Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou de pijn is toch niet hellemaal normaal en mij is verteld dat als je je zorgen maakt je beter een keer teveel kan bellen als te weinig... maar doe waar je je goed bij voelt:) ik mag morgen om 12 uur

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ze zijn niet meer bereikbaar, wel bij spoed een nummer, maar dat bel ik niet. Veel water drinken en morgen tomatensoep maken. Toevallig gebruikt DeeDee het daar ook voor :-)

bedankt voor jullie reacties

slapp lekker voor zo xx

Geplaatst

Nee spoed zou ik ook niet bellen ervoor dan zou ik het aankijke .. ik herken het van mezelf niet maar hier bij de verhalen was het vaak met overstimulatie.. het kan ook spanning zijn.. voor de zekerheid heel goed drinken:)

Geplaatst
Ze zijn niet meer bereikbaar, wel bij spoed een nummer, maar dat bel ik niet. Veel water drinken en morgen tomatensoep maken. Toevallig gebruikt DeeDee het daar ook voor :-)bedankt voor jullie reactiesslapp lekker voor zo xx
Hè wat naar zeg. Houd je gewicht even goed in de gaten, als dat morgen met een kilo of meer is toegenomen moet je toch echt bellen, dat zelfde geldt ook als je misselijk wordt en moet overgeven. Ik moest van mijn arts ook s'nachts bellen als de stekende buikpijn langer dan een 30 min duurde en vragen naar de dienstdoende gynaecoloog. Hopelijk is het niet nodig maar let wel goed op je zelf, bij twijfel gewoon bellen! Sterkte x
Geplaatst
@hope&faith voel je je vandaag al wat beter? Stuiter stuiter.. over 2,5 uur krijgen we onze bundeltjes geluk terug!! Spannend!!
Hahaha. Je hebt er echt zin in! Stuiter nu nog maar even, dan kun je vanaf vanmiddag lekker chillen en broeden! Veel succes vanmiddag en wij horen graag hoe het is gegaan. X
Geplaatst

Eslief, heel veel plezier vandaag! Krijg je er 1 of 2 teruggeplaatst?

Succes!!

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 800]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]5 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]27 augustus[/TD]

[TD]8 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]11 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]31 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Baarsje[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]1 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]3 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]Eigen cyclus[/TD]

[TD]Rond 9 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september 2e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september echo+bloedonderzoek[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]26 augustus punctie[/TD]

[TD]Volgende cyclus[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]punctie niet doorgegaan i.v.m.[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fenna88[/TD]

[TD]IVF[/TD]

[TD]19 augustus uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@noes 2 inderdaad:) mijnnman zegt.. het is elke keer niet gelukt omdat je lichaam wachten op een tweeling.. achjaah zo verzin je elke keer maar weer iets om positief te blijven:)

Eerst maar zien of er wel 2 zijn door gaan delen..

Geplaatst

:happydance:

@hope&faith voel je je vandaag al wat beter?

Stuiter stuiter.. over 2,5 uur krijgen we onze bundeltjes geluk terug!! Spannend!!

Ha eslief,

ja gelukkig wel, de verhoging is weg, zal er allemaal wel bij horen. ben zo blij voor je, bijna 12 uur. :-)

Stuiter jij nog maar ff rond

moes hoe gaat het met jou?

en fenna, hoe gaat het met jou?

de andere meiden, dikke knuff :positive energie::positive energie::positive energie::positive energie::positive energie::positive energie::goodluck::goodluck::goodluck::myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed:

Geplaatst
Hè wat naar zeg. Houd je gewicht even goed in de gaten, als dat morgen met een kilo of meer is toegenomen moet je toch echt bellen, dat zelfde geldt ook als je misselijk wordt en moet overgeven. Ik moest van mijn arts ook s'nachts bellen als de stekende buikpijn langer dan een 30 min duurde en vragen naar de dienstdoende gynaecoloog. Hopelijk is het niet nodig maar let wel goed op je zelf, bij twijfel gewoon bellen! Sterkte x

dank je kaatje, ik gisteren idd wel last van misselijkheid en herkauwen blehh.

maar nu gelukkig geen last meer.

Lukt het wachten nog een beetje?

Geplaatst
Ik zou bij 37,6 ook geen spoed bellen, wel pas na 38 graden. Als het morgenvroeg nou wel echt hoger is, dan wel spoed bellen.

Slaap lekker!

dank je vlindermama, Eslief en kaatje voor jullie reacties.

Doet me goed.

xxx

Geplaatst

Te gek Eslief!!! Heerlijk dat je zo een tweeling aan boord krijgt!

En hope and faith ook al een tweeling dat gaat lekker hier!!

Ik wachtdag acht en vol angst. Ik merk niks....ga ook niet testen..

Liefs!

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ahhh @moes het moet gewoon.. wd8 is al heeerl hoopvol.. zet hem op!!.

Hier in de wachtruimte.. tuurlijk uitloop en ik moet zo nodig piesen

Geplaatst
Ahhh @moes het moet gewoon.. wd8 is al heeerl hoopvol.. zet hem op!!.

Hier in de wachtruimte.. tuurlijk uitloop en ik moet zo nodig piesen

lieve moes, bewonder je, hoeveel wachtdagen heb je in totaal?

iedere dag is er eentje xxx

en Eslief zitten ze al warm bij je? Kan je waterval laten lopen :-)

Geplaatst

Ze zitten erin! 1 8 cellig en 1 met iets meer cellen.. prima voor 3 dagen:) de andere 2 zijn niet goed gaan delen dus kunnen helaas niet ingevroren worden..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden