Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik krijg hier echt ontzettend de lach van. Ik heb dat altijd met ontzettend domme mensen. druifje je doet je naam eer aan! Gewoon niet meer reageren en gewoon Jip en Janneke gaan lezen. Dat begrijp je misschien wel. Meiden ik duim voor jullie en rox ik ben zo blij om jouw test-geschiedenis te lezen want ik heb gister de tp gehad en wil nu al testen..... Kan me nog net een dag bedwingen..... Haha

fijne avond allemaal!

cindy

• Reacties 702
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@druif, leuk dat je mee komt schrijven hier. Waar sta jij in het traject? Ik zie helaas nog geen handtekening onder je post.

Misschien heb je wel een reden waarom je zulke ongezouten kritiek geeft hier? Net een negatieve test gehad? Dan is alles even lastig. In plaats van meteen met modder gooien naar mijn medeforum dames kun je je misschien even leuk voorstellen en wanneer je behoefte hebt aan steun of een luisterend oor zin wij er voor iedereen, maar ik denk niet dat je op deze manier een aardige start maakt op dit forum.

je reageert vooral op de net zwangere dames, dus ik proef hieruit heel veel frustratie. Door jaloers of ongunstig te zijn naar anderen raak je zelf echt niet sneller zwanger. Dus misschien kun je juist hoop halen uit de positieve verhalen in de hoop dat jij hen zelf snel mag volgen.

Het is voor iedereen een traject waar men zichzelf liever niet in wil begeven, maar vragen van mensen hun gevoelens van blijdschap, angst of twijfel voor zich te houden zou betekenen dat je beter ver weg kunt blijven van dit soort forums, dit is dan niet jouw manier.

ik hoop dat je hier iets mee kunt voor je toekomstige berichten welke je vast over een andere boeg zult gooien toch?

Modder gooien naar onze lotgenoten doen we hier niet hoe kut onze situatie dan ook mag zijn.

X

Geplaatst

Misschien een topic TE vroeg getest starten en daar fijn gaan zitten zou ik zeggen.

Steun zoeken is inderdaad het ding op dit forum, maar voor iemand die al een dochter heeft vind ik het erg storend om alle aandacht zo op te eisen.

Valt het je dan niet op dat er niemand meer een reactie geeft op je test foto's.

Sterkte met jezelf.

Geplaatst

@Roxanne: je kunt ook meelezen zonder aangemeld te zijn. Dit heb ik ook lang gedaan en ik heb ook pas aangemeld en gereageerd toen ik daar behoefte aan had. Dit zegt wat mij betreft dus niks over de mate van volwassenheid. En ik denk ook niet dat mensen die hier voor het eerst komen minder recht van spreken hebben dan de "veteranen". Iedereen zou hier voor de eigen mening uit moeten kunnen komen, ook al wordt er iets gezegd dat andere forumleden liever niet horen.

@Druifje: ik begrijp wel wat je wilt zeggen, maar je verwoordt het tamelijk bot. Het kan toch niet je bedoeling zijn om mensen te kwetsen? Heb je je dag niet? Wil je iets afreageren?

Geplaatst

Sorry dat ik even inbreek. Ik las net op jullie topic, en ik kan gewoon niet geloven wat ik zonet las. Word er gewoon boos om. En ik word echt niet snel boos, zeker niet!Druif, waarom wieber je niet een heel eind op gefrustreerde kikker! Jij hoort hier absoluut niet thuis. Kennelijk heb je de hersens en een inlevingsvermogen van een druif. Ik hoop dat je niet nog ergens anders een forum bevuild met jou grove en bijdehandte opmerkingen.Dhana, Roxanne, Plien zet 'm op meiden, je bent zwanger, geef de moed niet op en heb vertrouwen!Voor alle andere meiden, ik duim zo hard voor jullie!

Geplaatst
@Roxanne: je kunt ook meelezen zonder aangemeld te zijn. Dit heb ik ook lang gedaan en ik heb ook pas aangemeld en gereageerd toen ik daar behoefte aan had. Dit zegt wat mij betreft dus niks over de mate van volwassenheid. En ik denk ook niet dat mensen die hier voor het eerst komen minder recht van spreken hebben dan de "veteranen". Iedereen zou hier voor de eigen mening uit moeten kunnen komen, ook al wordt er iets gezegd dat andere forumleden liever niet horen.

@Druifje: ik begrijp wel wat je wilt zeggen, maar je verwoordt het tamelijk bot. Het kan toch niet je bedoeling zijn om mensen te kwetsen? Heb je je dag niet? Wil je iets afreageren?

Ik denk niet dat jij mijn verhaal goed leest. Ik weet dat je mee kan lezen zonder aangemeld te zijn. En de mate volwassenheid is hier ver te zoeken hoor, prima dat je eerst leest en reageert wanneer je daar behoefte aan heb. Maar de manier hoe er gereageerd word getuigt niet van volwassenheid. Ik heb ook nooit gezegd dat de gene die langer hier zijn meer recht van spreken hebben.

En niet willen horen, tja als de ander zwanger is bij de ene is het niet gelukt is dat heel vervelend en rot. (ik heb ook al zoooo vaak in dat schuitje gezeten)

En het is allemaal verdrietig, maar dat betekent NIET dat ik gevoelloos ben, en niet om andere forumleden geef. Ik vraag regelmatig naar mijn mede maatjes.

En ik vind het echt heel raar dat mensen "snappen" wat ze wilt zeggen... het is toch niet dat ik zomaar floep zwanger ben geworden ook niet van mijn dochter?

Geplaatst

@Roxanne: wat ik bedoelde te zeggen is dat ik me voor kan stellen dat het pijnlijk is om elke dag die testen te zien als het bij jou niet gelukt is. Ik ging er ook vanuit dat Druif gewoon haar dag niet had of zelf slecht nieuws had gekregen en dat even afreageerde. Mensen zeggen dingen dan soms heel bot en dat begrijp ik dan wel. In plaats van dan iemand af te branden, vraag ik gewoon wat er aan de hand is... Dat is wat ik denk en ik zou niet weten waarom ik dat niet mag zeggen...

Geplaatst
@Roxanne: wat ik bedoelde te zeggen is dat ik me voor kan stellen dat het pijnlijk is om elke dag die testen te zien als het bij jou niet gelukt is. Ik ging er ook vanuit dat Druif gewoon haar dag niet had of zelf slecht nieuws had gekregen en dat even afreageerde. Mensen zeggen dingen dan soms heel bot en dat begrijp ik dan wel. In plaats van dan iemand af te branden, vraag ik gewoon wat er aan de hand is... Dat is wat ik denk en ik zou niet weten waarom ik dat niet mag zeggen...

Zo kwam het anders niet over :(.. en wederom maak je er weer dingen van die ik niet heb gezegd .. ik heb nooit gezegd dat je niets mag zeggen of je mening mag geven..

Geplaatst

Zo ik kom ik toevallig ook kijken hoe het met iedereen gaat maar jeetje mina zeg

Druif hoe durf over andere mensen zomaar te oordelen ?

De een is de ander niet en iedereen doet dingen op zijn eigen manier dat je een mening hebt oké maar iemand in zo'n kwaad dag licht zetten sorry welke reden dan ook dat doe je niet

Dames heel veel succes sterkte en kracht en geluk

Liefs

Geplaatst

@Roxanne: ik hou hierover op. In al deze ellende lijkt een discussie over of ik Druif al dan niet moet kunnen begrijpen me niet het meest zinvolle dat ik met mijn energie kan doen...Sorry dat ik je blijkbaar beledigd heb...

Geplaatst

Lieve dames,

Ik denk dat we allemaal not amused zijn met de ongelukkige manier waarop net een reactie werd gegeven die wederom veel reacties opriep.

Laten we alsjeblieft niet op zoek gaan naar een negatieve ondertoon in andere reacties van mensen die we al een tijdje virtueel kennen. De Nederlandse taal heeft helaas veel woorden en uitdrukking welke naar twee kanten opgevat kunnen worden. Laten we vanachter ons schermpje aub uitgaan van de positieve bedoelingen van de ander en niet op alle slakken (woorden) zout leggen. Wij staan hier met zijn allen boven en hebben allemaal dezelfde wens....laten we alsjeblieft doorgaan elkaar hierin te steunen.

Dus zullen we dat hobbeltje (druifje) in de weg achter ons laten voordat dingen gaan escaleren?

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 600, align: left]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Traject[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak[/TD]

[TD]TP[/TD]

[TD]Testen?[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Framboos85[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]22 sept[/TD]

[TD]2 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minima[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]24 sept[/TD]

[TD]5 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]25 sept[/TD]

[TD]6 okt[/TD]

[TD]ja![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wishful Thinking[/TD]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]2 okt 1e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]Punctie 26 september[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]14 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]Punctie 26 September[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]12 okt[/TD]

[TD]ja![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Debbieke[/TD]

[TD]IVF?[/TD]

[TD]Punctie 29 September[/TD]

[TD]2 Okt[/TD]

[TD]17 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

SO hey hij stond helemaal op pagina 10 ofzo iets.. ik vind hem niet echt groen helaas.. :(

Debbieke hoe voel jij je?

Hope.. heb je nog last van de ouders??

Hij moet nog wel aangevuld worden met de nieuwe :)

PS Ik heb een negeer lijstje gevonden, nummer 1 is een feit :)

Geplaatst

Negeren is ook een optie dames?

8 uur morgenvroeg. Tis wie het eerst komt die het eerst maalt dus ik ben vroeg daar!!

Knuffel aan iedereen die m nodig heeft :)

Ik ga er vroeg in dan is het sneller morgen :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
Negeren is ook een optie dames?

8 uur morgenvroeg. Tis wie het eerst komt die het eerst maalt dus ik ben vroeg daar!!

Knuffel aan iedereen die m nodig heeft :)

Ik ga er vroeg in dan is het sneller morgen :p

Joh .. dat is wel relaxt maar je bedoelt de afspraak of bloedprikken of ga je geen bloedprikken.

Slaap lekker lieve meid.. hopelijk heb je morgen zo goed nieuws dat je hier het forum helemaal bevuilt!!

Geplaatst

Ik zit nu niet achter de pc, dus kan het lijstje niet aanpassen. Ik heb dI ochtend echo en ergens rond de 24e waarschijnlijk tp. Dus zet mijn nee aub maar weer naar ja/nee. Nieuwe ronde nieuwe kansen en 3x is scheepsrecht (hoop ik heel hard)

Welterusten Dhana, snel op naar morgen en naar duidelijkheid!

X

Geplaatst

Hahaha Roxanne, dat hoop ik ook!!!

Nee morgen geen bloed prikken, maar de echo om te kijken waar grummel het kamp heeft opgeslagen.... Dan weten we tenminste waar we het over hebben..

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 600, align: left]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Traject[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak[/TD]

[TD]TP[/TD]

[TD]Testen?[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Framboos85[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]22 sept[/TD]

[TD]2 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minima[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]24 sept[/TD]

[TD]5 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]25 sept[/TD]

[TD]6 okt[/TD]

[TD]ja![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wishful Thinking[/TD]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]Rond de 24ste tp [/TD]

[TD]24 okt[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]Punctie 26 september[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]14 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]Punctie 26 September[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]12 okt[/TD]

[TD]ja![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Debbieke[/TD]

[TD]IVF?[/TD]

[TD]Punctie 29 September[/TD]

[TD]2 Okt[/TD]

[TD]17 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cindy [/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]22 okt [/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geef ook even het traject aan :) en datum van tp

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden