Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hope&faith wat geweldige nieuws. Spannend!! Fijn dat de punctie pijnloos was. Op naar de terugplaatsing!!! 

Ik hoop dat ik deze week ongesteld ga worden, dan kan ik starten met de pil.. ik merk wel dat ik wat ongeduldig begin te worden en ik moet nog met alles beginnen.. het voelt of we zo dichtbij zijn maar je weet gewoon niet of het gaat lukken...

Hi ACJ en AMF,

herken wat je zegt, dat is nou precies waarom het zo'n loodzwaar traject is, vertrouwen houden is waar het om gaat xxx

en AMF fijn dat je de reden weet, maar wat houdt dat precies in oestrogeen te hoog?

xxx liefs Hope&Faith met Hope enFaith

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mmm had nog te maken met blaasje van vorige cyclus geloof ik haha voor de rest niet echt op in gegaan en met de pil dan wordt het nu wel goed plat gelegd soms doen ze zonder pil als je cyclus regelmatig is maar ik was ook al later ongesteld was leuk geprobeerd ivm dat me mannetje hier dan nog zou wezen, maar goed op naar de volgende ongesteldheid!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
@Beanie @noes73 super bedankt voor jullie snelle reacties ik heb weer rustig kunnen slapen. Wat n klungel voelde ik me en dit is m'n derde ivf moet beter weten..

Dank!!

@mAmapapa: succes met deze cryo!!

Goedemorgen allemaal,

de nacht goed doorgekomen, nu weer bedje op de bank. Ik ben normaliter heel actief en nu neem ik echt mijn rust, hoop dat ik nu geen koorts krijg. Zodat de tp optimaal is.

vanmorgen weten we hoeveel bevruchtingen er zijn en hoeveel tp vrijdag.

@cerah, ja ze hebben nu al mijn karakter tikkie eigenwijs hihi

@Amf thanks, succes met je gesprek vandaag

@pigster, herken je helemaal, vanavond je toetje recht opeten hoor

@mamapapa succes donderdag, duim voor je. Ik heb hele goede ervaringen met Gent echt aan te raden.

@beanie en @noes lief van jullie om pigster gerust te stellen.

@eslief succes vanmiddag,

nu alvast een bol innemen, voordeel van België 1 bol van 200mg

iedereen een fijne dag en succes

Liefs Hope&Faith met Hope en Faith

Heel fijn om te horen.

Ik ga van de week bellen en vragen of ze bepaalde bmi niet in behandeling nemen.

Veel succes mamapapa! We gaan duimen voor jullie dat deze laatste lekker mag blijven zitten!

H&F: hele fijne dag bankhangen! Lekker rust nemen en benieuwd hoeveel er bevrucht zijn.

Pigster: je ziet komt helemaal goed haha. Lekker door spuiten en gaat weer goed komen. Gelukkig zijn hier genoeg dames die er meer vanaf weten

Hartstikke bedankt.

Ik blijf voor ons allen duimen op goed nieuws en weer eens een paar plakkers haha.

Blij blij blij, van de 4 eicellen waren er 2 rijp, op deze twee volledige ICSI toegepast en beide zijn bevrucht.

vrijdag om 10.00 terug bij dr Beardemaker, om Hope en Faith op te halen en lekker warm bij mij te plaatsen.

wow attachment.php?attachmentid=5970&stc=1

iedereen heel veel succes, liefde en kracht in dit loodzware traject.

Heel goed nieuws!

Hoop dat ze mogen blijven pakken!!

Geplaatst

Gefeliciteerd hope&faith met deze tweeling in aantocht! Hopelijk gaan ze voorbeeldig delen en kunnen ze vrijdag mee naar NL.

Lekker bijkomen en soepjes eten!

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Nog een keer goed nieuws hope&faith! Je zit zeker te stuiteren op de bank na dat telefoontje :clap2:

@amf: gelukkig zijn ze er dan wel even op tijd bij en ben je niet een hele maand voor niks aan het spuiten. Nog even een mandje geduld helaas.

@acj: kan me voorstellen dat je een beetje ongeduldig aan het worden bent, maar bij dit traject bestaat alles geloof ik uit wachten en wachten. Probeer nog even vol te houden en voor je het weet zet je ook de 1ste spuit.

@mamapapa: ik weet idd dat sommige zh's bepaalde bmi waardes aanhouden, maar hoeveel weet ik niet precies. Zou het anders voor de zekerheid maar navragen. Mss dat je alvast wat extra kan gaan doen ofzo:weight_lift:

Geplaatst

Heey Moes en Tammy,

bedankt voor jullie berichtjes, we gaan de tweeling zeker mee naar huis nemen, heerlijk gevoel.

en stuiteren niet-echt maar eet alles los en vast, denk dan nu mag ik ff zondigen. Zal maar niet benoemen wat ik allemaal al op heb :36_2_64:

zeg gewoon tegen mijn mannetje komt door de hormonen hihi

hoop morgen zonder pijnstillers de dag door te komen, zodat ik ook echt geen koorts heb bij de tp.

tomatensoepje is ook alweer op en vanavond maar weer aan de pitjes ( granaatappel)

kuss Hope&Faith met Hope en Faith.

Geplaatst

Heel even een vraagje aan de dames die ook decapetyl spuiten.....ik heb sinds 2 dagen dat als ik het spuit, dat vlak daarna een beetje branderig gevoel komt op de plEK waar ik heb gespoten. Ik wissel elke dag van kant, dus dat kan het niet zijn.

hebben daar meer last van?

Na paar minuten is het weer weg hoor. Vandaag is ook alweer doosje 1 leeg! Dus heb er alweer 7 gedaan :-).

Geplaatst
Heel even een vraagje aan de dames die ook decapetyl spuiten.....ik heb sinds 2 dagen dat als ik het spuit, dat vlak daarna een beetje branderig gevoel komt op de plEK waar ik heb gespoten. Ik wissel elke dag van kant, dus dat kan het niet zijn.

hebben daar meer last van?

Na paar minuten is het weer weg hoor. Vandaag is ook alweer doosje 1 leeg! Dus heb er alweer 7 gedaan :-).

@Tammy ja dat kan, het helpt om langzaam te spuiten en de plek te masseren.

Geplaatst
@tammy het helpt ook als je de deca een half uurtje van te voren uit de koelkast haalt.

@Hope&faith gefeliciteerd, nu op naar de tp van 2 toppers!

dank je Karin, hoe gaat het met jou? Xx

Geplaatst

Wat een goed nieuws Hope!! Fijn dat er 2 bevruchtingen zijn :)

AMF, je weet nu tenminste waarom het niet door kon gaan. Jammer hoor, dat het net deze keer zo liep. Hoelang gaat je man straks weer naar het buitenland toe? Is hij nog een deel van de poging in NL?

AJC, herkenbaar hoor dat ongeduldige gevoel. Ik heb het nu ook weer, ben wel een beetje klaar met het lucrin spuiten, er gebeurt nu niets dus voelt zo nutteloos. Hoop dat het snel vrijdag is.

mamapapa, komt ook dichterbij voor jou. Spannend hoor, hoop dat het allemaal goed gaat verlopen.

Pfff wat mij betreft mag de maand doorgespoeld worden, zodat ik alles achter de rug heb. Vandaag even een off day, voel me niet zo top, hopelijk is het maar van korte duur want als dit nog een maand gaat duren...

Geplaatst
Wat een goed nieuws Hope!! Fijn dat er 2 bevruchtingen zijn :)

AMF, je weet nu tenminste waarom het niet door kon gaan. Jammer hoor, dat het net deze keer zo liep. Hoelang gaat je man straks weer naar het buitenland toe? Is hij nog een deel van de poging in NL?

AJC, herkenbaar hoor dat ongeduldige gevoel. Ik heb het nu ook weer, ben wel een beetje klaar met het lucrin spuiten, er gebeurt nu niets dus voelt zo nutteloos. Hoop dat het snel vrijdag is.

mamapapa, komt ook dichterbij voor jou. Spannend hoor, hoop dat het allemaal goed gaat verlopen.

Pfff wat mij betreft mag de maand doorgespoeld worden, zodat ik alles achter de rug heb. Vandaag even een off day, voel me niet zo top, hopelijk is het maar van korte duur want als dit nog een maand gaat duren...

Cerah dank je, dat je je niet zo top voelt vandaag is heel herkenbaar hoor, het is een loodzwaar traject een roalercoaster van emoties, doe de dingen die je leuk vindt en luister naar je lichaam, morgen vel je je vast weer anders.

xxxliefs Hope&Faith met Hope en Faith

Geplaatst

Ik pak de ene spuit en daarna leg ik de andere meteen uit de koelkast. Maar als het herkenbaar is dan zal het er wel bijhoren. Dat masseren daarna is wel een handige tip! Tnx ladies :thumbsup:

@cerah: iedereen heeft wel eens een off day, dat hoort er nu ook helaas bij.

Zoals hope ook al zegt, doe lekker de dingen die je leuk vind! En laat de rest voor wat is, morgen weer een dag. Of neem gewoon een lekkere reep chocolade voor een keer. Sterkte, big hug :hugg:

Geplaatst

Tammy idd even half uur van te voren uit de koelkast halen en daarna even masseren ik heb twee gespoten en vond dat spul erin gaan geen fijn gevoel :-(

Cerah nee zal voor langere periode zijn helaas

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:

[/TD]

[TD]Soort traject:

[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:

[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:

[/TD]

[TD]Testdatum:

[/TD]

[TD]Zwanger:

[/TD]

[TD]Waar

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten

[/TD]

[TD]5de icsi/fna

[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo, 10 januari orgalutran t/m 3-12 met

fostimon op 1-12 en 2-12 misschien nog langer

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]10 januari start menopur

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster

[/TD]

[TD]3e IVF

[/TD]

[TD]Start decapeptyl 9 januari.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari

[/TD]

[TD]16 Januari

Hope en Faith

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]28 januari gesprek

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa

[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste

[/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgenkliniek

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hoi: Meiden

Vandaag in het zh geweest en ze zien 9 eitjes de grootste is 12 mm en de rest zijn kleiner de kleinste is 8 mm.

Ze zeiden dat ze stopte met groeien dus dat ik er nog een injectie spuit bij kreeg. Deze heet fostimon. Ik moet nu 2x spuiten 1x om 9 uur en 1x om 17 uur.

Woensdag weer terug en dan horen we wat ze gaan doen. Geen idee of we vrijdag nu een punctie zullen hebben dit kan dus ook langer duren. En aangezien wij hopen op een blastocyst terugplaatsing kan het zelfs betekenen dat we nog 1 dag extra erbij moeten boeken. Woensdag weten we meer. Vandaag was hier een regenachtige dag.

Geplaatst
Blij blij blij, van de 4 eicellen waren er 2 rijp, op deze twee volledige ICSI toegepast en beide zijn bevrucht.

vrijdag om 10.00 terug bij dr Beardemaker, om Hope en Faith op te halen en lekker warm bij mij te plaatsen.

wow attachment.php?attachmentid=5970&stc=1

iedereen heel veel succes, liefde en kracht in dit loodzware traject.

Yes wat een super nieuws. Bijna is het zover vrijdag dan heb je hope en faith bij je.

Geplaatst

Amf wat een goede instelling/. Laat de volgende ongi maar komen voor je. Succes.

Meiden dat branden ken ik nog wel van de deca heb het mijn eerste 3 pogingen gebruikt.

Helaas heb ik het nu ook met de orgalutran brand na het inspuiten en de fostimon brand tijdens het inspuiten.

En die van mij hoeven niet in de koelkast. Gelukkig houd dit niet lang aan.

Cerah knuffel voor jou

En voor de rest van de meiden ook. Ben heel erg moe ga slapen. Weltrusten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden