

Dreetje 26 mei

Wensmam 26 mei

Loeseke: 30 mei

Janneke: 30 mei

Cigdem: 3 juni

Minoes: 10 juni

Toekie: 12 juni

Moi: 26 juni

 

Tweede echo:

Wensmam: 05 juni

Janneke: 11 juni

Minoes: 17 juni

Dreetje: 18 juni

Cigdem : 18 juni

Toekie: 3 juli

 

Derde echo:

Wensmam: 20 juni

Janneke: 30 juni

Dreetje: 7 juli

 

Afspraken:

Loeseke: 24 juni VK, 30 juni nipt afname

Janneke: 7 juli gynaecoloog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje welkom

 

Ja het is echt zwaarder met ukkie die rond loopt ;-)

 

Morgen verjaardag van onze dochter vieren is eigenlijk maandag jaar alweer 2 waar blijft die tijd

 

Hier ook al misselijk niet overgeven maar zo misselijk en moe maar goed hoort erbij

 

Nog paar daagjes dan weer echo hopelijk is alles weer goed

 

Wat leuk dat we al groot groepje worden ;-)

 

Liefs

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,

 

Zeker leuk dat het groepje groter wordt ;-)

Hier dezelfde klachten, alleen sinds 2 dagen wel boven de wc hangen, alles gaat eruit.

Voel me ook erg energieloos. En erg moe, wil alleen maar slapen.

Snachts slaap ik erg onrustig, draaien wakker worden !!!

Ook wil ik eten maar door de misselijkheid gaat dit niet. Hoop dat het niet te lang aanhoud.

 

erg vermoeiden allemaal maar we weten waar het voor is he hahahaha

 

Woensdag weer een echo, spannend ben dan 9 weken. Hoop dat alles nog goed.

Wij doen geen combinatietest, ook niet bij Joshua laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Stephie: 38 jr. 2e kind, 1e IVF maar spontaan zwanger tijdens downregulatie, helaas miskraam :(

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi:

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

 

Uitgerekende datum:

Daantje: 13 januari

Janneke: 15 januari

Wensmam: 15 januari

Dreetje: 16 januari

Loeseke: 16 januari

Cigdem : 21 januari

Minoes: 23 januari

Toekie: 30 januari

 

Eerste echo:

Dreetje 26 mei

Wensmam 26 mei

Loeseke: 30 mei

Janneke: 30 mei

Cigdem: 3 juni

Minoes: 10 juni

Toekie: 12 juni

Moi: 26 juni

 

Tweede echo:

Wensmam: 05 juni

Janneke: 11 juni

Minoes: 17 juni

Dreetje: 18 juni

Cigdem : 18 juni

Toekie: 3 juli

 

Derde echo:

Wensmam: 20 juni

Janneke: 30 juni

Dreetje: 7 juli

 

Afspraken:

Loeseke: 24 juni VK, 30 juni nipt afname

Janneke: 7 juli gynaecoloog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal! Even van de radar geweest door vakantie met ook een bruiloft! :) trouwlustige vrienden hebben we. Het eten ging daar wonderwel goed, was relaxed met gangen die je gewoon zelf kon pakken, Spaanse stijl. Paella vega, want bruid is vega. Was dat ff makkelijk voor mij.

 

De afgelopen dagen hondsmoe, tot nog toe nog niwt zoveel last van gehad maar nu wel. Veel weeïg gevoel, soms misselijk. Borsten doen weer normaal na een mega groeispurt van +2 maten.... En ik heb gewoonlijk al geen kleintjes. Voel me net met een té overdone boobjob! :) Woensdag echo 2, spannend weer.

 

Welkom en succes aan alle aansluiters hier, fijn te zien dat we al met n aardig groepje zijn.

 

Succes Minoes morgen met echo 2!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Stephie: 38 jr. 2e kind, 1e IVF maar spontaan zwanger tijdens downregulatie, helaas miskraam :(

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi: 30 jaar, 3e kindje, 1e cryo tp (uit ICSI van 2012)

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

 

Uitgerekende datum:

Daantje: 13 januari

Janneke: 15 januari

Wensmam: 15 januari

Dreetje: 16 januari

Loeseke: 16 januari

Cigdem : 21 januari

Minoes: 23 januari

Toekie: 30 januari

Moi: 5 februari

 

Eerste echo:

Dreetje 26 mei

Wensmam 26 mei

Loeseke: 30 mei

Janneke: 30 mei

Cigdem: 3 juni

Minoes: 10 juni

Toekie: 12 juni

Moi: 26 juni

 

Tweede echo:

Wensmam: 05 juni

Janneke: 11 juni

Minoes: 17 juni

Dreetje: 18 juni

Cigdem : 18 juni

Toekie: 3 juli

 

Derde echo:

Wensmam: 20 juni

Janneke: 30 juni

Dreetje: 7 juli

 

Afspraken:

Loeseke: 24 juni VK, 30 juni nipt afname

Janneke: 7 juli gynaecoloog

 

Even aangevuld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed Minous!

 

Hier hetzelfde. Moe, maar vooral misselijk en weinig kunnen eten en sinds vandaag komt het er ook weer uit.

 

Maar het is voor het goede doel :-)

 

Succes voor diegenen die deze week nog een echo hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Minous! Dat zijn goede berichten. :) net weer ff n slaapje gedaan na 1ste dag werk, dat was best vermoeiend. Morgenmiddag heb ik echo 2, dus de spanning stijgt weer ff in huize Dreetje. :)

 

Fijne avond iedereen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede berichten dames!Fijn dat alle echo's er goed uitzagen. Blijft spannend. Ik denk elke keer dat het nu vast niet meer goed zal zitten vlak voor een echo en als het dan toch goed is ben ik toch ook weer niet verbaasd, vatten jullie hem?Ik ga vrijdag weer voor een echo.Misselijkheid heb ik een paar dagen gehad in week 8 en daarna nog heel soms bij vlagen. Moeheid valt over het algemeen mee. Buikje begint nu 's avonds beetje te komen. Doordat het mijn tweede is voel ik me over het algemeen meer ontspannen. Ik weet een beetje wat er gaat komen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames ;-)

 

Dreetje succes morgen op naar goed nieuws

 

Dreertje ja jou gevoel heb ik ook last van stom eindelijk ben ook best ontspannen tot ik in ziekenhuis kom ;-)

 

Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg wanneer ik naar de vk mag zo heb ik niks om naar voor uit te kijken ;-)

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echo was super! Mooi druk bewegende uk mogen zien, oma's erbij uitgenodigd. Zo leuk! Was meteen druk erna, want wedstrijdje kijken, eten en blij ei zijn.

 

Cigdem, hoe was t voor jou?

 

Trusten dames, ga nu gerust slapen.

 

gezu6ahe.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Dreetje, wat prachtig!! Hoeveel weken ben je nu? 10? Dan weet ik een beetje wat ik over 2 weken kan verwachten ;-)

 

En Cigdem, hoe is het met jou gegaan?? Hopelijk helemaal goed!

 

Wensmam, morgen ben jij weer aan de beurt. Succes alvast!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dreetje,

 

gefeliciteerd met je goede echo, ik mag morgen weer. Ik blijf wat onzeker

Ik ben nu overdag met vlagen wel goed misselijk en erg moe

mijn baarmoeder doet wat zeer, geen krampen, meer steken en een klompgevoel af en toe. Herkent iemand dat?

Ik zal blij zijn als ik een mooi kloppend hartje zie morgen

 

groet Wensmam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreetje, mooie plaatjes hoor. Dat zal zeker genieten zijn geweest!

 

Minoes, wat heerlijk dat de echo weer goed was. Moet je wachten op een oproep van de VK, kan je niet gewoon bellen voor een afspraak?

 

Cigdem, hoe was jou echo? En hoe gaat het met de misselijkheid, houd je alweer wat binnen?

 

Toekie, jij ook al zo aan het spugen...voor het goede doel maar is niet fijn!

 

Wensmam, ook hier af en toe wat kramp en soms een soort klomp (hard) gevoel onderin mijn buik. Succes met je echo morgen

 

De echo's blijven toch elke keer weer spannend he! Hier eigenlijk geen nieuws. Vandaag 10 wkn en geen bijzonderheden. Beetje moe, beetje misselijk.

Morgen bloed prikken en wachten op de echo van de 30e. Verder voel ik mij doorlopend jarig, zoveel lieve kaartjes en cadeautjes...

Nu maar eens gaan verdiepen in aanmelden voor kraamzorg en hoe ik het straks moet gaan regelen met mijn werk (alleenstaand en onregelmatigheidsdiensten :nerves:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreetje mooie echo's hoor wow geniet ervan

 

Janneke ik moet wachten op een oproep

 

Loopt wel los met de kleine en werk straks weet ik zeker ;-)

 

Ik heb ook buik pijn en steken in mijn Venus heuvel

 

Vandaag kleine meid voor het eerst naar psz heeft even haar keel open gezet toen ik weg ging en dat heeft 10 min geduurd en was het klaar whahaha alle kindjes kijken wat een decibel kwam uit onze dochter

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden