Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden :)

Ik heb wel getest..., omo wit, zelfs geen tuurstreepje!. Morgen gaat er weer eentje er tegenaan, misschien tegen beter weten in.

ik voel me gelukkig er rustig onder, meer kan ik er ook niet aan doen.

Wish, wat knap dat je beheerst hebt, weer een dag voorbij!

Missmup, ik ga vandaag super voor je duimen :) spannende dag morgen.

• Reacties 417
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Mismup, ga je zelf testen? Ik heb dat in belgie niet gedaan. Vond het wel prettig eigenlijk. Geen gedoe thuis.

Gewoon bloedtest en om half 2 gebeld voor de uitslag. Nou ja mijn vriend dan want ik was een emotioneel wrak...

duimduimduim dames!!

Geplaatst

Ha ha Wish, je hebt helemaal gelijk hoor :hypocrite:. Dat is het risico van het vroeg testen.

Het is ook vroeg genoeg 11 dpo, maar ik ga wel er vanuit dat het over is. Komt er toch nog een streep morgen of overmorgen, dan is dat een meevaller.

Ik duim nu voor jullie, tenslotte heb ik al een prinsje die ligt te slapen nu. Hij maakt, dat ik het afscheid van mijn droombeeld "een gezinnetje met 2 kindjes", goed te doen is.

Ik besef heel goed dat er genoeg meiden zijn die ook tot het uiterste zijn gegaan, maar toch met lege handen verder moeten.

Ik hoor ook vaak "de aanhouder wint" , tja vindt dat zelf niet terecht naar deze dames toe.

hmm,, ha ha, jullie merken wel dat ik goed in relativeren ben :bigwink: .

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 550]

[TR]

[TD]
Naam:

[/TD]

[TD]
Traject:

[/TD]

[TD]
volgende afspraak:

[/TD]

[TD]
TP:

[/TD]

[TD]
Testen:

[/TD]

[TD]
Zwanger?

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Vera1981

[/TD]

[TD]
verse tp

[/TD]

[TD]
18-11 eerste termijn echo

[/TD]

[TD]
23-10

[/TD]

[TD]
3 november

[/TD]

[TD]
JA

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ells 39
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
27-10
[/TD]

[TD]
10-11
[/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
missmup

[/TD]

[TD]
verse tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
31-10

[/TD]

[TD]
12-11

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Jiz

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11

[/TD]

[TD]
14-11

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
wishful thinking

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
4-11

[/TD]

[TD]
15-11

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Simha

[/TD]

[TD]
cryo tp
[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
11-11

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
tweede wens

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
mamapapa

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]
7-11

[/TD]

[TD]
21-11

[/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
framboos85

[/TD]

[TD]
cryo tp

[/TD]

[TD]
18-11 folikel meting

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Hope&Faith
[/TD]

[TD]
2e IVF
[/TD]

[TD]
19-11 uitgangsecho
[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]
JA/NEE
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

@Ells39 we hebben niks meer van je gehoord...Je hebt vast al getest, maar....?

Ik hoop het echt voor je meid, maar het feit dat hier nog geen euforische reactive door je is geplaatst roept bij mij een negatief gevoel over je test op.

Geplaatst

Wish, het is gewoon klaar nu. Afgelopen 5 jaar In nederland 4 x IVF gehad. Ook nog twee ivf behandelingen in Dusseldorf gehad. Ik heb ff geteld, maar 10 terugplaatsingen gehad, van in totaal 17 embryo's. 4 miskramen en 2 MA's met 12 weken en een vroeggeboorte (dit is het verdrietigste en ergste wat ik meegemaakt heb). Tot slot gelukkig onze zoon gekregen, die alles dubbel en dwars waard is.

Je begrijpt natuurlijk dat het geen gemakkelijke jaren zijn geweest. Ik ben een sterk mens gelukkig, maar deze jaren tellen wel dubbel.

Nu is het tijd om weer te "leven" :) te genieten van mijn man en zoontje, en ook weer een beetje mijzelf terug vinden.

Ik weet bijna niet meer hoe het voelt om geen hormonen troep in mijn lijf te hebben :)

Geplaatst

Wow Jiz, wat enorm heftig allemaal... Knap dat je de stekker eruit trekt. Ik hoop natuurlijk dat je alsnog n streepje gaat ontdekken, maar zou het niet dan wens ik je toch alle geluk met je gezinnetje!

Succes morgen missmup!

Druk bankje weer zeg!!! Hopelijk een heel groen bankje! Ik duim voor jullie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Dankjewel voor jullie berichtjes! Ik ga morgenvroeg thuis testen, want moet na het bloedprikken werken en anders ben ik veel te zenuwachtig. Ik laat sowieso mijn man bellen ja, ik denk dat ze dat vaker meemaken :)

Vanavond bij het sporten echt geen fut, dus dan ga ik toch weer twijfelen he...

ICSI 1 2014 tp 1: mei, cryo tp: 3 juli

ICSI 2 2014 tp 1: 31 oktober

Geplaatst

Het schiet voor sommigen al op. De test datum komt langzaam dichter bij. @mismup succes morgen!

@jiz meid wat K! Ik heb ook weleens vroeg getest. Negatief. En dan toch de hoop .. En de gedachte was het niet te vroeg. Wat is het toch een k traject. Ik vind het knap hoe je erin staat. Als een tweede ons niet is gegeven, dan baal ik als een stekker! Dat moet echt een plekje krijgen. Ook al ben ik daarnaast dankbaar dat ik mama ben en apetrots op onze kleine meid. Ik blijf voor je duimen.

Mijn tp was op 6-11 en 20-11 is de testdatum. Voor het schemaatje. : )

Geplaatst

@Missup Sterkte morgen..... Zo spannend! Ik hoop op een vette streep.:bfp:

@Jiz Heftig, maar ik begrijp je wel. Ik heb voor deze poging een pauze van bijna 5 jaar genomen. En wist toen nog niet of ik het nog een x wilde proberen. Ik kon het uiteindelijk toch niet los laten.

De dagen kruipen voorbij, ik hoop op veel positieve testen deze week. Kom op emmy's groeien:duimen draaien:

Geplaatst

Och missmup, wat balen!!

Hier nu een licht tuurstreepje, pfff...., weet niet wat ik daar nu van denken moet. Test van gisteren en van vandaag naast elkaar, die van gisteren omo wit maar nu echt een licht streepje.

Nu 12 dpo..., wordt vervolgd :)

Geplaatst

@Jiz: spannend! Morgen nog een keer en zien of ie donkerder wordt? Dat moet je wel doen, want anders kan ik niet slapen... Wat een heftig verhaal zeg, ik hoop echt dat het je deze keer gelukt is!

@missmup: wat ontzettend rot voor je. Nu op naar de volgende tp of poging?

Ik heb me weer weten te beheersen vanochtend. We testen zaterdagochtend, omdat met ochtendurine beter is. Nog 3 nachtjes slapen...

Geplaatst

Wow Jiz, wat spannend!!!! Ik duim mee voor een vette streep morgen.

@missmup getver, balen!!!! Heel erg balen. Ga je weer verder?

Geplaatst

Dpo is dagen na ovulatie. Even opgezocht, ik wist het ook niet. Meteen voor mezelf even gaan tellen, ik zit op 10 dpo. Als ik door ga tellen dan mag ik van het zkhs pas op 18 dpo testen. Het zou al eerder kunnen, 14 dpo ofzo maar ik durf niet.

Geplaatst

@missup Neeeeeeeee balen zeg! Misschien komt het nog, zolang je nog niet ongesteld bent geworden is er nog hoop.

@jiz Jeeeeeeeeejjjjjjjjj een tuuurstreep is een STREEP!

Geplaatst

ach nee @missup ik hoopte om goed nieuws te lezen.. shit Knuffel!!

@jizz spannend dat klinkt positief!!!!

@meiden in de wachtweken ik duim natuurlijk weer! veel bekenden namen voor mij die hopelijk nu allemaal doorgaan naar een mooi zwanger bankje

@hope&faith ik zie dat we weer gelijk gaan lopen.. succes alvast

Geplaatst

Dankjewel voor alle berichtjes.

@vera ik moest vanochtend in het ziekenhuis bloed laten prikken en vanmiddag was de uitslag daarvan negatief, dus het gaat 'm echt niet worden.. Dat ik nog niet ongesteld ben komt door de utrogestan, dus dat komt binnenkort ook wel.

We hebben nog een cryo, maar die hebben ze pas heel laat ingevroren. Op dinsdag was de punctie en op maandag is ie ingevroren. Weet niet wat ik daarvan moet vinden...

Iedereen veel succes met wachten, ik zal voor jullie duimen :)

ICSI 1 2014 tp 1: mei, cryo tp: 3 juli

ICSI 2 2014 tp 1: 31 oktober

Geplaatst
ach nee @missup ik hoopte om goed nieuws te lezen.. shit Knuffel!!

@jizz spannend dat klinkt positief!!!!

@meiden in de wachtweken ik duim natuurlijk weer! veel bekenden namen voor mij die hopelijk nu allemaal doorgaan naar een mooi zwanger bankje

@hope&faith ik zie dat we weer gelijk gaan lopen.. succes alvast

hoi eslief,

hoe het met jou? Beetje genoten van jullie vakantie? We gaan idd weer samen op en nu naar een blijvende zwangerschap, we waren zo dichtbij xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden