Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Missmup, Zo is het uiteindelijk ook, ben ik helemaal met je eens. Gewoon 50 % kans, of wel of niet.

Ach je probeert ergens iets positiefs en hoop uit te halen. Spannende dag dus dinsdag!

• Reacties 417
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 550]

[TR]

[TD]
Naam:

[/TD]

[TD]
Traject:

[/TD]

[TD]
volgende afspraak:

[/TD]

[TD]
TP:

[/TD]

[TD]
Testen:

[/TD]

[TD]
Zwanger?

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Vera1981

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
3 november

[/TD]

[TD]
JA

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
missmup

[/TD]

[TD]
verse tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
31-10

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Jiz
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
wishful thinking
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11
[/TD]

[TD]
15-11
[/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ells39
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
27-10
[/TD]

[TD]
10-11
[/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
tweede wens
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
mamapapa
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
7-11
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
framboos85
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD]
12-11 uitgangsecho
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

[TR]

[TD]
Naam:

[/TD]

[TD]
Traject:

[/TD]

[TD]
volgende afspraak:

[/TD]

[TD]
TP:

[/TD]

[TD]
Testen:

[/TD]

[TD]
Zwanger?

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Vera1981

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
3 november

[/TD]

[TD]
JA

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
missmup

[/TD]

[TD]
verse tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
31-10

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Jiz

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11

[/TD]

[TD]
14-11

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
wishful thinking

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11

[/TD]

[TD]
15-11

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ells39

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
27-10

[/TD]

[TD]
10-11

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
tweede wens

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
mamapapa

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
7-11

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
framboos85

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD]
12-11 uitgangsecho

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Zoals bij mij een heel licht schaduw streepje op dag 12 en op dag 14 niks. Ik moet zeggen dat ik liever alleen dat laatste had gezien. Nu spookt er van alles door mijn hoofd. En anders was het 'gewoon' weer mislukt...

Geplaatst

Hoi, ik lees ook over een blastocyst en morulo bij jou Framboos... Wat is dat?

Wat is het spannend voor velen, volgende week de testdag voor een aantal! Succes allemaal...

Ik moet nog even geduld hebben...

Missmup, ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook vaak een schimmelinfectie en ik mocht wel gewoon smeren met Canesten Gyno creme, alleen niet hoog inbengen. Dat was ook vroeg in de zwangerschap, waarom mag je dat niet gebruiken?

Geplaatst

@Framboos: ik weet dat jij zelf ook weet wat due schaduwstreep, zoals jij hem noemt, betekent...Vals positief bestaat alleen na gebruik van pregnyl of na een miskraam. Anders komt er geen streep. Wat door jouw hoofd spookt, is de waarheid.

Geplaatst

Hey Plien,

Als ik het goed begrepen heb is een morula een emmy van 3/4 dagen oud die die bolvormig is en een blastocyste een emmy van 5/6 dagen waar een holte in zit.

Ook dacht ik dat een blastocyste minimaal 60cellig moest zijn.

Ik heb 2 emmy's van 5 dagen teruggeplaatst gekregen die allebei meer dan 100 cellig waren. 1 bevrucht door ivf en 1 door icsi. Dit omdat ze de oorzaken van mijn miskramen niet kunnen achterhalen...... Dus wilden ze mijn follikels op 2 manieren bevruchten en kijken waar het beste resultaat mee behaald zou worden.

Ik had 9 follikels waarvan er 8 bevrucht raakten. 4 ivf (1 lukte niet) en 4 icsi, 2 emmy's hebben de 5 dagen niet gehaald. 2 heb ik er geplaatst gekregen en 4 zitten in de vriezer. Ook 4 blastocystes.

Nu gebruik ik: utrogestan 3x 2 bolletjes, 20 mg prednisolon (4x5mg), 1 spuit van 0,4 ml fraxiparine, 2x 0,5 mg foliuumzuur, vitamine D, vitamine B, Omega 3,6,9 , visolie capcules en davitamon compleet mama plus........

Hahaha een hele lijst! Maar hopenlijk met het gewensde resultaat.

Geplaatst

Plien, er staat in de bijsluiter dat bij een zwangerschap de arts moet worden geraadpleegd. Ik wilde geen risico's nemen, dus heb ik de huisarts gebeld, die het risico ook niet wilde nemen. Uiteindelijk ben ik gisteren toch maar een beetje canesten gyno gaan smeren, want het begon echt weer pijn te doen. Op internet kwam ik informatie tegen die aangaf dat het geen kwaad kan, dus ik denk dat de regels voor bijsluiters wat strenger zijn geworden...

De pil die ik nog had (fluco nogwat) waarvan ik er vorige keer eentje extra had gekregen mag ik wel echt niet nemen, dat zie ik op internet ook steeds terug, ik hoop dus maar dat het met de kleine beetjes crème die ik smeer weggaat...

Ik mag trouwens 12-11 testen he, staat niet in het schema :)

Ik heb echt geen idee wat voor soort embryo ze hebben teruggeplaatst! Ik heb er dit keer wel een plaatje van gezien, dat deden ze in Maastricht niet.

ICSI 1 2014 tp 1: mei, cryo tp: 3 juli

ICSI 2 2014 tp 1: 31 oktober

Geplaatst

Vera, bedankt voor de informatie, weet ik dat ook weer :-). Ik heb geen idee hoe je de cryo noemt die ik de vorige keer had, ik weet wel dat die 8 cellig was. En bij onze zoon was het een top embryo, en dat is ook gebleken want hij wordt over 3 maanden 2 hihi..

Ik lees dat je test positief is, maar wat een lijst medicatie! Is dat vanwege de miskramen?

Gefeliciteerd met de positieve test en nu duimen dat het goed blijft gaan!

En missmup volgens mij kun je dat gewoon uitwendig smeren hoor maar idd beslist niet hoog inbrengen. Ik heb meerdere schimmelinfecties gehad tijdens de zwangerschap en gelukkig hielp die creme wel.. Ik mocht op advies van de verloskundige en de huisarts smeren.

Geplaatst

Vera dezelfde medicatielijst als ik, alleen heb ik 10 mg prednison :)

Plien, in mijn geval is deze medicatie idd ivm miskramen, volgens mij is dit bij Vera ook het geval. Je krijgt nl niet zomaar prednison voorgeschreven.

Geplaatst
Jij hebt morgen een spannende dag mamapapa. Ik zal voor je duimen. Veel succes!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dankjewel

Mamapapa, veel succes vandaag!!

Missmup, pff wat vervelend. Ik heb dat nooit bij de hand gehad. sorry Wanneer mag je ook al weer testen?, zie het niet in je handtekening. Ik heb zelf ook nog geen handtekening..., is miss wel handig als geheugensteuntje :) Ga ik vandaag nog ff veranderen.

Els ik zie nu dat ik je naam verkeerd had geschreven, geen ellis dus.

Plien ook bijna aan de beurt, hoop voor je dat de tijd lekker snel gaat.

Tweede Wens..., ligt toch ook hoe oud de Emmy is of het een blasto is of niet? Ik snap het wel dat je teleurgesteld bent, maar een blasto is ook geen garantie.

Mijn Emmy,s deelden zich direct na ontdooien door naar blastocyst, ze waren dag 4. Schijnt dat dit ook erg goed is, maar heb dit ook al eens een keer eerder gehad en die is toen ook niet blijven plakken :(

Ik zie het maar zo, ik probeer alles zo gunstig mogelijk te maken voor een zo groot mogelijk kans om zwanger te worden. Zoals gezond eten, goede bms, vitamines, meer kan je niet doen.

En geluk moet je hebben. Ik duim voor je!!

Wish..., dag 3, wat gaat het langzaam he! Voel nul komma nul, en zo positief ik begin van de week was, zo onzeker ben ik nu weer. Die hormonen ook, bleh!

Wie is het eerste aan de beurt om te testen? ik denk Missmup?

Dankjewel

Spannend he meiden!

Wachten duurt idd lang........ Morgen ga ik mijn 6e week zwangerschap in. Vind het zooooooo ongelooflijhk spannend.

@Tweede wens, Gefeliciteerd ik duim voor je dat ze blijven plakken.

@mamapapa, succes vandaag!

@missup, heel vervelend! Heb dit zelf niet gehad bij een behandeling. Misschien ben je er gevoelig voor. Moet je nu yoghurt eten tegen de schimmel? Misschien zijn er wel meer huis tuin en keuken middeltjes?

@Jiz en Wish, weer een dag voorbij...,......... Spannend

@Els, ik hoop dat je geen drupjes bloed meer hebt verloren.. Bijna testen.......

.

Dankjewel

cryo was goed ontdooit en heb nu een morula terug geplaatst gekregen.

Ik heb nog 2 blastocyste in de vriezer.

Ik had een bedje van 10mm

Ik moet 3 x2 utrogustan vaginale balletjes nemen en neem ook omega 3.

Mag de 21e testen.

Geplaatst

Mamapapa, gefeliciteerd! Op naar de 21e........

Fraxiparine is een bloedverdunner.

Die hele lijst medicatie kkomt idd door de miskramen. Maar so far so good! Probeer positief te blijven.. Nog geen krampen of bloedverlies gehad.

Wel enorme dorst (waarschijnlijk door de prednison), heel veel plassen en enorme behoefte aan vis?????? Normaal niet echt mijn lievelings eten. Hahaha

Doen jullie nu andere dingen dan normaal?

Ik heb bijvoorbeeld 3 paarden, maar heb in principe geregeld dat ze het komende jaar gereden en verzorgd worden door bijrijdsters. Ik ga er absoluut niet op.. Terwijl het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen. Ook de slaapkamer activiteiten staan onder protest van mijn man op een heel laag pitje. Ik ben gewoon bang dat het verkeerd gaat. Hebben jullie dat ook??

Geplaatst

[TR]

[TD]
Naam:
[/TD]

[TD]
Traject:
[/TD]

[TD]
volgende afspraak:
[/TD]

[TD]
TP:
[/TD]

[TD]
Testen:
[/TD]

[TD]
Zwanger?
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Vera1981
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
3 november
[/TD]

[TD]
JA
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
missmup
[/TD]

[TD]
verse tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
31-10
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Jiz
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11
[/TD]

[TD]
14-11
[/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
wishful thinking
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11
[/TD]

[TD]
15-11
[/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ells39
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
27-10
[/TD]

[TD]
10-11
[/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
tweede wens
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
mamapapa
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
7-11
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
framboos85
[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD]
12-11 uitgangsecho
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hoi allemaal,

zie hier nieuwe namen in staan. Wil iemand mij bij dit lijstje zetten? 19 november uitgangsecho in Gent. 2e IVF poging

iedereen heel veel succes op naar ons doel, zwanger worden maar vooral zwanger blijven.

Geplaatst

@Jiz: we zijn alweer een dag verder...vind jij de tijd ook zo langzaam gaan?

@mamapapa: mooi! Mijn duimen draaien!

@Hope: sterkte met deze poging!

@ells: hoe gaat ie? Je mag al bijna testen, toch! Kun je je nog beheersen?

@Vera: ik vind het heel begrijpelijk, hoor. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

@Missmup: hoe gaat het? Jij mag toch ook al bijna testen?

Geplaatst
Mamapapa, gefeliciteerd! Op naar de 21e........

Fraxiparine is een bloedverdunner.

Die hele lijst medicatie kkomt idd door de miskramen. Maar so far so good! Probeer positief te blijven.. Nog geen krampen of bloedverlies gehad.

Wel enorme dorst (waarschijnlijk door de prednison), heel veel plassen en enorme behoefte aan vis?????? Normaal niet echt mijn lievelings eten. Hahaha

Doen jullie nu andere dingen dan normaal?

Ik heb bijvoorbeeld 3 paarden, maar heb in principe geregeld dat ze het komende jaar gereden en verzorgd worden door bijrijdsters. Ik ga er absoluut niet op.. Terwijl het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen. Ook de slaapkamer activiteiten staan onder protest van mijn man op een heel laag pitje. Ik ben gewoon bang dat het verkeerd gaat. Hebben jullie dat ook??

Dankjewel. Wou dat het al de 21e was haha.

@Jiz: we zijn alweer een dag verder...vind jij de tijd ook zo langzaam gaan?

@mamapapa: mooi! Mijn duimen draaien!

@Hope: sterkte met deze poging!

@ells: hoe gaat ie? Je mag al bijna testen, toch! Kun je je nog beheersen?

@Vera: ik vind het heel begrijpelijk, hoor. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

@Missmup: hoe gaat het? Jij mag toch ook al bijna testen?

Blijf voor me duimen

ik duim voor ons allen!

Heeft er iemand ervaring met morula cryo?

Geplaatst

Wat is het toch een achtbaan .. vrijdagochtend helemaal in de stress. Ik kwam per toeval een topic tegen over niche. Ik schrok me wezenloos! Ik heb de arts weleens horen zeggen dat ik ook een niche heb. Ik lees allemaal verhalen over onvruchtbaarheid etc. Is dan het laatste jaar helemaal voor niets geweest? Ik bel later naar het spreekuur van het ziekenhuis. Een vk die heerlijk tactloos was, maar ik kreeg gelukkig al snel een arts aan de telefoon die e.e.a. uitlegde. Ik heb een niche maar er is nog nooit vocht in mijn bm gezien. Pffff. Gelukkig! Keep going on strong in de wachtweken ...

Sinds gisteren voel ik van alles. Dat kan nog helemaal niet op wd 2 na de tp. :-/

Succes allemaal! Ik hoop dat snel meer posi testen volgen.

Geplaatst

Wishful thinking: ik moet woensdag laten bloedprikken en denk dat ik vantevoren niet eens ga testen om heel eerlijk te zijn.

Ik voel helemaal niks, zelfs geen bijwerkingen van de utrogestan, dus tja...

Ik gun het jullie van harte en ik zal voor jullie duimen, maar ik bereid me alvast voor, 6 bevruchtingen en uiteindelijk maar 2 embryo's overhouden, kan nooit veel zijn...

Geplaatst

@missmup dit is al mijn 7e tp. Ik voel steeds van alles, ondanks mijn nuchtere instelling en het is steeds niets. Don't give up!

Ik ga mijn duimen blauw draaien voor je.

Geplaatst

@tweedewens: dankjewel :)

Ik weet wel dat ik positief moet blijven denken, maar jullie weten hoe moeilijk dat soms is... Een studiegenoot had het op Facebook over het gedrag van haar zoon van twee en ik bedacht me dat ik haar vertelde over ons ivf traject toen ik daar op kraamvisite was... Ze heeft nog een baby inmiddels.

Mijn man wil eigenlijk een hond, maar hij blijft maar zeggen: we hebben geen tijd, kost een hoop geld, eerst maar even afwachten, etc. Ik zei gisteren: we kunnen wel blijven afwachten, maar ondertussen gebeurt er helemaal niets. Iedereen rent ons voorbij en wij staan stil.

Geplaatst

@missmup: kop op! Het is frustrerend dat je steeds moet afwachten en het is een loodzwaar traject zonder garantie op succes. Ik heb soms inderdaad ook het gevoel gehad dat ons leven stilstond terwijl de rest gewoon doorging. Maar als je het niet probeert, krijg je sowieso geen kind. En je hoeft in de eerste twee weken nog helemaal geen symptomen te hebben. En 2 emmy's uit 6 bevruchtingen is helemaal geen slechte score, voor zover ik weet. Een derde tot de helft is normaal...

@tweedewens: terugplaatsing van een achtcellige of van een blasto?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden